hai mensen, nou het bijlezen viel mee
. Ik heb ongelofelijk veel te doen voor school en ik doe veel te weinig (allemaal volkomen logisch) dus ben ik sinds ik thuis ben alleen maar verder aan het lezen in Max Havelaar, omdat dat wel nuttig is, maar weinig moeite en discipline vergt. Zondag was ik van plan heel veel te doen, maar uiteindelijk heb ik alleen Latijn en Grieks afgekregen. Nou ja, dat zijn tenslotte ook mijn belangrijkste vakken. Vandaag had ik niet veel vakken waaraan ik in tussenuren/a-uren iets kon doen, alleen Grieks, dus daar loop in inmiddels mee
voor, want ja ik had natuurlijk geen andere boeken bij me. Maar ja das op zich natuurlijk alleen maar mooi. En twas ook wel gezellig op school eigenlijk, alleen waren een paar vriendinnen van me nogal chagerijnig, vooral vanwege de bergen werk die we voortdurend opgezadeld krijgen/ hebben gekregen. Zo moeten we voor Nederlands deze week een beschouwing van 800 woorden schrijven, in onze eigen tijd wel te verstaan, omdat we die volgende week van twee of drie klasgenoten moeten beoordelen, en daarbij dan volgende week ook een boekverslag, en vanaf de week erna geloof ik, beginnen ook weer de debatten die toch ook wel enige voorbereiding vergen. Komende week iig de stelling bedenken en goed laten keuren. Bovendien a.s. donderdag de orientatie van een scheikunde po inl en volgende week de planning van een natuurkunde po. En dan heb ik het nog niet eens gehad over al het 'normale' maakwerk van de studiewijzers van alle vakken. Ach ja. Ik wil niet zielig doen hoor. En het is natuurlijk ook niet bijster interessant, maar ja, ik zeg dit alleen maar om mezelf even stress aan te praten zodat ik tenminste iets ga doen, want niet echt zo heel erg lukt want nu moet ik eerst weer de tafel gaan dekken en gaan eten. Maar ja. Een klasgenoot van me had uitgerekend dat ze volgens de studielasten meer dan 50 uur per week aan school zou moeten besteden...
Zucht, waarom vertel ik dit nou?? Ik ben helemaal niet super gestrest of chago of zo en nu lijkt het net alsof ik dat wel ben. Maar ja, khad gewoon niets anders te vertellen
.
(zin in Woensdag, zin in Woensdag)(en in Sinterklaas natuurlijk)Iedereen nog een fijne avond en ik hoop dat jullie ook niet te veel stress hebben en misschien wel iets boeiends te vertellen
.