Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550493 keer)

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6240 Gepost op: 8-12-2002, 00:39:40 »
JA! :-*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6241 Gepost op: 8-12-2002, 10:21:12 »
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii mensen!!!!!!!
Goeiemorgen! :-* voor de maretak...

Ik ben ook weer wakker!! Mocht vanavond van mezelf niet meer gaan forummen nadat iedereen weg was, maar dat was zeer tegen mijn principes en vooral tegen mijn verslaving in, dus vanochtend rende ik zo ong meteen naar de computer, maar toen zat mn vader erachter, dus ben ik toch maar eerst gaan ontbijten ;D.
Gister was echt helemaal super!!! Alleen wel heel erg jammer van jullie terugreis zeg :-\, had(den) de NS wel voor die taxi's gezorgd??
Verder is het negatieve effect van gisteren dat ik nog veel meer forumverslaafd ben geworden dan ik al was... ::) Ook hebben ze mij proberen wijs te maken dat de chat wel degelijk werkt op mn computer >:( maar dat geloof ik lekker niet :P, want ik ken mezelf, als ik eenmaal 1 keer uit ga proberen of het werkt, en het werkt... dan heb ik daarmee eigenlijk al mn diploma verscheurd, om het ff dramatisch te zeggen ;D. Ik schijn dat gewoon niet te kunnen, om te zeggen 'och, ik kom maar heel even of niet zo vaak' en dat dan ook werkelijk te doen... Dus ik moet het echt echt bij het forum houden, dat kost al genoeg tijd...

Aaargh, Elmar, wat moet ik nou weer met de soap aan?! >:( ;D Sorry hoor maar daar ga ik niet verder op schrijven... mag iemand anders doen...
Maar jullie hebben het vast allemaal wel al gelezen: kheb nu dus wel een galapartner! jeej! :) Nou ja áls het kan en mag enzo maar dat hopen we dan maar.

En hoe vonden jullie mij nou eigenlijk in het echt...?? Oh, hey, mn moeder vindt nu net een tasje dat iemand vergeten is...!! Zwart tasje van "Jeffrey Clay", met 2 pennen erin. Is die van jou Anne-Marie? Zullen we hem maar opsturen?

Maar dan ga ik nu maar eens beginnen aan mijn surprise die ik vanmiddag om 3 uur moet geven... dus ik mag wel opschieten... :-[

veel liefs,
Annemieke :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6242 Gepost op: 8-12-2002, 11:09:14 »
Hallo allemaal!

Wat is het koud buiten he? Ik ben gisteren naar de stad gefietst en heb meteen een muts gekocht voor mn verkleumde oren. Dat ben ik niet meer gewend dat vriesweer in Nederland. Nou ja, wel leuk om in de feeststemming te komen en te blijven. We hebben al een kerstboom. Tegen mijn principes in al op donderdag gehaald en opgezet, maar aangezien ik een ontzettende hekel aan die drukte heb moest het maar alvast gebeuren. En het is toch wel erg gezellig :D. Er liggen zelfs al twee cadeautjes onder de boom. 1 voor mn vriend en 1 cadeautje voor een kraamvisite waar we maandag naar toe gaan. Das touwens wel leuk; een houten trein die je helemaal uit elkaar kunt halen (ik vind em super in ieder geval).
Dat andere cadeau is een muntensetje van Frankrijk. Mijn vriend spaart die euromunten en Frankrijk heeft het jaar 2002 alleen voor verzamelaars uitgegeven.
Wij gisteren naar zo'n muntenzaakje om een setje te kopen. Stond daar een jongen die was in zn huis aan het verbouwen. Toen had ie een muurtje gesloopt en vond ie 10 muntjes (heb geen idee wat voor soort, ze waren goudkleurig). Hij wilde weten of ze wat waard waren, anders kon ie ze weggegooien. Die man zei dat ze 45 euro per stuk waard waren en kocht ze alle 10 op (de verkoopwaarde was ongeveer 70 euro). Die jongen helemaal blij met 450 euro naar huis. Echt grappig!

