Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550640 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6120 Gepost op: 28-11-2002, 18:31:07 »
Goeieavond lieve medeforummers,

Ik kom weer effe langs, met de nadruk op effe, want ik wil m'n rug niet te erg belasten.

Vandaag weer 'n vreselijke dag op 't werk. Ik had heel erg pijn in m'n linkerschouder (en dat terwijl ik toch met rechts de muis bedien.... ) Verder lukte 't niet echt waar ik mee bezig was.

Maar goed, ik heb geen zin om weer te zeuren, dus zal ik dat proberen in 't vervolg niet of iig minder te doen.  :)

color=Green]*bertha maakt zich wel een beetje zorgen om Han...[/color][/sub] :)

Hou vol he? :)

Lief van je dat je je zorgen maakt, maar 't is nog niet echt nodig. Ik kom toch nog iedere dag effe buurten, maar gewoon niet zo lang als voorheen.

In februari ga ik weer naar school en hoef ik niet meer zoveel achter de computer te zitten, dus kan ik gewoon weer heel veel forummen. Net op tijd voor de nieuwe WIDM series!  :D

Snel nog effe bijlezen en straks gezellig BB kijken.

Alvast 'n fijne avond allemaal!  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6121 Gepost op: 28-11-2002, 19:20:35 »
Oh aha, dat je dat als 2 vakken hebt...? Of wordt het gewoon volgend jaar pas opgesplitst of zo? In welke klas zit je eigenlijk? 1e, 2e??
t zijn eik 2 vakken in één (tis dus 1 vak, maar het komt erop neer dat er in het boek eigenlijk maar 1 hoofdstuk zit wat over scheikunde gaat, :-X), en volgend jaar wordt het idd opgesplitst. én ik zit in de 2e (je krijgt tog nooit natuur-scheikunde in de 1e? ::)) en dat heb ik trouwens ook al een x tegen je gesegt :P ;)
mensen ik ben happy!!!  :) heb mn hw af, jaja en buffy komt straxjes  ;) woeiw!!
nog een hele pretttttige avond iedereen!!!  :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6122 Gepost op: 28-11-2002, 22:22:43 »
én ik zit in de 2e (je krijgt tog nooit natuur-scheikunde in de 1e? ::)) en dat heb ik trouwens ook al een x tegen je gesegt :P ;)
oh vast wel hoor, maar ja, ik heb dat hele vak niet gehad (of eigenlijk wel maar dat heette gewoon natuurkunde bij ons), maar goed daaraan kon ik dus niet afleiden in welke klas je zat maar sorry, dat zul je heus wel ns gezegd hebben.... misschien vergeet ik het nog wel een paar keer... ligt niet aan jou maar ik heb ook zoveel aan mn hoofd, pff, ik heb nu net EINDELIJK natuurkunde af, tenminste voor zo goed als mogelijk maar ik ga nu dus snel naar bed en laat mn vader snel achter de compu want die is er al uren over aan het zeuren.

tot morgen allemaal!
Annemieke

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6123 Gepost op: 29-11-2002, 00:25:31 »
wat is dr vandaag nog weinig gepost! :o
hm, nix boeiend te vertellen eik...

En dat waren er dus meer! Of ze hadden huiswerk of ze mogen niet te veel achter de computer zitten... :(

Of wordt het gewoon volgend jaar pas opgesplitst of zo? In welke klas zit je eigenlijk? 1e, 2e??
Zeg wat ik nog eens wouilde vragen; er waren dacht ik mensen hier Grieks en Latijn hadden? Ik heb dat ooit ook een jaartje gedaan maar dat vond ik echt meer dan genoeg. Waarom doen jullie dat nog? ;D (Of juist niet?)

ja heel zoet rood kruisje idd... ::)

Ik heb m wel gezien! Het was een heel zoet plaatje. Dat je het maar weet. :)

Hmm; verder nix boeiends meer te vertellen...  :)

