*GIL*
AHHHHHHHHHHHHHHH WAT LIIIIIIIIIEF!!!
Echt ontzettend schattige eendjes
en heel lief van jullie dat jullie ze gezocht hebben! Maar ik weet nog niet wat mn avatar gaat worden, misschien moet ik zelf ook maar even zoeken, iig is dat vogeltje rechtsboven bij jou Malc een jong zwaantje
dus geen eendje.
Nee Anne-Marie, ik bedoel een zwart tasje, (geen plastic tasje!!!) van Jeffrey Clay, met een voorvakje met rits en een groot vak met een rits aan de zijkant, en de hengsels die je om je schouders kan doen zijn ook met een rits tot 1 hengsel te maken, ja een beetje moeilijk uit te leggen maar als ie van jou is zul je toch wel weten wat ik bedoel... Er zitten een paar pennen is, verder niets. Maar daar zal dan ook wel je fototoestel in hebben gezeten denk ik zo... gelukkig heb je die iig wel meegenomen!
*zet Sophie Bextor weer op
Owwww hoe meer ik naar die eendjes kijk hieronder hoe meer ik wegsmelt... *smeltend smiltje*
Oja Daantje ik wilde nog even zeggen dat ik je zo geweldig vond omdat je toch altijd zúlke onwijs geweldige soap-stukjes schrijft
. Met allemaal dingen erin die echt gezegd zijn en zo, dat "Harry Potter in de ban van de Mol" (of zoiets), echt super. Ik vind jouw soapstukjes altijd super, zo origineel altijd en ik heb al helemaal ongelofelijk dubbel gelegen om die aflevering over die 'droom van Angela'
, dat begrijpt verder niemand, maar dat vind ik dan juist weer zo tof. Echt super van je Daan!!
En ook sowieso super dat de soap weer leeft!! Hm ik wil zelf ook wel weer verderschrijven, maar ja eigenlijk moet ik toch eens
beginnen met iig dan maar een heel klein begin aan mn samenvattingen voor Nederlands, voordat mn samenvatgenoten er kwaad om worden dat ik het niet gedaan heb... maar ja dat worden ze toch wel of iig krijg ik het toch niet af... :-\ Nou ja voor de soap heb ik toch wel ff tijd, haha, zo gaat dat dus he... En eigenlijk eigenlijk wil ik natuurlijk ook mn msn-mensjes van mijn belevenissen vh weekend op de hoogte stellen, maja... dat kan ik al helemaal niet... zucht... was het maar vakantie... (maar ja die gaat altijd weer te snel voorbij)
Ik neem me bij deze voor vandaag niet meer in de bar te posten, ben benieuwd of het gaat lukken... waar wedden jullie op?
veel liefs,
Annemieke