Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550439 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6260 Gepost op: 8-12-2002, 20:06:11 »
Annemieke, is een van deze wat voor jou?  :)

Malcolm  8)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6261 Gepost op: 8-12-2002, 20:27:02 »
*GIL*
AHHHHHHHHHHHHHHH WAT LIIIIIIIIIEF!!!

Echt ontzettend schattige eendjes :) en heel lief van jullie dat jullie ze gezocht hebben! Maar ik weet nog niet wat mn avatar gaat worden, misschien moet ik zelf ook maar even zoeken, iig is dat vogeltje rechtsboven bij jou Malc een jong zwaantje ;D dus geen eendje.

Nee Anne-Marie, ik bedoel een zwart tasje, (geen plastic tasje!!!) van Jeffrey Clay, met een voorvakje met rits en een groot vak met een rits aan de zijkant, en de hengsels die je om je schouders kan doen zijn ook met een rits tot 1 hengsel te maken, ja een beetje moeilijk uit te leggen maar als ie van jou is zul je toch wel weten wat ik bedoel... Er zitten een paar pennen is, verder niets. Maar daar zal dan ook wel je fototoestel in hebben gezeten denk ik zo... gelukkig heb je die iig wel meegenomen!

*zet Sophie Bextor weer op :D

Owwww hoe meer ik naar die eendjes kijk hieronder hoe meer ik wegsmelt... *smeltend smiltje*

Oja Daantje ik wilde nog even zeggen dat ik je zo geweldig vond omdat je toch altijd zúlke onwijs geweldige soap-stukjes schrijft :). Met allemaal dingen erin die echt gezegd zijn en zo, dat "Harry Potter in de ban van de Mol" (of zoiets), echt super. Ik vind jouw soapstukjes altijd super, zo origineel altijd en ik heb al helemaal ongelofelijk dubbel gelegen om die aflevering over die 'droom van Angela' ;) ;D, dat begrijpt verder niemand, maar dat vind ik dan juist weer zo tof. Echt super van je Daan!!
En ook sowieso super dat de soap weer leeft!! Hm ik wil zelf ook wel weer verderschrijven, maar ja eigenlijk moet ik toch eens beginnen met iig dan maar een heel klein begin aan mn samenvattingen voor Nederlands, voordat mn samenvatgenoten er kwaad om worden dat ik het niet gedaan heb... maar ja dat worden ze toch wel of iig krijg ik het toch niet af... :-\ Nou ja voor de soap heb ik toch wel ff tijd, haha, zo gaat dat dus he... En eigenlijk eigenlijk wil ik natuurlijk ook mn msn-mensjes van mijn belevenissen vh weekend op de hoogte stellen, maja... dat kan ik al helemaal niet... zucht... was het maar vakantie... (maar ja die gaat altijd weer te snel voorbij)
Ik neem me bij deze voor vandaag niet meer in de bar te posten, ben benieuwd of het gaat lukken... waar wedden jullie op? ;D

veel liefs,
Annemieke

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6262 Gepost op: 8-12-2002, 21:08:04 »
 :-[

Bedankt voor het compliment.
Heb weer verder geschreven aan de soap.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6263 Gepost op: 8-12-2002, 21:57:09 »
Nee Anne-Marie, ik bedoel een zwart tasje, (geen plastic tasje!!!) van Jeffrey Clay, met een voorvakje met rits en een groot vak met een rits aan de zijkant, en de hengsels die je om je schouders kan doen zijn ook met een rits tot 1 hengsel te maken,

Volgens mij is dat mijn tasje...  :-\
Haha, neehoor, ik had beloofd mijn "dagboek" op het forum in de bar te zetten voortaan, maar weet niet waar ik moet beginnen. Er is sinds afgelopen gisteren alweer zoveel gebeurd, ik ben alweer verliefd (denk ik), kheb met mijn zusje vandaag op dansles de dansvloer weer onveilig gemaakt en heb met daan mijn sinterklaaskado uitgeprobeerd.

Het meisje op wie ik (nu weer) verliefd ben weet het geloof/hoop ik nog niet, en Daan ook nog niet en daarom zet ik haar naam niet op het forum (ik ga het dit keer geheim houden tot ik er zeker van ben).
Op dansles hebben mijn zusje en ik nix anders gedaan dan anderen lastigvallen bij het dansen, ik heb een aantal personen onderuit geschopt (per ongeluk), waaronder mijn zusje en bij het draaien wil ik nog wel eens (per ongeluk) iemands bril van zijn neus slaan. Dus dat was allemaal wel weer leuk (voor mij).
En het sinterklaascadeau was een cd-rom van radio538 waarmee je je eigen uitzending kan maken en die op het internet kan zetten (zodra het zover is komt er op .Com wel een link).

