Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550935 keer)

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5960 Gepost op: 19-11-2002, 09:52:51 »
@Ovide: er zijn geen werkzaamheden voor zover ik weet. Wat gaat er precies mis dan?

compuart: hoe laat was jij eigenlijk terug van die quiz?
Half twaalf in Utrecht (en de planning was eigenlijk eerder, maar de quiz was, hoe kan het ook anders, uitgelopen). Nog ruim op tijd voor de laatste trein. Ik kwam om half twee in Enschede aan en omdat de fietsenstalling al gesloten was en de stadsbussen al niet meer reden nog een half uurtje lopen naar huis. twee uur dus thuis.

Citaat
ik was niet gegaan omdat ik zag dat de opname pas om 20.30 begon... en het duurt toch weer even voor je thuis bent, als je de laatste trein al haalt...
Toch wel zonde hoor...je hebt toch wat gemist  :o ;D

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5961 Gepost op: 19-11-2002, 13:20:32 »
goedemiddag iedereen!!!!
yee, ik had de laatste 2e uur vrij  :) en in die 2 uren zouden we net 2 so's hebben  :D dus ik ben wel happy!! lkkr vroeg vrij, 3 goeie cijfers trug: 8,6 ,9, 7,5  8)
en vanavond lkkr atletiek, maar ga vandaag maar 's nuttig besteden, ik krijg het nog zooo druk...  ::)
doejdoej! nog hele pretttige dag iedereen!!!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5962 Gepost op: 19-11-2002, 15:23:21 »
Hai mensen!
Cool dat je site af is Debbie!! Kben hem nu ook ff aan het doorkijken uiteraard ;). En je had er dus een 9 voor :o?

Ik heb nu ook mn laatste cijfer terug vd proefwerkweek, nl natuurkunde waarvan ik dacht dat ie nog wel zo slecht was gegaan: een 7,9!!! Viel me echt ontzettend mee :). Ik was dus idd een van de drie voldoendes van de klas... verder nog een 8,3 en een 6,4 en voor de rest alleen 3en, 4en en 5en... Maar ja, ik was dus wel blij (hoewel ik me ook haast een beetje schuldig voelde omdat ik zo hard geschreeuwd had dat het zo slecht was gegaan en omdat een vriendin van me er zooooo ongelofelijk veel en hard aan geleerd had en zij een 3,8 had...).

Ik was vanochtend weer blij toen ik opstond en bedacht dat het morgen alweer Woooooooooensdag is...!!!!!!!!!!!! :D Jeej. Maar goed daarom moet ik wel veel hw doen vandaag want morgen ga ik uit school meteen met die twee cabaretvrienden iets proberen te schrijven, daarna meteen door met hen naar cabaret, en daarna uiteraard nog een tijdje blijven kletsen met iedereen, dus ik had bedacht dat ik zo ongeveer van kwart over acht 's ochtends tot negen uur 's avonds van huis weg zou zijn :). En ik heb dr zooooo'n zn in...!!!
Maar @miesh heeft gelijk ik moet ook nuttig gaan worden, nou iedereen veel succes met al jullie nuttigs en leuks en andere bezigheden (bijv surprises ;D).

Oja en Jet, wij hebben wel iets aan die informatie, want nu weten we dat wij niet meer hoeven te zoeken / na te denken ;).

Fijne dag iedereen en tot vanavond...!
liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5963 Gepost op: 19-11-2002, 18:04:53 »
'n hele goeie avond lieve forummers,

Dinsdag is alweer voorbij en 't weekend komt weer 'n dagje eerder in zicht! 't gaat echt supersnel!  :)

Maar dat is ook wel weer 'n nadeel, aangezien de dag dat ik m'n stageopdracht af moet hebben steeds dichterbij komt. En ik moet nog heeeeeeeeeel veel doen.  :-[

Maar goed, met dat gezeur wil ik jullie niet lastig vallen. M'n dag vandaag was wel oke. Ik heb veel kunnen doen, dus dat is mooi meegenomen.  :)

@Ovide: er zijn geen werkzaamheden voor zover ik weet. Wat gaat er precies mis dan?

Ovide, heb jij niet ook internet via de kabel van @home?  ???

