is hij dan zo slecht dat je geen 9 verwachtte?
nouhou, je verdraait mijn woorden, het was als compliment bedoeld omdat een 9 gewoon zo hoog is, en als vraag omdat je zei dat je 9/10 had wat ik toch op zichzelf een enigszins raar cijfer vind
maar dat zal wel Belgisch zijn. Maar ik had hem toen nog niet eens bekeken, alleen geopend, en eerst een antwoord hier geschreven. Maar ik vond m juist erg goed, echt zoveel informatie, en heel overzichtelijk. Ik heb natuurlijk niet alles gelezen maar ik zag wel een paar bekende dingen
en vooral het 'Senatus Populusque Romanus' vond ik erg leuk
. tmoet veel werk geweest zijn iig
!
Kheb net heel ijverig natuurkunde gedaan, voor de rest niets te melden... Oja, ik kwam vanmiddag een vriendin van jp tegen!! Echt heel leuk, ik fietste naar huis van school en zij kwam van rechts aan om ook naar huis te fietsen, dus toen konden we een eindje samen fietsen en uiteindelijk is zij meegegaan naar mijn huis, waar we dusnog een tijdje hebben staan kletsen. Echt heel erg leuk
en al helemaal, omdat zij niet op de laatste jp was. Misschien dat we trouwens volgende week dinsdag kerstkransen gaan maken met jp. Zou wel leuk zijn als het doorgaat, niet dat ik zoveel zin heb in het maken van kerstkransen, maar uiteraard vanwege de altijd belangrijkste gezelligheid
.
Oja Han , je mag ons best lastig vallen met stress over je stageopdracht hoor! Ik doe toch ook niets anders dan zeuren hoeveel ik nog voor school moet doen?
Btw, ik weet niet of jullie het gezien hebben, maar er is weer bijgeschreven aan de soap dus wie zin heeft..........
Annemieke