Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550727 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6100 Gepost op: 26-11-2002, 20:05:37 »
Dat kwam omdat ik epelipsie heb. :( Ik heb een paar keer een aanval gehad en ongeveer een kwartier buiten bewustzijn geweest. Sinds ik medicijnen heb, heb ik geen aanvallen meer gehad. Ik moet wel een beetje uitkijken met alcohol.

Ik ken een meisje die dat ook heeft en die keek dus helemaal niet uit met wat ze deed. Ging altijd heel laat naar bed, ook voor een drukke dag en dronk best wel veel. Dan kreeg ze een aanval. In het begin schril je dan heel erg, maar op een gegeven moment had echt iedereen zoiets van eigen schuld. Das wel erg, want ze kan er natuurlijk niets aan doen, maar ze deed er ook helemaal niets aan om het te voorkomen...

Het lijkt me wel vervelend om dat te hebben, vooral omdat je nooit weet wanneer je een aanval kan verwachten. Gelukkig heb jij het goed onder controle begrijp ik...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6101 Gepost op: 26-11-2002, 21:03:59 »
Allemaal van die flauvalverhalen :-\... Nou ik kan dan wel totaal niet meepraten maar daar ben ik toch maar blij om...! Ik heb wel een tijdje geleden op een schoolfeest gezien hoe iemand anders flauwviel, toen schrok iedereen uiteraard ook heel erg, maar ik geloof dat dat ook heel snel weer is goed gekomen.

Ik ben klaar met mn boekverslag :)! Naja, ik zou natuurlijk nog eventueel alvast de verwerkingsopdracht kunnen maken, dan ben ik daar ook maar vanaf, maar ja, eerst maar even het commentaar op de beschouwing afmaken. Hm, ik geloof dat ik onderhand wel erg saai begin te worden met mijn eindeloze opsommingen van schoolwerk... :-\ dat bedenk ik nu opeens.

Maar goed, ik had geloof ik nog niet verteld dat mn ouders inmiddels weer thuis zijn. Nou bij deze dan nu wel he ;D. Tja niet veel bijzonders ze hebben het wel leuk gehad en nu zijn ze dr weer dattist. Oh nu gaat de telefoon en mn vader denkt dat het mn broer is. Nou tis m niet. Haha, ook heel boeiend ;D. Ik ga maar eens de rest ff bijlezen en dan dat commentaar afmaken.

liefs,
Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6102 Gepost op: 26-11-2002, 21:14:01 »
heey mensen!
ik kan ook nie meepraten over flauwvallen, :-X heb zelfs nog nooit iemand zien flauwvallen... ::)
Atletiek was heel errug leuk!  :) wel weer zwaar, maar dat maakt niet uit  ;) pff, ben beje moe.... ZzZz, ik moet nog zoveel dinkies doen. 3 suprises en gedichten voor sinterklaas... en nog wat verslagen enz. enz.
ga ook ff bijlezen
doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6103 Gepost op: 26-11-2002, 21:25:36 »
hooooooooooooi
ik mag dus bij de club aansluiten want ik ben ooit eens in het tweede leerjaar flauwgevallen! echt heel raar,mijn moeder was gevallen met haar fiets en ik kwam beneden om me aan te kleden want ik moest naar school en toen zag ik zo bloed drijven op water in de lavabo en buh, toen voelde ik me echt draaien enzo en viel een beetje verder neer...

en ook eens toen de dokter me een prik kwam geven tgn hepatitis b ofzo en ik stond recht en hij gaf me de prik en we bleven rechtstaan en na 2 minuten begon alles te draaien en moest ik heel vlug gaan liggen en steeg het bloed zo in mijn oren want ik hoorde maar half meer wat gezegd werd en deed ie zo vlug mijn benen omhoog en vertelde doodleuk eens dat een patient v/e collega eens overleden was na een verkeerde prik ofzo...

heb et overleefd (zie mijn nick  ;D)

vandaag is er een cameraploeg komen filmen bij ons in klas !! over verkeersveiligheid enzo (ivm de prins die geholpen had bij een ongeluk) we waren zo allemaal gespannen enzo, best wel leuk, waren de enige klas uit de vijfdes :) voor de mensen uit westvlaanderen: het wordt volgende week dinsdag op focus uitgezonden  ;D

