Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550948 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5980 Gepost op: 20-11-2002, 17:57:27 »
Goeieavond,

ik ben gelukkig weer thuis! En ik had weer 'ns zo'n baaldag op 't werk, waarop niks lukt. Maar goed dat de dag weer om is en dat ik hier fijn thuis  achter de computer zit.  :)

Vanavond wilde ik eigenlijk gaan sporten, maar ik ga maar niet denk ik. Ik heb er helemaal geen zin in, en ik heb de afgelopen 3 dagen al gesport. Ik ga weer 'ns gezellig op de bank hangen de hele avond.....

Wat erg Doris van je klasgenoot. Veel sterkte ermee! Gaan jullie ook bij 'm op bezoek in 't ziekenhuis?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5981 Gepost op: 20-11-2002, 18:01:17 »
Jeetje Doris, wat een afschuwelijk bericht van jouw klasgenoot!

Hee e, wist je al dat het woensdag is vandaag? ;)

Zo, ik ben nu officieel verlost van alle feest-activiteiten rondom de verjaardag van mijn kleine meid, het kinderfeestje heb ik ook overleefd!
Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind, ik heb nu tot september volgend jaar even geen kinderfeestjes meer te organiseren!

En dan neem ik nu ook maar een bescheuit met muisjes, al is het in het verkeerde topic! Op V226B!

En met een bescheuit bedoel ik natuurlijk een beschuit.

« Laatst bewerkt op: 20-11-2002, 18:03:14 door Pino »
A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5982 Gepost op: 20-11-2002, 18:05:16 »
Wat heb je gedaan met 't kinderfeestje van je dochter Pino? Heb je thuis spelletjes georganiseerd of zijn jullie ergens heen gegaan?  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5983 Gepost op: 20-11-2002, 18:12:59 »
Lekker thuis gebleven, meteen om 12 uur uit school de hele meute meegenomen (8 kids in totaal). Een spelletje gedaan rondom het uitpakken van de kadootjes, frietjes gebakken en gegeten, gedanst, buiten gespeeld, schaapjes van brooddeeg gemaakt, een poppenkast voorstelling gespeeld, gegrabbeld, snoepzakken uitgedeeld en ze allemaal thuis afgegooid. De tijd vloog voorbij (op zich een goed teken) maar ik had nog 7437262 spelletjes voorbereid waar we dus helemaal niet meer aan toegekomen zijn...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5984 Gepost op: 20-11-2002, 18:14:33 »
Nou, ik vind dat jullie best veel gedaan hebben voor 'n kinderfeestje! Je dochter moet toch wel 'n hele leuke dag hebben gehad!  :D  Ze boft toch maar met zo'n creatieve moeder!  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5985 Gepost op: 20-11-2002, 18:15:43 »
Dank je wel Han  :-[
Hopelijk denkt zij er ook zo over... ja hoor, ze zei dat ze keileuk feestje had.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5986 Gepost op: 20-11-2002, 18:37:03 »
zo leeeeeeeuk !! was je huis geen grote stal zo? :)
en hoe heet je dochter nu trouwens?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5987 Gepost op: 20-11-2002, 18:40:10 »
Doris, wat naar. Het is misschien maar goed dat ze er nu al achter zijn gekomen en niet over een jaar ofzo, als het al te laat is. Het zal vast wel goedkomen. Niet teveel aan denken...

Jawel mensen, Tijgertje is een xtje 's avonds on-line! :D (lees: Tijgertje kan tegenwoordig ook thuis computeren)

(is dat ook een reden om een feestje te geven?)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5988 Gepost op: 20-11-2002, 18:47:05 »
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! huur het kasteel af  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5989 Gepost op: 20-11-2002, 18:58:43 »
kee dan, het kasteel is bijdeze geopend tot morgenavond 8) (tsja, als je een feessie geeft, moet je het goed doen he?)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5990 Gepost op: 20-11-2002, 18:59:28 »
Hallo mensjes,
Er zit weer een dagje op. Soms moet ik zo veel nadenken op mn werk, dan ben ik echt blij als ik thuis kom. Effe mn hoofd leegmaken  8).

Ben nu liedjes aan het dowloaden van kazaa. Ik wil graag dat liedje van Big Brother, maar ik weet nog steeds niet hoe het heet, terwijl ik het al een paar keer op de radio heb gehoord. Weet iemand hier het?

@Doris: wat vervelend van die klasgenoot van je. Ik hoop maar dat ze nog wat voor hem kunnen doen. Gelukkig kunnen ze veel soorten van kanker tegenwoordig goed behandelen.

