Menseeeeeeeeeeeeeen!!
Ja Pino, ik weet zeker dat het Woensdag is vandaag, en t was een Woensdag zoals ie zou moeten zijn!
Heel gezelli dus, eindelijk weer de mensjes van cabaret gezien, en we hebben maar liefst 2 stukjes weten te schrijven vanmiddag, ja en vanavond was gewoon heel leuk maar dat is het altijd dus ja ook wel weer gewoon
. Iig heb ik mijn normale superhumeur van de Woensdagavond! (waarbij ik altijd maar even vergeet dat het nu extra lang duurt tot de volgende Woensdag
waarop we ook niet gaan schrijven dus waarop de middag niet bijzonder speciaal of leuk of gezellig zal zijn maar goed waar was ik oja khad zo'n goed humeur
)
Twas echt zoooooooo dom (niet verdervertellen hoor, ik schaam me echt onwijs): ik was dus uit school direct naar die vriend gegaan om te gaan schrijven (nou ja direct, eerst nog die andere vriend ophalen die altijd te laat is...), maar iig, ik had mn schooltas dus bij me, en die had ik dus ook mee naar cabaret, wat uiteraard ongewoon is, omdat we niet elke week gaan schrijven, maar ik meestal vanuit huis naar cabaret ga, dus zonder tas (hahahahaha wat schrijf ik toch ongelofelijk chaotisch). Maar goed, jullie raden het al... Om ong half negen, uurtje gekletst dus, werd 1 iemand opgehaald waarop alle anderen onmiddellijk ook maar op de fiets sprongen
en toen had ik zo'n schrikreactie van: wacht op mij! (hoewel ze niet echt dezelfde kant op gaan maar toch, anders sta je daar nog in je eentje je fietssleutel uit je zak te vissen) Dus ik sprong ook snel op mijn fiets. Mn tas stond dus nog gewoon bij het bankje in het donker....
Echt zo dom vind ik t! Het scheelt ook wel dat het buitenlicht daar kapot is, want we zaten/stonden buiten, dus hij was ook echt niet zichtbaar. Maar ja toch. Gelukkig schoot het me vrij snel te binnen, kwas nog niet bijna thuis of zo, kon nog snel omkeren, en ik geloof niet dat iemand het doorhad
maar toch he. En dat terwijl ik een kwartier daarvoor of zo nog gezegd had dat ik mn tas toch niet moest gaan vergeten! Hahaha echt dom.
Maar ok over cabaret verder niets te melden, over school ook niet echt. Dan zal ik nu maar eens op jullie gaan reageren (ik d8 ik begin maar vrolijk...), tja Doris :-\ ik weet nooit wat ik moet zeggen op zoiets. Het is echt zo erg, iemand die nog zó jong is en die zit dan zo in angst... Maar iig op het beste blijven hopen!
Die @'tjes voor een naam schijnen een officieel teken te zijn...? Iedereen gebruikt ze opeens? Dan maar @@miesh (dat ziet dr toch niet uit): goed van je van wiskunde! En je msn-verslaving komt mij zoooo bekend voor... maar je weet het, ik ben dr vanaf gekomen, gewoon door ultrastreng voor mezelf te zijn, twee weken niet online komen (uiteraard nog wel toestemming om te forummen, want anders kun je nooit meer bijlezen, en dat deze msn-afkickperiode je forumverslaving versterkt, is nu eenmaal een bijwerking). Het werkt wel hoor maar ja tis nie leuk... Maar volgens mij kan jouw hw het best hebben dat je gewoon elke dag msnt
!
@Tijgertje (waar staat dat @ toch voor?): cool dat je thuis kunt internetten!! Lekker vaak hier komen he!
@Malcolm: wat ontzettend vervelend dat het gebouw is afgebrand, maar ja wel maar goed dat het was vóórdat jullie het in gebruik hadden genomen! Hou ons op de hoogte he hoe het wordt opgelost.
@Tuinkabouter: hoe was het in de bios? Welke film ben je eigenlijk geweest?
Nou hier laat ik het maar bij denk ik zo, anders zit ik straks over de maximumlengte heen...
Woensdagse groetjes van Annemieke