Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550578 keer)

Offline Ellen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Er staat een paard in de gang...HOSSEN!!!!!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6180 Gepost op: 2-12-2002, 17:50:23 »
Welkom Scampi!  :)

Ik ben Malcolm en ik hou van iedereen hier. :)

JIPPIEEEEEEEEEEEEJAHOEEEEEEEEEEEEEEEEE

Malc, ik ook van jou  :-*

Welkom Scampi!!

Voorwaaaaaaaaaaaaaaarts RUUD

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6181 Gepost op: 2-12-2002, 20:15:06 »
heej iedereen!
Jaa, wij houden hier van iedereen he?  :)
vandaag was wel toffe dag, op school wel gezellig enz!  :D
maja, moet nog heel er bezig met surprises en gedichten, heb morgen gelukkig hele middag vrij (komt oa. doordat lerares overspannen is, nie zow leuk natuurlijk, zal wel un vervanger komen...) maar ik moet nu eik maar es gaan,
doejjdoejj  :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6182 Gepost op: 2-12-2002, 20:35:10 »
welkom scampi!

zo k heb ff een irri dagje gehad zeg! njah, eerst mn betoog dat ging wel goed. e echt supersupersuper bedankt voor die argumenten!!! maar ja daarna was ik best wel moe eik. toen daarna ff bijles geschiedenis gegeven dat was wel lol :) hoefde maar ff 1 vraag te beantwoorden en verder hebben we het liefdesleven van iedreen op school es ff onder de loep genomen en alles was wel lol :) njah en toen vanavond ook nog een repetitie voor n hoop kerstconcerten. njah t was echt niet leuk, best wel ff ruzie tussen dirigente en mij en nog 3 vriendinnen van mij. njah ik stop et toch mee, maar goed boeit verder allemaal niet. wordt ik alleen een beetje sago van bah! nu ben k iig lekker thuis, en ga k zo lekker costa kijken dus dat is wel ff beter. ff de rest van t forum lezen...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6183 Gepost op: 2-12-2002, 20:50:06 »
hai mensjuhs,

op het moment word ik weer eens weggejaagd door mn vader... ben ook aan het msnen nl... en zoals ik al eens gezegd heb gaat dat niet zo goed samen met forummen voor mij, omdat ik altijd te veel wil praten... maar goed, doris, graag gedaan hoor, was toch geen moeite!

zometeen friends kijken jeej, ja eigenlijk mag ik niet zoveel leuke dingen doen natuurlijk, heb uiteraard veel te weinig af gekregen vandaag, maar ja, toch wel iets op zich.

wil iemand aan de soap schrijven...? ::)

Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6184 Gepost op: 2-12-2002, 21:36:48 »
Debbie ik ben echt benieuwd naar wat we donderdag te lezen krijgen ;)

Annemieke

ik ook :) zolang dat ik maar geen mensen teleurstel I hope

nog ff tussendoor: mensen, het spijt me als ik jullie vergeten ben in het gedicht ofzo maar het is echt wel moeilijk om iedereen een cadeau te geven ... niet boos zijn

« Laatst bewerkt op: 2-12-2002, 21:57:00 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6185 Gepost op: 2-12-2002, 22:07:01 »
ik ook :) zolang dat ik maar geen mensen teleurstel I hope
vastniet  ;) ik ben ook very benieuwd  8) vooral nu je me ff ging overhore  :P
ik ga nu naar bedjuh, truste iedereen!  :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6186 Gepost op: 3-12-2002, 11:21:52 »
Goeiemorgen! Wat :o eerste post vandaag? Bertha...? ;)

Van vandaag moet ik een nog veel nuttigere vrije dag maken dan van gisteren, dus ik hou het kort, moet meteen weer verder aan hw en gedichten enzow. Ga vanmiddag een hoop cadeautjes kopen :) (ook voor mezelf haha ;D, ik krijg nl een horloge donderdag, maar dat moet ik dus nog uitzoeken. Mijn huidige heb ik al meer dan tien jaar ::))

Fijne dag iedereen en tot vanmiddag/-avond...

Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6187 Gepost op: 3-12-2002, 12:12:29 »
zozo, wat un korte post e!  :P
ja ik moet ook maar un nuttige middag hebbe, (= dus sinterklaasdingen maken en hele moeilijke rep. latijn leren.  >:( ) nouja, op school was ut wel gezellig, lkkr kort dagjuh  :D
un hele prettige dag nog iedereen, enne ik kom hier nog wel denk ik vandaag  ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6188 Gepost op: 3-12-2002, 13:45:54 »
 :o :o :o HALLO!!!!! :o :o :o

Sorry dat ik zo hyper doe, maar ik heb wel een week niet kunnen computeren en ik heb het gevoel of ik wel 3kwartjaar niet meer hier geweest ben.

Jullie hebben me dan ook zeker wel enorm gemist?! ;D

toch? :-[

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6189 Gepost op: 3-12-2002, 16:51:25 »
jah pino! welkom terug he  :-* :-*

maareh heel ff tussendoor... e, hoe kom je aan al die vrije dagen joh?

