Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550267 keer)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6380 Gepost op: 15-12-2002, 20:45:40 »
Nou zeg mn familie past zich aan. Mn vader dus ook appeltaart gebakken (en ja hij is idd lekker) en mn zussie had vandaag net als e ook al een galajurk gekocht! Ook lang, zwart, dunne bandjes....enz

toeval bestaat gelukkig nie  :D

Fotows willen we  ;D :P

Indeed ;D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6381 Gepost op: 15-12-2002, 21:35:29 »
hoii mense!
bleh, weekend is alweer voorbij... maar nog 5 (drukke) daagjes..... (en dan ben ik bijna jarig, ga ik naar LoTR en hebben we vakantie ;D) yee! maarja heb vandaag weer 7 uur achter de comp gezeten ofzo, niet buiten geweest... lkkr gezond  :-[ maarja school he... pff! maar ben weer aardig opgeschoten, nouja boeie,
veel plezier iedereen met E.R. (wat ik lkkah niet ga kijken 8) ) en tot morgen!!!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6382 Gepost op: 15-12-2002, 22:04:45 »
Ik was effe de laatste 2 pagina's aan 't doorscrollen van de Molshoop, omdat Compuart schreef dat er misschien wat posts kwijt zouden zijn. Kom ik toch allerlei posts uit 't ER-topic en 't Idols-topic tegen!    :)

't ziet er erg grappig uit zo, omdat de posts helemaal niet meer op elkaar aansluiten!  :D

Er zijn volgens mij geen posts verloren gegaan, want die van zaterdagmorgen (net voor de crash) zitten er gewoon tussen.  :)

Bedankt voor al je werk Compuart! Je bent echt de beste moderator die wij forummers ons kunnen bedenken.   :)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6383 Gepost op: 16-12-2002, 00:08:56 »
Yes thnx Comp! Daar moet op gedronken worden, hihaho!  ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #6384 Gepost op: 16-12-2002, 00:25:41 »
Onze bar is zelfs groter geworden dan voor de crash  :o :o

(toegegeven, er zitten nu wat berichten bij die er niet thuis horen, maar het valt niet mee om het koren van het kaf te scheiden)

In elk geval genoeg reden om de Grolschjes (en alle andere drankjes) uit de kast te trekken.

Maar ho, wacht eens even, volgens mij is er vandaag iemand jarig! Tijgertje!! Van harte  8)

* Compuart sleept nog een maandvoorraad hapjes en drankjes aan

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6385 Gepost op: 16-12-2002, 09:08:04 »
Tijgertje gefeliciteerd!!!!!!!

iig, heb ik 'ijzelvrij'!!! Yeee!! ik werd 's ochtends zo wakker, ging naar beneden en ik keek naar buiten: hele ijslaag! de straten glimden helemaal en de buurman probeerde weg te komen met de auto maar dat lukte niet :D hehe, maarja toen ben ik nog niet heel snel gaan aankleden enzo, want we konden tog nog niet weg hiero! en toen later hoorden we dat de hele sgool vrij is!!  ;D maar ik heb besloten om deze vrije dag dan maar nuttig te besteden enzo, dus nu ga ik weer...
hele prettige dag iedereen, en tijgertje natuurlijk een hele fijne verjaardag!!! ;)

« Laatst bewerkt op: 16-12-2002, 09:10:30 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6386 Gepost op: 16-12-2002, 09:27:02 »
tijgertje?? ben je jarig?  gefeliciteerd hoor!  :D :D :D

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6387 Gepost op: 16-12-2002, 09:45:51 »
Dank jullie wel. Ik ben vandaag helemaal in mijn nopjes 8)  Beetje moe van het weekeind want ik heb zaterdag mijn verjaardag gevierd, gister was mijn vader jarig dus daar moest ik natuurlijk ook naar toe en gisteravond kwamen er nog een paar voor mijn verjaardag. En vanavond neemt mijn vriend me mee uit eten en zijn we lekker een avondje met z'n 2tjes. Heerlijk!

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6388 Gepost op: 16-12-2002, 09:47:08 »
lang zal ze leven.......

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6389 Gepost op: 16-12-2002, 10:17:09 »
Hieperdepiep Hoera voor Tijgertje!!

En dan ga ik nu maar eens naar kantoor, want ze belden net al waar ik bleef...... en ik lag nog volledig bewusteloos te wezen in mn bedje..... ooops! ;)

When God created man, she was only joking!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #6390 Gepost op: 16-12-2002, 14:16:16 »
verjaardagtaart voor tijgertje:

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6391 Gepost op: 16-12-2002, 14:26:51 »
Jij komt toch ook wel ff in het kasteel CB? Ze hebben een feessie voor me geregeld :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6392 Gepost op: 16-12-2002, 15:54:26 »
Hoi lieve forummers,

Gefeliciteerd Tijgertje, hiep hiep hoera, proficiat en van harte!! Nog vele jaren!! Een hele leuke dag!! Enz!! ;D

Ik was effe de laatste 2 pagina's aan 't doorscrollen van de Molshoop, omdat Compuart schreef dat er misschien wat posts kwijt zouden zijn. Kom ik toch allerlei posts uit 't ER-topic en 't Idols-topic tegen!    :)
idd, en de soap niet te vergeten ;). Verbazend, en verwarrend :-\ :-X, maar Comp heeeeeeeejul erg bedankt voor al het werk, geweldig dat het alweer zo snel opgelost is allemaal en dan ook nog niets verloren!! (zo te zien tenminste)

Ik ga zo eens de rest bijlezen, nog even zeer kort verslagje van mijn dagje: heb debat gehad!! Pfew pfew hehe, eindelijk er vanaf. Ik weet niet echt of het goed ging, we hadden naar mijn mening wel keiharde ijzersterke argumenten, maar ja, de tegenstanders op zich ook wel, hoewel ik de onze beter vond, maar iig, ik had veel te weinig tijd om alles te zeggen dat ik wilde zeggen, en ik vond dat de tegenstanders alles wel ontzettend goed vertelden. Dus mja, ik geloof dat we ze iets minder de pan in gehakt hebben dan ik had gehoopt/verwacht, maar echt slecht ging het ook weer niet. Maar we hebben het nu iig gehad en das het belangrijkste.