O ja, vrijdag had ik dus verlof en toen dacht ik dat het wel handig was om even het huis te gaan poetsen (onze poetsvrouw heeft namelijk vakantie). Om half elf 's morgens begon ik en om kwart voor vier was ik klaar. Echt verschrikkelijk. Het was helemaal niet vies ofzo, maar ik heb echt zo'n tik als ik eenmaal begin te poetsen, dan moet meteen alles gesopt worden. De ijskast, de diepvries ontdooien, onder het gasfornuis poetsen etc. Ik was dus helemaal kapot en de dag erna had ik ontzettende spierpijn. Nou ja, alles blinkt in ieder geval weer  :D.

Ik ga nu eens even verder bijlezen.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6243 Gepost op: 8-12-2002, 11:19:37 »
Uhm...ik zie je avator ook niet meer Daan, en ik heb geen MAC  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6244 Gepost op: 8-12-2002, 11:27:08 »
Het is zeker koud! 'Vet koud' om maar als Arzenio te spreken ;D.

Maar ik moet me nu ECHT eens gaan aankleden, en die surprise krijg ik ook niet echt af op deze manier, mennn, ben echt veel te verslaafd...

Nou Daantje, kheb verder geschreven hoor. Als je het zo lief vraagt kan ik natuurlijk geen weerstand bieden... ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6245 Gepost op: 8-12-2002, 11:31:06 »
Nog 10 dagen werken en het is kerstvakantie!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6246 Gepost op: 8-12-2002, 11:36:54 »
ach Daantje, het loopt toch allemaal zo'n vaart niet. Zie je dan niet dat E alleen maar met Bardock flirt om jou te vergeten. Je moet haar een beetje tijd gunnen om weer tot zichzelf te komen. Dan komt alles wel weer goed. En bovendien, wees blij dat jullie in ieder geval goeie vrienden zijn.
Ovide bedacht zich dat het voorgaande een beetje afgezaagd klonk, maar Daan vond het al lang geweldig (dit kwam natuurlijk omdat hij nog nooit de Yes, Viva en al die andere blaadjes gelezen had).
Dank je Ovide, ik voel me alweer een stuk beter, zei hij. Heb je misschien zin om naar de nieuwe HP film te gaan. Opgelucht dat Daan weer wat vrolijker was, zei Ovide ja graag en gezamelijk gingen ze naar de bioscoop.
Intussen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6247 Gepost op: 8-12-2002, 12:04:49 »
Goeiemorgen lieve forummers,

Wat fijn om te lezen dat 't zo gezellig was gisteren! Ik ga zo maar 'ns snel naar 't 'Sinterklaas-viering' topic, want ik wil er graag 't fijne van weten!  ;)

Ik heb gisterenavond ook wel 'n leuke avond gehad. We hadden nog Sinterklaas bij m'n oma en ik heb nog wat kleine cadeautjes gekregen. Oma was zelf gelukkig ook heel blij met de cadeautjes die wij haar gekocht hadden.  :)

Wat leuk dat je al helemaal in de kerstsfeer bent ovide. Ik zou ook al graag de kerstboom opzetten, maar m'n ouders vinden 't nog wat vroeg. Zij willen de boom altijd pas 'n week voor kerstmis in huis hebben. Ik ga  vanmiddag wel al met m'n moeder samen de lampjes in de kerstbomen die in onze tuin staan doen. Hebben we toch al 'n beetje die kerstsfeer.  :)

't is idd erg koud buiten, daarom blijf ik vandaag verder fijn binnen. Dadelijk lekker 'n mok warme chocolademelk maken en dan fijn Kopspijkers en DWHN van gisterenavond kijken.  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6248 Gepost op: 8-12-2002, 12:43:30 »
hoi !