Truste, B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6124 Gepost op: 29-11-2002, 14:54:30 »
Zeg wat ik nog eens wouilde vragen; er waren dacht ik mensen hier Grieks en Latijn hadden? Ik heb dat ooit ook een jaartje gedaan maar dat vond ik echt meer dan genoeg. Waarom doen jullie dat nog? ;D (Of juist niet?)
jaaaaaaaaaaaaaa natuurlijk doe ik Grieks en Latijn!! :D (heb ik het toch vaak genoeg over ;))
Wat dacht je van als reden: omdat ik het leuk vind? Is toch een goede reden? (En omdat ik er goed in ben?) Ik heb ze dan ook allebei gekozen én zelfs na veel wikken en wegen en twijfelen tussen biologie of klassieke talen, besloten volgend jaar GLTC te gaan studeren :). Weet alleen nog niet waar, maar het wordt of Nijmegen of Leiden, en van die laatste is morgen de open dag, dus ik hoop dat ik ook de plaats daarna zeker weet.
Tja en waarom vind ik het leuk... gewoon het vertalen van die verhaaltjes, dat je na veel puzzelen en opletten welke naamvallen en zo, het goede verhaaltje eruit krijgt, das gewoon heel leuk. En als je dan ook nog iets hogere cijfers haalt dan het gemiddelde van je klas en je dus uitleg kunt geven aan klasgenoten dan is het nog ns extra leuk... ::)
Maar wat denken jullie: ben ik wel geschikt als lerares? (want nee idd, "wat kun je daar nou mee?", veel andere opties zijn er niet, iig niet die mij leuk lijken, bijv in een museum of bij een uitgever...)

Maar goed, tis weer weekend! Ik wilde zeggen 'eindelijk weer weekend' maar dat geldt niet echt want ik kijk altijd veel meer uit naar de woensdag dan naar het weekend, en tis ook niet zo dat het weekend veel rustiger is of zo. Ja is het meestal wel maar zou het niet moeten zijn, het weekend is eigenlijk veel drukker dan doordeweeks, want dan moet je al je achterstallige hw van die week afmaken, wat je toch never gaat lukken dus heb je weer zo'n slecht gevoel over je weekend na afloop, blegh. En ook al zo ongezellig dat je je klasgenoten niet spreekt, nou ja, heel vaak zijn er natuurlijk ook wel weer hele leuke dingen in het weekend die er normaal niet zijn, zoals volgend weekend :D :D maar dat is natuurlijk wel heeeejul erg bijzonder, ja das wel een heel erg onwijs extreem superweekend, 2 keer surprises :o :D. Owww daar heb ik echt super zin in.
Dit weekend is wel extra lang, want maandag en dinsdag vrij vanwege rapportvergaderingen. Dat wordt dus keihard werken maandag en dinsdag, voornl aan de drie surprises... Maar das natuurlijk ook wel weer leuk, alleen moet ik daarnaast uiteraard ook nog andere dingen doen.

Had ik trouwens al verteld dat ik morgen mee ga doen met het open podium van cabaret e.d.?? Niet?? :o Vast wel toch...? Nou ja anders vertel ik het maar dubbel: er is dus open podium van verschillende toneelachtige groepen van verschillende leeftijden en misschien ook nog wel van dansgroepen ertussendoor, dat zou ik eigenlijk niet weten, maar onze groep had geen tijd meer nog een optreden daarvoor te maken. Wij zouden dus niet meedoen, maar onze regisseur vroeg woensdag dus aan drie mensen, waaronder ik, of we ons cabaretstukje van de voorstelling van afgelope jaar nog eens wilden uitvoeren en dat wilden wij natuurlijk wel...! :) Ja echt leuk zeg, kmoest natuurlijk wel ff opnieuw mn tekst leren, maar dat heb ik vandaag op school gedaan. Het is een solostukje, over een koning die heel theatraal sterft, van Paul van Vliet, misschien kennen jullie het wel. Ik vind het iig heel erg leuk om te doen en ik geloof dat het publiek het vorig jaar ook wel leuk vond ;D. Kheb dr ook nog wel foto's van...
Over foto's gesproken, Daantje......?? ::)

Maar ik ga nu maar weer naar school (logisch he?) om een vriendin op te halen om naar de stad te gaan die na de lessen nog bijles had, en dat had ik niet, dus ben ik maar ff langs huis gegaan, nouja het is wel duidelijk geloof ik maar ik vertel het nogal onsamenhangend :-\ ;D.

