Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2550946 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5940 Gepost op: 18-11-2002, 19:41:39 »
Misschien dat Veronica'm uiteindelijk wel wil hebben  ::)

(mijn advies: verbrand dan maar de tapes)

Ik denk eerlijk gezegd niet dat Veronica nog 'n lang bestaan gegund is.....

Nou moet ik eerlijk zeggen dat 't me niet verbaasd dat er geen hond kijkt naar Veronica. Ik heb nergens gehoord/gezien/gelezen dat Veronica weer terug zou komen en waar ik die zender dan zou moeten kunnen vinden. Ik denk dat ook 99% van de huishoudens Veronica (nog) niet op haar tv heeft gezet. En als ik in de tvgids bij Veronica kijk, denk ik ook niet dat we echt iets missen.  ;)

Offline Lucretia

• Forumlid
  • Shaunie
« Reactie #5941 Gepost op: 18-11-2002, 20:03:52 »
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Veronica nog 'n lang bestaan gegund is.....

Nou moet ik eerlijk zeggen dat 't me niet verbaasd dat er geen hond kijkt naar Veronica. Ik heb nergens gehoord/gezien/gelezen dat Veronica weer terug zou komen en waar ik die zender dan zou moeten kunnen vinden. Ik denk dat ook 99% van de huishoudens Veronica (nog) niet op haar tv heeft gezet. En als ik in de tvgids bij Veronica kijk, denk ik ook niet dat we echt iets missen.  ;)

hehe, tenzij je een minuut lang beertje van beers wilt zien lachen :P (bron:kopspijkers)

Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5942 Gepost op: 18-11-2002, 20:07:38 »
hehe, tenzij je een minuut lang beertje van beers wilt zien lachen :P (bron:kopspijkers)

Volgens mij was dat bij 'n programma dat overdag op RTL4 komt.  :-\

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5943 Gepost op: 18-11-2002, 20:08:09 »
En dan even iets geheel anders...

ik word net gebeld door broerlief of ik ook weet hoe het paard van Pippi Langkous heet. Volgens mij is dit een standaard vraag in de kroeg, want ik heb m vaker voorbij horen komen. Dat paard heet dus Witje. Wil hij ook de zweedse naam weten, dus ik heel fijn allemaal zweedse pippi sites bekijken, maar ik heb het gevonden: Lilla gubben!!

Dus mochten jullie ooit deze vraag krijgen, hierbij dus de antwoorden.... ;)

When God created man, she was only joking!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5944 Gepost op: 18-11-2002, 20:13:23 »
Wat verblijd je me toch weer innig Jet :p

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5945 Gepost op: 18-11-2002, 20:18:28 »
Ook hallo!

Ik kom de 'nieuwe' site niet op. Zijn er soms werkzaamheden? Verder niet zo veel spannende dingen vandaag. Lekker opgeschoten op mn werk, das ook wel eens fijn.

Als ik die verhalen hier lees ben ik wel blij dat het fenomeen tweede fase aan mij voorbij is gegaan. Ik vond het altijd heerlijk relaxed op de middelbare school. Vooral het laatste jaar...
En Kenner, kun je niet naar een examencommissie ofzo? Ik weet het niet , maar het zou kunnen helpen, zeker als jullie met de hele klas (behalve die met die voldoende dan) een brief schrijven.

Ik weet het nog zo net niet met die Woestijnvisquiz. Ik hou sowieso niet echt van quizzen. Ik vind ze meestal erg irritant. Maar ja, ik hou ook niet erg van spelletjes doen, dus daar zalk het wel mee te maken hebben.

Ik ga nog maar eens even de rest van het forum bijlezen en dan Friends kijken.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5946 Gepost op: 18-11-2002, 20:21:48 »
Ik kom de 'nieuwe' site niet op. Zijn er soms werkzaamheden? Verder niet zo veel spannende dingen vandaag.
;D Werkzaamheden op de site zijn natuurlijk wel uitermate spannend ;) :P

Citaat
Als ik die verhalen hier lees ben ik wel blij dat het fenomeen tweede fase aan mij voorbij is gegaan. Ik vond het altijd heerlijk relaxed op de middelbare school. Vooral het laatste jaar...
:o :o :o

Citaat
Ik ga nog maar eens even de rest van het forum bijlezen en dan Friends kijken.

komt Friends vandaag?? owwww.... zo doe ik natuurlijk al helemaal niets nuttigs...! aaargh...

Offline Kenner

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
« Reactie #5947 Gepost op: 18-11-2002, 20:23:22 »
Haha nee, fontys is beetje chaotisch schooltje, tegen de tijd dat ik die examen commissie uberhaupt al gevonden heb ben ik daar al afgestudeerd  ;D Ga vrijdag maar braaf herkansen en die punten alsnog binnenhalen  :) Maar bedankt voor het meedenken  :D

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5948 Gepost op: 18-11-2002, 20:24:32 »
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Friends komt weer vanavond!  :D

Jammergenoeg ga ik zo bodyjammen, maar dat is op zich ook wel leuk natuurlijk.