én ik heb de les latijn geleid :D en de leerkracht die toezicht hield (der moet altijd een plaatsvervangende leerkracht zijn bij afwezigheden) vond dat ik talent had voor latijn  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6104 Gepost op: 27-11-2002, 08:58:39 »
goedemorgen mensen!!!
he, het is lkkr alweer woensdag!!!! :)
wat leuk, A&K dat je die les latijn ging leiden, en dat et zo goed ging natuurlijk  ;)
nou, ik vlieg zo maar eens naar school, ben al beetje laat :D
nog een hele prettige dag iedereen!!
xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6105 Gepost op: 27-11-2002, 10:02:14 »
Goeie smorgens iedereen.
Gister was het dan zover. Ik moest (weer) naar het ziekenhuis en nou hebben ze dus 2 verstandskiezen getrokken. Gelukkig hadden ze sterk spul (verdoving ;D) want hij kreeg mijn kiezen er eerst niet uit. De onderste ging al niet al te best maar hij zei dat dat normaal was en dat de bovenste er zo uit was. (Ik zou het alleen maar horen kraken ::)) Nou, niet dus. Hij moest echt eraan trekken! Op een gegeven moment met 2 handen. Mijn mond werd helemaal uitgerekt. Maar goed, toen hij hem er uiteindelijk uit had bleek ook nog eens dat de wortels waren afgebroken dus moest hij met een soort slijptolletje in mijn mond snijden om ruimte te maken om bij die wortels te komen. Ik voelde het bloed in mijn mond stromen, het was echt ranzig... Er zit nu nog 2 kleine stukjes in omdat hij daar niet bij kon, maar die vallen er vanzelf uit als het gaat ontsteken omdat het boven zit.

Er was ook een moeder met een klein jongetje. Bleek dus dat dat jongetje 2 was en dat ze al 2 kiezen bij hem hadden getrokken en dat hij nu weer 2 gaatjes heeft en die moesten ze ook trekken. En die vrouw zei ook nog dat ze al andere tandpasta had gekocht omdat ze dacht dat hij die gaatjes had gekregen van de tandpasta. Toen zei de dokter toen ze weg was dat ze volgens hem nog nooit tandpasta had gezien. Ik vond het echt zielig voor dat jongetje.

Maar dus anyway, ik heb het overleeft dus voor de volgende keer (in januari) ben ik dus niet meer zo zenuwachtig. Ik heb er nu alleen best wel last van (maar heb goeie pijnstillers gekregen) en voel me niet zo lekker en het is rottig eten maar mijn wang is gelukkig niet echt dik omdat ik er gister de hele tijd ijs op heb gehad.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6106 Gepost op: 27-11-2002, 16:52:10 »
Poe Tijgertje, das niet mis, staat ie zo te trekken aan je kiezen... brr vreselijk. Gelukkig maar dat je er niet veel last van hebt!

Wat cool A&K, dat je 'talent voor Latijn' hebt!!! Misschien kun je het ook fijn gezellig gaan studeren? ;) (zal dan toch wel niet in Nederland zijn neem ik aan... ::))

Jep, idd alweer woensdag!!!! :D :D Ik heb me er nu alleen een stuk minder op verheugd, khad er gewoon geen tijd voor, veel te veel andere dingen aan mn hoofd gehad. En er zat nu natuurlijk 'maar' 1 week tussen ipv 2 :). Maar goed, wel errug leuk uiteraard. Maar nu moet ik wel erg gaan opschieten want ik moet me nog omkleden (ga maar extra warme broek aandoen voor als we weer een uur buiten gaan staan ::)) en natuurlijk ff snel eten.

Ik ben net naar de stad geweest om Sinterklaascadeautjes te zoeken, kheb ze nog lang niet allemaal, maar voor de surprise van jp ben ik wat cadeautje betreft klaar, en ik vind dat ik nog best wel iets origineels heb ook :). Je hebt er wel niks aan, maar het past wel echt bij degene die ik heb getrokken. Uit de Wereldwinkel, daar werkt mn moeder, echt een leuke winkel en natuurlijk goed voor de derde wereld. Aanrader, ga dr ook eens kijken! (mag ik zulke reclame wel maken ???) Naja ik kan er iig altijd wel een leuk cadeautje vinden.

