Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550406 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6300 Gepost op: 10-12-2002, 22:44:42 »
Hoi lieve mensjes!!

Moet nu eigenlijk wel naar bed, morgen eerste uur les, maja, ff verslaving voeden ;).

las vanmorgen in de krant dat nederland al uitkijkt naar een nieuwe elfstedentocht!!
nou, ik kijk dr nooit naar uit :(, zie er eerder tegenop. Die schaatsertjes mogen best graag willen doodvriezen als ze daar zin in hebben, maar het is altijd zo kououououd met een elfstedentocht!! (goh, wat raar he, vreemd toch eigenlijk dat dr nooit eentje is met 20 graden... ;D) gelukkig heb ik 2 skibroeken

idd bijna kerstvakantie!! oej, kijk dr zooo naar uit (dat ik die zaterdag jarig ben en heel ws die vrijdag naar LoTR-TTT ga heeft daar natuurlijk nix mee te maken ;D)
Ik kijk uit naar volgende week. De donderdag :).

Citaat
oja, veel plezier e, bij de bios! maar mss is ut nu al afgelope ::)
thnx!! Ja idd, maar dat maakt niet uit hoor ;)! Twas idd leuk!

Kga nu echt naar bed, zie jullie morgen...

veel liefs,
Annemieke

PS: waaaah, het is morgen alweer WOENSDAG!! :o :o Opeens! Plotseling! Uit het niets! Zonder dat ik heb hoeven aftellen! ;D

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #6301 Gepost op: 11-12-2002, 13:31:43 »
Ik kijk uit naar volgende week. De donderdag :).

Ik ook  :)

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6302 Gepost op: 11-12-2002, 15:28:16 »
heej mensjus!
ik ben vandaag wel naar school gegaan, maar ik was daar zo, en werd heel erg duizelig en misselijk :( d8 dat ik bijna flauw viel, maja toen ben ik dus naar huis gegaan, en thuis voelde ik me wel weer goed! maar kwam ws door de kou, t was nml. -10 en ik was sinds zondag nie meer buiten geweest   ik vind de winter egt bleh
maar nu gaat het dusj weer goed  :)
thnx!! Ja idd, maar dat maakt niet uit hoor ;)! Twas idd leuk!
welcome, das mooi dat et leuk was :P

maar nu ga ik maar es plaatjes scannen van LoTR (ga ik in mn kamer hange :D)
xxxxx Anne-Marie

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6303 Gepost op: 11-12-2002, 15:55:07 »
ik vind de winter egt bleh
ik ook! :(

Het is Woensdag vandaag, jeeej! Maar ik moet nu ECHT echt echt echt iets, nee, heel veel, aan school gaan doen want ik geloof dat ik zeker sinds afgelopen vrijdag helemaal niets meer heb gedaan dus nu loop ik al zover achter dat het never meer in te halen is. En morgen moeten we een werkstuk gym inl.
Vandaag was een very gezelli dag, maar absoluut totaal onnuttig. We hebben een enquête gekregen van de jaarboekcommissie, daar moeten we allemaal leerlingen uit ons jaar (ook als ze zijn blijven zitten maar in de 1e wel bij ons zaten) en leraren op gaan invullen in categorieën als mooiste, liefste, leukste kleding, arrogantse, meeste humor, grootste drinker, mooiste brildrager, creatiefste, muzikaalste, meeste gay-appeal... En dan voor iedere categorie een jongen én een meisje (resp. een leraar en een lerares) (maar er zijn wel andere catergorieen voor de leraren). Das echt moeilijk!! Meestal weet je helemaal niemand, soms meerdere (kweet zo 4 lieve jongens... ::)), maar het is op zich wel leuk, nu ga je daar echt eens over nadenken en kun je zonder enige problemen ook tegen die jongens zéggen zo van 'hey, jij bent ook wel lief, wie moet ik dan toch invullen?' En we hebben het er natuurlijk ook veel over want iemand anders komt wel op goede ideeën :).

