Hai mensen,
Nou kvind t nog steeds rustig maar dat zal wel aan mij liggen, tis ook nog vroeg natuurlijk.
Ja ik zou eigenlijk later thuis zijn, maar toneel ging niet door (toneel = NIET cabaret btw) (maar dat spreekt voor zich want het is vandaag geen woensdag
). Er was een of ander brugklasfeest dat alle lokalen in beslag zou nemen voor de spelletjes of zo. Kvind het wel raar dat er echt geen enkel lokaaltje voor ons over zou zijn, maar ja, sommige mensen van Mates (zo heet de bovenbouwtoneelgroep van school) helpen ook mee met dat feest geloof ik en tja, toneel wordt al snel geschrapt. Mja nu zit ik dus al saai thuis, ik ga denk ik maar eerst mijn boek verder lezen (het schiet maar niet op!) want ik heb echt geen zin om aan mn beschouwing van 800 woorden over normen en waarden (weet iemand een goede stelling daarbij? moet actueel zijn, ik heb een aantal krantenartikelen en zo als bron) te beginnen. Nou verder heb ik weinig te vertellen, nja daarnet bij Latijn liep de lerares eigenlijk meteen weer de klas uit nadat ze binnen was gekomen, daar verbaasde niemand zich over want dat doet ze wel vaker, iets halen of nog iets regelen of zo, en we waren toch nog nergens mee begonnen, maar ze is het hele uur niet meer teruggekomen! Echt zo vaag, toen ontstonden er uiteraard allemaal geruchten dat er allerlei ergs met dr was, maar ze is niet even komen zeggen dat ze niet terug zou komen en er is ook niet iemand anders gekomen om dat te zeggen. En toen wij dan uiteindelijk vroeg of laat maar weggingen, stond ze gewoon in de gang met een andere leraar te praten! En het zag er niet uit of er iets ergs was, maar ja goed niemand weet wat dr nou eigenlijk aan de hand was dat ze niet terug kwam. Hoop dat ze het volgende les ff uitlegt want het was wel vaag en we lagen ook al zo achter met bespreken.
Kheb wel zin in morgenavond, feestje
. Morgen gaan mn ouders ook een weekendje weg, of beter gezegd vier dagen want ze komen dinsdag pas weer terug. Kvind t maar saai, zit ik de hele tijd alleen. Maar ja ik red me wel.
Hoe was jullie dag, of hoe gaat ie nog zijn? Oja vanavond weer Idols, das wel leuk
. Nou ik ga maar eens verderlezen in Max Havelaar, tot vanavond of zo!
liefs Annemieke