Hoi lieve forummers,
Gefeliciteerd Tijgertje, hiep hiep hoera, proficiat en van harte!! Nog vele jaren!! Een hele leuke dag!! Enz!!
Ik was effe de laatste 2 pagina's aan 't doorscrollen van de Molshoop, omdat Compuart schreef dat er misschien wat posts kwijt zouden zijn. Kom ik toch allerlei posts uit 't ER-topic en 't Idols-topic tegen!
idd, en de soap niet te vergeten
. Verbazend, en verwarrend :-\
, maar Comp heeeeeeeejul erg bedankt voor al het werk, geweldig dat het alweer zo snel opgelost is allemaal en dan ook nog niets verloren!! (zo te zien tenminste)
Ik ga zo eens de rest bijlezen, nog even zeer kort verslagje van mijn dagje: heb debat gehad!! Pfew pfew hehe, eindelijk er vanaf. Ik weet niet echt of het goed ging, we hadden naar mijn mening wel keiharde ijzersterke argumenten, maar ja, de tegenstanders op zich ook wel, hoewel ik de onze beter vond, maar iig, ik had veel te weinig tijd om alles te zeggen dat ik wilde zeggen, en ik vond dat de tegenstanders alles wel ontzettend goed vertelden. Dus mja, ik geloof dat we ze iets minder de pan in gehakt hebben dan ik had gehoopt/verwacht, maar echt slecht ging het ook weer niet. Maar we hebben het nu iig gehad en das het belangrijkste.
Verder ook wel gezellig op school enzo, maar wat wel minder was, was dat die vriendin met wie ik alle po's samen doe, ziek was, of iig niet aanwezig, en das vandaag nou nog nie zo erg, maar morgen moeten we verder met ons natuurkunde-experiment :-\. En dat klinkt dat weer zo egoistisch als ik zeg dat zij niet ziek mag zijn vanwege mijn po, maar ja, ik zou het graag in mn eentje afmaken, maar das onmogelijk bij deze proef, en we moeten het gewoon af krijgen. Nou ja ik bel haar zo wel, zal wel moeten want anders weet ik niet of ik morgen de eerste twee uur moet komen voor die proef. Maar ja, zij is ook wel weer zo iemand die wel op school komt voor zoiets, ook al is ze nog niet helemaal beter :-\.
Nou kzie jullie zo nog wel even in Het Kasteel, en daarna moek toch echt weer hard aan het werk.
liefs Annemieke