Hoi lieve lieve mensjes, ik ben zoooooo vrolijk!!!!!
Tip: Je kan Kopspijkers ook bekijken via internet.
www.vara.nl/kopspijkers en dan op "Kopspijkers online" klikken.
ah thnx maar ik heb toch geen tijd
, zo belangrijk is Kopspijkers nu ook weer niet. Ik heb dan wel eigenlijk al helemaaaaaal geen tijd om te forummen maar dat doe ik ook gewoon als ik geen tijd heb.
Hoi Anne-Marie, welkom thuis!
of zoiets... Is dat tasje nou van jou?? Ja toch zeker?? Mis je hem dan nog niet heel erg?
Maar goed ik zal ff uitleggen waarom ik zo vrolijk ben (hoewel dat ook wel voor zich spreekt). Ik heb net surprises bij jp gehad en ik heb een super surprise gekregen en een nog superder cadeautje!!!!! Mijn surprise was (3 keer raden
) een vijver met... jawel JONGE EENDJES
. Echt zooow schattig (ahhh wat lief
) en echt heel leuk gemaakt, want degene die mij getrokken had was typisch het surprise-type (ik ben typisch het gedichten-type, waren jullie nog niet achter...). Maar het gedicht was ook wel grappig hoor, niet zo heel erg lang gewoon hahaha, alleen stonden er wel afschuwelijke spelfouten in maar dat heb ik haar maar vergeven
. ("wat hij jou
w zou schenken"... hahaha)
Maar goed, in die doos waar die vijver op zat zaten dus de cadeautjes, een paar armbandjes, ook heel leuk en schattig, maar het allersuperste: een cd van Sophie Ellis Bextor!!! (of hoe je het ook alweer schrijft) Die ben ik nu uiteraard aan het luisteren en ik ben dr zoooooow blij mee, want ik had echt zeer zeer dringend cd's nodig, want ik heb dr veeeeejul te weinig, echt die paar die ik heb ben ik al jaren op uitge
kekenluisterd, en ik ken echt veel te weinig muziek om te weten wat ik dan zou moeten kopen/kopieren, nou ja kopen is sowieso te duur vind ik... want ik ken maximaal 1 liedje van een cd, zo ook bij Sophie Bextor, nl Murder on the Dancefloor (hahaha maar dat spreekt voor zich). Maar ik had dr ook een hele goede 'recensie' over gelezen, over het album, in de schoolkrant. Dus die wilde ik onwijs graag hebben en ik had eigenlijk niet verwacht dat zij hem idd zou hebben, want ja anders kun je hem niet kopieren natuurlijk, en dat ze hem dan idd zou geven
.
Ow ik moet nu eten
maar goed ik ben dus supervrolijk omdat ik zoooooooooooooo'n
super geweldig fantastisch onwijs tof weekend heb gehad
(smiltje in het kwadraat, of zoiets). nou tot zo!! doeidoei!!
liefs Annemieke