wat kan je nu als Miss Belgie aan wereldvrede gaan doen? niks toch? en op die miss world verkiezingen é, wat zou je zeggen als ze je vragenwat je grootste wens is? mama worden? nèh, daar krijg je geen kroontje mee
waar dan wel mee?
Zo ik ben er weer na een hele tijd (heb ik het idee
), want ik had veel na te lezen én ik was gisteravond na de voorstelling nog wel ff online maar dan niet hier, maar op msn. Het ging wel goed btw die voorstelling, en de rest van de optredens waren ook erg leuk om te zien/horen, maar ik vond het niezo gezellig :-\ dat was wel heel erg jammer want daar was ik natuurlijk ook voornl voor gekomen. Maar er waren heel veel mensen die ik niet kende, en degene die ik wel kende, kenden die mensen wel (hrm vaag gezegd maar jullie begrijpen het vast nog wel), dus ja das niet zo leuk, en omdat er geen generale was en zo, was er ook niet echt dat gezamenlijke gevoel dat er bij hoort vlak voor zo'n optreden. En toen was een van die twee vrienden van me vana cabaret ook nog niet gekomen
(die andere zou sowieso al niet komen). Maar goed ik heb hem net opgebeld (zo'n anderhalf uur... och das normaal
) en hij was het gewoon vergeten
. Maar hij heeft wel ff opgehelderd dat ie het helemaal niet erg vindt als ik opbel enzow dus das wel mooi. We spreken dan in de kerstvakantie ws nog wel ns af met zn 3tjes
.
Verder heb ik vandaag eigenlijk helemaal niets gedaan
, iig al helemaal niks nuttigs, dus das wel heel slecht van me, ja, khad heel lang uitgeslapen en toen nog wat genikst, mja goed, het aan de telefoon hangen was natuurlijk wel gezellig.
Ow nu moet ik alweer de tafel dekken naja ik kom misschien vanavond nog ff langs, maar misschien kies ik ook wel weer voor msn (het gaat nu eenmaal echt niet goed samen bij mij :-\). Fijne avond iedereen!
Annemieke