Oja 19 dec is weer kerstgala voor de bovenbouw, wel leuk op zich, maar ik zit vreselijk in twijfel wie ik nu eens mee zal vragen, want het is wel de bedoeling dat iedereen een galapartner heeft natuurlijk. Pfff kvind het echt moeilijk, ik ken ook veel te weinig mensen... :-\

Maar goed ik ben dus weg, he nu heb ik nog niet even kunnen msnen, haha ben ook veel te forumverslaafd. Nou tot vanavond iig!

liefs,
Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6125 Gepost op: 29-11-2002, 15:43:55 »
haai mensen!!
Yee, weekend!  :) eindelijk un weekend waar ik nix te doen heb, dus ga ik sinterklaasgedichten/suprises inkopen e.d. maar es doen... :) Was vandaag een relaxte dag, eerste uur computeren, daarna 2 tussenuren, ben dus naar de stad gegaan met 'n vriendin en heb sinterklaasinkopen gedaan, ben goed geslaagd :D daarna nog 3 uurtjes en vrij was ik!  ;)
en ik ga nu lenzen ophalen!  :) oja, idols komt ook vanavond! ben echt weer benieuwd,
nog hele prettige dag iedereen en tot vanavond!  :-*
ojaa, wrm ik latijn doe? omdat we moesten kiezen tussen spaans en latijn en we hebben maar 1 spaansleraar en die schijnt heel erg te zijn, (tenminste zo viavia, (mn broer enzo) gehoord heb wel paar proeflessen van hem gehad en dat was al himmel nix) dat was mn belangrijkste reden, om dus geen spaans te kiezen en dan bleef latijn over  ;D maar tis ook wel leuk, maar wel errug moeilijk (hebben in minder als een half jaar tijd alle naamvallen behandeld >:( ) en volgend jaar ga ik ws wel grieks nemen, lijkt me wel leuk  ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6126 Gepost op: 29-11-2002, 19:00:01 »
ojaa, wrm ik latijn doe? omdat we moesten kiezen tussen spaans en latijn en we hebben maar 1 spaansleraar en die schijnt heel erg te zijn, (tenminste zo viavia, (mn broer enzo) gehoord heb wel paar proeflessen van hem gehad en dat was al himmel nix) dat was mn belangrijkste reden, om dus geen spaans te kiezen en dan bleef latijn over  ;D maar tis ook wel leuk, maar wel errug moeilijk (hebben in minder als een half jaar tijd alle naamvallen behandeld >:( ) en volgend jaar ga ik ws wel grieks nemen, lijkt me wel leuk  ;)
ja, moet je zeker doen! ;) Wel een beetje jammer van je reden om Latijn te nemen maar iig heb je het genomen ;D, ik kan het me trouwens ook wel voorstellen. Bij ons op school is het dan verplicht om in de onderbouw zowel Latijn als Grieks te doen, tenminste, ik pas vanaf de tweede en tegenwoordig Latijn al vanaf de eerste >:( (tis niet eerlijk!) (en ze hebben ook een veel schattiger leuker boek!) (maar ik vond toen mijn boek ook wel leuk). In de bovenbouw moet je minstens 1 vd 2 nemen, we zijn niet voor niets een gymnasium natuurlijk, nou dat komt er natuurlijk op neer dat maar een zeer uitzonderlijke enkeling ze allebei neemt zoals ik, want het zijn hele grote vakken die dus veel slu kosten. Nou ja, of opleveren natuurlijk, want je vrije ruimte zit wel meteen vol dus hoef je er niet per se nog een vak bij (wat ik dus wel gedaan heb, nl Frans2). Ik had het er vanmiddag nog over met mn lerares Latijn (is ook wel een hele toffe lerares, wie weet speelt dat ook mee... maar in de 4e had ik een stukken mindere leraar en toen vond ik Latijn desondanks ook nog leuk), zij zei dus dat tegenwoordig veel minder vaak leerlingen Gr en La gaan studeren, omdat je in de 2e fase veel minder snel allebei de vakken zouden kiezen. Ja zit ook wel wat in. Ze kosten ook wel veel tijd ja (vooral in de zesde - hoe cliche, maar wel waar, voor alle vakken wel denk ik).

