Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550787 keer)

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6020 Gepost op: 21-11-2002, 20:02:12 »
'' de afwasmachine uitpakken ''  ;D Vervroegd sinteerklaascadeautje ?  ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6021 Gepost op: 21-11-2002, 20:17:44 »
hihi, zo met een grote rode strik errond :) met gebuisd bedoel ik dat ik de helft niet gehaald heb maar 't was nipt hoor, ben best wel tevreden, ben nu eenmaal geen wetenschapper  ::)

mijn avatar is echt cute é :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6022 Gepost op: 21-11-2002, 20:24:46 »
Bedankt voor al jullie beterschapwensen.  :)

En misschien moet je dan toch een beetje afkicken van het computeren, ik weet niet wat je nog meer doet behalve forummen, maar als dat echt het belangrijkste is... tja, misschien nog maar 1 keer per dag posten? Nu klinkt het net of ik je weg wil hebben :-X en dat is natuurlijk niet zo, maar ja, die verslaving die wij eigenlijk allemaal hebben, doet jou toch niet veel goeds :-.

Ik heb dit niet gekregen van alleen van m'n forumverslaving. Ik zat altijd al uren achter de computer en dan had ik nergens last van.

Maar ik loop dus nu al 3 maanden stage, waarbij ik daar al 8 uur achter de computer zit. Als ik dan 's avonds thuis kom, wil ik ook nog graag wat forummen en wat mailen en dan wordt 't gewoon teveel uur per dag. Aangezien ik de computer voor m'n stage perse nodig heb, moet ik daarom proberen 's avonds thuis zo min mogelijk achter de PC te kruipen.

Maar ik denk dat ik wel de goede kant op ga. Ik ben vandaag in totaal nog geen 20 minuten op 't forum geweest en ik heb toch niks gemist.  :)

Straks als ik weer naar school ga (in februari) is er trouwens geen probleem meer, want dan zit ik niet meer de hele dag achter de PC. En dat is net op tijd voor de nieuwe WIDM-series!  ;)

Maar nu ga ik jullie verlaten, want dan kan ik m'n rug weer wat rust gunnen en BB begint zo.

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #6023 Gepost op: 21-11-2002, 20:25:40 »
dus buizen = verzuimen of zoiets ?  ::)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

• Forumlid
« Reactie #6024 Gepost op: 21-11-2002, 20:29:39 »
verzuimen? ik denk dat dat niet eens in de buurt komt :) neenee buizen is gewoon de helft niet halen, meer niet hoot

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #6025 Gepost op: 21-11-2002, 20:50:56 »
Uhhhhhh, arm? Ik heb geen last van 'n muisarm, maar meer van m'n schouders en nek.
Maar iig bedankt voor je beterschapwensen.  :)
ohw nouja dat d8 ik dus, maar iig graag gedaan hoor  ;)
yee, ik heb mn hw af... ::) :) heb net buffy gekeken! op bbc2 de nieuwe afleveringen, kijkt dr verder nog iemand naar?

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #6026 Gepost op: 21-11-2002, 22:09:40 »
ik dus ni... :)

heb daarnet vernomen van een vriendin die in de ploeg zat vanmiddag waar ik tegen gespeeld (en gewonnen) heb, dat ik echt verschrikkelijk ben op een voetbalveld :) ze kon me echt niet verdragen omdat ik de hele tijd tegen haar liep enzo en omdat ik niet kon lachen omdat we maar niet scoorden enzo :) trare is, na de match, verloren of gewonnen, lach ik altijd, maar als ik op dat veld sta, ben ik zoooo serieus é, tis erg !! (btw voor de mensen die nu denken dat ik een goede conditie heb: 't is dus mini-voetbal :) )