En dat is dus wat ik de hele dag doe, dag in dag uit.
Huiswerk? Nooit van gehoord.

Ik ga nu naar bed dus, tot morgen ofzo

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6264 Gepost op: 8-12-2002, 21:58:06 »
hoi mensen...

bijna 22u op een zondagavond en wat ben ik het blokken zo beeeeeuuuu (dit is geen koe)

argh, een hele middag lang wiskunde wiskunde wiskunde wiskunde wiskunde

nog nooit zoveel assymptoten, exponentiele en logaritmische vergelijkingen, groei en afname , ... geblokt
al mijn oefeningen (en dat is de omvang van 2 cursusblokken) 2x gemaakt (wat zit ik hier te klagen, op de unief wordt het nog erger) dus als ik het nu ni kan...

naja, we zien wel
slaapwel  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6265 Gepost op: 8-12-2002, 22:03:26 »

Huiswerk? Nooit van gehoord.

inhaalproefwerk duits? nooit van gehoord. ::)

;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6266 Gepost op: 8-12-2002, 22:36:14 »
Hahahahahahahahahaha ;D

Ahhhh Daantje... misschien moet ik iets minder vaak zeggen hoe lief je wel niet bent? :P

op dat vlak heb ik wel geluk, bij mij mogen ze gewoon naast mijn bed in de kamer slapen :)  :P
naast je bed... jaja... :P jij hebt trouwens op wel meer vlakken geluk daar niet van ::)

Citaat
@ e : ik mag om mijn rapport gewoon de vrijdag :)
je mag wat "om je rapport" ???

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #6267 Gepost op: 8-12-2002, 22:42:29 »
Hahahahahahahahahaha ;D

Ahhhh Daantje... misschien moet ik iets minder vaak zeggen hoe lief je wel niet bent?
daansweb.tripod.com/naamloos.gif
kan het plaatje niet posten, maar dit bedoel ik.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6268 Gepost op: 8-12-2002, 22:48:58 »
daansweb.tripod.com/naamloos.gif
kan het plaatje niet posten, maar dit bedoel ik.
boehoehoehoe, ik kan het weer eens niet zien met mijn overbekende macje... :-\ :'( :(

kun je het niet omschrijven of zo??

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6269 Gepost op: 8-12-2002, 23:00:41 »
tis een booskijkend smiltje

http://daansweb.tripod.com/naamloos.GIF

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6270 Gepost op: 8-12-2002, 23:02:26 »
tis een booskijkend smiltje

http://daansweb.tripod.com/naamloos.GIF
kzie het nog steeds niet hoor... maar tis zeker superwoedend of zo dat je niet gewoon >:( kunt gebruiken...? Ben je kwaad op me dan...? ::)

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6271 Gepost op: 8-12-2002, 23:04:44 »
ik iig niet
ik vind je nog steeds superlief

waarom kom je nou niet gewoon op msn??
dit vin ik irri

« Laatst bewerkt op: 8-12-2002, 23:05:47 door B@rdock »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #6272 Gepost op: 8-12-2002, 23:45:29 »
Hallo kinderkens,

het is veel te koud tegenwoordig om te computeren 's nachts. Ik stop er maar mee denk ik...

Met gevoelloze vingers gr. ik u,

B.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6273 Gepost op: 9-12-2002, 10:44:10 »
Nee Anne-Marie, ik bedoel een zwart tasje, (geen plastic tasje!!!) van Jeffrey Clay, met een voorvakje met rits en een groot vak met een rits aan de zijkant, en de hengsels die je om je schouders kan doen zijn ook met een rits tot 1 hengsel te maken, ja een beetje moeilijk uit te leggen maar als ie van jou is zul je toch wel weten wat ik bedoel... Er zitten een paar pennen is, verder niets. Maar daar zal dan ook wel je fototoestel in hebben gezeten denk ik zo... gelukkig heb je die iig wel meegenomen!
shit, die is idd van mij  >:( (kom er nu dus pas achter.... ::) gelukkig dat dr nix meer in zat, ja die pennen das waar,, maarre ik krijg em vast nog wel een x trug he? :-[)
ik ben ziek.... ben dusj oook nie naar school gegaan...
beje rillerig/koortsig enzo.... :(
kon daarnet trouwens helemaal niet op de site komen... >:( lag die dr af ofzo? mss ligt et ook wel aan mn comp hoor...
nouja, ik ga maar beje lezen ofsjo....
xxxx

