Goedemiddag lieve mensjes op deze vrijdag de dertiende,
Wat?!
nog maar 1 postje in de bar vandaag?? Na zeg, heb ik ook niet veel om op te reageren
.
Heb ook niet bijster veel te vertellen. Vanochtend weer verder gegaan met onze natuurkundeproef, hij ging nu al een stuk sneller maar niet al te goed (die balletjes enzow werken gewoon NOOIT mee). De proef is dat we een slinger tegen een balletje aan laten botsen, die vervolgens een bepaalde afstand aflegt. Die balletjes botsen alleen altijd tegen de muur, of maken rare bochten, etc. Naja. We hebben nu van bijna 3 balletjes alle metingen, moeten er nog eentje, of nog een nieuwe hoogte waarop we de slinger loslaten. Goh, boeiend dit. Nou iig gaan we het dinsdagochtend afmaken (weer eerder opstaan dus).
Vanochtend ben ik ook voor niets het eerste uur op school gekomen
net als de rest van mijn Engelsklas, want hij viel dus uit en nee, er was geen telefoonketting, want hij aan het begin van het jaar gedacht dat hij toch wel niet ziek zou worden.
Maar goed, het was wel een gezellig tussenuurtje en we hebben zowaar wat berekeningen gedaan voor natuurkunde.
Ook mijn A-uur was vandaag uitermate opvallend zeer bijzonder nuttig, want voor het eerst sinds de herfstvakantie (toen we ons experiment hebben uitgevoerd), heb ik weer eens overleg gepleegd met mijn profielwerkstukpartner, zeer hard nodig want volgende week moeten we het tussenproduct uitvoering inl. En mijn post hier wordt boeiender en boeiender
.
Tijdens Latijn sjouwde de lerares vol goede moed alle woordenboeken uit de kast en deelde ze uit, om vervolgens met iedereen te gaan kletsen zoals ze zo vaak doet
. Ik heb het hele uur gezelli gekletst met die vriendin over wie ik het wel eens eerder heb gehad (met haar ga ik het meeste om, want ik zit bijna ELK uur bij haar in de les, dus we doen ook alle po's en zo samen, behalve pws dan). Was dus ook wel erg gezellig en veel gelachen en zo maar ik loop nog steeds weken en weken achter bij alle studiewijzers. En dat zal ook nog wel even zo blijven, dat moet ik in de vakantie maar bij gaan werken, want nu moet ik natuurlijk eerst een boekverslag maken, 6 verwerkingsopdrachten bij mn boekverslagen, mijn debat van maandag voorbereiden, en aan het pws werken. En natuurlijk morgen een galajurk zien te vinden, maar eerst nog iemand die mee wil winkelen. Nou ja een jongen uit mn klas wilde wel mee, maar ik weet niet zeker of dat waar was, vraag me toch sterk af of hij nou van winkelen houdt. Magoed daar ga ik nog maar eens wat mensjes over bellen. En ik wilde mn broer nog mailen oja, dat ook nog ja. Jullie zien me wel weer vanavond ergens.
liefs,
Annemieke