Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550807 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #6000 Gepost op: 20-11-2002, 21:21:05 »
weer? nou bedankt... :P
oja, nou dat weer was niet expres gedaan hoor, gewoon,tja per ongeluk zegmaar  ;)
ja ik ook (tegenwoordig), maar dat kost minder tijd - tenminste als je een behoorlijke msn-lijst hebt met mensen die er altijd zijn - want op een gegeven moment heb je alle topics die je volgt wel beantwoord.
ja msn is veel irritanter (tis maar hoe je et bekijkt) ik wou vandaag alleen heeeeel even kijken, en dan gaan gelijk een paar leuke mensjus tegen je aan kletsen, zodat t dus weer 'n uur duurt voor je weg bent...  ::) maar dit is ook verslavend, maar ik ben streng, IK ga NU echt!!
doejjdoejj!  ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #6001 Gepost op: 20-11-2002, 22:03:38 »
Die @'tjes voor een naam schijnen een officieel teken te zijn...? Iedereen gebruikt ze opeens?
waar staat dat @ toch voor?

Nou e, dat is niet zo moeilijk @ staat voor "at" dus @e betekent in dit geval gewoon: tegen/ voor e....

When God created man, she was only joking!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6002 Gepost op: 21-11-2002, 09:13:44 »
goedemorge iedereen!!!!
woe! ik ben happy  :) k heb nu wiskunde eik... ::) (in t comp. loakaal) Maar dit is natuurlijk veel leuker  ;)  
maarja, de bel gaa zo denk ik, nog prettige dag iedereen!
k hoop dat jullie net zo happy zijn als mij/ik!  :)
doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6003 Gepost op: 21-11-2002, 13:37:57 »

en hoe heet je dochter nu trouwens?
???Gewoon, hetzelfde als voor haar verjaardagsfeestje :P
Lijkt me wel een leuke voor een prijsvraag: hoe zou het dochtertje van Pino heten. De prijs, daar denk ik nog even over na.

Citaat
@Pino: superfeestjes organiseer jij zeg! Zoiets lijkt mij nog wel leuk....frietjes, dansen nog een biertje erbij en ik ben zeker aanwezig  

Dat dacht ik! Je bent toch ook wel eens ooit op een van mijn vele happenings in het kasteel geweest?

Citaat
pino: mijn ouders zijn naar een kinderrijke buurt verhuisd, ik weet sinds kort dan ook weer hoe je een olifant in de loelkast moet stoppen enzo...

??? ??? Excuse me ??? ???

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6004 Gepost op: 21-11-2002, 13:38:11 »
Ik ben niet zo heel erg happy vandaag. Ik ben niet naar 't werk gegaan, omdat ik wat grieperig ben en omdat ik besloten heb eindelijk maar 'ns naar de dokter te gaan. Ik loop namelijk al weken rond met pijn in m'n schouders en m'n bovenrug.

Ik dus vanmorgen naar de dokter en nu blijkt (waar ik al voor vreesde) dat ik 'n lichte vorm van RSI heb. Geweldig! Ik moet nog meer dan twee maanden stage lopen, dus ik kan echt niet minder achter de computer gaan zitten. Ik heb 'm gewoon nodig voor m'n opdracht.

Maar goed, ik moet nu allerlei oefeningen thuis doen en als die niet helpen krijg ik fysiotherapie. Ik heb ook nog zalf gekregen om m'n rug mee in te smeren, die vervolgens heel warm wordt.

Net ook maar gelijk geprobeert en 't is bijna niet uit te houden zo warm wordt 't! Bovendien jeukt 't enorm! Niet zo'n succes dus die zalf...

Maar goed, ik zal maar niet al te lang achter de computer gaan zitten vandaag, dus ik ben zo weer weg. Misschien kom ik later vandaag nog efkes langs.  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6005 Gepost op: 21-11-2002, 13:40:23 »
Maar goed, ik zal maar niet al te lang achter de computer gaan zitten vandaag, dus ik ben zo weer weg.

:oMaar Han!! Dat is een ramp!! En al die gezellige uurtjes hier samen dan!!!

Zonder gekheid ;): enorm vervelend voor je zeg, hopelijk kom je er snel weer vanaf!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6006 Gepost op: 21-11-2002, 13:43:57 »
:oMaar Han!! Dat is een ramp!! En al die gezellige uurtjes hier samen dan!!!

Ja erg he? Ik vind 't ook 'n ramp. Als ik namelijk niet op 't werk minder achter de computer kan zitten, moet ik bezuinigen op de tijd die ik na m'n werk nog op de computer doorbreng.  :-[

Maar ik zal dus prioriteiten gaan stellen en eerst de dingen schrappen die ik buiten 't forum om op de computer doe. Dus ik zal proberen toch nog hier iedere dag langs te komen, maar misschien niet zo lang in 't vervolg.