Ik had gisteren ook problemen met 't internet. Heel erg langzaam en op sommige momenten deed 't 't helemaal niet. Omdat 't niet alleen bij deze site was, dacht ik dat 't wel weer 'n storing van @home betrof.  :-\

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5964 Gepost op: 19-11-2002, 18:43:16 »
Hai mensen!
Cool dat je site af is Debbie!! Kben hem nu ook ff aan het doorkijken uiteraard ;). En je had er dus een 9 voor :o?

is hij dan zo slecht dat je geen 9 verwachtte?  ;D

straks nog wat geschiedenis blokken: van Napoleon, over de griekse vrijheidsstrijd tot iets met belgie :)

gisteren hebben we allemaal een prik gekregen tgn hersenvliesontsteking en mijn arm is nog steeds pijnlijk en stijf bovenaan, argh...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #5965 Gepost op: 19-11-2002, 19:17:29 »
goeieaaaaavond !!

ben moe dus straks bedje in :)
ouders zijn gisteren naar night of the proms geweest en ik kon via gsm meeluisteren naar... Alive and Kicking !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super :)

heb ondertss vandaag punten van esthetica gekregen: 9/10 voor ff reclame voor mijn site http://www.geocities.com/debtjen/index2.html over het forum romanum :)

nou dat was het zowat denk ik  ::) tot morgen  :-*

Mooie site hoor :) Ben je er zelf ook daadwerkelijk geweest ? Foto's zijn wel mooi hoor, maar de echte impact krijgt het forum toch pas als je er zelf rondloopt vind ik...

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5966 Gepost op: 19-11-2002, 19:22:18 »
is hij dan zo slecht dat je geen 9 verwachtte?  ;D
nouhou, je verdraait mijn woorden, het was als compliment bedoeld omdat een 9 gewoon zo hoog is, en als vraag omdat je zei dat je 9/10 had wat ik toch op zichzelf een enigszins raar cijfer vind :P maar dat zal wel Belgisch zijn. Maar ik had hem toen nog niet eens bekeken, alleen geopend, en eerst een antwoord hier geschreven. Maar ik vond m juist erg goed, echt zoveel informatie, en heel overzichtelijk. Ik heb natuurlijk niet alles gelezen maar ik zag wel een paar bekende dingen :) en vooral het 'Senatus Populusque Romanus' vond ik erg leuk :). tmoet veel werk geweest zijn iig !

Kheb net heel ijverig natuurkunde gedaan, voor de rest niets te melden... Oja, ik kwam vanmiddag een vriendin van jp tegen!! Echt heel leuk, ik fietste naar huis van school en zij kwam van rechts aan om ook naar huis te fietsen, dus toen konden we een eindje samen fietsen en uiteindelijk is zij meegegaan naar mijn huis, waar we dusnog een tijdje hebben staan kletsen. Echt heel erg leuk :D en al helemaal, omdat zij niet op de laatste jp was. Misschien dat we trouwens volgende week dinsdag kerstkransen gaan maken met jp. Zou wel leuk zijn als het doorgaat, niet dat ik zoveel zin heb in het maken van kerstkransen, maar uiteraard vanwege de altijd belangrijkste gezelligheid :).

Oja Han , je mag ons best lastig vallen met stress over je stageopdracht hoor! Ik doe toch ook niets anders dan zeuren hoeveel ik nog voor school moet doen? ;)

Btw, ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar er is weer bijgeschreven aan de soap dus wie zin heeft..........

Annemieke

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5967 Gepost op: 19-11-2002, 19:27:32 »
school... ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik de tweede fase enzo gemist heb, maar misschien zijn jullie er wel blij mee...
moeten jullie nog lang?
ik ben ondertussen al een paar jaar student en dat bevalt me toch beter!

't werd een beetje koud buiten...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5968 Gepost op: 19-11-2002, 19:35:28 »
Hallo allemaal,

@Han en Compuart: ik zit inmiddels weer op het nieuwe forum. Ik weet niet wat het was gister, maar ik heb inderdaad internet via @home. Misschien dat het dan daar aan lag. Hij was ontzettend langzaam en ik kon niet op de site, wel op de 'oude', dus ik dacht dat er misschien aan de nieuwe site gewerkt werd.

Vandaag weer weinig spannende dingen gebeurd. Over een maand is het al kerstvakantie. Het gaat echt niet meer normaal snel. De tijd vliegt gewoon voorbij. Ik heb zo'n zin in een paar vrije dagen. Nou is het zo dat de gemeente anderhalve week dicht is met kerst en oud op nieuw, dus ik heb geluk. Daarna moet ik dan geopereerd worden, dus dat betekent nog minstens een week thuis. Niet echt leuk, maar ja. Ik krijg in ieder geval van mn baas de kans om lekker bij te komen.

