Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550725 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6060 Gepost op: 24-11-2002, 17:20:07 »
JA joh ik kom mijn weekends wel door  ;D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6061 Gepost op: 24-11-2002, 17:31:14 »
Al net zo stil als hier in huis :(. Hebben jullie soms allemaal betere dingen te doen op zondagmiddag dan forummen? ;D

Ja zeker.  :) Ik ben vanmorgen/vanmiddag gezellig op bezoek geweest bij familie. En vanmiddag ben ik nog effe naar 't centrum hier geweest, want de winkels waren allemaal open. Daarna ben ik nog effe bij m'n oma op bezoek geweest, want die woont in 't centrum. Ik ben m'n dag dus wel goed doorgekomen.

Vanmorgen had ik nog erg pijn in m'n schouders en rug en ben daarom ook niet gaan sporten. Nu is alles weer wat losser komen te zitten en heb ik gelukkig niet meer zo veel pijn.  :)

Effe de rest van 't forum bijlezen voordat m'n vader me bij de computer wegjaagd. (hij let goed op of ik niet te veel achter de computer zit.....echt enorm irritant)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6062 Gepost op: 24-11-2002, 17:51:47 »
Zucht, wat is het hier toch stil. Al net zo stil als hier in huis :(. Hebben jullie soms allemaal betere dingen te doen op zondagmiddag dan forummen? ;D

Nou, beter wil ik niet zeggen...wel soms andere dingen! Vanmiddag ben ik bij Sinterklaas geweest, ook heel gezellig, toch?

Jullie raden nooit wie dit jaar ook mee uit Spanje is gekomen: Zijn moeder: Oma Dridje!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6063 Gepost op: 24-11-2002, 18:07:54 »
ow god die laatste moet ik onthouden  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6064 Gepost op: 24-11-2002, 19:43:38 »
ow god die laatste moet ik onthouden  ;D
voor in je gedicht zeker ;) ?

Zo, daar ben ik dus ook alweer. Jullie zien het toch niet als verwijt of zo dat ik vroeg of jullie soms betere dingen te doen hadden ???
Na iig, dat was het weekend alweer zo ong :(. Kheb wel vrij veel hw gedaan vandaag voor mijn doen. En toch ook iets eetbaars in elkaar weten te flansen ;). Mn broer heeft gebeld uit Frankfurt en mn ouders van hun weekendje weg, tgaat ook allemaal goed met hen. Oh ik moet niet vergeten zo nog even over de surprises te bellen, want nog steeds heeft niet iedereen zn verlanglijstje ingevuld >:( dus zijn die lootjes nog steeds niet getrokken!! Ok, we hoeven de surprise ook pas af te hebben in de kerstvakantie, maar toch he. Khoop dat die emailadressen wel kloppen want dat is me niet helemaal duidelijk.

Nou ik heb dus duidelijk niets boeiends te vertellen, ook geen erg boeiende dag gehad, ook niet heel stom of zow, maja saai he. Zo nog ff mn beschouwing afwerken en printen/mailen.

fijne avond nog iedereen,
Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6065 Gepost op: 24-11-2002, 19:54:13 »
En toch ook iets eetbaars in elkaar weten te flansen

mijn ouders waren gisterenavond niet thuis en mijn zus en ik gingen een ei bakken... hmm, goed dat ik best wel overweg kan met een vork om de schaal eruit te vissen   ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6066 Gepost op: 24-11-2002, 21:37:50 »
sow kheb net een uur en tien minuten aan de telefoon gehangen :) wel erg gezelli dus maar nu moet ik wel opschieten met die beschouwing af te maken (kzal m maar zo laten als ik hem heb he?) en iig te printen en te mailen, en ik moet nog een paar dingen doen en dan snel naar bed want morgen weer vroeg op! (nou ja, eerste uur vrij, mja, kmoet wel nog die kleding aan de straat zetten voor die actie voor Oost-Europa)

welterusten iedereen! :-*
Annemieke

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6067 Gepost op: 25-11-2002, 09:42:30 »
Jullie zien het toch niet als verwijt of zo dat ik vroeg of jullie soms betere dingen te doen hadden ???

