dan kreeg ik te horen dat ik morgen de les latijn mag leiden omdat de leerkracht afwezig is en we een tekst moeten vertalen
coooooojl!
Han wat leuk dat jij m ook gezien hebt
, kan idd dezelfde zijn geweest, ik zette nl maar gewoon eventjes de tv aan en omdat ik niet wist wat er op was begon ik maar bij sbs6, omdat ik daar de meeste kans zou hebben op de reclame, omdat Kenner geloof ik hem daar ook gezien had, nou en dr was iets grappigs, dus maar ff aan laten staan, en in het tweede reclameblok dat daartussenin voorbij kwam zat ie!! jeeej!! En ook nog een herhaling he, waarin ze haar beroemde 'ja' zei
. Ik moet trouwens wel zeggen dat het hele idee van de reclame me een beetje ontgaan is
. Oja en wanneer ik hem zag, nou ik heb het meteen gepost, dus rond acht uur
. En natuurlijk @miesh ben ik al aan het feestvieren in Het Kasteel!!
Maar die giftige gassen das wat minder leuk zeg Han!! Vertelde jij niet ook een keer dat uhm wat was het ook weer, ook iets engs tijdens je dansles, dat jullie op de grond moesten gaan liggen omdat er geschoten werd of zoiets, hm, kben het toch een beetje vergeten. Maar ik krijg iig niet het idee dat dat sporten van jou zo veilig is...! :-\ Dapper van je hoor, dat je het nog zo vaak doet. Idd hopelijk is het niet schadelijk dat gas, da kun je dr niet bij hebben he!
Hm ja @miesh dat zou idd een goed idee zijn geweest, vroeg naar bed. Ik moet nu toch ook echt eens naar boven gaan. Oja ik ben er trouwens achter gekomen hoe de afwasmachine uit moest
dus dat is mooi opgelost en ik heb ook de dingen afgewassen die er niet in konden, zonder dat ik het al te erg vond zelfs. Normaal heb ik dr zoooooooo'n hekel aan, dat ik met mn ouders heb afgesproken dat zij dat doen, en dan doe ik wel iets anders (was ophangen, tafel dekken, afw.mach. uitpakken) (niet dat ik zoveel doe hoor
). Maar goed ik red me dus prima in mn eentje. Ben toch wel blij hoor dat ze dr morgen weer zijn, het is gewoon zo saai! En ik ben veel te lang achter de tv blijven hangen
dat moet ik echt NIET meer doen!
Maar goed ik ga maar eens naar bed dus zoals ik al zei (zo schiet het echt op he
), A&K, eet maar veel chocola
, en @miesh veel plezier op je vrije middag morgen he!
liefs,
Annemieke