Ik heb net een apparaat ontkalkt. Nu stinkt het hele huis naar azijn. Dat ruikt zo sterk al het warm wordt. De tranen springen me ervan in de ogen.
Ik ga nog even de rest van het forum bijlezen en dan 24 kijken. Trouwens voor de niet-kijkers. In de nieuwe Veronica gids staat een overzicht van hoe de serie in elkaar zit, misschien leuk...(of niet).

Fijne avond,
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5969 Gepost op: 19-11-2002, 19:41:03 »
Foto's zijn wel mooi hoor, maar de echte impact krijgt het forum toch pas als je er zelf rondloopt vind ik...
zeg dat wel! mennnn ge-wel-dig...! ;)

school... ik kan alleen maar zeggen dat ik blij ben dat ik de tweede fase enzo gemist heb, maar misschien zijn jullie er wel blij mee...
moeten jullie nog lang?
nee dat niet, kzit in de zesde dus... (hoewel ik eigenlijk nog helemaal niet zo per se weg hoef van mijn gezellige kleine schooltje in de buurt...)

Nou ik  heb niet het idee dat wij blij moeten zijn met die tweede fase, als je kijkt hoe ongelofelijk druk we het hebben met al die po's enzow... Maar aan de andere kant weet ik niet wat het alternatief dan geweest zou zijn, ja ok, meer lessen en minder a-uren e.d. en minder po's natuurlijk... Maar dat is natuurlijk OOK veel werk! Dusja de hele klas klaagt wel maar ik denk eerlijk gezegd dat we het ook ontzettend druk hadden gehad als we niet de tweede fase hadden gehad, maar ja, je overleeft het natuurlijk niet als je iets postitiefs erover zegt (ok, beetje overdreven ;D). Veel mensen zijn trouwens wel blij met po's, of waren dat vorig jaar iig, in het opzicht dat ze er hun cijfers mee omhoog halen, maar ik haal(de) ze meestal naar beneden. Maar ja ik geloof dat ik dit jaar toch op ietsje minder hoge cijfers moet gaan rekenen, dus misschien dat ik dan wel iets aan po's heb. Handelingsdelen vind ik de meest afschuwelijke dingen van alles dat we moeten doen, je moet er zo enorm voor stressen om het op tijd af te krijgen pff... Tegenwoordig ong iedere twee weken een boekverslag voor Nederlands inl, die ze dan ook nog een kwijtraken zodat je ze een paar maanden later opnieuw kunt gaan uitprinten als je computer tenminste niet gecrasht is... Tja over school kun je je natuurlijk eindeloos ergeren ;)

Wat studeer je Tuinkabouter? En waar? Ik twijfel voornl tussen Leiden en Nijmegen...

• Forumlid
« Reactie #5970 Gepost op: 19-11-2002, 20:54:39 »
Mooie site hoor :) Ben je er zelf ook daadwerkelijk geweest ? Foto's zijn wel mooi hoor, maar de echte impact krijgt het forum toch pas als je er zelf rondloopt vind ik...

nee nog niet zelf geweest maar in de paasvakantie van 2004 wel :)

Citaat
nouhou, je verdraait mijn woorden, het was als compliment bedoeld omdat een 9 gewoon zo hoog is, en als vraag omdat je zei dat je 9/10 had wat ik toch op zichzelf een enigszins raar cijfer vind  maar dat zal wel Belgisch zijn. Maar ik had hem toen nog niet eens bekeken, alleen geopend, en eerst een antwoord hier geschreven. Maar ik vond m juist erg goed, echt zoveel informatie, en heel overzichtelijk. Ik heb natuurlijk niet alles gelezen maar ik zag wel een paar bekende dingen  en vooral het 'Senatus Populusque Romanus' vond ik erg leuk . tmoet veel werk geweest zijn iig !

