Poe Tijgertje, das niet mis, staat ie zo te trekken aan je kiezen... brr vreselijk. Gelukkig maar dat je er niet veel last van hebt!
Wat cool A&K, dat je 'talent voor Latijn' hebt!!! Misschien kun je het ook fijn gezellig gaan studeren?
(zal dan toch wel niet in Nederland zijn neem ik aan...
)
Jep, idd alweer woensdag!!!!
Ik heb me er nu alleen een stuk minder op verheugd, khad er gewoon geen tijd voor, veel te veel andere dingen aan mn hoofd gehad. En er zat nu natuurlijk 'maar' 1 week tussen ipv 2
. Maar goed, wel errug leuk uiteraard. Maar nu moet ik wel erg gaan opschieten want ik moet me nog omkleden (ga maar extra warme broek aandoen voor als we weer een uur buiten gaan staan
) en natuurlijk ff snel eten.
Ik ben net naar de stad geweest om Sinterklaascadeautjes te zoeken, kheb ze nog lang niet allemaal, maar voor de surprise van jp ben ik wat cadeautje betreft klaar, en ik vind dat ik nog best wel iets origineels heb ook
. Je hebt er wel niks aan, maar het past wel echt bij degene die ik heb getrokken. Uit de Wereldwinkel, daar werkt mn moeder, echt een leuke winkel en natuurlijk goed voor de derde wereld. Aanrader, ga dr ook eens kijken! (mag ik zulke reclame wel maken
) Naja ik kan er iig altijd wel een leuk cadeautje vinden.
Weet je wat grappig bij Grieks...!!!! Ik was aan het vertalen, kom ik opeens bij de zin "en wij schudden de lootjes in de bronzen helm". Huh?
lootjes?? Gaan ze nu echt
lootjes trekken?? Bij Odysseus??
Maar het stond er echt!!!! Serieus!!! hahahahaha kvond het echt zo leuk, ja het waren natuurlijk wel ietsjes andere 'lootjes' dan onze surpriselootjes, want degene die getrokken werd, moest tot zijn grote verdriet op verkenning (wat natuurlijk weer slecht af gaat lopen enz.). Maar kvond het wel superleuk dat dat in de tekst voorkwam, net nu vlak voor Sinterklaas
.
woensdagse groetjes,
Annemieke