Weet je wat grappig bij Grieks...!!!! Ik was aan het vertalen, kom ik opeens bij de zin "en wij schudden de lootjes in de bronzen helm". Huh? lootjes?? Gaan ze nu echt lootjes trekken?? Bij Odysseus?? :o Maar het stond er echt!!!! Serieus!!! hahahahaha kvond het echt zo leuk, ja het waren natuurlijk wel ietsjes andere 'lootjes' dan onze surpriselootjes, want degene die getrokken werd, moest tot zijn grote verdriet op verkenning (wat natuurlijk weer slecht af gaat lopen enz.). Maar kvond het wel superleuk dat dat in de tekst voorkwam, net nu vlak voor Sinterklaas :).

woensdagse groetjes,
Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6107 Gepost op: 27-11-2002, 17:25:15 »
heej iedereen!
oej, dit was echt een keitoffe dag!! :D
et begon al goed, ik dacht dus dat ik het 1e uur vrij had, we hebben een telefoonpiramide dus ik werd gister om half 10 gebeld dat we het eerste uur vrij waren... dus das mooi, (we zouden het 1e uur ned. hebben en 2e uur latijn, dus ik ging naar school toe, (was al erg laat) en ging poosje wachten op 'n vriendin, op een bep. plek.... ik had geen horloge bij me, maar ze kwam maar niet, dus toen ging ik zo naar school...
was ik daar, (de bel was trouwens al lang gegaan) hoorde ik dat die vriendin waar ik op w8te vanaf het 1e uur al op school was ik d8 sow, we hebben nu dus latijn, maar ik kon onze klas niet vinden, ::) bleek uiteindelijk dat ik helemaal geen 1e uur vrij had, maar omdat we un plusklas zijn moet je kiezen of je latijn of spaans doet, en het bleek dat we dus het 1e latijn hadden en het 2e nederlands, er viel dus nix uit! (behalve voor de mensen die spaans hebben) dus er was iets fout gegaan in de telefoonpiramide  ;D
en nu heb ik un uur latijn gemist, eheu....  :D dusj, dat was wel komisch (ik was nml. een van de 3 mensen die het verkeerd hadden doorgekregen dus de rest zat wel vanaf et 1e uur op school.. ghehe)! maarja voorderest was het gewoon heel gezellig op school, en veel goeie cijfers trug gekregen, behalve un 4,4 op rep. NS... maar dat zat dr wel in  :)
woehoe, tis weer woensdag!  :) en ik heb heel veel hw voor morgen, heb nog nix gedaan, hehe... maarja ik ga dat dan maar es doen
doejdoej!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6108 Gepost op: 27-11-2002, 18:25:12 »
Hallo allemaal!

Ik kom maar efkes langs, want ik ga zo effe naar de winkel toe om nog wat Sinterklaasinkopen te doen.  :)

M'n dag op 't werk was echt enorm saai. Ik kreeg niet veel gedaan en ik heb me kapot verveeld. Ik was ook erg prikkelbaar vandaag en heb m'n collega's geloof ik niet altijd even leuk te woord gestaan.  :-[

Maar goed, ik kan niet altijd even aardig blijven. Vooral niet als ik geen goede zin heb!

Nu gelukkig weer 'n beetje betere zin gekregen, omdat ik eindelijk thuis ben. Ik had vandaag ook erg last van m'n schouders en nek, dus daar zal 't ook wel aan gelegen hebben dat ik zo somber was.

Door die pijn, blijf ik dan ook niet lang nu. Effe nog snel bijlezen en dan maak ik weer dat ik weg ben achter de computer.

Nog 'n fijne avond allemaal!  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6109 Gepost op: 27-11-2002, 19:12:13 »
Hallo allemaal,
Mijn dagje is ook weer snel voorbij gegaan. Ik heb voor de verandering eens veel gedaan gekregen. Das ook wel weer eens leuk.

