Zeg wat ik nog eens wouilde vragen; er waren dacht ik mensen hier Grieks en Latijn hadden? Ik heb dat ooit ook een jaartje gedaan maar dat vond ik echt meer dan genoeg. Waarom doen jullie dat nog? (Of juist niet?)
jaaaaaaaaaaaaaa natuurlijk doe ik Grieks en Latijn!!
(heb ik het toch vaak genoeg over
)
Wat dacht je van als reden: omdat ik het leuk vind? Is toch een goede reden? (En omdat ik er goed in ben?) Ik heb ze dan ook allebei gekozen én zelfs na veel wikken en wegen en twijfelen tussen biologie of klassieke talen, besloten volgend jaar GLTC te gaan studeren
. Weet alleen nog niet waar, maar het wordt of Nijmegen of Leiden, en van die laatste is morgen de open dag, dus ik hoop dat ik ook de plaats daarna zeker weet.
Tja en waarom vind ik het leuk... gewoon het vertalen van die verhaaltjes, dat je na veel puzzelen en opletten welke naamvallen en zo, het goede verhaaltje eruit krijgt, das gewoon heel leuk. En als je dan ook nog iets hogere cijfers haalt dan het gemiddelde van je klas en je dus uitleg kunt geven aan klasgenoten dan is het nog ns extra leuk...
Maar wat denken jullie: ben ik wel geschikt als lerares? (want nee idd, "wat kun je daar nou mee?", veel andere opties zijn er niet, iig niet die mij leuk lijken, bijv in een museum of bij een uitgever...)
Maar goed, tis weer weekend! Ik wilde zeggen 'eindelijk weer weekend' maar dat geldt niet echt want ik kijk altijd veel meer uit naar de woensdag dan naar het weekend, en tis ook niet zo dat het weekend veel rustiger is of zo. Ja is het meestal wel maar zou het niet moeten zijn, het weekend is eigenlijk veel drukker dan doordeweeks, want dan moet je al je achterstallige hw van die week afmaken, wat je toch never gaat lukken dus heb je weer zo'n slecht gevoel over je weekend na afloop, blegh. En ook al zo ongezellig dat je je klasgenoten niet spreekt, nou ja, heel vaak zijn er natuurlijk ook wel weer hele leuke dingen in het weekend die er normaal niet zijn, zoals volgend weekend
maar dat is natuurlijk wel heeeejul erg bijzonder, ja das wel een heel erg onwijs extreem superweekend, 2 keer surprises
. Owww daar heb ik echt super zin in.
Dit weekend is wel extra lang, want maandag en dinsdag vrij vanwege rapportvergaderingen. Dat wordt dus keihard werken maandag en dinsdag, voornl aan de drie surprises... Maar das natuurlijk ook wel weer leuk, alleen moet ik daarnaast uiteraard ook nog andere dingen doen.
Had ik trouwens al verteld dat ik morgen mee ga doen met het open podium van cabaret e.d.?? Niet??
Vast wel toch...? Nou ja anders vertel ik het maar dubbel: er is dus open podium van verschillende toneelachtige groepen van verschillende leeftijden en misschien ook nog wel van dansgroepen ertussendoor, dat zou ik eigenlijk niet weten, maar onze groep had geen tijd meer nog een optreden daarvoor te maken. Wij zouden dus niet meedoen, maar onze regisseur vroeg woensdag dus aan drie mensen, waaronder ik, of we ons cabaretstukje van de voorstelling van afgelope jaar nog eens wilden uitvoeren en dat wilden wij natuurlijk wel...!
Ja echt leuk zeg, kmoest natuurlijk wel ff opnieuw mn tekst leren, maar dat heb ik vandaag op school gedaan. Het is een solostukje, over een koning die heel theatraal sterft, van Paul van Vliet, misschien kennen jullie het wel. Ik vind het iig heel erg leuk om te doen en ik geloof dat het publiek het vorig jaar ook wel leuk vond
. Kheb dr ook nog wel foto's van...
Over foto's gesproken, Daantje......??
Maar ik ga nu maar weer naar school (logisch he?) om een vriendin op te halen om naar de stad te gaan die na de lessen nog bijles had, en dat had ik niet, dus ben ik maar ff langs huis gegaan, nouja het is wel duidelijk geloof ik maar ik vertel het nogal onsamenhangend :-\
.
Oja 19 dec is weer kerstgala voor de bovenbouw, wel leuk op zich, maar ik zit vreselijk in twijfel wie ik nu eens mee zal vragen, want het is wel de bedoeling dat iedereen een galapartner heeft natuurlijk. Pfff kvind het echt moeilijk, ik ken ook veel te weinig mensen... :-\
Maar goed ik ben dus weg, he nu heb ik nog niet even kunnen msnen, haha ben ook veel te forumverslaafd. Nou tot vanavond iig!
liefs,
Annemieke