moet nu echt aan het werk, iedereen een fijne Woensdag, doeidoei,

liefs Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6304 Gepost op: 11-12-2002, 17:30:23 »
kben ook dom, helemaal vergeten te vertellen... kepput kaartje voor volgende week, ja 1 kaartje, met 2 namen (die ze vast wel weer verkeerd geschreven zullen hebben). Er staat op 'geldig legitimatiebewijs verplicht' (???) naja, schoolpasje zal toch ook wel goed zijn...? Ik weet het ook nie precies...

kheb mn po gym af das mooi :) toch nog IETS gedaan, hoewel die vriendin (met wie ik zo vaak naar de stad ga, die) eigenlijk alles heeft gedaan en ik heb alleen nog maar even heb doorgelezen, hier en daar wat hoofdletters veranderd heb en een inhoudsopgave heb gemaakt. Maar ja, wat zij dan meer heeft gedaan is alle tekst (7 kantjes) van internet kopieren ::) (ja hallo tis maar gym hoor...). Volgende week nog even bowlen en dan helemaal NOOOOOOOOIT meer gym!! Daar kijk ik al naar uit vanaf uhm... vanaf groep 1 op de basisschool of zo?

liefs Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6305 Gepost op: 11-12-2002, 18:39:27 »
gelukzakken! een woensdagnamiddag gehad ! ik dus ni :( ja sry, kan over niks anders meer zagen, maar het slopt al je tijd op, vandaag bio en esthetica gedaan, morgen alweer fysica en engels, echt om zot te komen ! ik kijk hoopvol uit naar volgende woensdag 10:20 u, dan is het allemaal gedaan...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6306 Gepost op: 11-12-2002, 20:50:51 »
Ook hallo!

Hoe gaat het met iedereen? Tis hartstikke rustig op het forum nu. Ik ben de enige. Het is niet te geloven.
Het was inderdaad heel koud vandaag. Vanmorgen ben ik zowat van mn fiets afgevroren. Gelukkig maar dat ik afgelopen zaterdag de bui al zag hangen en t6och maar een muts gekocht heb. Ik heb jarenlang zo'n mutsencomplex gehad. Iedereen lachte me altijd uit als ik een muts op had. Op de lagere school was ik er dus heel handig in om mn mutsen allemaal kwijt te raken. Tot wanhoop van mn moeder natuurlijk, die steeds weer nieuwe mutsen moest breien. Op de middelbare school heb ik gewoon 7 jaar lang mn oren laten bevriezen in de winter. Wie mooi wil zijn he  ::). Maar gelukkig ben ik er nu overheen hoor  ;). Misschien moet ik ook maar zo'n praatgroepje starten voor mensen met een mutsentrauma. Wie mee wil doen kan zich bij mij aanmelden  ;D.

Op mn werk is het nog steeds hartstikke druk en eigenlijk heb ik het nu een beetje gehad. Het wordt tijd dat het kerstvakantie is. Nog 7 dagen werken, dan is het zover, gelukkig.

Een fijne avond nog!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6307 Gepost op: 11-12-2002, 21:10:05 »
Hoi lieve mensjes,

Een mutsentrauma! lol! ;D

Ik ben super super happy!!!!!! Ik ga nl dit jaar VIJF keer Sinterklaas vieren!!!!!!!! :D Jajajajajaaaaa, je bent Sinterklaasverslaafd of je bent het niet he ;D. Drie keer hebbik dus al gehad, waarvan 2 keer met lootjes+surprises+gedichten, en in de kerstvak dus nog een keer surpr+ged met de family, ennnnnnnnn we hebben nu dus ook LOOTJES GETROKKEN OP CABARET!!!!!!!!!!!!!!!!