Nee hoor, meer als aanleiding om iets over mijn weeknd te vertellen  ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6068 Gepost op: 25-11-2002, 10:33:39 »
nou mijn overboekte weekend heb ik ook weer overleefd ;D
vrijdag avond zijn we met kevin naar V.O.F. de kunst sinterklaas feest geweest, dat was met recht een feessie en dus helemaal top. zaterdag zijn we met een stel chatters van hier op stap geweest naar utrecht, was natuurlijk ook weer vrezelijk gezellig, we hebben weer wat afgelachen (en natuurlijk vrezelijk over jullie zitte roddelen :P) nou en gister nog snel naar het werk van john (mn man he) omdat sinterklaas daar ook weer kwam (die man heeft t er maar druk mee ;)). kevin heeft natuurlijk precies gekregen wat hij wilde en was dus als een kind (tis een kind) zo blij. en toen moest moeder ff zitte en haar krachten weer opbouwen voor de nieuwe afl. van ER wat wel erg geweldig was natuurlijk. en nu moet ik eigenlijk mijn hele huis van boven tot onder schoonmaken, maar ik heb dus totaal geen zin  :-[, staks kevvie weer van peuterspeelzaal ophalen en dan meteen door naar mn moeder, daar lekker een boterhammetje eten (bij oma eet je altijd lekker), dan moeten we ook nog naar de basisschool om kev's inschrijving helemaal aftehandelen en dan ga ik weer boodschappen doen en koken en bla bla blabla.
al met al een gezellig maar erg druk weekend, en nog een overboekte week te gaan nu :o, zal mij benieuwe of ik daar helemaal goed door heen kom allemaal ;)
iedereen een fijne dag verder (of week, zal wel niet veel verschijnen meer hier) en tot snel
groetjes kim

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #6069 Gepost op: 25-11-2002, 16:46:27 »
Ooooh weekendverslagen , zal ik ook eens aan mee gaan doen  ;D Vrijdag pretty saai dagje gehad, taaltentamen gemaakt ( gehaald overigens  8)) Idols gekeken en daarna natuurlijk vroeg naar bed, zaterdag was dé grote dag  ;D Enig, zo'n chat uitje... ( xtra gezellig als je vriendin er ook bij is  8)) Misschien iets voor de forummers om ook eens te doen  ;) Lekker utrecht doorgehupst, overal gezeten, heerlijk gegeten in tapasbar ( jammie, inktvis ) en daarna helaas treintje weer naar huis gepakt... Zondag dan, leerdagje gehad, want morgen weer important tentamen op komst.. Nou verder wat gerelaxt en natuurlijk ER* gekeken, geweldige aflevering weer... Pfff,goh wat is mijn leven boeiend he  ;) Nu weer weekje tentamens maken etc en komend weekend weer genoeg leuke plannen om er next week weer een verslagje over te schrijven  8)

* expeditie robinson, voor de leken ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6070 Gepost op: 25-11-2002, 17:33:08 »
Goedemiddagjes.

Ik heb Max Havelaar uit, echt indrukwekkend. Aanrader.

Op school best wel veel gedaan, o.a. een beschouwing van een klasgenoot beoordeeld (ik moet dr nog een) en heel druk nagedacht over een stelling voor ons debat. We hebben jammer genoeg nog steeds geen echt goede :-\ dus als iemand nog een stelling weet?? Ja klinkt tegenstrijdig dat ik dr nu zelf eentje moet weten terwijl ik er toch zooooo veel kon bedenken voor Doris, maar ja, het is twee tegen twee en twee van de vier hebben geen natuurprofiel en weten dus niets af van dingen als genetische manipulatie, waar ik wel een debat over zou willen voeren. Zij komen dan echter weer aanzetten met een hele hoop politiek en/of juridische zaken en/of hypotheekrente :o nou en daar weet ik dan weer helemaal NIETS vanaf, dus het schoot niet echt op. Ja we waren het eens over de stelling "Als een persoon voor de derde keer veroordeeld wordt voor een ernstig misdrijf, moet de derde straf verhoogd worden tot levenslang." Maar die keurde de leraar vervolgens af omdat 'ernstig misdrijf' toch echt te vaag was, ook al zouden we met zn vieren een lijst opstellen wat er wel en niet onder zou vallen oid. Dus het moet iets anders worden. Aargh ik weet echt niets, ja ik vond de stelling "Dierentuinen moeten gesloten worden." wel leuk, maar daar had iemand anders weer totaal niets mee (ik had hem niet bedacht overigens). Misschien wordt het iets over tabaks- of alcoholreclames. Ik denk dat ik maar eens ga terugbladeren naar die stellingen die toen aan Doris voorgesteld werden. Maar dus als jullie nog iets weten he...!!

