Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550785 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6040 Gepost op: 23-11-2002, 03:08:23 »
Citaat
Goeieavond lieverds,

Hoi :)

Citaat
't resultaat van die middag shoppen is wel dat ik meer pijn in m'n schouders en nu ook armen heb gekregen. Natuurlijk van 't sjouwen met al die tassen.  ;)
Han! Denk nu wel om jezelf en doe rustig aan enzo!

Ik ga zo meteen lekker pizza eten en ik verheug me al op Idols strakjes.

Zeg welke pizza-smaak vind jij het lekkerst? Ik bestel altijd Pizza-romana, dat is met spek. (die hebben ze zelfs in het buitenland!) Hmmmm; krijg weer honger zo....

@Pino: lijkt me erg lastig zo'n jeukende baarmoeder  ;D, maarre kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik moet binnenkort ook weer op kraamvisite en dan krijg ik wel de kriebels. Zo'n lekker naar zwitsal ruikend, warm, klein wezentje in je armen... :)

Is dit het begin van de WIDM-vagina-monologen? *bertha baalt wel een beetje dat ie niet mee kan doen... ;)

Veel plezier ovide!  :)Ik geloof dat alles wel redelijk in orde is qua afstelling van stoel en bureau en zo. Dat heb ik tenminste nagekeken bij de anti-RSI handleiding die bij ons op 't net staat. Er komt bij ons niet iemand langs om alles goed te zetten, dus dat is wel jammer ja.

Han heel veel succes en helende krachten gewenst met die RSI, een beetje verbaasd/teleurgesteld ben ik wel eigenlijk. Immers die Limburgse omgeving en spirit moeten er toch wel voor zorgen dat je geen RSI krijgt! Of stel ik me Limburg nu te rooskleurig voor... ;)

Mijn vader had ook een muis-arm-RSI oid, maar hij bestuurt de muis nu met z'n linkerarm, want z'n linkerarm was nog wel prima in orde; dat scheelt weer... ;)

kan het niet laten, moet nog ff wat posten op deze nieuwe dag... ::) :-[
ik ga nu echt, doejdoej, truste!  :-*

Gefeliciteerd! Je was de eerste vandaag!
ik ga nu ook echt ::) :-[ truste! :)

Gr. B.

Offline Pino

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6041 Gepost op: 23-11-2002, 09:39:21 »
Is dit het begin van de WIDM-vagina-monologen?

Nee joh! Die hebben we toch allang gehad?
Je weet wel, die test met die horror-plaatjes....

Het niveau is aan het stijgen en we zijn inmiddels al bij de baarmoeder aanbeland!
(geen illustraties a.u.b.)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6042 Gepost op: 23-11-2002, 10:38:49 »
Gefeliciteerd! Je was de eerste vandaag!
ik ga nu ook echt ::) :-[ truste! :)
dankje :P zowaar eens ja, zozo ging je toen al? ;)
yee, sinterklaas kwam hier net langs ons huis  :D hele optocht, was wel komisch om te zien, al die kleintjes, schattig :)
maar oke, ik ga zo maar ff naar de stad, en voorderest maar kijken wat ik vandaag ga doen... ::)
iedereen een hele prettige dag nog!  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6043 Gepost op: 23-11-2002, 11:24:36 »
Jij ook veel plezier e met je televisie avondje (volgens mij heb je er een noeuwe verslaving bij  ;)....grapje)
thnx, haha, nou, khoop het niet, maar kdenk het ook niet, want die making of is eenmalig, en Idols is maar 1 keer per week, en och de vrijdagavond moet ik toch kunnen tv-kijken he... ;)

Alleen deze verslaving waar ik nu mee bezig ben begint wel erg veel tijd op te slurpen... ik moet nog aankleden ontbijten douchen :-[ en vandaag die beschouwing van 800 woorden schrijven!! Aaaargh... maar kheb wel erg zin in vanavond :), hoewel dan natuurlijk wel dat verhaal af moet zijn...