Je begrijpt, vrijwel niets zou Annemiekje vrolijker kunnen maken ;).
Het worden wel alleen gedichten, met een cadeautje dan, dus geen surprise, maar das maar goed ook want we hebben vandaag de lootjes getrokken (whiiiiii zo super!!) en volgende week Woensdag (een grotere hoofdletter is deze keer niet denkbaar) geven we het dan al, want in de kerfstvakantie was onmogelijk af te spreken. We zijn nl met uhm negenen geloof ik, dus er was altijd wel iemand weg enzow. Maar we gaan nu gewoon direct na cabaret naar mijn huis (ik heb maar even brutaal verondersteld dat mijn ouders dat vaaast wel goed zouden vinden ;)) dus very very gezelliiiiiii!! Ow men ik vind het echt zo super :).

Vanavond hebben we ook een keertje NIET de hele tijd buiten gestaan, ja wel heel even omdat 1 van de acht (ja niet negen want 1 iemand ging eerder weg, eigenlijk zijn we ook nog met 10 maar 1 iemand was er niet en die is altijd snel weg dus we hebben maar gedacht dat hij niet meedoet, en een ander meisje is al heel lang niet meer geweest en die kent niemand echt dus we denken eigenlijk dat die niet meer terugkomt), omdat 1 vd 8 dus rookt, en de rest zo sociaal was om mee naar buiten te gaan. Na dat ene sigaretje echter zijn we nu voor de eerste keer (ja we zijn weird ja) eens in de warme en veel gezelliger kantine gaan zitten ipv buiten op/ bij het bankje te blijven of binnen in de kleedkamer. En toen trakteerde 1 iemand ook nog op warme chocolademelk, waar we gratis chocolaatjes en pepermuntjes bij kregen! Wat een service, geweldig geweldig, ik vind maar dat we daar voortaan altijd moeten gaan zitten en niet in de kleedkamer of buiten in de vrieskou. Maar ja volgende week hoop ik dat we gewoon met zn allen naar mijn huis gaan :), alleen 1 iemand wilde liever in de kantine die Sinterklaasviering houden ipv bij iemand thuis, dat begrijp ik niet helemaal, want in een huis lijkt mij gezelliger, maar dat vond zij juist niet, naja ze had dr geen zin in ik weet het ook niet ik geloof dat ze niet goed durfde of zoiets omdat ze nog nooit bij mij was geweest... ??? ik begrijp t niet helemaal, naja misschien heeft ze hele strenge ouders dat ze niet mag ofzowietss... Iig, ik mail dr nog, want zij moest vrij vroeg weg dus eigenlijk is met de rest afgesproken dat het wel bij mij is, maar ik denk dat ik dr nu wel genoeg over verteld heb :). (Net zoals de mensen op cabaret een beetje moe worden van al mijn verhalen over het forum...... ;D)

Veel liefs van een forum-, cabaret- en Sinterklaasverslaafde :D

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6308 Gepost op: 11-12-2002, 21:26:52 »
mutsencomplex , daar zeg je me zoiets : mijn vriendin en ik hebben enkele weken geleden elk een muts gekocht en eerst durf je hem niet aandoen omdat je er toch zoooo dom uitziet maaaaaaaaaaaar omdat het nu zo vriest, doe ik hem toch aan en ondanks het feit dat ik op een bloempot lijk, heb ik wèl warme oren en de rest niet!! hahaaaaa!! nuja, tis eigenlijk zo koud dat je de gekste mutsen ziet hoor, iedereen wil warme oren...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6309 Gepost op: 11-12-2002, 21:57:25 »
goedenavond!!
haha, mutsencomplex, heb k nie sow last van, alhoewel ik geen muts heb :P ::) maar ff kort berichtjuh van mij! yee, tis idd weer DE woensdag :) en nu ga ik naar bedje toe,
veel plezier/sterkte iedereen met alles ;)
xxxxx

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #6310 Gepost op: 12-12-2002, 11:22:12 »
*komt de bar binnengestormd*