« Laatst bewerkt op: 9-12-2002, 11:09:53 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6274 Gepost op: 9-12-2002, 14:04:24 »
hallo luitjes, kben vandaag weer heel stout geweest; ik heb vandaag gespijbeld.
twas niet zo heel erg ofzo, ik had maar drie lesuren, dus ik hoop dat niemand het doorhad.
goed, ik ga nu leren voor mijn pw's, want morgen begint mijn proefwerkweek

massel

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6275 Gepost op: 9-12-2002, 14:34:36 »
Gelukkig dat jij het toch ook leuk vond Anne-Marie!! Je bent dan blijkbaar net als mn nichtje, die het toch erg naar haar zin kan hebben zonder veel te zeggen :). En je hoeft je echt niet te schamen voor jouw gedicht joh, hij was toch ook hartstikke tof!!! Vind ik wel hoor :) én je molshoop was heel mooi gemaakt vond ik en vooral erg schattig :). (maar ja, ik vind nogal veel en nogal snel iets schattig geloof ik ;D)
ja, mss ben ik idd net zoals je nichtjuh, (alhoewel, het schijnt, dat ik thuis (te) veel zeg  ::) )
maarja, dankje dat je et gedicht tog wel mooi vont! en die molshoop  :) je hebt em tog nie weggegooit he? :-[ ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6276 Gepost op: 9-12-2002, 16:22:44 »
Hoi lieve lieve mensjes,

Goed he van mij dat het me idd gelukt is niet meer in de bar te posten gisteravond?? ;D Ik heb nog bijna op het punt te staan mn belofte te verbreken, maar toen ben ik maar snel allemaal priveberichtjes en mailtjes gaan typen zodat ik de bar maar even met rust kon laten.

Ik heb vandaag even de halve school verteld dat ik een galapartner had :) en dat ik zo vrolijk was omdat ik zo'n leuk weekend had gehad en ik wilde ook nog van alles vertellen wat voor surprises en cadeautjes enzow ik had gekregen etc etc (jullie kennen mn praatbuien...), maar ik vond eigenlijk dat de mensen op school daar maar bar weinig in geinteresseerd waren :( (hoe zou dat nou komen... toch handig zeg dat je hier alles neer kunt kwakken zonder dat het boeiend voor iemand anders hoeft te zijn ;D jaja een echt dagboek, maar dan tóch eentje die terugpraat, geweldig).

Wow Debbie, wat heb jij hard geleerd! :o Goed van je zeg, nou je zult echt wel een goed cijfer halen hoor!

shit, die is idd van mij  >:( (kom er nu dus pas achter.... ::) gelukkig dat dr nix meer in zat, ja die pennen das waar,, maarre ik krijg em vast nog wel een x trug he? :-[)
eh, nou, hoe had je je dat voorgesteld? Het kan iig lang duren voor ik jou weer zie en nog langer voor ik ooit een keer in de buurt van Drenthe kom, maar ik neem aan dat jij of een of meer van je ouders wel weer eens op vrij redelijke termijn van plan was/waren naar Hazerswoude te komen en dus wel even in Gouda langs kon/konden komen om dat tasje op te halen? Wat vind je daarvan?

Citaat
ik ben ziek.... ben dusj oook nie naar school gegaan...
beje rillerig/koortsig enzo.... :(
!

Je gaat nu leren Elmar? Van hw toch nog nooit gehoord? :P
Veel succes he!! en niet teveel msnen :P

Owja dat kan ik nog vertellen, wilde nog een skibroek kopen (heb dr al eentje), niet dat ik ooit ga skien of zo, maar dat zijn eigenlijk de enige broeken waarmee ik deze kou en nog ergere kou denk te overleven, dus is eentje te weinig. Maar goed ik was mn portemonnee vergeten (dom dom) dus dat wordt morgen.

Menn, ik heb echt het gevoel dat ik een week vakantie heb gehad, maar het waren gewoon twee dagen weekend! Ben dr nog steeds vrolijk door :), maar begin wel steeds meer stressy te worden over alles wat ik nog wel niet moet doen. Ga ik dus nu maar eens doen.

liefs, kusjes,
Annemieke

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #6277 Gepost op: 9-12-2002, 17:53:58 »
E, was je moe?
Ik heb wel twee fouten in je posts gevonden:

Ik heb nog bijna op het punt te staan mn belofte te verbreken...

Moet het niet zo iets zijn als: ik heb op het punt gestaan?

...forummen, maar ja hoewel mijn mentor zei dat school je eerste prioriteit zou moeten zijn...

En hier zou het vollugus mij zoiets moeten zijn als je  hoogste prioriteit ofzo.

Vervelend he?
Nu kun je het niet meer aanpassen...

Groetjes Elmar

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6278 Gepost op: 9-12-2002, 18:04:49 »
E, was je moe?
Nee, ik had haast!! >:(

JIJ GEMEEN! :'(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6279 Gepost op: 9-12-2002, 18:05:01 »
Ik weet niet of 't aan m'n computer ligt, maar alles staat ineens in koeienletters. De topicnamen zijn ineens enorm groot.

Druk ik op 'bekijk' om deze post te bekijken, verschijnt die ook in koeienletters!