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6190 Gepost op: 3-12-2002, 17:26:29 »

Jullie hebben me dan ook zeker wel enorm gemist?! ;D

toch? :-[

enorm

een goedemidag iedereen, ik heb nu gezellig verkort rooster op school, alleen heb ik er nooit wat aan, want bij mij valt er nooit wat uit, en door pauzues heb ik maar maximaal 3 kwartier meer vrij  :o, blah.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6191 Gepost op: 3-12-2002, 17:31:03 »
Tuurlijk hebben we je gemist Pino! We houden immers allemaal heel veel van je ;D! Nu niet meer zo lang wegblijven he >:(!

maareh heel ff tussendoor... e, hoe kom je aan al die vrije dagen joh?
Alleen vandaag en gisteren hoor :); rapportvergaderingen. Er zijn wel sport- en speldagen die verplicht zijn voor de onderbouw en ik geloof zelfs ook nog klas 4, maar goed, voor ons dus niet :). Maar het is niet zo goed voor mij, om nu vrij te hebben, want alle studiewijzers lopen door en ik krijg veel minder af dan ik zou willen/ moeten/ kunnen! Ja eigen schuld natuurlijk, maar ik heb het idee dat als ik school had gehad, ik meer had gedaan, maar ja, ik weet niet of dat waar is. Ik heb nu wel veel langer door de stad kunnen banjeren op zoek naar dus o.a. dat horloge, wat ik niet gevonden heb :(. Ze zijn allemaal veel te groot voor mijn minuscule polsje! Echt irritant, want de eerste keer dat ik weer tijd heb om te gaan zoeken, is natuurlijk in de kerstvakantie... Maar ik heb gelukkig wel een hoop Sinterklaascadeautjes kunnen vinden. Alleen heb ik dr natuurlijk weer veel langer over gedaan dan ik had gehoopt... Dus iig geen tijd meer gehad om voor schoenen te kijken, en in totaal wéér veel te weinig hw gedaan vandaag. Zucht. En ik baal echt van dat horloge, want er konden wel schakeltjes uit, maar dan werd ie of net iets te groot of net iets te klein, dus ws moet ik een leren bandje, maar dat vind ik veel minder mooi dan metaal. Naja.

Haha ja he @miesh, korte post he? Maar dat zei ik toch ook? (zeg ik wel vaker op zich en dan wordt het toch niet zo kort...) Iig had ik echt geen tijd voor een lange post, nu natuurlijk eigenlijk ook niet, maar ik moest toch ff verslag doen van mn dag he :).
@miesh veel succes met Latijn!!! (en veel plezier natuurlijk ;)) Het gaat vast wel lukken.

Owwww ben ik nou zo lui, of zo sloom, of waar ligt het aan dat ik niks afkrijg?? Ik ben nog niet eens begonnen aan mn surprises! :o Gelukkig wel al een heel eind gedicht voor allebei... (Ja de derde, voor in de kerstvak, ben ik nog helemaaal niet aan begonnen, nog niet eens echt nagedacht.) Naja, dat wordt zaterdag heel vroeg opstaan om alles af te maken en nog in te pakken en zo. Kheb dr wel onwijijijijs veel zin in!! (maar daar waren jullie al achter zeker? ;D)

Ws tot vanavond ergens, doeidoei.
Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6192 Gepost op: 3-12-2002, 21:56:24 »
nou zeg, waarom posten jullie niets in de bar? :(

Nu zit ik hier op mezelf te reageren... Ik wilde iig nog even vermelden dat het morgen alweer woensdag is!!! Jaja en dat extra snel, nu zelfs als eerste dag van de week, want eigenlijk zou het morgen maandag moeten zijn, omdat vandaag de laatste dag van mijn weekend is ;D! (kben weer lekker egoistisch bezig... ::) ;D) Nou ja hoe dan ook is het morgen woensdag, en voor de niet-speciaal-woensdag-liefhebbers-maar-wel-weekend-liefhebbers: das ook alweer heel dichtbij het weekend...! (owja ik heb ook wel heeeeeeejul erg veel zin het weekend deze week :D, maar ja moet nog zoveel gedaan worden daarvóór... :-X)

Nou vermaak jullie nog met niet in de bar posten, tot morgen!!
Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6193 Gepost op: 3-12-2002, 22:03:31 »
ik ben eigenlijk bezig met HET gedicht  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6194 Gepost op: 4-12-2002, 13:05:34 »
goeiemorgen! wat is dr weinig gepost zeg... njah, ik kom net terug van zangles was wel leuk, ff wat nieuwe liedjes ingestudeerd. school was onboeiend maar wel gezelli dus das ook wel mooi. gister zijn mn ouders naar school geweest voor zo'n ouderavond, en ook een paar indivuduele gesprekken met leerlingen. njah iig, een gedeelte van de tijd die ik overbodig op school zit nu, mag ik (conversatie)lessen engels nemen op n internationale school of gewoon ergens particulier, echt beter! lijkt me echt veel leuker dan nix zitten doen op school enzo, en ik wil gewoon zo supergraag goed engels leren dat ik dit wel n goeie oplossing vind. njah, k hoop maar dat t doorgaat!
oh ja, mn kamer is trouwens bijna himmel af. alles staat dr nu in, muren geverfd enzo, gordijnen hangen en nu alleen zo nog ff mn nieuwe dekbedovertrek ophalen. k slaap d'r al meer dan een week weer in dus dit is niet echt n nieuwsbericht maar ja had nog geen zin om te stoppen met replye.
nu ga k wel stoppen... fijne middag iedreen!  :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6195 Gepost op: 4-12-2002, 15:04:54 »
Cool Doris van die Engelslessen en van je kamer! Is het mooi geworden?