Mn ouders zijn trouwens vanochtend vertrokken om dinsdag pas weer terug te komen... Erg saai, maar nu kan ik iig de verwarming zo hoog zetten als ik zelf wil! :)

Fijne zaterdag iedereen (en voor wie the making of HP gemist heeft: wordt herhaald, kijk in het HP-topic ;))!

liefs Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6044 Gepost op: 23-11-2002, 12:16:24 »
heeeeeeeeeey

ik heb goed geslapen zeg :) heel lang in mijn pyama nog gezeten daarnet maar nu toch al aangekleed :) voor mijn harry potter-filmervaring, zie het HP topic :)

vanmiddag deftig wiskunde blokken want ik wil er echt wel door met kerstmis maar het lukt me wel :)

doeeeei xxx

edit: ik heb trouwens vanmorgen in de krant gelezen dat Hollanders Belgen als dom aanzien als wij dialect praten dus stel dat ik naar de MFB ga, dan zal ik maar mijn beste nederlands bovenhalen :)

« Laatst bewerkt op: 23-11-2002, 12:17:33 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6045 Gepost op: 23-11-2002, 13:20:53 »
Nou A&K, volgens mij vinden sommige Hollanders Limburgers ook dom, vanwege hun manier van praten. Dus als we nou eens lekker dialect praten tegen elkaar, dan kunnen we over die domme hollanders roddelen en ze begrijpen er niet eens iets van  ;D

Gister was het hartstikke leuk. Er was smartlappenfestival, dus na de nodoge drank heb ik me eens lekker uitgeleefd (lees:aangesteld)

Ga nu even de rest lezen en een beetje bijkomen

Ovide

PS: Bertha, wat doe jij toch altijd zo laat op? Moet je soms laat werken ofzo?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6046 Gepost op: 23-11-2002, 13:27:46 »
Dus als we nou eens lekker dialect praten tegen elkaar, dan kunnen we over die domme hollanders roddelen en ze begrijpen er niet eens iets van  ;D
haha, ikke lekker wel, ondanks dat ik toch echt een Hollander ben :P

pffffff ik ben nog steeds niet begonnen aan die beschouwing, ik kan me dr echt niet toe zetten, vreselijk. Ik heb er gewoon zo ontzettend helemaal geen zin in. Blegh. Moet echt meer discipline kweken. Maar ja ik zou me op zich wel tot ander hw kunnen zetten maar dat mag ik ook niet van mezelf, ik MOET die beschouwing schrijven, NU! :(

• Forumlid
« Reactie #6047 Gepost op: 23-11-2002, 13:30:53 »
moet ik nog eens een mail sturen met één of ander lelijk beest dat je zegt dat je moet werken? :)

nog halfuurtje comp en dan ook maar eens werken...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6048 Gepost op: 23-11-2002, 13:31:03 »
Toe dan.... :P

Het was maar een grapje hoor van dat dialect. Ik trek me er toch niets van aan, daar ben ik intussen wel overheen hoor  8)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6049 Gepost op: 23-11-2002, 14:03:34 »
haai mensen!
ik ga zo naar die verjaardag!  :) tis tog doorgegaan.... nouja, nu komt dr nix meer van mijn ingeplande nuttige dag, maar ja ;) suc6 e, met je beschouwing ;)
doejdoej!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6050 Gepost op: 23-11-2002, 16:30:38 »
suc6 e, met je beschouwing ;)
thnx! :)
Nou A&K, dat is niet meer nodig :), want ik heb inmiddels toch aardig gewerkt. Ik zou kunnen zeggen dat het af is, maar ja, ik ben nog niet echt tevreden. Ik heb nu 709 woorden, zou dat genoeg zijn als hij heeft gezegd "ongeveer 800"? Tja en verder vind ik het gewoon nog niet echt goed, maar ja, dit is ook nog maar de eerste versie, en daar moeten twee klasgenoten dan commentaar op geven, en daarna hoef ik dan pas de definitieve versie te schrijven. Maar ja iig heb ik eigenlijk voor nu wel genoeg daar aan gedaan, dan nu maar eens de andere vakken... En ik moet ook op de tijd blijven letten, want ik moet natuurlijk eten maken (dat doe ik eigenlijk nooit als mn ouders thuis zijn) en kwart voor zeven of zo staan ze al voor de deur om me op te halen om naar die verjaardag te gaan :).
Maar weten jullie nog een goede titel misschien? Ik heb nu: "Herstel van normen en waarden - maar hoe?" Ik heb nl als tekstpatroon (voor wie dat iets zegt...) probleem-oplossing, dat wil zeggen dat ik verschillende oplossingen beschrijf voor het probleem, in dit geval de verloedering van normen en waarden in Nederland, en dat ik daar voor- en nadelen van geef zodat de lezer op het eind, zoals dat hoort bij een beschouwing, zijn eigen mening kan vormen over hoe dit probleem nu het beste opgelost kan worden. Ik heb nu de oplossing van Heinsbroek (reclamecampagne), van Balkenende (commissie) en van een zekere Paul de Beer en Jola Jakson (betere opvoeding, onderwijs en inburgering, plus strengere controle). pfff misschien is dit meer iets voor het lijst mol-topic... Maar goed die heb ik beschreven met voor- en nadelen. En als conclusie dat een combinatie van deze oplossingen het beste is. Maar ja de lezers moeten zelf een mening kiezen, het is niet de bedoeling dat je ze overtuigt van je eigen mening (die ik ook niet echt heb) (he Malcolm :P). Maar goed deze samenvatting van mijn o zo boeiende beschouwing is geloof ik toch niet echt al te boeiend (ahum ahum, errug zacht uitgedrukt). Alleen als jullie dus een pakkende titel weten bij deze inhoud...........

Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6051 Gepost op: 23-11-2002, 20:19:04 »
Goeieavond medeforummers,

Han is er weer! En dit keer met nog meer pijn dan de afgelopen dagen. Ik dacht namelijk dat 't wel niet zo'n kwaad zou kunnen om gewoon te gaan werken vandaag. Bovendien had ik vorige week ook nog beloofd om extra vroeg te beginnen om iemand anders te vervangen, dus kon ik 't eigenlijk niet maken om niet te gaan.

Ik heb dus erg lang moeten werken en 't resultaat is dat ik nu echt heel pijn in m'n nek en schouders heb. Ik ben net al in 'n warm bad gaan liggen, maar dat hielp niet echt.

Hoi :)Han! Denk nu wel om jezelf en doe rustig aan enzo!

Ja, ik weet wel dat ik dat moet doen, maar 't is erg moeilijk om leuke dingen te laten voor deze stomme RSI. Vooral forummen is erg moeilijk om te gaan minderen....

Maar vanavond blijf ik ook maar heel effe op 't forum. Ook heb ik besloten om morgenvroeg maar niet te gaan sporten en m'n rug nog wat langer rust te gunnen.  :)

Citaat
Zeg welke pizza-smaak vind jij het lekkerst? Ik bestel altijd Pizza-romana, dat is met spek. (die hebben ze zelfs in het buitenland!)

Ik lust eigenlijk alle pizza's zolang er maar geen spek of ham op zit. Erg lekker vind ik four cheese pizza's (quatro fromage).  :)

Citaat
[/color][/size]Han heel veel succes en helende krachten gewenst met die RSI, een beetje verbaasd/teleurgesteld ben ik wel eigenlijk. Immers die Limburgse omgeving en spirit moeten er toch wel voor zorgen dat je geen RSI krijgt! Of stel ik me Limburg nu te rooskleurig voor... ;)

Ik weet dat 't moeilijk in te denken is, maar zelfs in Limburg kun je RSI oplopen. Dat blijkt wel uit mijn verhaal hier. Ik hoop trouwens dat de Limburgse omgeving en spirit me snel weer beter doen maken!  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6052 Gepost op: 23-11-2002, 22:34:11 »
hooj iedereen!!
t was wel gezellig bij de verjaardag, was pas om 7 uur trug, dus nix nuttigs meer gedaan... ::)
ik heb the making of hp, herhaling ook nie gesien, :-[ :-[ (maar ik heb nog 1 herkansing, tog e? ;)) tis nml. beje raar omdat zo op 'n verjaardag te gaan kijken, en vergeten op te nemen... >:(
nouja iig ben ik moe, dusj......
truste!! :-*