Ondertussen zit ik nog steeds heel saai in mn eentje thuis (mn ouders komen morgen terug), kga zo maar weer eens eten maken. Was eerst van plan een frietje te halen, maar het regent en ik heb geen zin om naar buiten te gaan ;D dus maak ik toch zelf maar wat. Kheb wél zowaar boodschappen gedaan ;D. En ik heb ook al de afwasmachine aan de praat gekregen, alleen blijft het lampje nu maar branden en weet ik niet hoek dat uit moet krijgen :-[.

Klinkt echt leuk, dat 'chat-uitje' van jullie!! Wie waren er allemaal mee?

Tot vanavond,
Annemieke

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #6071 Gepost op: 25-11-2002, 17:43:40 »
we waren met 9 man, te weten: compuart, malcolm, kenner, fenna, mapel, storm, mollemans, zaartje,en ik zelf natuurlijk.

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6072 Gepost op: 25-11-2002, 18:01:47 »
heej iedereen!!
he, de maandag zit dr weer op! Het was wel weer gezellig op school  :)
Maar daarna moest ik nog naar pianoles (ook wel leuk hoor), was ik om 5 uur thuis, en was zeiknat >:( Bah, wat 'n vies weer zeg....! Maarja, ik ga zo lkkr pizza eten, wordt ik weer beje warm, hehe  :) Nog prettige avond iedereen!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6073 Gepost op: 25-11-2002, 18:23:53 »
goeieavond lieve forummers,

Han is ook weer aanwezig, maar zoals beloofd aan mezelf (en aan m'n vader!  ;) ) maar heel effe. Ik heb namelijk de hele dag al achter de computer gezeten, dus dan is 't maar beter om nu snel achter dat ding vandaan te gaan. Maar eerst natuurlijk nog effe bijlezen.

Vandaag was 't echt 'n puinzooi op 't werk. Op mijn afdeling deden alle computers 't vanmorgen niet en de IT-afdeling is uren bezig geweest om alles te fixen. Hebben we vanmorgen maar eers uitgebreid bijgekletst onderling, omdat we toch niks konden doen. Ook toen alles weer leek te werken, moest er geregeld iemand van de IT-afdeling langs komen, omdat er weer 'ns iets niet werkte zoals 't hoorde.

Maar nu ga ik snel bijlezen, voordat mijn toegestane tijd op 't forum erop zit!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6074 Gepost op: 25-11-2002, 20:08:28 »
IK HEB DE RECLAME MET PAMELA GEZIEN !!

eindelijk :)

• Forumlid
« Reactie #6075 Gepost op: 25-11-2002, 20:25:35 »
proficiat e  ;D

zo, maandag zit er al bijna weer op :)

ff mijn dag overlopen... eerste lesuur viering gehad, moesten we naar de kapel, 't ging over welzijnszorg enzo en we moesten een kaartje invullen en direct erna roept de priester/mijn leraar gosdienst me bij hem en vraagt me zo of alles duidelijk was en of hij dat ook zo zou moeten uitleggen aan 1 en 2 enzo :) voelde me als een echte volwassene  ;D dan kreeg ik te horen dat ik morgen de les latijn mag leiden omdat de leerkracht afwezig is en we een tekst moeten vertalen, het kon niet op :) tot ik last kreeg van mijn regels en bijgevolg veel buikpijn had !! argh
 >:(

naja, groetjes A&K  :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6076 Gepost op: 25-11-2002, 20:39:05 »
HAN HEEFT DE RECLAME VAN PAMELA OOK EINDELIJK GEZIEN!!!
Toevallig dat we 'm allebei op 't zelfde moment hebben gezien e! Misschien hebben we 'm zelfs allebei in 't zelfde reclameblok gezien.  :)

Ik was wat aan 't zappen en toen zag ik 'n man aan 'n brug bungelen om SBS6. Ik dacht, effe kijken wat dit is en ja hoor! 't was de reclame van Pamela!  :D