Nu heb ik eens iets te vertellen!
Mijn ouders zijn gisteren samen met 2 kennisen naar een kerstmarkt in Duitsland geweest met een reisbus. Naast mijn moeder (niet naast haar in het stoeltje, maar aan de andere kant van het gangpadje) zit iemand die haar heel bekend voorkomt. Maar wie is het toch? Even later hoort iets over 'De Mol' en haar eurocent valt. Ze zit naast HUGO (De Mol in de 2e Belgische reeks)  :o
Al 3 jaar ofzo geleden en nog vind ik het kei spannend. Ze heeft gevragen voor een handtekening of iets dergelijks. Durfde het eerst niet om hem niet lastig te vallen. Maar hij was heel vriendelijk en heeft een klein briefje geschreven met z'n mailadres erbij!  :D (die ik om begrijpelijke redenen niet doorgeef)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6311 Gepost op: 12-12-2002, 11:30:00 »
RA, rustig rustig. Ik schenk wel ff een drankje voor je in zodat je ff kan bijkomen.

Maareh, is idd wel heel cool. Ga je hem mailen?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6312 Gepost op: 12-12-2002, 11:40:42 »
Goeiemorgen lieve medeforummers,

ook Han komt weer effe langs in de bar. Ik heb de afgelopen 2 dagen me echt enorm rot gevoeld. Ik heb heel erg pijn in m'n rug en durfde daarom helemaal niet achter de computer te kruipen. Ik ben dus ook niet naar stage gegaan.

Gisteren maar uit wanhoop weer gaan zwemmen en dat deed me wel goed. Maar vanmorgen dus weer gewoon die pijn en bovendien ook nog 'ns enorme keel- en oorpijn erbij. 't zwemmen was dus niet zo'n succes achteraf gezien.  :-[

Verder heb ik veel na kunnen denken de afgelopen dagen (dat klinkt echt heel dramatisch!) en ben ik tot de conclusie gekomen dat ik m'n stageopdracht nooooooooooit af ga krijgen. Ik moet al 6 januari m'n conceptverslag inleveren en dan moet dus m'n opdracht en ook m'n verslag zo goed als af zijn. En dat ga ik dus gewoon niet redden met die feestdagen ertussen.

Ik heb daarom besloten om morgen (als ik me dan weer wat beter voel) met m'n begeleider te gaan praten hierover en proberen te regelen dat ik m'n opdracht niet helemaal af hoef te maken. Ik maak 't dan zover af zodat 't bedrijf daar dan zelf verder mee kan en dan doe ik wel aanbevelingen in m'n rapport daarvoor. Dan heb ik tenminste wat meer tijd om me te richten op m'n stageverslag, want daar krijg ik uiteindelijk m'n punt voor.

Ik hoop dat hij hiermee akkoord gaat en dat ook m'n begeleider van school 't goed vind. Ik kan namelijk niet meer door op de manier waarop ik nu bezig ben. Ik ben veel te gestresst en dat uit zich in steeds meer RSI klachten.

Zo, dat lucht weer 'n beetje op dat ik hier m'n probleem effe kwijt kon. Sorry, als ik jullie verveeld heb met m'n geklaag.

Liefs,
Han

Oh ja: Robbie, wat geweldig dat je moeder naast Hugo in die bus zat! En nog geweldiger dat je nu z'n mailadres hebt! Weet je al wat je 'm gaat vragen?  :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #6313 Gepost op: 12-12-2002, 12:01:25 »
Wat zijn lievelingskleur is  ;D

En je verveelt niemand met je geklaag, het lucht idd goed op om het zo eens neer te schrijven/typen. Veel beterschap en veel succes!

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6314 Gepost op: 12-12-2002, 12:19:38 »
Ooooooooooooooh dé Hugo ?  8) Wow zeg, nou goed gebruik gaan maken van dat privéadres, kzou hem helemaal gek vragen over vanalles en nog wat....