Maar wat ben ik nu toch weer over school aan het praten, dat zal jullie vast al heel erg vervelen, haha, vandaag en gister ben ik eigenlijk al de hele tijd in zo'n praatbui, of zal ik zeggen ratelbui, dat ik de hele tijd maar aan een stuk door praat praat praat... Vooral tegen die vriendin van me met wie ik dus vanmiddag naar de stad ben geweest, want zij zit in vrijwel ieder uur bij me in de klas en we doen dus ook alle po's samen en zo. Zei ze ook gister: 'Je ratelde de hele tijd maar door en volgens mij had je niet eens door dat ik niets terug zei!'  ;D Dus vandaag heb ik extra vaak tussendoor gezegd: 'je vindt het toch niet erg he dat ik zoveel praat? als jij iets wilt zeggen moet je dat wel doen hoor!' ;D
Maar goed, was dus wel gezellig in de stad, en op school ook, we (dus diezelfde vriendin en ik) hebben ook nog een hele tijd met een jongen uit mn klas gepraat, van wie ik weet dat ie heel aardig en gezellig kan zijn, alleen is ie het gewoon lang niet altijd dus ik mocht hem niet heel erg, maar vandaag was ie echt heel erg gezellig! Echt een hele tijd met zn 3en zitten kletsen, eerst tijdens wiskunde, toen het hele tussenuur, en later nog voordat we naar de stad gingen (ook al ging hij niet mee). Dus dat was wel gezellig en hij is me echt meegevallen. Naja ik kende hem wel al goed daar niet van.
Oh we hebben trouwens niet erg veel gekocht in de stad dat was wel jammer. Ik zocht schoenen maar die vind ik nooit zo snel omdat mn voeten een soort van misvormd zijn (hoe moet ik dat nu uitleggen...).

En dan ga ik nu maar weer eens msnen dacht ik zo! Alweer een week niet gedaan geloof ik, pfff, en dat helemaal ZONDER enige sanctie die ik van tevoren bedacht zou hebben! Khad het gewoon veel te druk, menn, dat ik mezelf dat nog eens zou horen (lezen) zeggen... 'Vroeger' had ik het ook altijd wel al druk, maar dan maakte ik gewoon tijd voor msn e.d. Nou ja, nu maak ik natuurlijk, hoe druk ik het ook heb, nog steeds tijd voor het forum. En daardoor heb ik dan weer geen tijd voor msn, haha. Maar goed laat ik eens stoppen, heb jullie al lang genoeg aan jullie hoofd gezeurd en straks zit ik nog op het maximum vd postlengte.

liefs,
Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6127 Gepost op: 29-11-2002, 20:54:13 »
Maar wat denken jullie: ben ik wel geschikt als lerares? (want nee idd, "wat kun je daar nou mee?", veel andere opties zijn er niet, iig niet die mij leuk lijken, bijv in een museum of bij een uitgever...)
Waarom zou je niet geschikt zijn? ::) Je hebt denk ik wel gelijk dat je met Latijn en Grieks later een wat beperktere keuze hebt dan met andere studies. Toch zou ik me daar niet al teveel zorgen om maken. Veel bedrijven zijn vaak op zoek naar mensen van acedemisch niveau. wat voor studie je dan gedaan hebt maakt dan vaak niet zo heel veel uit. Dus als je toch ineens niet meer voor de klas wilt staan, kun je altijd wel ergens anders gaan werken. (Evt. na een cursus in het bedrijf)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6128 Gepost op: 29-11-2002, 21:32:44 »
hoi hoi hoi
zie net iets staan van lerares enzo, dat lees ik later wel en reply ik dan op (ik wil lerares worden) maar nu kom ik heeeeeel vlug ff tussendoor hierheen want het is Miss Belgie op tv en dat mis ik voor geen geld ter wereld !! mijn 3 favo : (voor de belgen die kijken) Zoë Van Gastel, Emmy Mattan en Julie Taton !!

tata xxx

« Laatst bewerkt op: 29-11-2002, 21:33:15 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6129 Gepost op: 29-11-2002, 22:49:51 »
Wow, wat 'n lange posts!  :o

Ik heb geen tijd nu om 't allemaal te lezen, dus dat zal ik morgen of zondag pas doen.  :)

Ik heb toenstraks fijn gezwommen, omdat de dokter zei dat dat goed voor m'n pijn in m'n schouders en nek is. En dat had ik al lang niet meer gedaan, zwemmen!