nou het klinkt alsof het daar super was gisteren !! zal vlug ff naar het andere topic gaan en bezien wat er allemaal gebeurd is :)

ik heb dus niks anders gedaan dan blokken en gisterenavond nog naar het park dat helemaal versierd is met lichtjes enzo en dan nog naar de ijspiste gaan kijken

vanmiddag dan maar weer blokken want vanaf morgen tot 18 december elke dag 2 examens...

nu alleen nog mezelf wat maretak aanschaffen om boven mijn deur te hangen  ;)

doei xxx

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6249 Gepost op: 8-12-2002, 13:21:40 »
Nog 10 uurtjes werken en ik heb al kerstvakantie!!!! ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6250 Gepost op: 8-12-2002, 13:36:12 »
fijn Kopspijkers en DWHN van gisterenavond kijken.  ;)
ooh popoi!! weer gemist! das al de vierde of vijfde keer dat ik andere (meestal wel leukere...;)) dingen te doen had op zaterdagavond dan Kopspijkers kijken. Dat belooft niet veel goeds voor widm op zaterdag...

vanmiddag dan maar weer blokken want vanaf morgen tot 18 december elke dag 2 examens...
wow :o das wel heeeeejul errug veel allemaal op een hoop zeg! Veel succes!!!!!!

Ik heb mn surprise bijna af! En gedicht ook, alleen heb ik nu een heel verhaal (44 regels) en nog een soort afsluitinkje, maar daar moet ik nog een verbinding tussen maken want anders gaat het veel te abrupt over op de cadeautjes... En tis ook een beetje irritant dat het nét iets meer dan een kantje is, dat staat ook weer zo raar, nog 4 regeltjes op de 2e blz... hmm... (haha de problemen die iemand kan hebben he ;D) Maar goed daarom moet ik het dus nog ff wat langer maken, ja of juist in een kleiner lettertype zetten zodat het wel op 1 kantje past.

Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6251 Gepost op: 8-12-2002, 13:40:44 »
ik pruts er altijd zodanig mee dat het op 1 kant kan :) tenzij het een schoolwerkje is, dan lijkt het veeeel langer als je 2 blaadjes hebt :)

en idd, die examens zijn er een hele hoop in een keer maar dat is nu éénmaal zo in Belgie, kan er niks aan doen... 'k sla me er wel door

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6252 Gepost op: 8-12-2002, 13:42:31 »

:o :o

• Forumlid
« Reactie #6253 Gepost op: 8-12-2002, 13:43:31 »
thanks !! kan het gebruiken  ::)  :-/

iedereen zo verbaasd owv dat systeem?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6254 Gepost op: 8-12-2002, 13:45:39 »

iedereen zo verbaasd owv dat systeem?

Nou, voor oma Pino is de tijd van examens zowiezo errug lang geleden, dus als ik dit zie, ga ik wel even van  :o :o

• Forumlid
« Reactie #6255 Gepost op: 8-12-2002, 13:48:59 »
ah zo nu snap ik het  ;D

nou ik heb wel al gemerkt dat het systeem in nederland er heeeeeelemaal anders aan toe gaat maar als ik me er nu doorsla dan kan ik alles vergeten :) en me voorbereiden op de examens in juni :) (en tussendoor nog een drietal met pasen)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6256 Gepost op: 8-12-2002, 17:12:01 »
haai mensjus!
zo, ik ben weer thuis!!!  ;) en et was idd errug gezellig gister! :) maar dat zal ik maar in Sint-topic plaatse, ofnie?
iig, bij familie was ook wel gezellig, ben alleen zo moe.....  ::)
doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6257 Gepost op: 8-12-2002, 17:47:59 »
ooh popoi!! weer gemist! das al de vierde of vijfde keer dat ik andere (meestal wel leukere...;)) dingen te doen had op zaterdagavond dan Kopspijkers kijken.
Tip: Je kan Kopspijkers ook bekijken via internet.
www.vara.nl/kopspijkers en dan op "Kopspijkers online" klikken.

