Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550353 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6320 Gepost op: 12-12-2002, 18:11:59 »
Ach kijk nou, mijn tweelingzussie!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6321 Gepost op: 12-12-2002, 18:12:12 »
Hey!

@Han: wat vreselijkk vervelend zeg. Punt een natuurlijk dat je klachten niet minder, maar eerder erger lijken te worden en punt twee dat je stage er ook nog eens onder gaat lijden. Die dingen beinvloeden elkaar dan ook nog eens en zo draai je maar verder rond in die spiraal. Ik hoop echt voor je dat je school een beetje positief reageert. Wat het bedrijf betreft zou ik me niet zo druk maken, die hebben tenslotte met eigen ogen kunnen zien hoe hard je tot nu toe gewerkt hebt.
In ieder geval veel succes en blijf maar gerust klagen, want dat doen wij ook als we iets hebben!

@RA Wat grappig dat je moeder naast Hugo zat. Heeft ze hem niet verteld dat er een hele leuke site bestaat over wie is de mol?  ;D

Verder was vandaag gewoon een drukke doordeweekse dag, zonder veel nieuws. De kerstvakantie komt steeds dichterbij en hoe meer ik ernaar uitkijk des te meer ik het gevoel krijg dat ik me helemaal moet opladen in die paar dagen. Nou ja, dat zal wel lukken toch? Nu een heerlijk avondje op de bank en dan is het alweer bijna weekend  :D

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6322 Gepost op: 12-12-2002, 18:18:41 »
Wij onderbreken dit forum voor een zeer belangrijke mededeling:

Morgen zal Pino haar -voorlopig- laatste werkdag hebben. Na drie-en-een-half uur werken, om precies te zijn om 12:00 uur zal haar kerstvakantie ingaan en zal zij 3 weken vrij zijn. Vooral in de eerste week zal dit betekenen dat zij tot vervelens toe hier op het forum te vinden zal zijn, aangezien haar kinderen dan nog gewoon naar school moeten.

Bij deze bent u dus gewaarschuwd.
Zit u hetvolgende logo de komende tijd iets te vaak voorbij komen, schroom niet en scroll gewoon door.

Einde extra mededelingen.
As you were.

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #6323 Gepost op: 12-12-2002, 19:58:40 »
Hey al'maal,

Tis hier weer vreselijk saai (bij mij thuis dus, niet op het forum). Ik ben alleen thuis, kweet niet waar mijn ma en mijn zusje heen zijn en ik weet al helemaal niet wanneer ze weer trugkomen.
Dus dacht ik: Ik ga maar eens een blauwtje drinken in de bar.
Daan was hier ook net, maar het was heel erg stil, hij had nix te vertellen en ik ook niet dus is ie maar weer naar huis gegaan.

Ik heb vandaag weer twee proefwerken gemaakt, maar voor de verandering heb ik ze eens goed gemaakt.
Wiskunde was echt een eitje, Duits ging wat minder, maar was ook niet echt moeilijk.

Ik ga weer eens, leren voor morgen.

Massel, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6324 Gepost op: 12-12-2002, 20:14:45 »
Hallo allemaal,
Had vandaag niet echt een geweldig dagje.
Kheb een tijd geleden een hele goede vriend uit groep 8 voorgesteld aan een meisje uit mijn klas. Met dat meisje kon ik dus echt goed opschieten enzo, en ze kwam ook vaak langs. Toen zou ik met dat meisje en nog een andere vriend aan een project gaan werken op de computer. Maar die vriend uit groep 8 is dus geniaal met computers, dus had ik hem gevraagd of hij ook mee zou willen helpen. Hij vond dat erg leuk, dus toen hebben we een keer een middag daar met z'n vieren aan gewerkt. Dat meisje vond die vriend uit groep 8 ook heel erg aardig.  Maar nu is het steeds vaker dat als dat meisje bij mij komt, mijn vriend ook komt, en als ik met dat meisje bij mij bent, dan is ze steeds aan het vragen waar die jongen is en of we hem niet op kunnen halen en zo en als we dan met z'n 3en zijn dan heb ik het gevoel dat ik er een beetje voor spek en bonen bij zit. Die twee zitten constant maar grapjes te maken tegen elkaar, ze hebben ook al msn-adres uitgewisseld. Maar nu ben ik dus eigenlijk jaloers op die vriend uit groep 8 van mij, want ik kon het altijd goed vinden met dat meisje en zo en iedere keer als wij samen zijn is het alleen maar van "Ja, die vriend zei ditendit"of "en hoe is het nou met die vriend van je" En nu heb ik ook nog zo'n gevoel alsof het mijn eigen schult is, want ik heb ze tenslotte aan elkaar voorgesteld.
Ik was de ontbrekende schakel, maar nu voel ik me net de zwakste schakel  :'(
Ik loop al de hele dag met dat misselijke gevoel in mijn maag rond.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6325 Gepost op: 12-12-2002, 21:23:28 »
arme daan...dikke knuff zou ik zo zeggen, ksnap precies wat je bedoelt, mss moet je er eens met hen over praten, heb ik ook gedaan, dan zal dat meisje er zeker op letten dat ze niet zoveel meer om die vriend vraagt enzo omdat ze weet dat jij het niet zo leuk vindt

ben ff aan het pauzeren, nog druk latijn aan het blokken, hebben echt een hele hoop leerstof  >:( maar ik zit al over de helft van mijn examens ! ben er bijna...

