Hai allemaal,
Han, van harte beterschap! En misschien moet je dan toch een beetje afkicken van het computeren, ik weet niet wat je nog meer doet behalve forummen, maar als dat echt het belangrijkste is... tja, misschien nog maar 1 keer per dag posten? Nu klinkt het net of ik je weg wil hebben
en dat is natuurlijk niet zo, maar ja, die verslaving die wij eigenlijk allemaal hebben, doet jou toch niet veel goeds :-\. Ik hoop voor je dat de oefeningen helpen!!
Tijgertje, veel succes met je dansles in elkaar zetten! Wel leuk zeg! Gaan andere mensen ook om de beurt een lesje geven?
Ik ben een beetje aan het stressen, want we moeten morgen de orientatie van een scheikunde PO inleveren, en daarvoor moest nog iets op internet gezocht worden, en iemand anders zou dat doen, maar die had het niet goed gedaan, enz. We hebben een beetje rottige samenwerking, want ik was eerst met 1 iemand anders, met wie ik heel veel samenwerk en ook omga dus dat zat wel goed, maar toen kwam er nog iemand bij, omdat hij over was, en hij zit ook nog ns in een andere sk-klas dus we zien elkaar veel minder, das al lastig voor de samenwerking, en bovendien mag die vriendin van me hem helemaal niet dus ze zegt voortdurend dat hij veel te weinig doet en tja, dat is ook eigenlijk wel zo. Naja. Bij de planning dan maar een hele goede taakverdeling maken. Maar goed nu hoop ik maar dat ik nog op tijd alles gemaild krijg dat ik nodig heb en zo.. pff, dat wordt weer 's avonds laat op het laatste moment alles afmaken...
Verder kan ik nog over vandaag vertellen dat ik vanmiddag met drie anderen een cadeautje heb gekocht voor een vriend die zaterdag zn verjaardag viert (Willem Jan idd Daan en Elmar
). Was wel gezellig in de stad
maar ja we hadden het cadeautje al snel gevonden.
liefs Annemieke