Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550641 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6140 Gepost op: 30-11-2002, 18:12:06 »
ovide, zit je nog bij een deel van je oude team? veel plezier vanaaf! enne @miesh, bloopers zijn van die dingen die fout gaan bij een film. k kan ff geen voorbeeld noemen, maareh het zijn van die dingen die ze bij laat ze maar lachen (weet niet of je dat welles gezien hebt?) laten zien... en soms ook aan t eind van n film ofzo...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6141 Gepost op: 30-11-2002, 18:23:24 »
Ik zit nog bij een heleboel mensen van mn oude team. Van sommigen vind ik het ook niet zo erg dat ze niet meer bij zitten. Je hebt met de een toch meer dan met de ander. Maar er zijn ook een aantal mensen achter gebleven, waar ik nog graag mee had willen werken. Al met al zal het best wel euk worden. Allen de komende weken natuurlijk wel weer wennen, omdat we ook nog eens anders gaan werken (methode). Ik ben in ieder geval heel benieuwd.

De pizza was trouwens niet zo lekker, beetje te lang in de oven gestaand, denk ik...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6142 Gepost op: 30-11-2002, 18:25:58 »
Ik heb toenstraks fijn gezwommen, omdat de dokter zei dat dat goed voor m'n pijn in m'n schouders en nek is.
Kijk das pas een goed advies!  :)
18 januari of 1 februari Tikibad!  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6143 Gepost op: 30-11-2002, 20:00:02 »
Goeieavond lieve medeforummers,

Han wel mooi dat het zwemmen hielp zeg!

't hielp zeker goed, want ik heb ook vandaag nauwelijks last gehad van m'n rug. En dat terwijl ik de hele dag hard heb moeten werken.....

Ik ben benieuwd voor hoe lang dit zo blijft. Anders ga ik gewoon deze week weer 'n keertje zwemmen.  :)

Citaat
han, wat heb je aan je nek en je rug?

Ik heb last van RSI, omdat ik de hele dag achter de computer zit nu met m'n stage. Ik moet nu allerlei oefeningen doen en proberen naast m'n stagewerk zo min mogelijk op de computer te doen. Dus ik kom doordeweeks 's avonds eigenlijk nog maar effe langs op 't forum, omdat ik al de hele dag achter de computer heb gezeten.

Citaat
Kijk das pas een goed advies!  
18 januari of 1 februari Tikibad!  

Ik ben gaan zwemmen in 'n soort kuuroord hier in de buurt met zwembaden met heel warm water en dat is vooral goed voor de spieren. Maar ik denk dat zwemmen in 't Tikibad ook hele goede therapie is! Vooral gezelligheidstherapie...  ;D

@miesh, veel plezier met film kijken vanavond!
Ovide, veel plezier op 't afstudeerfeestje!  

Ik ga zo fijn op de bank hangen voor Kopspijkers. Wordt ook leuk denk ik.  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6144 Gepost op: 30-11-2002, 20:16:23 »
 A&K, wat goed van je dat je nu al zo hard aan het leren bent voor tentamens vanaf 9 dec!

heb niet veel keuze hoor, pakken leerstof  ::)

Tof Doris dat je nog eens langskomt !!
Vanmiddag dus wiskunde geblokt...eigelijk niks interessants dus om over te praten...
echt geen belgen hier die Miss Belgie bekeken hebben?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6145 Gepost op: 30-11-2002, 21:06:10 »
han, irri voor je zeg, dat RSI! succes d'r mee...
wel jammer trouwens net bij kopspijkers dat ze wat u en ons opviel in de media d'r uit hadden gehaald en het vervangen hadden door sinterklaas :-/
A&K, het lijkt d'r op dat je de enige bent... zijn die verkiezingen hier in nederland ook op de tv? ik heb t iig niet gezien, maybe als ik het geweten had wel want het lijkt me wel lol om naar te kijken eigelijk. zijn ze btw echt allemaal zo dom als ze lijken?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6146 Gepost op: 30-11-2002, 21:13:01 »
Ik keek vroeger ook altijd naar de Miss Nederland verkiezingen.  :)

Maar ik geloof dat ze al jaren niet meer uitgezonden worden op tv.