Han, veel beterschap meid, het lijkt me echt heel frustrerend en helemaal niet leuk

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6326 Gepost op: 12-12-2002, 22:14:07 »
Ahh Daantje :-\, sterkte drmee. Ik kan het me ook voorstellen.

Zeg Debbie op het journaal zei Erwin Krol dat het zo vreselijk geijzeld had in Belgie, en je zag allemaal mensen en auto's die onderuit waren gegaan en in de berm lagen enzow, was dat bij jou ook zo erg??
en dan is het morgen ook nog eens vrijdag de 13e...

Mn vader heeft net een nieuwe versie van Mac OS (zeg maar de windows voor de mac voor zover ik het begrijp) geinstalleerd, en ik was dus heel bang dat de comp daar erg tegen zou protesteren en dus niet meer zou werken en zo, maar dat valt heel errug mee want jullie zien het, ik kan gewoon nog zonder problemen hier komen! :D helaas voor jullie :P

Maar ga nu eens snel douchen en naar bed, tot morgen, doeidoei, en uitkijken he iedereen als het hier ook gaat ijzelen!!

veel liefs,
Annemieke

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6327 Gepost op: 13-12-2002, 11:29:32 »
Het is vandaag vrijdag de 13e
Ohoh! Nou moet ik zeggen, ik was het eigenlijk vergeten. Tot net, toen ik ergens een datum op moest zetten. Nog niet gemerkt ook dat het de 13e is. Gelukkig ben ik niet bijgelovig *Ff afkloppen. O nee, een zwarte kat! Shit, heb ik mijn spiegel laten vallen...*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6328 Gepost op: 13-12-2002, 14:50:10 »
Goedemiddag lieve mensjes op deze vrijdag de dertiende,

Wat?! :o nog maar 1 postje in de bar vandaag?? Na zeg, heb ik ook niet veel om op te reageren :(.

Heb ook niet bijster veel te vertellen. Vanochtend weer verder gegaan met onze natuurkundeproef, hij ging nu al een stuk sneller maar niet al te goed (die balletjes enzow werken gewoon NOOIT mee). De proef is dat we een slinger tegen een balletje aan laten botsen, die vervolgens een bepaalde afstand aflegt. Die balletjes botsen alleen altijd tegen de muur, of maken rare bochten, etc. Naja. We hebben nu van bijna 3 balletjes alle metingen, moeten er nog eentje, of nog een nieuwe hoogte waarop we de slinger loslaten. Goh, boeiend dit. Nou iig gaan we het dinsdagochtend afmaken (weer eerder opstaan dus).
Vanochtend ben ik ook voor niets het eerste uur op school gekomen >:( net als de rest van mijn Engelsklas, want hij viel dus uit en nee, er was geen telefoonketting, want hij aan het begin van het jaar gedacht dat hij toch wel niet ziek zou worden. >:( Maar goed, het was wel een gezellig tussenuurtje en we hebben zowaar wat berekeningen gedaan voor natuurkunde.
Ook mijn A-uur was vandaag uitermate opvallend zeer bijzonder nuttig, want voor het eerst sinds de herfstvakantie (toen we ons experiment hebben uitgevoerd), heb ik weer eens overleg gepleegd met mijn profielwerkstukpartner, zeer hard nodig want volgende week moeten we het tussenproduct uitvoering inl. En mijn post hier wordt boeiender en boeiender ::).
Tijdens Latijn sjouwde de lerares vol goede moed alle woordenboeken uit de kast en deelde ze uit, om vervolgens met iedereen te gaan kletsen zoals ze zo vaak doet ::). Ik heb het hele uur gezelli gekletst met die vriendin over wie ik het wel eens eerder heb gehad (met haar ga ik het meeste om, want ik zit bijna ELK uur bij haar in de les, dus we doen ook alle po's en zo samen, behalve pws dan). Was dus ook wel erg gezellig en veel gelachen en zo maar ik loop nog steeds weken en weken achter bij alle studiewijzers. En dat zal ook nog wel even zo blijven, dat moet ik in de vakantie maar bij gaan werken, want nu moet ik natuurlijk eerst een boekverslag maken, 6 verwerkingsopdrachten bij mn boekverslagen, mijn debat van maandag voorbereiden, en aan het pws werken. En natuurlijk morgen een galajurk zien te vinden, maar eerst nog iemand die mee wil winkelen. Nou ja een jongen uit mn klas wilde wel mee, maar ik weet niet zeker of dat waar was, vraag me toch sterk af of hij nou van winkelen houdt. Magoed daar ga ik nog maar eens wat mensjes over bellen. En ik wilde mn broer nog mailen oja, dat ook nog ja. Jullie zien me wel weer vanavond ergens.

liefs,
Annemieke

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6329 Gepost op: 13-12-2002, 15:06:26 »
Hallokidoki allemaal!

