suc6 e, met je beschouwing
thnx!
Nou A&K, dat is niet meer nodig
, want ik heb inmiddels toch aardig gewerkt. Ik zou kunnen zeggen dat het af is, maar ja, ik ben nog niet echt tevreden. Ik heb nu 709 woorden, zou dat genoeg zijn als hij heeft gezegd "ongeveer 800"? Tja en verder vind ik het gewoon nog niet echt goed, maar ja, dit is ook nog maar de eerste versie, en daar moeten twee klasgenoten dan commentaar op geven, en daarna hoef ik dan pas de definitieve versie te schrijven. Maar ja iig heb ik eigenlijk voor nu wel genoeg daar aan gedaan, dan nu maar eens de andere vakken... En ik moet ook op de tijd blijven letten, want ik moet natuurlijk eten maken (dat doe ik eigenlijk nooit als mn ouders thuis zijn) en kwart voor zeven of zo staan ze al voor de deur om me op te halen om naar die verjaardag te gaan
.
Maar weten jullie nog een goede titel misschien? Ik heb nu: "Herstel van normen en waarden - maar hoe?" Ik heb nl als tekstpatroon (voor wie dat iets zegt...) probleem-oplossing, dat wil zeggen dat ik verschillende oplossingen beschrijf voor het probleem, in dit geval de verloedering van normen en waarden in Nederland, en dat ik daar voor- en nadelen van geef zodat de lezer op het eind, zoals dat hoort bij een beschouwing, zijn eigen mening kan vormen over hoe dit probleem nu het beste opgelost kan worden. Ik heb nu de oplossing van Heinsbroek (reclamecampagne), van Balkenende (commissie) en van een zekere Paul de Beer en Jola Jakson (betere opvoeding, onderwijs en inburgering, plus strengere controle).
pfff misschien is dit meer iets voor het lijst mol-topic... Maar goed die heb ik beschreven met voor- en nadelen. En als conclusie dat een combinatie van deze oplossingen het beste is. Maar ja de lezers moeten zelf een mening kiezen, het is niet de bedoeling dat je ze overtuigt van je eigen mening (die ik ook niet echt heb) (he Malcolm
). Maar goed deze samenvatting van mijn o zo boeiende beschouwing is geloof ik toch niet echt al te boeiend (ahum ahum, errug zacht uitgedrukt). Alleen als jullie dus een pakkende titel weten bij deze inhoud...........
Annemieke