Wel jammer op zich, want ik vond 't altijd wel leuk om te zien wie men 't mooiste meisje van 't land vond. Ik had zelf als kind zijnde dan ook altijd 'n favoriet en droomde ervan om er zelf ook ooit bij te staan als Miss Limburg.  ::)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6147 Gepost op: 30-11-2002, 23:06:28 »
Citaat
@miesh, veel plezier met film kijken vanavond!
dankje, maar tis helaas nie doorgegaan. :'( et kon tog nie bij dr, maarja andere keer dan maar....
heb dan maar kopspijkers gekeken, was wel leuk maar minder als anders vont ik... :-X
ohw, ik ga nu naar bedjuh! Truste! :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #6148 Gepost op: 1-12-2002, 11:23:52 »
Ik keek vroeger ook altijd naar de Miss Nederland verkiezingen.  :)

Maar ik geloof dat ze al jaren niet meer uitgezonden worden op tv.

Wel jammer op zich, want ik vond 't altijd wel leuk om te zien wie men 't mooiste meisje van 't land vond. Ik had zelf als kind zijnde dan ook altijd 'n favoriet en droomde ervan om er zelf ook ooit bij te staan als Miss Limburg.  ::)

;D ;D ;D you look like me !!
gelukkig heb ik nu al een paar jaar door dat het mij zo een beetje nooit zal lukken  :) maar het is natuurlijk altijd leuk om erover te dromen é ! en mss als ik zo heeeeeel veel geluk heb en als al de mooie meisjes ziek vallen, kan ik nog meedoen aan Miss West-Vlaanderen (je weet nooit  ;D) maar dat zal wel een droom blijven

@miesh: je mag die meisjes echt niet onderschatten hoor, 't is echt niet omdat ze deelnemen aan zo'n verkiezing dat ze dom zijn hoor, akkoord, er zitten er natuurlijk altijd wel tussen die voldoen aan dat profiel maar tegenwoordig zijn het meisjes met hersenen hoor :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6149 Gepost op: 1-12-2002, 11:53:35 »
Goedemorgen!!!
@miesh: je mag die meisjes echt niet onderschatten hoor, 't is echt niet omdat ze deelnemen aan zo'n verkiezing dat ze dom zijn hoor, akkoord, er zitten er natuurlijk altijd wel tussen die voldoen aan dat profiel maar tegenwoordig zijn het meisjes met hersenen hoor :)
hehe, je bedoeld zeker Doris?  ::) k heb dr nooit iets over gesegd hoor  ;)
nou een hele prettige dag iedereen, ik kom nog wel langs maar ga nu eerst hw maken ofsjo
doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6150 Gepost op: 1-12-2002, 11:54:46 »
enne @miesh, bloopers zijn van die dingen die fout gaan bij een film. k kan ff geen voorbeeld noemen, maareh het zijn van die dingen die ze bij laat ze maar lachen (weet niet of je dat welles gezien hebt?) laten zien... en soms ook aan t eind van n film ofzo...
oja, zoiets heb ik idd wel eens gesien, wist alleen niet dat dat zo heette  ;) tis idd wel komisch! maar ik weet niet of dr ook bloopers in zitten....

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6151 Gepost op: 1-12-2002, 12:40:45 »
Ook goedemiddag allemaal,

Gisteren naar dat feestje geweest. Nou het was me een avontuur zeg. Die vriendin hield het feest bij haar ouders, die hebben een boerderij in een heel klein dorpje. Ik was er nog nooit geweest. Je kunt er op twee manieren komen vanuit mijn woonplaats. Als je een driehoek hebt woon ik in de bovenste punt en haar ouders ergens op de onderste lijn (begrijp iemand hier iets van  ???). Ik moest mijn vriend ergens afzetten op de route, dus ik kon maar via een route gaan. Mooi een route uitgeprint en weg waren we. Mn vriend afgezet en toen was het nog zo'n 9 kilometer volgens die planner. Mooi dat dat ding niet klopte. Zo'n andrehalf uur later kwam ik eindelijk aan. Echt niet normaal. Ik heb twee gevraagd aan mensen, tig dorpjes gezien. Ik was alweer bijna op weg naar huis. Ik voelde me echt zo'n idioot die nog iet eens de weg kan vinden. Dat dorpje is zo klein dat het nergens staat aangegeven, dus ik maar zoeken op donkere landweggetjes. Ik was dus helemaal opgedraaid en hyper toen ik daar aankwam. Het feest war verder gelukkig wel leuk, dus dat maakte wel wat goed. Op de terugweg ben ik maar achter iemand aan gereden en via die andere weg gegaan, want ik wist echt niet hoe ik terug moest komen.