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6315 Gepost op: 12-12-2002, 14:57:01 »
Hai lieve mensjes,

Cool RA! Maar ik vroeg me laatst af of jij nou inmiddels ook al een leuke baan gevonden had eigenlijk btw...? Of maak ik je daar meteen weer minder vrolijk mee..?
(er zat een irri fout in de ondertiteling van HP: Justin werd 1 keer vertaald als Justin en even later als Joost!)

Maar goed, zoals ik al in het Kasteel heb verteld, heb ik vandaag dan officieel gym afgesloten door dat werkstukje in te leveren dat we gister of eergister ff van internet hadden geplukt, en daar ben ik natuurlijk onwijs blij om!!!!! Wel moet ik volgende week dond nog ff bowlen, maar dat is een soort 'afscheidsbowlen' dus das sowieso niezo boeiend en daar gaan we het gewoon gezelli maken!! (en de bowlingbaan is hier aan het einde vd straat, dus ik ben lekker snel thuis om mn haar te laten doen door een klasgenoot e.d... ;))

Whii, heb ook lekker vrolijk liedje op staan! En ik heb vandaag voor de verandering een keer wél wat nuttige dingetjes gedaan, nl natuurkunde-experiment, tja zulke dingen gaan wel altijd veeeeeeel te langzaam dus we zijn nog niet erg opgeschoten, en zoals bij zoveel van die natuurkundeproeven besloten we tijdens het uitvoeren maar een massa en een hoogte minder te nemen etc etc, maar goed, we zijn iig toch al een heel eind, op de helft of zo, en de benodigdheden hoeven we nu iig niet meer te zoeken. Morgen hebben we nog een tussenuur en een A-uur en dinsdag gaan we alweeeer extra vroeg opstaan net als vandaag, en dan hebben we het zeker af.

Han, das echt vervelend, dat je je verslag niet af kan krijgen! Hopelijk vinden je begeleiders het wel goed, maar ze zullen het toch wel begrijpen met je RSI? :-\

Maar dan ga ik nu maar eens onze info voor ons debat (maandag... argh) uittypen, want mijn mede-voorstander heeft al ong 30 kantjes info gevonden en die ook al samengevat :o en het enige dat ik gedaan heb, is die samenvatting doorlezen ::)... Maar ja, zij is ook echt totaal onbegrijpelijk wat dat betreft. Naja, het minste dat ik kan doen is dan toch wel die samenvatting uittypen.

veel liefs,
Annemieke

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6316 Gepost op: 12-12-2002, 17:12:34 »
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooh Jennifer  :D

Jennifer? Who the f*** is Jennifer? ;D

Zo, ik zit even bij te komen van een gigadrukke dag! (Ik moet niet zoveel naar reclamespotjes op de radio luisteren)
Ik heb gewerkt, geshopt, vanmiddag weer eens het huis vol drukke kids gehad en tussen de bedrijven door mijn huis omgetoverd in kerstsfeer.
Poe, poe, *put-diepe zucht* maar alleszins de moeite waard. Een plaaaaaaaatje, al zeg ik het zelf!

Han, lekker blijven klagen hoor, als je hier je ei niet kwijt kunt, waar dan wel? Toch? Heel veel succes met alles.

e, heeeeeeeeeel veel plezier!!!!

En aan iedereen een dikke kus van Pino (hoezo Jennifer >:()

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6317 Gepost op: 12-12-2002, 17:16:35 »
Jennifer? Who the f*** is Jennifer? ;D

Als je nu eens op de rechtermuisknop klikt, en dan afbeelding opslaan kiest, moet je voor de grap eens kijken welke naam er komt te staan... Need I say more ?  8)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6318 Gepost op: 12-12-2002, 17:32:19 »
Nou ja!!!! Hoe is DAT nou weer mogelijk.
Waarschijnlijk toch een virusje op mijn pc??

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #6319 Gepost op: 12-12-2002, 17:36:23 »
Dan is't overgeslagen naar het internet --> http://www.terra.com/deportes/especiales/bellasbellos/capriati.html  8)