een verslag van de iet-wat-mindere-maar-toch-gewonnen-match vind je hier : www.voetbal-5alive.be.tf en je moet op het verslag van reporter michael klikken :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6027 Gepost op: 22-11-2002, 11:51:10 »
Tijgertje, veel succes met je dansles in elkaar zetten! Wel leuk zeg! Gaan andere mensen ook om de beurt een lesje geven?
Dank je.
Ze had laatst gezegd dat we om de beurten een dansje mochten doen maar niemand wilde. Ik heb het dus woensdag gevraagd en ze vond het hardstikke leuk dat ik dat wilde doen. Gelukkig komen bijna altijd dezelfde mensen, maar als er nieuwe bij zijn word ik al wat zenuwachtiger. Nou ja, het is maar een dansje, mijn leven hangt er gelukkig niet vanaf ;)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6028 Gepost op: 22-11-2002, 15:04:18 »
Hai mensen,

Nou kvind t nog steeds rustig maar dat zal wel aan mij liggen, tis ook nog vroeg natuurlijk.
Ja ik zou eigenlijk later thuis zijn, maar toneel ging niet door (toneel = NIET cabaret btw) (maar dat spreekt voor zich want het is vandaag geen woensdag ;D). Er was een of ander brugklasfeest dat alle lokalen in beslag zou nemen voor de spelletjes of zo. Kvind het wel raar dat er echt geen enkel lokaaltje voor ons over zou zijn, maar ja, sommige mensen van Mates (zo heet de bovenbouwtoneelgroep van school) helpen ook mee met dat feest geloof ik en tja, toneel wordt al snel geschrapt. Mja nu zit ik dus al saai thuis, ik ga denk ik maar eerst mijn boek verder lezen (het schiet maar niet op!) want ik heb echt geen zin om aan mn beschouwing van 800 woorden over normen en waarden (weet iemand een goede stelling daarbij? moet actueel zijn, ik heb een aantal krantenartikelen en zo als bron) te beginnen. Nou verder heb ik weinig te vertellen, nja daarnet bij Latijn liep de lerares eigenlijk meteen weer de klas uit nadat ze binnen was gekomen, daar verbaasde niemand zich over want dat doet ze wel vaker, iets halen of nog iets regelen of zo, en we waren toch nog nergens mee begonnen, maar ze is het hele uur niet meer teruggekomen! Echt zo vaag, toen ontstonden er uiteraard allemaal geruchten dat er allerlei ergs met dr was, maar ze is niet even komen zeggen dat ze niet terug zou komen en er is ook niet iemand anders gekomen om dat te zeggen. En toen wij dan uiteindelijk vroeg of laat maar weggingen, stond ze gewoon in de gang met een andere leraar te praten! En het zag er niet uit of er iets ergs was, maar ja goed niemand weet wat dr nou eigenlijk aan de hand was dat ze niet terug kwam. Hoop dat ze het volgende les ff uitlegt want het was wel vaag en we lagen ook al zo achter met bespreken.

Kheb wel zin in morgenavond, feestje :). Morgen gaan mn ouders ook een weekendje weg, of beter gezegd vier dagen want ze komen dinsdag pas weer terug. Kvind t maar saai, zit ik de hele tijd alleen. Maar ja ik red me wel.

Hoe was jullie dag, of hoe gaat ie nog zijn? Oja vanavond weer Idols, das wel leuk :). Nou ik ga maar eens verderlezen in Max Havelaar, tot vanavond of zo!

liefs Annemieke

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6029 Gepost op: 22-11-2002, 16:33:54 »
Hoi Pino! wat kan jij verbaasd kijken zeg! :o
 :D weet je niet hoe je een olifant in de koelkast stopt?