@tijgertje: veel beterschap met je kiezen. Ik hoop maar dat het niet gaat ontsteken. Dat lijkt me niet zo fijn...

@RobbieAzerty: hoe gaat het met je vakantie? Heb je gesolliciteerd?

@A&K: woon jij toevallig dicht in de buurt bij Brugge? Ik zag net op het jeugdjournaal dat daar een tentoonstelling is met allemaal ijssculpturen. Het zag er echt heel mooi uit.

Verder heb ik weinig te vertellen (mijn leventje is momenteel een beetje saai). Mijn vriend komt dadelijk thuis na drie dagen in Zaltbommel te zijn geweest. Ik weer blij. Alleen is ook maar zo saai he?

Ik ga nog ff bijlezen.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6110 Gepost op: 27-11-2002, 20:43:34 »

@A&K: woon jij toevallig dicht in de buurt bij Brugge? Ik zag net op het jeugdjournaal dat daar een tentoonstelling is met allemaal ijssculpturen. Het zag er echt heel mooi uit.

Verder heb ik weinig te vertellen (mijn leventje is momenteel een beetje saai). Mijn vriend komt dadelijk thuis na drie dagen in Zaltbommel te zijn geweest. Ik weer blij. Alleen is ook maar zo saai he?

hoi!!
jap ovide, brugge ligt hier vlak naast eigenlijk dusja :) heb er nog niks v gehoord eerlijk gezegd, zou eens moeten kijken
en zaltbommel zeg je van je vriend? Is de Sint daar niet geweest?  ;D

tijgertje: hopelijk gaat het niet ontsteken en heb je niet teveel pijn !! geen goed moment om te zeggen dat overleefd met een d is zeker?

ben vanmiddag voor onze kerstmarkt op school kerstballen gaan verkopen met mijn beste vriend die ik ook overhaald heb om zich hier te registreren, ons nieuwste lid : scampi  :)
(nu hem nog overhalen iets te posten)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6111 Gepost op: 27-11-2002, 22:02:39 »
nu heb ik un uur latijn gemist, eheu....  :D
(kzal maar niet op t smiltje letten he... :P)

Citaat
veel goeie cijfers trug gekregen, behalve un 4,4 op rep. NS...
Eh... sinds wanneer zijn de Nederlandse Spoorwegen een vak...??

A&K, wat doe je nu toch! Nu hebben we niet meer dat mooie ronde getal aan leden! :P Maar ja idd, nodig hem eens uit om iets te posten! Als ie nu toch lid is he... :)

ik zou niet eens willen dat mn beste vrienden hier lid zouden worden, ik roddel veel te veel over ze ;D

Han, ik hoop dat je inmiddels weer wat vrolijker bent! (en minder pijn hebt natuurlijk)
En idd RA, ben je al begonnen met solliciteren? En/of volop van je vakantie aan het genieten?

Ik heb weer Woensdag gehad...!! Jeeeeeej, ent was weer super gezelli, cabaret is nl officieel van zes tot half acht, (en tis minder dan 5 min fietsen ff voor de duidelijkheid ;)) nou en ik was vandaag kwart over negen thuis :). Dus we hebben best wel lang staan nakletsen, helaas ook een hele tijd buiten, dus mn voeten zijn bevroren (maar toch heeft het ook wel wat, anders zit je maar op zo'n bankje in de kleedkamer). Ik heb alleen wel een beetje twijfelachtig gevoel over die ene vriend van me van cabaret, want hij zegt geen tijd te hebben om mij te bellen of door mij gebeld te worden (net als vorige week), 'want dan hou je me weer een uur van mijn leren af' en ik kan ook niet een half uurtje langs komen, neeeeeee echt geen tijd, nou ok hij heeft het ook echt druk, maar ik kan hem toch wel even opbellen? Je moet toch ook nog een ander leven hebben naast school? Bovendien volgt hij wel minstens 5 series op tv van minstens een half uur per stuk, naja hij kijkt echt nog wel meer tv (hij schatte het zelf op (minstens) viereneenhalf uur), dus ja hij heeft heus wel enige vrije tijd al is het niet veel. Dus krijg ik een beetje het gevoel dat t aan mij ligt :-\. Ok hij zei wel: 'ja je moet niet denken dat ik je niet WIL bellen, maar ik heb gewoon echt geen tijd', maar toch he. :-\ Dus das dan wel minder, ja kweet natuurlijk niet hoe hij erover denkt, maar daar ga ik hem dan gewoon maar eens over... opbellen he ;D, en och verder was cabaret zelf en het nakletsen heel erg leuk en grappig en gezellig dus iig geslaagde Woensdag :D.
En nu heb ik nog ff natuurkunde uitgetypt, althans, een deel, morgen nog een voorbeeldberekening maken, pff, das echt veel werk. Maar goed ik ga nu maar eens naar bed. Welterusten iedereen!