Verder ook wel gezellig op school enzo, maar wat wel minder was, was dat die vriendin met wie ik alle po's samen doe, ziek was, of iig niet aanwezig, en das vandaag nou nog nie zo erg, maar morgen moeten we verder met ons natuurkunde-experiment :-\. En dat klinkt dat weer zo egoistisch als ik zeg dat zij niet ziek mag zijn vanwege mijn po, maar ja, ik zou het graag in mn eentje afmaken, maar das onmogelijk bij deze proef, en we moeten het gewoon af krijgen. Nou ja ik bel haar zo wel, zal wel moeten want anders weet ik niet of ik morgen de eerste twee uur moet komen voor die proef. Maar ja, zij is ook wel weer zo iemand die wel op school komt voor zoiets, ook al is ze nog niet helemaal beter :-\.

Nou kzie jullie zo nog wel even in Het Kasteel, en daarna moek toch echt weer hard aan het werk.

liefs Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6393 Gepost op: 16-12-2002, 16:26:22 »
ARGH wat zie ik nu... :'( boehoehoewww... een enorm deel van de soap verdwenen...! :'( Mijn hele relatie met Bardock is verdwenen alsof ie nooit bestaan heeft...!

kan iemand mij plz troosten...?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6394 Gepost op: 16-12-2002, 16:49:51 »
WAT EEN DRAAAAAAMAAAAAAA
 Wij zijn er voor je e.

Maar kop op, het is bijna donderdag :P

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6395 Gepost op: 16-12-2002, 16:56:01 »
WAT EEN DRAAAAAAMAAAAAAA
 Wij zijn er voor je e.
gelukkig, dankjewel Pino. :'( *snik*

Citaat
Maar kop op, het is bijna donderdag :P
ja das waar :) nog maar drie daagjes!

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #6396 Gepost op: 16-12-2002, 17:01:06 »
ARGH wat zie ik nu... :'( boehoehoewww... een enorm deel van de soap verdwenen...! :'( Mijn hele relatie met Bardock is verdwenen alsof ie nooit bestaan heeft...!
Alles wat verdwenen is, is tussen de molshoop terecht gekomen. Er is dus eigenlijk niets verdwenen, alleen 'zoek geraakt' ;D

Iemand nog zin in een reconstructie van berichten? Dat is: heeft iemand die hier de deur plat loopt zin en tijd om de berichten uit de molshoop bij langs te gaan en toe te voegen aan de topics waar ze horen?

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6397 Gepost op: 16-12-2002, 17:10:56 »
Mijn naam is haas  :-X

Maar goed, daarvooor ben ik hier natuurlijk niet, ff malc bedanken:

Dankje malc :D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6398 Gepost op: 16-12-2002, 17:30:16 »
Iemand nog zin in een reconstructie van berichten? Dat is: heeft iemand die hier de deur plat loopt zin en tijd om de berichten uit de molshoop bij langs te gaan en toe te voegen aan de topics waar ze horen?
ik heb nergens tijd voor, maar ik loop hier wel de deur plat en voor de soap heb ik vrij veel over... ::) Ow en in de vakantie heb ik misschien zelfs ook nog wel tijd... ondanks de wedstrijd Grieks vertalen (jaja, kun je een reis naar Griekenland mee winnen!) waarvan ik vandaag weer de deelnameformulieren heb gekregen...
Dusseh ja in principe wel beschikbaar, voor de soap dan, maar hoe zou dat dan moeten? Maar hmm andere topics geef ik dan toch even aan mensen die daar erg fan van zijn of zow... ::)

Maar even iets anders, na me een paar keer lam geschrokken te zijn van een trillende en gillende mobiel moet ik jullie helaas meedelen dat de computers van zowel Daan als Elmar hen op het moment niet het forum laten betreden... :( Naja we merken het wel als ze dr weer zijn maar heb ik dat iig ff gemeld. Aaaargh, schrik ik me ALWEER kapot! echt super dat smsen ;D

liefs Annemieke

PS: nu klik ik op bekijken, zie ik dat Elmar weer wel online is! Nou, ik begrijp het niet meer hoor, beschouw dit bericht dan maar als erg overbodig... :-S

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6399 Gepost op: 16-12-2002, 17:46:36 »
Ik zat bij Elmar.
Elmar kon op het forum komen, maar kon nergens op klikken, dan gingie flippen (de computer, niet Elmar, alhoewel....)
En we konden nix doen ,ent was koud, enk zat me te vervelen, enk ben togal niet superdeluxe blij ofzo, dus toen ben ik maar Annemieke gaan SMS-en.... maar werd ik niet echt vrolijk van dus toen ging ik  maar weer forummen...
En nu voel ik me alweer wat beter.

Take a glorious bite out of the whole world