Maar ik moet zeggen dat 't me wel goed heeft gedaan. Ik heb echt 't idee dat de spieren wat losser zijn geworden.  :)

En nu kruip ik snel maar m'n bedje in, want morgen moet ik weer vroeg op om te werken.  :(

Alvast 'n fijn weekend allemaal!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6130 Gepost op: 29-11-2002, 22:58:24 »
joepie ik heb mn lenzen!!  :) echt wel cewl!  ;)
Idols was ook errug tof! maar nu ga ik ook naar bedje toe!
moren lkkr stadten (=inkopen voor sinterklaasjuh doen) en relaxen... ??? ::)
nog suc6 morge met je werk e.d. Han, je hebt natuurlijk nog geen weekend... :-[
Truste!  :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6131 Gepost op: 29-11-2002, 23:00:04 »
Wow, wat 'n lange posts!  :o
haha, ja goed he, mijn boekwerken ;D. Sorry, was in een praatbui (waren jullie nog niet achter) :).

Han wel mooi dat het zwemmen hielp zeg!
A&K, wat is er zo leuk aan Miss Belgie verkiezingen? En jij wilt ook lerares worden, in wat dan? En waarom? En denk jij dat ik er geschikt voor ben?

Ja Malcolm, dat weet ik idd, dat bedrijven mensen zoeken die welke studie dan ook op academisch niveau hebben gedaan, maar gewoon maar bij een bedrijf werken... ik denk eigenlijk niet dat ik daar zin in heb. Als ik lerares word, ben ik tenminste nog echt met Grieks en Latijn bezig, dat lijkt me er leuk aan. En als ik naar mijn leraressen klassieke talen kijk, dan lijkt het ook een heel gezellige en leuke baan... maar ja... de leerlingen vinden hen ook allemaal wel leuke leraressen en zo en dat moet je misschien toch treffen, ja je moet goed kunnen uitleggen en orde houden en als je dat op een prettige manier doet, vinden de leerlingen je vanzelf misschien aardig, ik weet het niet, maar ik weet natuurlijk ook niet of ik dat wel goed kan. Maar ik denk altijd maar zo: ik heb wel heel veel toneelervaring dus wie weet helpt dat, iig wil dat toch wel zeggen dat ik niet heel bang ben om voor een groep mensen iets te vertellen en zo, toch?

Maar goed nu snel naar bed, morgen erg vroeg op voor de trein van 9:18 naar Leiden (ok naat Alphen en daar overstappen...), eh ja dat vind ik vroeg ja voor zaterdag. Nou welterusten iedereen tot morgen!!

liefs Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6132 Gepost op: 30-11-2002, 12:34:24 »
goeiemiddag !!!!!!! eigenlijk voel ik het nog aan als morgen maar kom... eindelijk wat kunnen bijlezen !!

1. wat ik zo leuk vind aan miss belgie-verkiezingen? dunno eigenlijk, dat is gewoon een jaarlijks evenement dat ik voor geen geld wil missen, heb altijd zo mijn favoriet en ik kijk daar heel graag naartoe. Op het einde sta ik dan altijd klaar, zo handjes op je rug en je ene been naar voren, en dan roepen ze de miss af en dan doe ik alsof ik verkozen ben en dan fake je zo dat je verbaasd bent en wuif je naar de mensen, neem je je bloemen in ontvangst en hou je je kroontje vast dat de hele tijd van je hoofd valt, echt superrrrr !! 'k zat er niet ver naast dit jaar, mijn favoriet is 2e geworden en mijn favoriet voor de 3e plaats heeft gewonnen :) vond het wel balen, wou mijn favoriet zoooo dat kroontje zien dragen but nooooo...

2. Ik wil Germaanse gaan studeren (Engels, Nederlands en Duits) (maar dat hadden jullie al door zeker??) en les geven in 4,5 en 6 :) mijn favoriete optie is Ned-Dui maar dat staat nog niet vast, we zien nog wel wat het wordt en e => ik denk dat je het echt wel goed zou doen hoor als leerkracht!