Ahaaa, de koelkast!!!!!! Ja, maar DAT wist ik natuurlijk wel! :P
Nog zo'n koelkast-klassieker: aan kinderen vragen of ze weten waar het licht van de keuken blijft als je de lamp uit doet: Jawel, in de koelkast, ga maar kijken.
Trappen ze geheid in, succes verzekerd! Een hele ouwe, maar hij blijft lachen!
En over kinderen gesproken, ik ben vandaag bij mijn nichtje op kraamvisite geweest: een dot van een baby en een persoonlijke doorbraak: een hele kraamvisite doorstaan zonder dat mijn baarmoeder ging jeuken! ;D

Veel plezier allemaal met Idols vanavond en de hartelijke groetjens van Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6030 Gepost op: 22-11-2002, 18:09:33 »
Goeieavond lieverds,

ik heb wel 'n leuke dag gehad vandaag. Ik heb vanmorgen gewoon weer gewerkt en had de middag vrijgenomen om te gaan Sinterklaasshoppen. En dat heb ik dus gedaan en 't was erg gezellie moet ik zeggen. Eerst naar 't outletcentre hier in de buurt geweest, maar dat viel erg tegen. Maar later in de stad wel geslaagd voor 'n aantal cadeautjes.

't resultaat van die middag shoppen is wel dat ik meer pijn in m'n schouders en nu ook armen heb gekregen. Natuurlijk van 't sjouwen met al die tassen.  ;)

Ik ga zo meteen lekker pizza eten en ik verheug me al op Idols strakjes. Ik ben benieuwd welke "talenten" we nu weer allemaal te zien krijgen.  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6031 Gepost op: 22-11-2002, 18:55:53 »
heeej mense!!
Woehoe, weekend!!!  :D
eindelijk.... hehe, op school is nie zoveel boeiends gebeurd, onverw8e luistertoets engels... was wel beje moeilijk maja. ::)
maar ik krijg lenzen!!!  8) want we gingen dus zo naar brillenwinkel, en ik heb wel een bril, alleen die heb ik nooit op, op school, omdat een bril mij niet staat, vint ik  ::) Maar mn ogen zijn sindsdien achteruit gegaan, mn rechteroog van -1.5 naar -2.75 en mn linker: van -0.5 naar -1.75 dusj, nu neem ik lenzen,  :) eerst neem ik maandlenzen ofsjo, en dan ff kijken hoe het gaat, ik kan ze waarschijnlijk woensdag ofsjo, ophale
dus ik ben benieuwd  ;)
doejdoej! kom vanavond waarschijnlijk nog wel, na of voor idols natuurlijk, kijk dr al naar uit  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6032 Gepost op: 22-11-2002, 21:05:51 »
Hallo medeforummers!

Het is weer weekend en deze meid gaat dadelijk weer eens op stap sinds lange tijd!

@Han: wat rot voor je! Zeker nu tijdens je stage. Misschien kun je een RSI programma op je computer installeren, dan neem je tenminste op tijd pauze en kun je je oefeningen doen. Verder is het volgens mij heel belangrijk hoe je zit en hoe goed je werkplek is ingesteld. Bij mij op het werk besteden ze daar heel veel aandacht aan. Als je pas begint komt er een arbeidsdeskundige kijken en die stelt je stoel helemaal goed in. Dan komt er een bedrijf om je bureau op de goede hoogte te zetten. Ik heb dus ook een nieuwe stoel gekregen met gelzitting en een speciale rug- en arm leuning. Omdat jij nog maar een beperkte tijd bij dat bedrijf blijft zullen ze dat wel niet doen, maar je kunt wel vragen of ze het bureau en je stoel goed instellen.

@Pino: lijkt me erg lastig zo'n jeukende baarmoeder  ;D, maarre kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik moet binnenkort ook weer op kraamvisite en dan krijg ik wel de kriebels. Zo'n lekker naar zwitsal ruikend, warm, klein wezentje in je armen... :)

Nog even de rest van het forum lezen. Ik moet me ook nog een beetje optutten (zit nu in joggingpak voor de compu... :-[)

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6033 Gepost op: 22-11-2002, 21:25:52 »
hai mensen, ff heel snel want idols gaat al zo beginnen, pff, kben echt veel tv aan het kijken vandaag! Net de 100% Ab-show, nu Praatjesmakers dat net afgelopen is, daarna Idols en vanavond the making of HP, die ga ik toch maar kijken. Maar goed veel plezier iedereen met alles en met dit weekend!!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6034 Gepost op: 22-11-2002, 21:31:52 »
Jij ook veel plezier e met je televisie avondje (volgens mij heb je er een noeuwe verslaving bij  ;)....grapje)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6035 Gepost op: 22-11-2002, 21:34:46 »
Hallo medeforummers!