Citaat
Zonder gekheid ;): enorm vervelend voor je zeg, hopelijk kom je er snel weer vanaf!

Dat hoop ik ook ja. M'n broer was me al helemaal bang aan 't maken dat ik nu nooit 'n kantoorbaan kan vinden, omdat ik last van RSI heb. Nou lekker is dat! Wat moet ik dan?

Ik blijf er maar in geloven dat 't straks wel weer wat minder wordt. Tenminste als ik trouw m'n oefeningen doe iedere dag.  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6007 Gepost op: 21-11-2002, 13:45:45 »
He Han, wat vervelend :'( Veel beterschap ofzoiets ???

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6008 Gepost op: 21-11-2002, 13:46:44 »
Ja erg he? Ik vind 't ook 'n ramp. Als ik namelijk niet op 't werk minder achter de computer kan zitten, moet ik bezuinigen op de tijd die ik na m'n werk nog op de computer doorbreng.  :-[

Maar ik zal dus prioriteiten gaan stellen

Juist ja, en die prioriteiten lijken MIJ niet zo ingewikkeld.... :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6009 Gepost op: 21-11-2002, 13:50:04 »
He Han, wat vervelend :'( Veel beterschap ofzoiets ???

Dankjewel Tijgertje.  :)

Citaat
Juist ja, en die prioriteiten lijken MIJ niet zo ingewikkeld....

't vervelende is dat ik al de meeste tijd thuis op de computer aan 't forum besteed..... :-\

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #6010 Gepost op: 21-11-2002, 14:01:21 »
Ja lieverd, maar ik had het niet over de prioriteiten thuis..... :P

Sorry hoor, ik ben een beetje in een plaagbui

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #6011 Gepost op: 21-11-2002, 16:15:38 »
heey iedereen!

oei, t was bepaald geen saaie dag hier op school... :)
eerst nouja gewoon uurtje internetten, daarna leuk proefje gedaan, en we hadden zo de grote pauze, tot ik op 'n gegeven moment zoiets had van, wat duurt deze pauze tog lang... :o ff later zei 'n hulp tegen ons dat de bel al lang was gegaan,  :-X alleen we (en met ons de halve schoolzaal) hadde de bel dus niet gehoord, :D nouja wij weer naar de les, toen moesten we een telaatstempel halen, beetje dom want er waren 5 leerlingen op tijd, de rest zat nog in de schoolzaal, dus wij naar de afdelingsleider en toen kregen we wel een briefje dat we de les inmochten zonder een stempel, alleen toen was de leraar daar weer boos over en ging weer bellen met die afdelingsleider.... nouja heel gedoe allemaal en nu weten we nog niet, of we nou wel of geen 'straf' krijgen,  t was wel komisch iig, daarna gym alleen toen ging een vriendin van muh door dr enkel, en t deed heel erg zeer dus is ze wel naar t ziekenhuis gegaan, omdat ze dr wel vaker de enkel verzwikt, k weet niet hoe t is afgelopen, maar toen moesten we haar weer helpen tot dr moeder haar opkwamhalen, en toen hadden we weer bijna 1 lesuur gemist, en toen waren we vrij  :)

Han, beterschap!  :-* k hoop dat et gauw weer beter gaat met arm...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #6012 Gepost op: 21-11-2002, 16:30:27 »
Ik wou trouwens ook nog wat leuks vertellen. Ik mag over 2 weken op salsales ook een dansje doen! Die heb ik geleerd in Mexico en nou ga ik dus een lesje les geven :D  Spannend hoor, want nu moet ik dus gaan bedenken hoe ik het beste die dans aan iedereen kan leren.

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #6013 Gepost op: 21-11-2002, 17:07:41 »
Ja lieverd, maar ik had het niet over de prioriteiten thuis..... :P

Oeps! Sorry, ik ben vandaag 'n beetje duf en was daarom niet logisch na aan 't denken.  :-[

Citaat
Han, beterschap!   k hoop dat et gauw weer beter gaat met arm...

Uhhhhhh, arm? Ik heb geen last van 'n muisarm, maar meer van m'n schouders en nek.

Maar iig bedankt voor je beterschapwensen.  :)

Citaat
Ik wou trouwens ook nog wat leuks vertellen. Ik mag over 2 weken op salsales ook een dansje doen! Die heb ik geleerd in Mexico en nou ga ik dus een lesje les geven

Wat leuk zeg! Alvast succes ermee! 't zal niet zo gemakkelijk worden om zo'n dansje aan anderen te leren.