Han is echt superblij!  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6077 Gepost op: 25-11-2002, 21:17:56 »
gefeliciteerd Han en e!  ;) :D
das wel feestje waard he? of zijn jullie al in t kasteel aan t feestvieren? ;) aah, ik heb zin in morgen, nml: laatste 2 uur vrij, joepie! al om 10 over 12 vrij  :) en atletiek !!!  :)
nog een hele prettige avond iedereen, ik ga zo ff douchen en dan lkkr vroeg naar bed  

« Laatst bewerkt op: 25-11-2002, 21:28:47 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6078 Gepost op: 25-11-2002, 22:26:37 »
Ik ben net terug van de bodyjamles. 't was weer erg leuk, maar midden in de les begon 't ineens enorm te stinken. 'n soort giftige geur kwam 't lokaal binnen en iedereen kreeg gelijk last van ademhaling en ogen. We zijn dus toen ook gestopt met de les.

Denk je gezond bezig te zijn, wordt je ineens zo onderhand vergast tijdens 't sporten!  :(

Ik ben toch erg benieuwd wat dat blijkt te zijn geweest. Iemand beweerde ook rook van 't plafond af te hebben zien komen, dus of er nu plastic aan 't branden was of zo?  

Zo, snel effe bijlezen en dan ga ik lekker slapen en hopen dat ik niet ziek word van dat giftige gas.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6079 Gepost op: 25-11-2002, 22:50:19 »
dan kreeg ik te horen dat ik morgen de les latijn mag leiden omdat de leerkracht afwezig is en we een tekst moeten vertalen
coooooojl! ;)

Han wat leuk dat jij m ook gezien hebt :), kan idd dezelfde zijn geweest, ik zette nl maar gewoon eventjes de tv aan en omdat ik niet wist wat er op was begon ik maar bij sbs6, omdat ik daar de meeste kans zou hebben op de reclame, omdat Kenner geloof ik hem daar ook gezien had, nou en dr was iets grappigs, dus maar ff aan laten staan, en in het tweede reclameblok dat daartussenin voorbij kwam zat ie!! jeeej!! En ook nog een herhaling he, waarin ze haar beroemde 'ja' zei ;). Ik moet trouwens wel zeggen dat het hele idee van de reclame me een beetje ontgaan is ???. Oja en wanneer ik hem zag, nou ik heb het meteen gepost, dus rond acht uur :). En natuurlijk @miesh ben ik al aan het feestvieren in Het Kasteel!!

Maar die giftige gassen das wat minder leuk zeg Han!! Vertelde jij niet ook een keer dat uhm wat was het ook weer, ook iets engs tijdens je dansles, dat jullie op de grond moesten gaan liggen omdat er geschoten werd of zoiets, hm, kben het toch een beetje vergeten. Maar ik krijg iig niet het idee dat dat sporten van jou zo veilig is...! :-\ Dapper van je hoor, dat je het nog zo vaak doet. Idd hopelijk is het niet schadelijk dat gas, da kun je dr niet bij hebben he!

Hm ja @miesh dat zou idd een goed idee zijn geweest, vroeg naar bed. Ik moet nu toch ook echt eens naar boven gaan. Oja ik ben er trouwens achter gekomen hoe de afwasmachine uit moest ;D dus dat is mooi opgelost en ik  heb ook de dingen afgewassen die er niet in konden, zonder dat ik het al te erg vond zelfs. Normaal heb ik dr zoooooooo'n hekel aan, dat ik met mn ouders heb afgesproken dat zij dat doen, en dan doe ik wel iets anders (was ophangen, tafel dekken, afw.mach. uitpakken) (niet dat ik zoveel doe hoor ::) ;D). Maar goed ik red me dus prima in mn eentje. Ben toch wel blij hoor dat ze dr morgen weer zijn, het is gewoon zo saai! En ik ben veel te lang achter de tv blijven hangen >:( dat moet ik echt NIET meer doen!

Maar goed ik ga maar eens naar bed dus zoals ik al zei (zo schiet het echt op he ;D), A&K, eet maar veel chocola ;), en @miesh veel plezier op je vrije middag morgen he!

liefs,
Annemieke