*bloos bloos* idd echt wel veel werk aan gehad hoor!! en dat terwijl we dat maar 1u in de week hebben !! maar ja, 't telt mee voor je examenresultaat dus... en 9/10 is hier in belgie een normale quotering hoor, alles staat hier op 10 qua toetsen enzo (tenzij het groter is en dan wordt het per 5 => op 20 of 30 of 35 of 50 ofzo) en uiteindelijk, je examens op 100 :)

niemand hier op het forum die in Gent studeert ?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5971 Gepost op: 19-11-2002, 21:10:33 »
jeeeeej de lootjes worden nu ook getrokken met de familie!! :D Ook via internet, dus eerst moet iedereen nog zn verlanglijstje invullen (we zijn met 8 lootjes, dat zijn 11 mensen, want drie lootjes zijn 2 mensen) voordat de lootjes getrokken worden, maar toch, dat zal nu dus binnenkort gebeuren. Jeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

EN BIJNA WOENSDAG!!! :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5972 Gepost op: 19-11-2002, 21:27:35 »
haaihaai!
bleg, ik heb nog heel veel HW  >:( 1 rep. filosofie waar ik echt nix van snap,  :-X en nog wat woordjes latijn leren, enzenz...
drm zit ik nu ook op t forum ::) echt verstandig...
maar atletiek was iig wél leuk, wel zwaar maja...  ;)
dusj, ik ga maybe zo nog wat leren, en morge heb ik ook al 8 uur.  :(
nouja, doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #5973 Gepost op: 19-11-2002, 21:33:01 »
ik zie donderdag niet echt zitten

eerst 2u Lo, waar ik dus een uur rad mag draaien op de bank( bij mij is dat er eerder af maar kom :) ) met een arm die nog pijn doet van die prik (argh) en dan moet ik voetballen 's middags (we moeten echt wel winnen,hebben geen keuze, anders is de afgang compleet) en dan de resultaten van die fantastische *kuch hoest kuch kuch kuch* sb aardrijkskunde en daarna nog een sb bio... argh... naja :) kzie et eigelijk wel nog zitten maar mijn lichaam zal et ni echt plezant vinden denk ik zo een beetje  ::)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5974 Gepost op: 19-11-2002, 23:30:06 »
Pagina 300!!!!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5975 Gepost op: 20-11-2002, 00:43:40 »
Wat een feest overal :) :)

*bar weer versiert
*de champagne ontkurkt
*en beschuit met muisjes neemt ;)

Gr. B.

• Forumlid
« Reactie #5976 Gepost op: 20-11-2002, 14:09:56 »
n/o maar als belg neem ik wel chips ofzo :)

goeiemiddag iedereen  ;D mijn geschiedenis is gelukkig goed gegaan vanmorgen :) niet veel problemen mee én in de les Engels mocht ik een stukje voorlezen en ik kreeg als enige van iedereen die las de opmerking: very good reading  ;D *A&K apetrots en liep met een brede tandpastasmile rond*

straks nog wat Bio blokken maar eerst fiets ff binnendoen bij de fietsenmaker...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5977 Gepost op: 20-11-2002, 16:24:11 »
hallo allemaal! whaa d'r is echt n hoop gepost zeg! k ben n paar dagen niet geweest en inene zitten we op pagina 300. k heb geen zin om alles bij te lezen nu want volgens mij is t echt heel veel, maar is alles gewoon goed met iedreen?

k heb het de afgelopen dagen best wel druk gehad, eerst met mn kamer, waar k trouwens nog steeds mee bezig ben t is echt veel werk, maar k heb ook niet echt veel zin gehad om hier langs te komen omdat een jongen uit mn klas kanker heeft. dat hoorden we maandag in de klas en iedreen is dr echt keierg van geschrokken. eerst lag ie voor wat anders in t ziekenhuis, toen bleek vrijdag ineens dat ie kanker achter z'n long had, dinsdag had ie ineens de ziekte van hodgkinson of hoe je et ook schrijft (lymfklierkanker) en nu is t helemaal niet meer duidelijk. maar goed, z'n prognose is sinds vrijdag dus ook al 3 keer veranderd, echt heel erg natuurlijk want hij heeft geen idee waar ie aan toe is. zoals het dr nu naar uitziet heeft ie iig n redelijke kans... njah ik vind het echt supererg enzo en ben dr heel erg mee bezig dus al mn andere dingen zoals dit forum bezoeken schieten dr een beetje bij in. k ga maar weer want moet nog ff wat dingetjes doen vandaag.

xxx door

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #5978 Gepost op: 20-11-2002, 17:31:03 »
wens hem sterkte zou ik zo zeggen  :-/

• Forumlid
« Reactie #5979 Gepost op: 20-11-2002, 17:33:16 »
zal et eens bekijken  ;D je echte naam is toevallig niet fee? mijn nicht heet zo en dan worden Maité (een vriendin), Fee en ik: Maiteef, Feeks en Debbitch :)