@Pino: superfeestjes organiseer jij zeg! Zoiets lijkt mij nog wel leuk....frietjes, dansen nog een biertje erbij en ik ben zeker aanwezig  ;D

Deze meid gaat eens even snel de rest van de posts lezen.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5991 Gepost op: 20-11-2002, 19:54:01 »
Ben nu liedjes aan het dowloaden van kazaa. Ik wil graag dat liedje van Big Brother, maar ik weet nog steeds niet hoe het heet, terwijl ik het al een paar keer op de radio heb gehoord. Weet iemand hier het?

'When it hits home' van Judith.

Han heeft 't zelf ook al gedownload!  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5992 Gepost op: 20-11-2002, 19:54:04 »
Computernetwerk Universiteit Twente plat door brand (Volkskrant)

Erg leuk hoor. Het gebouw waar onze faculteit over een paar maanden in moest worden gehuisvest, is getroffen door een brand. :(

(klik hier voor foto's)

« Laatst bewerkt op: 20-11-2002, 19:59:36 door Malcolm »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5993 Gepost op: 20-11-2002, 20:20:28 »
ik weet niet meer wie het zei, maar nee, we gaan voorlopig niet bij 'm op bezoek. volgens iemand die hem echt heel goed kent gaat ie dr vanuit dat ie doodgaat, dus hij moet eerst de klap verwerken eer dat wij naar m toe gaan. hij loopt dr trouwens al best lang mee...

@ tijgetje: gefeli dat je thuis eindelijk internet hebt :)

@pino: blij dat je t overleefd hebt... ff bijtanken tot september he, dusseh geniet dr van

@malcolm: waar gaan jullie nu heen dan? suc6 dr mee iig...

trouwens, dr zijn al bijna 6000 posts hier in de bar...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5994 Gepost op: 20-11-2002, 20:28:34 »
Hoi allemaal! nog effe snel het forum gelezen voor ik naar de sneak ga.
Doris, dat klinkt niet best. probeer hem maar zoveel mogelijk te steunen...
malcolm, de plaatjes zagen er niet naar uit dat daar binnenkort lesgegeven wordt...
pino: mijn ouders zijn naar een kinderrijke buurt verhuisd, ik weet sinds kort dan ook weer hoe je een olifant in de loelkast moet stoppen enzo... fijn dat het feest leuk was!
en nu ga ik, heb over een kwartier bij de bios afgesproken...

't werd een beetje koud buiten...

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5995 Gepost op: 20-11-2002, 20:30:40 »
Dit is post 6000 in dit topic!!!  :o  :)

Doris, ik heb geen idee wat er nu gaat gebeuren. We zullen wel een tijdje in ons huidige gebouw blijven denk ik.  ::)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5996 Gepost op: 20-11-2002, 20:39:50 »
haai iedereen!!
Zozo, eindelijk beje rust... had vandaag tot 4 uur, en het laatste uur rep. en daarvoor een tussenuur... das wel bale, maarja. k had een 8 op rep. wis!!!  :) en ik vont em juist heel moeilijk, had al 1 vraag van de 5 helemaal niet ingevuld... maar daar ben ik reuze blij mee!  8) En voorderest heb ik wel veel hw voor morgen, dus had ik besloten vandaag niet op MSN te gaan, maar helaas is die poging alweer mislukt  :-X  :-[
Nouja ik ben iig wel erg moe, de afgelopen dagen lag ik de hele tijd om 11 uur in/op bed, en had muh vandaag ook al verslape, werd om kwart voor 8 wakker...  ::) Nouja, boeie,
dus ik ga strax lekker douche en dan naar bed  :)

Doris, wat erg van je klasgenoot. bah, ik kan t muh niet voorstelle als je zoiets ineens te horen krijgt  :(
Tijgertje, leuk dat je weer internet hebt  ;)

xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5997 Gepost op: 20-11-2002, 21:01:13 »
Menseeeeeeeeeeeeeen!! :D
Ja Pino, ik weet zeker dat het Woensdag is vandaag, en t was een Woensdag zoals ie zou moeten zijn! ;) Heel gezelli dus, eindelijk weer de mensjes van cabaret gezien, en we hebben maar liefst 2 stukjes weten te schrijven vanmiddag, ja en vanavond was gewoon heel leuk maar dat is het altijd dus ja ook wel weer gewoon :). Iig heb ik mijn normale superhumeur van de Woensdagavond! (waarbij ik altijd maar even vergeet dat het nu extra lang duurt tot de volgende Woensdag ;D waarop we ook niet gaan schrijven dus waarop de middag niet bijzonder speciaal of leuk of gezellig zal zijn maar goed waar was ik oja khad zo'n goed humeur :D)
Twas echt zoooooooo dom (niet verdervertellen hoor, ik schaam me echt onwijs): ik was dus uit school direct naar die vriend gegaan om te gaan schrijven (nou ja direct, eerst nog die andere vriend ophalen die altijd te laat is...), maar iig, ik had mn schooltas dus bij me, en die had ik dus ook mee naar cabaret, wat uiteraard ongewoon is, omdat we niet elke week gaan schrijven, maar ik meestal vanuit huis naar cabaret ga, dus zonder tas (hahahahaha wat schrijf ik toch ongelofelijk chaotisch). Maar goed, jullie raden het al... Om ong half negen, uurtje gekletst dus, werd 1 iemand opgehaald waarop alle anderen onmiddellijk ook maar op de fiets sprongen :( en toen had ik zo'n schrikreactie van: wacht op mij! (hoewel ze niet echt dezelfde kant op gaan maar toch, anders sta je daar nog in je eentje je fietssleutel uit je zak te vissen) Dus ik sprong ook snel op mijn fiets. Mn tas stond dus nog gewoon bij het bankje in het donker.... :-[ Echt zo dom vind ik t! Het scheelt ook wel dat het buitenlicht daar kapot is, want we zaten/stonden buiten, dus hij was ook echt niet zichtbaar. Maar ja toch. Gelukkig schoot het me vrij snel te binnen, kwas nog niet bijna thuis of zo, kon nog snel omkeren, en ik geloof niet dat iemand het doorhad :-[ maar toch he. En dat terwijl ik een kwartier daarvoor of zo nog gezegd had dat ik mn tas toch niet moest gaan vergeten! Hahaha echt dom.

Maar ok over cabaret verder niets te melden, over school ook niet echt. Dan zal ik nu maar eens op jullie gaan reageren (ik d8 ik begin maar vrolijk...), tja Doris :-\ ik weet nooit wat ik moet zeggen op zoiets. Het is echt zo erg, iemand die nog zó jong is en die zit dan zo in angst... Maar iig op het beste blijven hopen!

Die @'tjes voor een naam schijnen een officieel teken te zijn...? Iedereen gebruikt ze opeens? Dan maar @@miesh (dat ziet dr toch niet uit): goed van je van wiskunde! En je msn-verslaving komt mij zoooo bekend voor... maar je weet het, ik ben dr vanaf gekomen, gewoon door ultrastreng voor mezelf te zijn, twee weken niet online komen (uiteraard nog wel toestemming om te forummen, want anders kun je nooit meer bijlezen, en dat deze msn-afkickperiode je forumverslaving versterkt, is nu eenmaal een bijwerking). Het werkt wel hoor maar ja tis nie leuk... Maar volgens mij kan jouw hw het best hebben dat je gewoon elke dag msnt ;)!
@Tijgertje (waar staat dat @ toch voor?): cool dat je thuis kunt internetten!! Lekker vaak hier komen he! ;)
@Malcolm: wat ontzettend vervelend dat het gebouw is afgebrand, maar ja wel maar goed dat het was vóórdat jullie het in gebruik hadden genomen! Hou ons op de hoogte he hoe het wordt opgelost.
@Tuinkabouter: hoe was het in de bios? Welke film ben je eigenlijk geweest?

Nou hier laat ik het maar bij denk ik zo, anders zit ik straks over de maximumlengte heen...

Woensdagse groetjes van Annemieke ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5998 Gepost op: 20-11-2002, 21:14:29 »
Die @'tjes voor een naam schijnen een officieel teken te zijn...? Iedereen gebruikt ze opeens? Dan maar @@miesh (dat ziet dr toch niet uit): goed van je van wiskunde! En je msn-verslaving komt mij zoooo bekend voor... maar je weet het, ik ben dr vanaf gekomen, gewoon door ultrastreng voor mezelf te zijn, twee weken niet online komen (uiteraard nog wel toestemming om te forummen, want anders kun je nooit meer bijlezen, en dat deze msn-afkickperiode je forumverslaving versterkt, is nu eenmaal een bijwerking). Het werkt wel hoor maar ja tis nie leuk... Maar volgens mij kan jouw hw het best hebben dat je gewoon elke dag msnt ;)!
e, haha, lkkr slim was je weer!
ja dat @ teken, iedereen gebruikt die, maar ik vint nie mooi...
ik gebruik t dus ook lkkr nie,, puh...   :)
ja wis, dat vont ik ook wel erg goed van mezelf, tja nu lijdt mn hw nog niet echt onder MSN en natuurlijk t forum, maar mn ouders beginnnen wel steeds meer te zeuren daarover... :(
nou, ik ben eik meer verslaafd aan t forum dan MSN...  ::)
maarja ik moet nu echt gaan....
doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5999 Gepost op: 20-11-2002, 21:17:51 »
e, haha, lkkr slim was je weer!
weer? nou bedankt... :P

Citaat
nou, ik ben eik meer verslaafd aan t forum dan MSN...  ::)
ja ik ook (tegenwoordig), maar dat kost minder tijd - tenminste als je een behoorlijke msn-lijst hebt met mensen die er altijd zijn - want op een gegeven moment heb je alle topics die je volgt wel beantwoord.