Wat een avontuur op de zaterdagavond ( ;))
Nu ben ik wat aan het relaxen. Ik ga zo eens video kijken. Heb nog twee afleveringen van as the world turns staan  :D.
Ik kom in de loop van de dag nog wel eens langs.

Ovide

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6152 Gepost op: 1-12-2002, 13:42:20 »
nou ovide, gelukkig dan maar dat t nog een beetje leuk was anders was t himmel voor nix geweest...

A&K dat was ik idd die die opmerking maakte over de missen, dat ze niet zo slim zijn... njah toch wel dus. nog ff een vooroordeeltje: zeggen ze allemaal wereldvrede bij hun grootste wens oid?

• Forumlid
« Reactie #6153 Gepost op: 1-12-2002, 15:36:46 »
sry @miesh, bedoelde doris !

wereldvrede?? bah neeee,teveel naar miss congeniality gekeken :) neenee, wat kan je nu als Miss Belgie aan wereldvrede gaan doen? niks toch? en op die miss world verkiezingen é, wat zou je zeggen als ze je vragenwat je grootste wens is? mama worden? nèh, daar krijg je geen kroontje mee :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6154 Gepost op: 1-12-2002, 16:46:51 »
nou k heb miss congeniality maar 1 keer gezien hoor ;) maar het zit echt in superveel films. maareh wat zeggen ze dan?

• Forumlid
« Reactie #6155 Gepost op: 1-12-2002, 17:14:43 »
hier vraagt men niet wat hun grootste wens is, ze vragen bv wat men vindt van overspel of hoe men staat tegenover het nemen van spierversterkende middelen enzo maar geen domme vragen à la wat is je grootste wens  ;D op Miss World-verkiezingen is dat wel zo, eerder zo dan: Wat zou je het liefst willen verwezenlijken als Miss World ? (of Universe ofzo)
naja kijk, als je dat kroontje wilt dan heb je niet veel keuze...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6156 Gepost op: 1-12-2002, 17:55:56 »
wat kan je nu als Miss Belgie aan wereldvrede gaan doen? niks toch? en op die miss world verkiezingen é, wat zou je zeggen als ze je vragenwat je grootste wens is? mama worden? nèh, daar krijg je geen kroontje mee :)
waar dan wel mee?

Zo ik ben er weer na een hele tijd (heb ik het idee ;D), want ik had veel na te lezen én ik was gisteravond na de voorstelling nog wel ff online maar dan niet hier, maar op msn. Het ging wel goed btw die voorstelling, en de rest van de optredens waren ook erg leuk om te zien/horen, maar ik vond het niezo gezellig :-\ dat was wel heel erg jammer want daar was ik natuurlijk ook voornl voor gekomen. Maar er waren heel veel mensen die ik niet kende, en degene die ik wel kende, kenden die mensen wel (hrm vaag gezegd maar jullie begrijpen het vast nog wel), dus ja das niet zo leuk, en omdat er geen generale was en zo, was er ook niet echt dat gezamenlijke gevoel dat er bij hoort vlak voor zo'n optreden. En toen was een van die twee vrienden van me vana cabaret ook nog niet gekomen >:( (die andere zou sowieso al niet komen). Maar goed ik heb hem net opgebeld (zo'n anderhalf uur... och das normaal ;)) en hij was het gewoon vergeten :(. Maar hij heeft wel ff opgehelderd dat ie het helemaal niet erg vindt als ik opbel enzow dus das wel mooi. We spreken dan in de kerstvakantie ws nog wel ns af met zn 3tjes :).

Verder heb ik vandaag eigenlijk helemaal niets gedaan :-[ , iig al helemaal niks nuttigs, dus das wel heel slecht van me, ja, khad heel lang uitgeslapen en toen nog wat genikst, mja goed, het aan de telefoon hangen was natuurlijk wel gezellig.

