Tuurlijk hebben we je gemist Pino! We houden immers allemaal heel veel van je
! Nu niet meer zo lang wegblijven he
!
maareh heel ff tussendoor... e, hoe kom je aan al die vrije dagen joh?
Alleen vandaag en gisteren hoor
; rapportvergaderingen. Er zijn wel sport- en speldagen die verplicht zijn voor de onderbouw en ik geloof zelfs ook nog klas 4, maar goed, voor ons dus niet
. Maar het is niet zo goed voor mij, om nu vrij te hebben, want alle studiewijzers lopen door en ik krijg veel minder af dan ik zou willen/ moeten/ kunnen! Ja eigen schuld natuurlijk, maar ik heb het idee dat als ik school had gehad, ik meer had gedaan, maar ja, ik weet niet of dat waar is. Ik heb nu wel veel langer door de stad kunnen banjeren op zoek naar dus o.a. dat horloge, wat ik niet gevonden heb
. Ze zijn allemaal veel te groot voor mijn minuscule polsje! Echt irritant, want de eerste keer dat ik weer tijd heb om te gaan zoeken, is natuurlijk in de kerstvakantie... Maar ik heb gelukkig wel een hoop Sinterklaascadeautjes kunnen vinden. Alleen heb ik dr natuurlijk weer veel langer over gedaan dan ik had gehoopt... Dus iig geen tijd meer gehad om voor schoenen te kijken, en in totaal wéér veel te weinig hw gedaan vandaag. Zucht. En ik baal echt van dat horloge, want er konden wel schakeltjes uit, maar dan werd ie of net iets te groot of net iets te klein, dus ws moet ik een leren bandje, maar dat vind ik veel minder mooi dan metaal. Naja.
Haha ja he @miesh, korte post he? Maar dat zei ik toch ook? (zeg ik wel vaker op zich en dan wordt het toch niet zo kort...) Iig had ik echt geen tijd voor een lange post, nu natuurlijk eigenlijk ook niet, maar ik moest toch ff verslag doen van mn dag he
.
@miesh veel succes met Latijn!!! (en veel plezier natuurlijk
) Het gaat vast wel lukken.
Owwww ben ik nou zo lui, of zo sloom, of waar ligt het aan dat ik niks afkrijg?? Ik ben nog niet eens begonnen aan mn surprises!
Gelukkig wel al een heel eind gedicht voor allebei... (Ja de derde, voor in de kerstvak, ben ik nog helemaaal niet aan begonnen, nog niet eens echt nagedacht.) Naja, dat wordt zaterdag heel vroeg opstaan om alles af te maken en nog in te pakken en zo. Kheb dr wel onwijijijijs veel zin in!! (maar daar waren jullie al achter zeker?
)
Ws tot vanavond ergens, doeidoei.
Annemieke