3. zo, de sint kwam vandaag langs in onze winkel maar ben niet kunnen langsgaan toen ik plots zag dat ik naar een vergadering moest voor een kerstfeestje... vond het echt wel jammer.
vanmiddag dan maar blokken want de examens komen eraan op 9 december...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6133 Gepost op: 30-11-2002, 14:08:07 »
goeiemiddag allemaal!!!
wooow das lang geleden zeg dat ik hier was, ik heb dus echt niet alles doorgelezen, alleen de laatste blz van de bar. han, wat heb je aan je nek en je rug? gaat het verder wel goed met iedereen?
ik heb verder eigelijk niet zoveel te vertellen, ik kom net terug uit de stad ff kleren kopen met een vriendin voor een feest, we hebben alleen himmel nix gevonden dus dat is wel jammer. ik ga denk ik ff de rest van t forum een beetje lezen, en dan ga ik weer ff wat vaker langskomen dan de afgelopen tijd. xxxxxxxxxx

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6134 Gepost op: 30-11-2002, 14:45:22 »
goedemiddag mensen!!
zozo, kom net trug van de stad, en ben nu helemaal klaar met sinterklaas inkopen doen!! 8) was best tof zo in de stad, heel druk enz. enne dr waren heel veel pieten in de stad :D Nu nog suprises e.d.   ::) maar dat komt vast ammel wel goed  ;)

Doris, leuk dat je weer vaker langs komt, trug van (ff) weggeweest  ;)
doejdoej~!~

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6135 Gepost op: 30-11-2002, 16:18:08 »
Goeiemiddag, alles goed hier? Ik ben weer terug uit Leiden zoals jullie zien.
't Was wel leuk, ik weet het nog niet. Maar goed iig wat meer info gekregen, daar ga ik nu eens heel goed over nadenken en dan over een tijdje ws een dagje meelopen, misschien zowel in Leiden als Nijmegen, en dan zal ik het vast wel weten, toch? Maar ik moet eerlijk zeggen dat de studie biologie plotseling weer ietsje minder van de achtergrond naar voren kwam zeg maar, toen ik studenten had horen vertellen over hun buitenlands studieverblijf. En natuurlijk waren dat letterenstudenten, die bijv hun scriptie hadden geschreven in Londen, en een ander die Afrikaanse talen en culturen studeerde, had de busjes in de hoofdstad van Tanzania bestudeerd (), maar toen dacht ik dus weer aan de biologiestudenten uit Wageningen, die bijv de olifantenpopulaties in Zuid-Afrika hadden onderzocht of de koala's in Australië of zo en toen dacht ik dat ik dat toch eigenlijk wel veel leuker zou vinden dan zoiets als die busjes, maar ja ik vroeg me dan af wat voor onderzoek ik voor GLTC in het buitenland zou kunnen doen... Niet echt in Rome of Griekenland zelf, toch...? Dusja, dat ene meisje had die haar scriptie in Londen had geschreven, studeerde ook wel GLTC, maar ik wil absoluut niet naar Londen of zo, en zij deed daar dus niet echt iets waarvoor ze absoluut naar dat land moest, want ze gebruikte gewoon de universiteitsbieb en zo, naja dat kan in principe in Nederland ook. Dus ik twijfel gewoon nog maar ff door... maar ik denk nu eigenlijk dat GLTC nog steeds wel op nummer 1 staat, en dan Nijmegen toch ook bovenaan... Kweet het nog niet zeker hoor... Maar wat betreft bio of grla, tja, bio staat als nr 2 er dan wel heel kort onder, maar toch ga je natuurlijk niet je 2e keus studeren! (En nee, allebei ga ik echt niet doen hoor, ik wil 1 vd 2 goed doen en niet allebei half.)

Maar goed dat moet ik toch allemaal zelf beslissen dus ik ben jullie maar weer eens aan het lastigvallen met dingen waar jullie toch niet echt iets op terug kunnen zeggen. Maar goed. A&K, wat goed van je dat je nu al zo hard aan het leren bent voor tentamens vanaf 9 dec! Dat zou ik toch ook echt eens moeten gaan doen, eerder beginnen... ::)

Vanavond open podium cabaret, jeeeeej :D. Nog maar ff mn tekst doorlezen... en jullie horen wel hoe het geweest is ;).

ben ik wel voor de derde keer achter elkaar weg als Kopspijkers er is, kan ik wéér niet meepraten op maandag!