• Forumlid
« Reactie #6053 Gepost op: 24-11-2002, 11:29:31 »
goeiemorgen !! tegen mijn gewoonte in pas om 10u opgestaan ipv 9u en nu lijkt mijn biologische klok een beetje in de war, het is al veel te laat naar mijn zin...

naja, wat ik ff wou zeggen: ik lette gisteren op het onderschrift v ovide (heb ik al lang gezien hoor maar gisteren schoot me iets te binnen) : heeft iemand van jullie monthy python and the hole grale gezien? met die zwaluwen en kokosnoten?  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6054 Gepost op: 24-11-2002, 12:02:39 »
Goedemorgen mensen! (oh nog net maar als ik te lang over het typen van dit bericht doe niet meer ;D)

Zo, ik ben ook maar eens opgestaan, heb wel al ontbeten maar zit nu in mn pyjama achter de computer. Gisteravond om ong kwart voor twee thuis, twas gezellig! Ik was al bang geweest van tevoren dat we een film zouden gaan kijken en dat je dan dus weer geen woord kon wisselen, maar hij had heel bewust de afstandsbediening van de tv verstopt (en uiteraard Kopspijkers en DWHN opgenomen, daar is ie onwijs fan van), dus die is niet aan geweest. Dr waren wel een beetje weinig mensen vond ik (tja dr hadden dr ook nog drie afgezegd die ik ook kende). Ik reed met twee anderen mee, en wij waren nogal vroeg, dus we hebben een hele tijd met zn 4en gezeten, en toen hadden zij het voornl over een of ander computerspel >:( waar ik dus geen woord over mee kon praten - ik ga het niet halen voor 12 uur btw ;D - en toen we weggingen was bijna iedereen ook alweer weg, dus nee erg vol en druk was t niet, maar in totaal toch wel erg gezellig hoor, dus wel geslaagd - ja het is NU 12 uur.

Goedemiddag mensen! ;D

Ok eens denken had ik dan nog iets anders te vertellen... Nou ik ben nog steeds druk bezig met Max Havelaar, pff en ik krijg het maar niet uit, t duurt langer dan ik verwacht had eigenlijk. Maar ja ik vind het wel een best leuk boek dus dat scheelt. Alleen moet ik toch echt woensdag het verslag inleveren... (woensdag?? jaaaa het is weer bijna woensdag ;))

Oja A&K, ik heb dr nog nooit van gehoord wat jij zegt, maar dat was ook niet te verwachten he :).
Han, nog heel veel beterschap!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6055 Gepost op: 24-11-2002, 12:17:58 »
goedemorgemiddag iedereen!
hm, eindelijk es heerlijk uitgeslapen, 11 uur... :o
was iig wel nodig  :) tja, voorderest eik nix bijzonders te vertellen....
Han, nog steeds veel beterschapswensen van mij ;)
en A&K, mn broers hebben wel ammel van die monthy python dingen gedownload, maar ik heb dr nooit iets van gesien, is t leuk ofsjo?  ::)   mn broers liggen himmel in een deuk al ze dat kijken

« Laatst bewerkt op: 24-11-2002, 12:22:05 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6056 Gepost op: 24-11-2002, 14:51:07 »
Zucht, wat is het hier toch stil. Al net zo stil als hier in huis :(. Hebben jullie soms allemaal betere dingen te doen op zondagmiddag dan forummen? ;D
Ik ben wel met hw bezig maar daar gun ik mijzelf uiteraard ook veel pauzes tussendoor, maar ook weer niet zulke lange pauzes dat ik kan gaan msnen. Naja. Hoop dat het nog ietsje drukker wordt, tot vanavond of eerder... ::)

• Forumlid
« Reactie #6057 Gepost op: 24-11-2002, 15:22:23 »
halloooo

ik gun mezelf ook ff pauze want ik zit in de knoei met een oef wis die volgens mij verkeerd is opgelost door de leerkracht !!

echt wel rustig hier...

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #6058 Gepost op: 24-11-2002, 15:33:34 »
he jah pauze, ben ik ook aan toe.... Heb de laatste 2 uur besteedt aan de kenmerken van de journalistieke ethiek , moet nu echt wa anders gaan doen.....  8)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #6059 Gepost op: 24-11-2002, 16:41:05 »
klinkt echt heel leuk om 2u te doen :)