Argh, eng zeg, die flauwvalspelletjes...
Ik ben gelukkig nog nooit flauwgevallen...
(ik ben altijd extra vroeg vrij omdat we op onze school, dinsdags, 40 minutenrooster hebben, elke les duurt dus 10 min. korter, ik weet niet ofjullie dat ook hebben )
neehoor, wij hebben dat heeeel af en toe als er vergaderingen zijn of zo, maar absoluut niet iedere week! Maar ja hoeft ook niet van mij hoor, je kunt nu al zo weinig doen in een les van 50 min, heel vaak praten leraren de hele les vol met aantekeningen.
Kmoet vandaag mn boekverslag van Max Havelaar af krijgen en het commentaar op de tweede beschouwing die ik na moet kijken, dus das nog wel ff werken, naja, dat commentaar niet echt, want ik vond het eigenlijk een onwijs goede beschouwing, maar ja dat boekverslag kost ietsje meer tijd. Ik denk maar dat ik vanavond geen kerstkransen ga maken met jp zoals het plan was, want we zijn ook maar met 2 mensen van onze groep (voor de rest nog wat jongere jp-groepen die ik dus niet ken). Maar daar moet ik iig nog wel even over bellen.
De laatste lootjes (
) zijn getrokken!
Die vd familie dus voor als ik dat nog niet zo heel vaak verteld had
. Hm, zou ik kunnen zeggen wie ik getrokken heb...? Nee kdoe het maar niet, de kans dat mn ouders of mn nichtje ooit het forum leest is wel verwaarloosbaar klein, maar wie weet zeggen jullie er dan toevallig iets over als jullie hier zijn over anderhalve week (
ja dan al), hmmm... dat zullen jullie ook wel niet doen natuurlijk... Eigenlijk kan ik het best zeggen, ik heb mn tante getrokken, en dr doen 2 tantes mee dus mocht iemand het lezen/horen die dat niet mag, dan is het nog niet duidelijk wie ik precies heb
. Maar goed kvind het wel jammer dat ik haar heb want ik zie haar niet zo vaak dus vind het best moeilijk iets te bedenken. Gelukkig had ze wel een uitgebreid verlanglijstje, dus iets leuks kopen gaat iig wel lukken. We moeten alleen nog wel een budget afspreken. Maar goed Sinterklaas komt dus nu echt steeeeds dichterbij
kvind het echt zo leuk!! Maar ik moet wel echt eens verder gaan werken aan die paar regels gedicht die ik voor de andere 2 surprises heb, en aan de surprises natuurlijk, waar ik nog helemaal niet aan begonnen ben, en de cadeautjes eens gaan kopen, en eigenlijk wilde ik voor 5 dec zelf, als er geen enkele surprise gepland staat
, ook wat cadeautjes kopen voor ons 3en. Das ook altijd wel leuk, gewoon zonder surprises een paar kleine pakjes met kleine gedichtjes, en ws krijgen we dan ook nog wel wat grotere cadeaus die te duur zijn voor in een surprise. Maar goed die moet ik dus ook eens gaan kopen, weten jullie of het zondag koopzondag is?? Vast wel toch, tis de zondag voor Sinterklaas... Maar misschien verschilt dat ook wel per stad. Naja ik hoop het want zaterdag ben ik dus naar de open dag van Leiden.
Maar ik ga nu echt eens beginnen aan mn boekverslag! (nu al...
)
liefs,
Annemieke