liefs,
Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6112 Gepost op: 27-11-2002, 22:27:11 »
(kzal maar niet op t smiltje letten he... :P)
haha, wat kan ik al goed latijn he? ;) en nee, let maar niet op t smiltje :)
Eh... sinds wanneer zijn de Nederlandse Spoorwegen een vak...??
ik zou niet eens willen dat mn beste vrienden hier lid zouden worden, ik roddel veel te veel over ze ;D
haha, nederlandse spoorwegen,, ik zou wel willen dat we dát hadden ipv. NS ---> is dus Natuur-Scheikunde  :D neh, is eik diep-triest... ik snap dr nie sow veel van, maarja :)
hehe, ik heb ook wel eens gedacht of ik mn vrienden zou overhalen om lid te worden, maar toen ik ff nadacht, had ik ook zoiets van, nee, tog maar nie ::)

tijgertje: veel beterschap, brr tande/kiezen laten trekken lijkt muh echt pijnlijk.... :-X

woepie! ik heb mn hw zowaar af, en een verslag! ;) en morgen krijg ik dan eindelijk (hoop ik) mn lenzen!! 8) woeiw!
maar ik ga nu naar bedje, Truste!!! :-*

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6113 Gepost op: 27-11-2002, 23:18:46 »
tijgertje: hopelijk gaat het niet ontsteken en heb je niet teveel pijn !! geen goed moment om te zeggen dat overleefd met een d is zeker?
;D ;D ;D
Nouja, ik kan natuurlijk altijd zeggen dat dat kwam omdat ik een beetje au heb ;D ;)
Maar goed, bedankt iedereen voor jullie medeleven :D

Ik zal zo nog eens even doorlezen wat er allemaal gepost is, daar heb ik geeneens tijd voor gehad verder vandaag. (Hmmm, hoewel het misschien verstandiger is om naar bed te gaan. De wekker gaat alweer om half 7 :()

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6114 Gepost op: 28-11-2002, 00:36:16 »

Weltrusten allemaal! ;D

niet echt heel erg boeiend deze post, maar ik vond het plaatje zo zoet ;D

« Laatst bewerkt op: 28-11-2002, 00:37:27 door Jet »
When God created man, she was only joking!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6115 Gepost op: 28-11-2002, 00:50:37 »

Ah; anders hadden we echt gedacht dat je aan het spammen was!!  >:(   :)

*bertha sluit zich er wel bij aan :)

Gr. B.

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6116 Gepost op: 28-11-2002, 00:55:04 »
Ah; anders hadden we echt gedacht dat je aan het spammen was!!  >:(   :)

Citaat
*bertha sluit zich er wel bij aan :)

When God created man, she was only joking!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #6117 Gepost op: 28-11-2002, 01:25:38 »
goeieavond lieve forummers,

Hallo :)
*bertha moest wel een stuk of wat pagina's terug voor zo'n groet... :( ;)

Wat geweldig al die nieuwe leden!

Mag ik dan alsjeblieft aspirant-lid worden? Dan zal ik net doen of ik ook flauwval, goed?

Nee!  >:(  
Lekker puh! :)

Flauwval-rage onder Japanse jeugd
Door onze correspondent

En kindertjes met spleetogen mogen ook geen lid worden!  >:(

ow ik ben ook wel eens flauwgevallen,  ging wel een beetje t zelfde als bij bertha, behalve dan dat braken dat heb ik maar 1 keer gehad maar of dat nu door t flauwvallen of door de drank kwam dat kan ik je niet zeggen :D.