Ow nu moet ik alweer de tafel dekken naja ik kom misschien vanavond nog ff langs, maar misschien kies ik ook wel weer voor msn (het gaat nu eenmaal echt niet goed samen bij mij :-\). Fijne avond iedereen!

Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6157 Gepost op: 1-12-2002, 18:11:51 »
waar dan wel mee?

I want *denk even hard na maar vorm geen rimpels* worldpeace *knipper even met je verleidelijke ogen met valse wimpers* and everyone to be happy *tandpastesmile*

ik geef toe, zo komt iedereen die daar staat wel dom over, maar ze zijn niet allemaal zo dom als je denkt hoor, wij hebben hier in belgie enkele weken lang de voorbereidingen kunnen volgen enzo en zo zieje dan wie wel en wie niet dom is :)

Citaat
Maar goed ik heb hem net opgebeld (zo'n anderhalf uur... och das normaal ;))

heel normaal! kom dat ook veel te vaak tegen... en dan heb je het probleem: ouders :)

Citaat
Ow nu moet ik alweer de tafel dekken naja ik kom misschien vanavond nog ff langs, maar misschien kies ik ook wel weer voor msn (het gaat nu eenmaal echt niet goed samen bij mij :-\). Fijne avond iedereen!

dat gaat nochtans perfect samen bij mij :) als ik dringend iets moet posten zeg ik dat ik ff weg ben ofzo :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6158 Gepost op: 1-12-2002, 18:21:56 »
Goeiemiddagavond alweer,

Vandaag heb ik eindelijk 'ns m'n dag goed benut. Ik ben al om 9.00 uur gaan sporten. Daarna gezellig met m'n moeder de stad in, want alle winkels waren open ivm Sinterklaas. 't was echt enorm druk en bijna geen doorkomen aan in de winkels, maar ondanks dat toch gezellig. Nauwelijks wat gekocht, maar dat maakte me niks uit deze keer.  :)

En vanmiddag ben ik samen met m'n oma bij m'n broer en z'n vriendin op bezoek geweest. M'n oma had hun nieuwe meubeltjes nog niet gezien en vond 't wel leuk om er 'ns op bezoek te gaan.

En de dag kan bijna niet meer stuk, want d'r staat ook weer 'n nieuwe aflevering van ER op 't programma! Ik ben benieuwd wat ons de aflevering zal brengen...... ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6159 Gepost op: 1-12-2002, 19:09:05 »
waar dan wel mee?

I want *denk even hard na maar vorm geen rimpels* worldpeace *knipper even met je verleidelijke ogen met valse wimpers* and everyone to be happy *tandpastesmile*
Dus toch de worldpeace!? Huh ik dacht juist dat je net had gezegd dat dat alleen in films zo was en dat ze in het echt juist iets anders zeiden...???

Citaat
Citaat
Maar goed ik heb hem net opgebeld (zo'n anderhalf uur... och das normaal ;))

heel normaal! kom dat ook veel te vaak tegen... en dan heb je het probleem: ouders :)
Na och viel wel mee nu, ik was nl naar boven gegaan. Ik zou echt zooow graag een draagbare telefoon in huis willen, zodat je gewoon weg kunt lopen zodat je en kunt zeggen wat je wilt en geen gezeur hebt dat je op moet hangen, maar ja, die hebben we nu eenmaal niet. Alleen een vaste telefoon beneden, en gelukkig ook eentje boven, dus als ik zelf bel kan ik naar boven gaan en dan heb je dus een stuk minder gezeur. Af en toe kwam mn moeder wel binnen, haha, de eerste keer dat ze binnenkwam was ze helemaal verbaasd: 'ben je hier??' Hahaha ja waar anders al die tijd maargoe. Tis dus wel irrirant als je gebeld wórdt, dan neem je natuurlijk meestal beneden op.

Kga maar eens msnen denk ik, ow men echt zo slecht van me, die twee vrije dagen morgen en overmorgen zijn echt helemaal niet goed voor me, want nu heb ik dus vandaag helemaal niets gedaan :-[. En twee vrije dagen betekent absoluut niet minder werk natuurlijk...!

nouw doeidoei,
Annemieke