« Laatst bewerkt op: 8-12-2002, 17:50:19 door Malcolm »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6258 Gepost op: 8-12-2002, 18:33:21 »
Hoi lieve lieve mensjes, ik ben zoooooo vrolijk!!!!! :D

Tip: Je kan Kopspijkers ook bekijken via internet.
www.vara.nl/kopspijkers en dan op "Kopspijkers online" klikken.
ah thnx maar ik heb toch geen tijd ;D, zo belangrijk is Kopspijkers nu ook weer niet. Ik heb dan wel eigenlijk al helemaaaaaal geen tijd om te forummen maar dat doe ik ook gewoon als ik geen tijd heb.
Hoi Anne-Marie, welkom thuis! ;D of zoiets... Is dat tasje nou van jou?? Ja toch zeker?? Mis je hem dan nog niet heel erg?

Maar goed ik zal ff uitleggen waarom ik zo vrolijk ben (hoewel dat ook wel voor zich spreekt). Ik heb net surprises bij jp gehad en ik heb een super surprise gekregen en een nog superder cadeautje!!!!! Mijn surprise was (3 keer raden ;)) een vijver met... jawel JONGE EENDJES ;D :D. Echt zooow schattig (ahhh wat lief ;)) en echt heel leuk gemaakt, want degene die mij getrokken had was typisch het surprise-type (ik ben typisch het gedichten-type, waren jullie nog niet achter...). Maar het gedicht was ook wel grappig hoor, niet zo heel erg lang gewoon hahaha, alleen stonden er wel afschuwelijke spelfouten in maar dat heb ik haar maar vergeven ;D. ("wat hij jouw zou schenken"... hahaha)

Maar goed, in die doos waar die vijver op zat zaten dus de cadeautjes, een paar armbandjes, ook heel leuk en schattig, maar het allersuperste: een cd van Sophie Ellis Bextor!!! (of hoe je het ook alweer schrijft) Die ben ik nu uiteraard aan het luisteren en ik ben dr zoooooow blij mee, want ik had echt zeer zeer dringend cd's nodig, want ik heb dr veeeeejul te weinig, echt die paar die ik heb ben ik al jaren op uitgekekenluisterd, en ik ken echt veel te weinig muziek om te weten wat ik dan zou moeten kopen/kopieren, nou ja kopen is sowieso te duur vind ik... want ik ken maximaal 1 liedje van een cd, zo ook bij Sophie Bextor, nl Murder on the Dancefloor (hahaha maar dat spreekt voor zich). Maar ik had dr ook een hele goede 'recensie' over gelezen, over het album, in de schoolkrant. Dus die wilde ik onwijs graag hebben en ik had eigenlijk niet verwacht dat zij hem idd zou hebben, want ja anders kun je hem niet kopieren natuurlijk, en dat ze hem dan idd zou geven :).

Ow ik moet nu eten :( maar goed ik ben dus supervrolijk omdat ik zoooooooooooooo'n super geweldig fantastisch onwijs tof weekend heb gehad :) (smiltje in het kwadraat, of zoiets). nou tot zo!! doeidoei!!

liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6259 Gepost op: 8-12-2002, 19:35:35 »
Hoi Anne-Marie, welkom thuis! ;D of zoiets... Is dat tasje nou van jou?? Ja toch zeker?? Mis je hem dan nog niet heel erg?
dankje!  ;D dat tasje van Haribo zekers... jaa ik mis em vreselijk  :'( (heb in ruil daarvoor maar daans tasje meegenomen ::) )
enne, leuk dat je zo vrolijk bent!  ;) leukja zo'n surprise!
maar volgens mij wordt ik beje ziek, maarja ik zie wel
doejjjjjj      :-*
btw Annemieke, bedoel je zulke 'schattige eendjes' voor je avater?
niet dat deze goed is ofsjo  :P

« Laatst bewerkt op: 8-12-2002, 19:39:45 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...