Het is weer weekend en deze meid gaat dadelijk weer eens op stap sinds lange tijd!

Veel plezier ovide!  :)

Citaat
@Han: wat rot voor je! Zeker nu tijdens je stage. Misschien kun je een RSI programma op je computer installeren, dan neem je tenminste op tijd pauze en kun je je oefeningen doen. Verder is het volgens mij heel belangrijk hoe je zit en hoe goed je werkplek is ingesteld. Bij mij op het werk besteden ze daar heel veel aandacht aan. Als je pas begint komt er een arbeidsdeskundige kijken en die stelt je stoel helemaal goed in. Dan komt er een bedrijf om je bureau op de goede hoogte te zetten. Ik heb dus ook een nieuwe stoel gekregen met gelzitting en een speciale rug- en arm leuning. Omdat jij nog maar een beperkte tijd bij dat bedrijf blijft zullen ze dat wel niet doen, maar je kunt wel vragen of ze het bureau en je stoel goed instellen.

Ik geloof dat alles wel redelijk in orde is qua afstelling van stoel en bureau en zo. Dat heb ik tenminste nagekeken bij de anti-RSI handleiding die bij ons op 't net staat. Er komt bij ons niet iemand langs om alles goed te zetten, dus dat is wel jammer ja.

Ik die nu iedere dag trouw m'n oefeningen en smeer 2 keer per dag die creme die zo warm wordt om m'n schouders en bovenrug. En ik moet zeggen dat 't wel allemaal wat losser wordt, maar als ik 's morgens wakker wordt doet 't steeds pijner.  :-[

Citaat
@Pino: lijkt me erg lastig zo'n jeukende baarmoeder  ;D, maarre kan me er wel iets bij voorstellen hoor. Ik moet binnenkort ook weer op kraamvisite en dan krijg ik wel de kriebels. Zo'n lekker naar zwitsal ruikend, warm, klein wezentje in je armen... :)

Dat is idd wel erg vertederend zo'n babietje in je armen. Ik zou dan ook graag al 'n kindje voor mezelf willen hebben. Maar als ik dan naar 'de bevalling' kijk, dan begin ik daar toch aan te twijfelen.....

Maar ik ga snel Idols kijken.  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #6036 Gepost op: 22-11-2002, 21:43:38 »
Kan het liedje trouwens niet vinden op kazaa  :-/

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6037 Gepost op: 22-11-2002, 22:38:47 »
Kan het liedje trouwens niet vinden op kazaa  :-/

Ik heb 't wel gewoon kunnen vinden onder 'when it hits home'. Probeer 'ns te zoeken op 'home sweet home' van Judith dan.  :-\

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6038 Gepost op: 22-11-2002, 23:45:51 »
haaihaai iedereen!!
hehe, mn ouders geven un feest dus tis alweer beetje laat... :D
oej, ik heb zin in morgen, misschien ga ik met een vriendin naar 'n verjaardag van haar exvriendje :D, (waar ze iig nog goed bevriend mee is) en dat zusje drvan is weer mn beste vriendin!  :) Dus ik hoop dat et doorgaat.... nog maar ff afwachten,,, ;) ik heb zin in zoveel dinkies,  :) wat is december tog altijd een leuke maand. (moet et tenminste nog worden he?)  :) maarja, ik zo denk ik maar es slapen,
truste iedereen!  :-*

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6039 Gepost op: 23-11-2002, 00:08:38 »
kan het niet laten, moet nog ff wat posten op deze nieuwe dag... ::) :-[
ik ga nu echt, doejdoej, truste!  :-*