Hoi lieve mensjes,
Een mutsentrauma! lol!
Ik ben super super happy!!!!!! Ik ga nl dit jaar VIJF keer Sinterklaas vieren!!!!!!!!
Jajajajajaaaaa, je bent Sinterklaasverslaafd of je bent het niet he
. Drie keer hebbik dus al gehad, waarvan 2 keer met lootjes+surprises+gedichten, en in de kerstvak dus nog een keer surpr+ged met de family, ennnnnnnnn we hebben nu dus ook LOOTJES GETROKKEN OP CABARET!!!!!!!!!!!!!!!!
Je begrijpt, vrijwel niets zou Annemiekje vrolijker kunnen maken
.
Het worden wel alleen gedichten, met een cadeautje dan, dus geen surprise, maar das maar goed ook want we hebben vandaag de lootjes getrokken (whiiiiii zo super!!) en volgende week Woensdag (een grotere hoofdletter is deze keer niet denkbaar) geven we het dan al, want in de kerfstvakantie was onmogelijk af te spreken. We zijn nl met uhm negenen geloof ik, dus er was altijd wel iemand weg enzow. Maar we gaan nu gewoon direct na cabaret naar mijn huis (ik heb maar even brutaal verondersteld dat mijn ouders dat vaaast wel goed zouden vinden
) dus very very gezelliiiiiii!! Ow men ik vind het echt zo super
.
Vanavond hebben we ook een keertje NIET de hele tijd buiten gestaan, ja wel heel even omdat 1 van de acht (ja niet negen want 1 iemand ging eerder weg, eigenlijk zijn we ook nog met 10 maar 1 iemand was er niet en die is altijd snel weg dus we hebben maar gedacht dat hij niet meedoet, en een ander meisje is al heel lang niet meer geweest en die kent niemand echt dus we denken eigenlijk dat die niet meer terugkomt), omdat 1 vd 8 dus rookt, en de rest zo sociaal was om mee naar buiten te gaan. Na dat ene sigaretje echter zijn we nu voor de eerste keer (ja we zijn weird ja) eens in de warme en veel gezelliger kantine gaan zitten ipv buiten op/ bij het bankje te blijven of binnen in de kleedkamer. En toen trakteerde 1 iemand ook nog op warme chocolademelk, waar we gratis chocolaatjes en pepermuntjes bij kregen! Wat een service, geweldig geweldig, ik vind maar dat we daar voortaan altijd moeten gaan zitten en niet in de kleedkamer of buiten in de vrieskou. Maar ja volgende week hoop ik dat we gewoon met zn allen naar mijn huis gaan
, alleen 1 iemand wilde liever in de kantine die Sinterklaasviering houden ipv bij iemand thuis, dat begrijp ik niet helemaal, want in een huis lijkt mij gezelliger, maar dat vond zij juist niet, naja ze had dr geen zin in ik weet het ook niet ik geloof dat ze niet goed durfde of zoiets omdat ze nog nooit bij mij was geweest...
ik begrijp t niet helemaal, naja misschien heeft ze hele strenge ouders dat ze niet mag ofzowietss... Iig, ik mail dr nog, want zij moest vrij vroeg weg dus eigenlijk is met de rest afgesproken dat het wel bij mij is, maar ik denk dat ik dr nu wel genoeg over verteld heb
. (Net zoals de mensen op cabaret een beetje moe worden van al mijn verhalen over het forum......
)
Veel liefs van een forum-, cabaret- en Sinterklaasverslaafde