Over het feit dat ik nu al en maar liefst 3 weken vakantie heb, zal ik het maar niet meer hebben he, aan de reacties van mijn collega vanmorgen te zien heb ik het daar nu wel genoeg over gehad... :-[
(maar het is wel lekker....)

Verder niet veel nieuws te melden hier, gisteravond genoten van mijn huis in kerstsfeer, vanmiddag nog even met de kids naar de kapper, zodat ik daar ook weer met goed fatsoen mee over straat kan en dan kan het weekend beginnen! Met vanavond eens lekker een avondje tv: ik ga eens goed zitten (liggen, hangen, met een buil chips, borrelnootjes, etc...ja,ja, ik ga steeds meer op Claudia Schiffer lijken  8) )voor Idols en The Practice.
Helaas gaat het tennissen dit weekend niet door, men vindt het te koud. WATJES! Manlief gaat zondag wel de hele dag sporten, dus aan jullie het verzoek om veel te posten, zodat ik ook wat te doen heb op deze onverwachte vrije dag!

Heel veel groetjes, Pinootje

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6330 Gepost op: 13-12-2002, 16:19:07 »
aan jullie het verzoek om veel te posten, zodat ik ook wat te doen heb op deze onverwachte vrije dag!
je kunt ook verderschrijven aan de soap... En niet zeggen "ik zit er toch niet in" want dan schrijf je jezelf toch gewoon terug als je daar zin in hebt?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6331 Gepost op: 13-12-2002, 17:54:36 »
WEEEEEEEEEKEEEEEND!!!

Zo dat lucht op ;D
Ik heb net een waterkoker gekregen van mn vriend voor de kerst. Denk nou niet meteen wat een saai cadeau, want ik ben er echt heel erg blij mee. Het is namelijk een hele mooie (siemens designed by Porsche). Die wilde ik al heel lang heel graag hebben, maar die ouwe ging niet kapot. Bovendien gaan dat soort dingen altijd op de meest ongelegen momenten stuk. Dan ben je blij als je een goedkope nieuwe vindt. Ik ben er dus blij mee en ga vanavond meteen een paar kopjes thee drinken  ;)

Ik zag dat vanavond the sixth sense op tv komt. Die wil ik wel eens zien. Schijnt een hele doeie film te zijn. Ga em wel opnemen, want tot 00.30 uur een film kijken, dat red ik echt niet. ::)

Verder krijg ik zo meteen frietjes, dat wordt smullen natuurlijk. Ik heb honger dus het komt allemaal goed.

Nog even snel bijlezen en misschien nog tot straks!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6332 Gepost op: 13-12-2002, 19:24:24 »
ja,ja, ik ga steeds meer op Claudia Schiffer lijken  8)

Dit ben jij...

en DIT is Claudia Schiffer....

Zie je de verschillen ?  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #6333 Gepost op: 13-12-2002, 19:41:47 »
mijn buik is mooier dan die van claudia ! wel wat bleker maar toch schoner  :P

vrijdag de dertiende... versio latijn... kan niet goed lopen :) maar ja, wat doe je eraan  ;D

jap e, het was hier eergisteren hartstikke glad!! echt ongelooflijk, de straten en voetpaden enzo waren gewoon schaatsbanen!!  ondertss is het al weg hoor maar het was best wel gevaarlijk

ach wat is die nieuwe van krezip (promise) zo mooooi !!

eindelijk een avondje niet blokken, zal wat op forum en msn blijven :)

greetzzzzzz xxx A&K

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6334 Gepost op: 13-12-2002, 20:14:55 »
en DIT is Claudia Schiffer....