Tuurlijk van het flauwvallen joh, ik had alleen thee gehad! :)

Ik ben nooit echt flauwgevallen...
Ik ben wel een paar keer buiten bewustzijn geraakt, maar dat komt ergens anders door.
Dat kwam omdat ik epilepsie heb.

Hmmm; ach vooruit jij mag ook lid worden! :)

Citaat
Als je dan een tijd zit en je staat ineens op, dan voel je dat er te weinig bloed naar je hersens stroomt en krijg je vlekken voor je ogen. Wel irri, maar als ik gewoon weer even ging zitten ging t wel over.

Ja dat heb ik ook wel (vaak). Ik heb wel de gewoonte om op de bank te zitten en dan de krant op de grond te leggen en die dan zo (voorovergebogen) te lezen. Maar als je dat te lang doet heb ik ook dat ik allemaal vlekken voor mijn ogen krijg als weer sta en direct ga lopen. Maar het enige wat ik moet doen is even stilstaan, maar ik heb dan altijd alles volledig onder controle (is echt heeel anders dan dat andere).

Ikke ook een keertje half bijna flauw gevallen, tsja of helemaal, ik weet nie precies.
Toen mn buurmeisje tegen een boom was gebotst met dr skatebord...sneu he  :'( Was maar klein wondje, maar dit mietje valt meteen neer.

Ik dacht ook dat flauwvallen alleen voor mietjes was, zat ik er even flink naast!  ;D  :P

Nou Bertha, hier is er nog zo een die meteen bij de club kan. Je hoeft je  niet zo alleen te voelen als bij de kleurenblindheidclub.

Ik denk dat ik ze laat fuseren. :)

Ik vond 't zelf erg leuk dat 'n man met zo'n hoge functie (in de VS is 't bedrijf dus echt heel groot.....) interesse toonde in iets waar ik mee bezig ben.

Han is nog steeds erg trots op zichzelf!  ;)

Dat mag best hoor! ;)

Citaat
Maar, ik mag dus ook bij de club? Jippie!  :D

Jahoor; welkom! :)

Door die pijn, blijf ik dan ook niet lang nu. Effe nog snel bijlezen en dan maak ik weer dat ik weg ben achter de computer.

:o
*bertha maakt zich wel een beetje zorgen om Han... :)

Hou vol he? :)

Truste iedereen,

Gr. B.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6118 Gepost op: 28-11-2002, 16:28:17 »
wat is dr vandaag nog weinig gepost! :o
hm, nix boeiend te vertellen eik...
was gewone schooldag, nix bijzonders, en morge ook nie echt, naja morgen krijg ik mn lenzen EINDELIJK..... :) en morge ga ik cadootjes kope voor sinterklaaaas!  :D
nog prettige dag iedereen....!
doejdoej

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6119 Gepost op: 28-11-2002, 17:34:58 »
Hoi mensen,
Nu moet ik het echt heel kort houden want ik moet nog heel veel doen aan natuurkunde, vraag me af of dat me gaat lukken (om het kort te houden) maar goed. Mocht ik snel klaar zijn kan ik altijd nog meer gaan bijlezen en -posten. Maar dr valt geloof ik nie zoveel bij te lezen vandaag :-\.

NS ---> is dus Natuur-Scheikunde  :D neh, is eik diep-triest...
Oh aha, dat je dat als 2 vakken hebt...? Of wordt het gewoon volgend jaar pas opgesplitst of zo? In welke klas zit je eigenlijk? 1e, 2e??

ja heel zoet rood kruisje idd... ::)

Ik heb vanmiddag weer geschermd, en dan nu echt in zo'n pakje met zo'n helm of hoe je het moet noemen... was wel leuk op zich maar ik kan het geloof ik niet zo goed. Maar ja maakt niet uit, volgende week de laatste keer, en dat is dan ook de allerlaatste gymles, op een afscheids-bowlen na... jeeeeeeeej eeeeeeeeein-de-lijk verlost......!

nu snel aan natuurkunde!
Annemieke