Ik heb de videoband al klaar gezet om 't op te nemen. Ik heb de afleveringen natuurlijk al allemaal gezien (heb ik gedownload toen ze net in America op tv waren geweest), maar ze blijven erg leuk!  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5949 Gepost op: 18-11-2002, 20:36:54 »
heey iedereen!!!
he, de lange maandagdag zit dr weer op  :) t was vor de verandering es relax, beje pratende mensen aanhoren, en dan relaxen! alleen moeilijk so'tje duits... Voorderest, tja nix boeiend eik...  
nog een prettige avond iedereen!!
doejdoej

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5950 Gepost op: 18-11-2002, 20:43:40 »
Wat verblijd je me toch weer innig Jet :p

As always...... :D

Dan nog even een andere vraag...

Weet iemand van jullie de naam van een amerikaanse tv serie, paar jaar geleden uitgezonden door Veronica. Het speelt zich af op een vliegbasis in de jaren 60. Het gezin woont op die basis en de vader kan ieder ogenblik opgeroepen worden om naar Vietnam te gaan... Het is iets van Airforce o.i.d

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5951 Gepost op: 18-11-2002, 21:42:51 »
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Friends komt weer vanavond!  :D
kepput gezien :) en af en toe erg moeten lachen. Helaas wel ten koste gegaan van al het nuttigs dat ik die tijd had kunnen doen maar ja.
Nou Jet ik heb geen idee maar dat spreekt voor zich.
Oja ik heb trouwens NOG STEEDS >:( >:( de reclame van pamela niet gezien voor of tussen Friends! :'(

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5952 Gepost op: 18-11-2002, 21:50:26 »
kepput gezien :) en af en toe erg moeten lachen. Helaas wel ten koste gegaan van al het nuttigs dat ik die tijd had kunnen doen maar ja.
hehe, ja ik heb vanavond (lees: hele dag) nog nix nuttigs gedaan! oa. kwam dat door boeiende gesprekken op MSN  ::)maarja....  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5953 Gepost op: 18-11-2002, 21:53:44 »
goeieaaaaavond !!

ben moe dus straks bedje in :)
ouders zijn gisteren naar night of the proms geweest en ik kon via gsm meeluisteren naar... Alive and Kicking !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! super :)

heb ondertss vandaag punten van esthetica gekregen: 9/10 voor ff reclame voor mijn site http://www.geocities.com/debtjen/index2.html over het forum romanum :)

nou dat was het zowat denk ik  ::) tot morgen  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5954 Gepost op: 18-11-2002, 21:54:06 »
Nou Jet ik heb geen idee maar dat spreekt voor zich.

jammer e....

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5955 Gepost op: 18-11-2002, 22:02:07 »
oej, we hebben alweer bijna 300 pagina's  :) niet dat we al lang in dit 'samengesmolten' topic posten maar oke ;D
ik ga nu maar naar bedje, is weer mn voornemen om es vroeg naar bed te gaan niet echt gelukt ::) moet nog soo'tje leren nml.  >:(
nouja, Truste iedereen!  :-*

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5956 Gepost op: 18-11-2002, 22:24:13 »
300 pagina's: dat moet gevierd worden! Ik ga vast de wijn in de koelkast zetten! :D

't werd een beetje koud buiten...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5957 Gepost op: 18-11-2002, 22:27:18 »
Zo, ik ben weer terug van bodyjam. 't was weer erg leuk, maar ook erg vermoeiend. 't meisje dat ons les geeft, moest op examen en daarom werd alles gefilmd (de film moet dan opgestuurd worden naar een of ander instituut). 't gevolg was dat alles achter elkaar moest en we geen moment effe iets mochten drinken of 't zweet konden afvegen met 'n handdoek.

Ik heb dus net wel 'n liter water naar binnen gegoten, dat begrijpen jullie wel.  ;)

Noem jij Friends kijken niet nuttig dan?  :o

Han, echte Friends fan, vindt Friends kijken een van de nuttigste dingen om te doen!  :)

Citaat
Oja ik heb trouwens NOG STEEDS >:( >:( de reclame van pamela niet gezien voor of tussen Friends! :'(

Ja he! Heb ik extra 't reclameblok in Friends opgenomen in de hoop dat daar toevallig de reclame met Pamela in voorbij zou komen....

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5958 Gepost op: 18-11-2002, 22:52:30 »
Na veel gezoek heb ik het antwoord gevonden!!!!

Die tv serie heet dus Call to Glory....

Afijn jullie kunnen verder nix met deze info, maar ja .....

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5959 Gepost op: 18-11-2002, 23:52:22 »
compuart: hoe laat was jij eigenlijk terug van die quiz? ik was niet gegaan omdat ik zag dat de opname pas om 20.30 begon... en het duurt toch weer even voor je thuis bent, als je de laatste trein al haalt...

't werd een beetje koud buiten...