Ik ben me al de hele middag aan 't vervelen. Ik wilde niet gaan computeren en op tv was niks op (wat wil je ook overdag.....). Daarom kon ik nu de verleiding niet weerstaan en heb 'm toch stiekem effe aangezet.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6014 Gepost op: 21-11-2002, 17:37:43 »
Hai allemaal,

Han, van harte beterschap! En misschien moet je dan toch een beetje afkicken van het computeren, ik weet niet wat je nog meer doet behalve forummen, maar als dat echt het belangrijkste is... tja, misschien nog maar 1 keer per dag posten? Nu klinkt het net of ik je weg wil hebben :-X en dat is natuurlijk niet zo, maar ja, die verslaving die wij eigenlijk allemaal hebben, doet jou toch niet veel goeds :-\. Ik hoop voor je dat de oefeningen helpen!!
Tijgertje, veel succes met je dansles in elkaar zetten! Wel leuk zeg! Gaan andere mensen ook om de beurt een lesje geven?

Ik ben een beetje aan het stressen, want we moeten morgen de orientatie van een scheikunde PO inleveren, en daarvoor moest nog iets op internet gezocht worden, en iemand anders zou dat doen, maar die had het niet goed gedaan, enz. We hebben een beetje rottige samenwerking, want ik was eerst met 1 iemand anders, met wie ik heel veel samenwerk en ook omga dus dat zat wel goed, maar toen kwam er nog iemand bij, omdat hij over was, en hij zit ook nog ns in een andere sk-klas dus we zien elkaar veel minder, das al lastig voor de samenwerking, en bovendien mag die vriendin van me hem helemaal niet dus ze zegt voortdurend dat hij veel te weinig doet en tja, dat is ook eigenlijk wel zo. Naja. Bij de planning dan maar een hele goede taakverdeling maken. Maar goed nu hoop ik maar dat ik nog op tijd alles gemaild krijg dat ik nodig heb en zo.. pff, dat wordt weer 's avonds laat op het laatste moment alles afmaken...

Verder kan ik nog over vandaag vertellen dat ik vanmiddag met drie anderen een cadeautje heb gekocht voor een vriend die zaterdag zn verjaardag viert (Willem Jan idd Daan en Elmar ;)). Was wel gezellig in de stad :) maar ja we hadden het cadeautje al snel gevonden.

liefs Annemieke

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #6015 Gepost op: 21-11-2002, 18:29:27 »
Hoi Pino! wat kan jij verbaasd kijken zeg! :o
 :D weet je niet hoe je een olifant in de koelkast stopt? deurtje open, olifant erin, deurtje dicht. en hoe stop je een giraffe in de koelkast? deurtje open, olifant eruit, giraffe erin, deurtje dicht.
alle dieren vieren feest. wie komt er niet op het feestje? de giraffe, want die zit nog in de koelkast. :D
met dank aan het 6 jarige buurmeisje van mijn ouders...
wist je trouwens ook al dat my little ponies op een pokemon-figuur lijken? :D
wel leuk voor een paar uur, maar ik zou er zelf nog niet aan moeten denken om fulltime kinderen te hebben ;) :D

groetjes, de tuinkabouter

't werd een beetje koud buiten...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6016 Gepost op: 21-11-2002, 19:25:12 »
men, tis rustig hier zeg...

ik ben klaar met scheikunde :D

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #6017 Gepost op: 21-11-2002, 19:30:29 »
Euhmzz, gefeliciteerd dan maar ? ;)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #6018 Gepost op: 21-11-2002, 19:39:05 »
hoooooooooooooooooooi

heb een leuke dag achter de rug :) 2u Lo waarin ik gemerkt heb dat ik nog niet zo slecht ben als ik dacht :) vanmiddag gevoetbald en 1-0 gewonnen (mede dankzij een prachtactie van mezelf :) ) dan 2x gebuisd maar niet zwaar én ik ken mijn leerstof goed, alleen in de strikvragen gelopen maar ben er best wel nog blij mee, ze tellen toch ni mee dusja :) kmoet eerst gaan eten, tot straks (btw Han veel beterschap !!  :-*)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #6019 Gepost op: 21-11-2002, 19:50:13 »
hey A&K leuke avatar!! ;) echt schattig.

goed van je dat je zo goed gevoetbald hebt!
dan 2x gebuisd maar niet zwaar
zeker weer een Vlaamse uitdrukking? Of ik ben gewoon dom, maar je zult hem toch ff moeten uitleggen.

Thnx Kenner ;D, ja het was wel erg kort dat berichtje maar mn moeder riep dak de afwasmachine moest komen uitpakken dus vandaar, ik d8 ik schrijf zometeen nog wel wat en laat het ff bij die 2 regeltjes. En ik was wel blij dat ik de orientatie af had want die moet dus morgen ingeleverd worden, alleen nu stagneert de printer weer eens >:( dus kan ik het niet uitprinten!!

Zeg, wil dr trouwens nog iemand verderschrijven aan de soap plz?

Annemieke