Zie je de verschillen ?  ;D
ja, Claudia heeft een snor! (zo te zien)

Jeeeej, kheb eindelijk iemand gevonden die mee kan en wil winkelen! Hehe gelukkig is dat geregeld. We gaan naar Rotterdam. Goed ga ik nu maar eens een stukje journaal mee kijken en vanavond ook weer Idols! Maar ik heb in de gids gezien dat ze dan ook om half twaalf uitzenden wie er door zijn nou pff... daar ga ik niet op wachten! (kga natuurlijk wel bellen voor Hind, jullie toch ook wel allemaal he???)

tot morgen, liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6335 Gepost op: 13-12-2002, 21:22:27 »
Heej mensen!!
zoo, er is weer veel gepost zeg, ik ben gister helemaal niet op et forum geweest :o (op 1. min na dan) maar dat kwam omdat ik eerst zo school had ( ::) ) had rep latijn (vorige week, mense met goed geheugen weten dat mss nog ;) ) truggekregen, ik had un 5,3 :( nouja ik had et iig wel verw8, en sta nu nog een voldoende: 5,7. Dat is iig wel belangrijk want omdat ik in een plusklas zit en latijn als 'plusvak' heb moet je un voldoende staan, anders ga je niet over nouja, ik haal het wel weer op denk ik :) enne, na schooltijd moesten we gelijk door sjeezen naar un bruiloft! van un kennis, die vroeger vlaknaast ons woonde :) Was errug leuk enzo! maar duurde beje lang, dusj ik sliep om 12 uur, en ben nu dusj beje moe! want vandaag was ik op excursie naar Utrecht gegaan! 8) was wel gezellig, we zijn oa naar de domtoren en kerk geweest! vooral de domtoren was wel kwl, wel errug koud daarboven! ;) Maar toen was ik weer laat thuis, en heb ik nu pas tijd om naar het forum te gaan!!  :-[ ik ga morgen ook alweer naar un verjaardag en ik moet nog 4 verslagen voor volgende week helemaal maken, dusj egt rustig heb ik het voorlopig nog niet....
maar nog ff van wat ik gelezen heb,
Han, heel erg veel beterschap en sterkte met alles  :-*
Pino, leuk dat je nu al vakantie hebt, en dat je weer vaker hier bent ;)
En, GROOT NIEUWS::: Ik ga 20 december naar Lord of The Rings!!!!! (the two towers!) yee heb ik egt heel errug sin in! :D
maar nu ga ik weer snel, beje veel smilies in deze txt ::), ik hoop dat jullie dr btw wat van snappen ;)
doejjjdoejjj!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6336 Gepost op: 13-12-2002, 21:33:10 »
Goeieavond allemaal,

ik heb vanmiddag 't gesprek met m'n begeleider gehad en gelukkig viel 't hartstikke mee. Ik was er heel zenuwachtig voor, omdat ik niet wist hoe hij zou gaan reageren. Maar hij nam 't allemaal heel goed op en vindt 't wel oke als ik niet m'n hele opdracht afmaak. Hij gaat me in januari ook nog helpen, zodat ik toch nog iets verder kom als wat ik zelf voor elkaar kan krijgen.  :)

Hij vind 't gelukkig ook goed als ik de twee weken met kerst en oud en nieuw alleen aan m'n rapport ga werken.

Nu snel Idols kijken en the Sixt Sense opnemen (echt 'n hele goede film ovide, wacht maar tot je 't einde ziet!)  ;)

• Forumlid
« Reactie #6337 Gepost op: 13-12-2002, 21:41:14 »
ik heb de sixth sense op dvd en die film is echt heeeel cool !! echt waar, ik kroop bij momenten achter een kussen  :-/ mooie film hoor

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6338 Gepost op: 13-12-2002, 22:52:09 »
arme daan...dikke knuff zou ik zo zeggen, ksnap precies wat je bedoelt, mss moet je er eens met hen over praten, heb ik ook gedaan, dan zal dat meisje er zeker op letten dat ze niet zoveel meer om die vriend vraagt enzo omdat ze weet dat jij het niet zo leuk vindt

Ik heb er inderdaad over ziten denken om dit te doen, maar heb besloten om dat maar niet te doen. Die 2 zitten nu ook al steeds kleffe sms-jes naar elkaar te sturen. Gadver, daar word ik dus echt misselijk van. En nu heeft dat ene meisje mij ook nog eens in "vertrouwen" genomen en gezegd dat ze die vriend wel erg leuk vindt en verliefd op hem is, denkt ze. "Maar verder niks doorvertellen". Iedereen weet dat ze (zoals laatst iemand treffend tegen mij zei) "Voor elkaar gemaakt zijn"behalve zij zelf. Ik denk dat ik zo jaloers ben op dat meisje omdat ik verliefd op d'r bent, maar nu weet ik het zelf ook niet meer  :-\.
Ik heb ook al geprobeerd om dat meisje steeds "stille hints" te geven over hoe ik me voel, maar ze hebben gelijk, liefde maakt inderdaad blind, of in ieder geval doof.
Groetjes,
Daan (moe en boos, maar niet moe, ofzoiets in ieder geval).

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6339 Gepost op: 13-12-2002, 22:57:19 »
Ahhh Daan, das echt onwijs vervelend voor je!! :-\ Ik hoop dat het allemaal nog goed komt voor je...!