Oja, ik was nog vergeten te vertellen over De Pen!!!! Ik heb toch een mooie pen gekregen joh in Leiden!! Nee, serieus! Hij is echt heel bijzonder! Ik sprak gisteravond op msn een vriend van me uit mn klas, die gister naar de open dag was geweest (toen was het voor beta-opleidingen) en toen ik vroeg hoe het geweest was, had ie het alleen maar over de pen die ie had gekregen, dat die zo geweldig was en net zo'n lightsaber (schrijf ik het goed?) uit Star Wars. Dat vond ik uitermate overdreven, maar nu heb ik hem zelf en hij had echt gelijk!!! Het is echt een heel, ja hoe moet ik het zeggen, ingenieus ding zeg maar (niet helemaal het goede woord maja) en als je op een knopje drukt geeft ie blauw licht, en als je er dan mee zwaait is het idd precies net zo'n ding uit Star Wars! ;D (kheb SW niet gezien maar wel fragmenten uiteraard) Hahaha, cool he, oja, ik heb nog niet uitgetest of je er ook mee kunt schrijven... ::)

Tot vanavond,
Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6136 Gepost op: 30-11-2002, 17:26:59 »
hahaha, weer in un praatbui, e?  :P dat je zo'n stuk over een pen kan schrijven ::) Leuk da het zo leuk ( :-X) was in Leiden  ;) en veel suc6 vanavond!
Ik ga vanavond mss bij un vriendin de expensive dvd van LoTR kijken!!  8) Yee, maar eerst ff vragen of et allemaal mag enz.. hehe, maar ik hoop dat et doorgaat  :)
nog un prettige avond allemaal!!!
doejdoej!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #6137 Gepost op: 30-11-2002, 17:30:06 »
haha e, wat n verhaal :) wel irri dat je nu nog zit te twijfelen, misschien dat je gewoon eens ff een lijstje met pro's en con's voor jezelf moet opschrijven en t zo afwegen...
@miesh veel plezier vanaaf, als t doorgaat dan he. maar wat is dr dan allemaal extra bij dat extended version ding? hebben ze ook bloopers enzo?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6138 Gepost op: 30-11-2002, 17:46:21 »
@miesh veel plezier vanaaf, als t doorgaat dan he. maar wat is dr dan allemaal extra bij dat extended version ding? hebben ze ook bloopers enzo?
dankje, :) (ze heeft nog nie gebeld, maar i hope so)
bij de extended dvd zitten 30 min. extra film (die ze niet in de bios hebben laten zien) en volgens mij iig de making off, en nogwat,
wat zijn bloopers eik?  ::)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6139 Gepost op: 30-11-2002, 18:00:45 »
Hallo allemaal,

Ik ben er ook weer eens. Zo'n drukke week gehad, echt niet meer normaal. Op het werk hebben we een reorganisatie. Van twee afdelingen gaan we naar drie, we gaan anders werken en ook nog eens verhuizen. Pfft een beetje veel allemaal. Gisteren hadden wee en soort afscheidsparty met het oude team. Een aantal blijven bij elkaar de rest gaat naar een andere afdeling. Wel jammer. Het was een hele leuke middag/avond, dat wel.

Vanavond ga ik naar het afstudeerfeestje van een vriendin. Jammer genoeg houdt ze het best ver hier vandaam (iets van 25 km, vind ik best ver) en moet ik dus met de auto gaan. Beetje ongezellig wel, maar ja. Mijn vriend kan niet mee, want die moet de hele nacht werken, ook al weer saai.

Van die hele drukke week was ik zo moe, dat ik de hele middag in bed heb gelegen en heerlijk heb geslapen, nu hoop ik een beetje energie voor vanavond te hebben. 't Is tenslotte feest!

Ik ga nu maar snel ff eten. De kookwekker van de pizza liep net af. Kom zo nog even langs!

Groetjes Ovide