Ik heb net een hoop cadeautjes ingepakt, t wordt echt zow leuk morgen!! :) Nu nog ff wat gedichtjes uittypen voor bij de pakjes. Mn ouders weten denk ik niet dat ik nog kleine cadeautjes voor ze heb, ze denken natuurlijk dat ik al genoeg cadeautjes moet kopen voor mn 3 surprises, wat ook zo is ;D, maar ik vind dat gewoon zow leuk, dan maakt t me niet zo veel uit dat het ook nog geld kost, en och zulke dure dingen koop ik natuurlijk ook weer niet. Khoop dat ze het leuk vinden :) maar dat horen jullie uiteraard wel weer haha.

Eigenlijk heb ik nu uiteraard nog een heeeeeeeele hoop dingen te doen zoals Sk po en Ned debatverslag en Ned teksten samenvatten die ik echt moet doen omdat het ook voor andere mensen is (als het toch alleen maar voor mezelf is, is het minder belangrijk). En vanavond natuurlijk weer cabaret! Jeeeeeeeeeeej! Ik ben er alleen nog niet uit wat voor foto ik nu mee ga nemen, magoe...

Jullie ook allemaal heel veel plezier met het voorbereiden van morgen ;)!

Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6196 Gepost op: 4-12-2002, 15:30:46 »
wat is het hier rustig zeg !!

ben bezig esthetica te blokken, zeg het geluid Zzzzz jullie iets? argh, dit is zoooo mijn vak niet !!

naja, zal straks nog de laatste hand aan het gedicht leggen! tot vanavond xxx

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6197 Gepost op: 4-12-2002, 19:16:38 »
Wat is het rustig geweest hier. Ik ben gisteren nog wel even langsgekomen om bij te lezen, maar had geen tijd om iets te posten. Alle andere zo'n beetje ook blijkbaar...

E, morgen is het SINTERKLAAS!!!! Kun je nog wel slapen vannacht?  ;)

Nou een dagje en ik heb een lekker lang weekend, heerlijk. Ik heb er zo'n zin in. Volgens mij heb ik dat deze week al eens eerder gepost, dus ik zal er maar over ophouden.

Han, hoe gaat het met je rug/schouders. Al wat beter, nu je wat meer rust neemt? I hope so.

Verders niet veel nieuws. Ik ben benieuwd naar de reacties op de sinterklaasviering aanstaande zaterdag. Jullie moeten daarna maar snel verslagen en reacties en dergelijk posten (als iedereen weer thuis is beland).

Nog even snel de rest bijlezen...

Ovide

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #6198 Gepost op: 4-12-2002, 19:18:52 »

zeg het geluid Zzzzz jullie iets?
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
ik ben een bijtje....
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6199 Gepost op: 4-12-2002, 21:24:46 »
Goeieavond allemaal,

Ik ben net terug van de laatste keer shoppen voor Sinterklaas. 't was koopavond in de stad en ik heb nog effe de laatste dingetjes gekocht. 't viel me op dat 't erg druk nog was in de winkels.

Ik heb behalve cadeautjes voor anderen ook iets voor mezelf gekocht: 'n lekker (en ook duur!  :-[ ) geurtje! Ik vond dat ik mezelf ook 'ns kon verwennen. En ik ben er echt reuze blij mee!   :D

Han, hoe gaat het met je rug/schouders. Al wat beter, nu je wat meer rust neemt? I hope so.

't gaat wel nu. Ik had vorige week erg veel pijn, maar na 't zwemmen ging 't 'n heel stuk beter. Dat kwam natuurlijk ook, omdat 't toen weekend was.

Nu ik weer de hele dag achter de computer zit, wordt 't wel weer wat erger. Ik heb ook fysiotherapie aangevraagd, maar daar kan ik pas terecht in februari (!!!) 2003. En dan is m'n stage dus al weer voorbij.

Citaat
Verders niet veel nieuws. Ik ben benieuwd naar de reacties op de sinterklaasviering aanstaande zaterdag. Jullie moeten daarna maar snel verslagen en reacties en dergelijk posten (als iedereen weer thuis is beland).

Ik ben ook erg benieuwd. Worden er trouwens ook foto's geknipt?

Ik heb nu echt zin in Sinterklaas. Ik hoop dat 't 'n beetje gezellige wordt en dat 't 'n leuke afleiding is, zodat ik niet steeds zit te piekeren over m'n stage.

Fijne avond nog allemaal en alvast 'n fijne Sinterklaas! (voor als ik morgen niet meer langs kan komen)  :)