Zo dat is 'n hele waslijst!
Ik heb zelf inmiddels m'n lijstje voor de surprise af. Ik vraag wat spulletjes voor in de auto en heb verder wat dingetjes uit folders van Blokker en Kruidvat uigeknipt.
Maar nu moet ik nog bedenken wat ik van m'n oma wil vragen, want daar doen we ook nog aan Sinterklaas. Dus je ideeen komen wel van pas e!
'ns kijken, spulletjes voor m'n kamer hoeft niet, want ik heb deze zomer m'n kamer helemaal vernieuwd en heb toen al 't een en ander gekocht. Kalender is wel 'n goed idee, alhoewel ik altijd meer in m'n agenda kijk als op m'n kalender. (maar dat krijg je als je 'm achter de deur ophangt!
)
Sokken en sieraden krijg ik ieder jaar al, dus liever dit jaar niet. Maar ik kan ze natuurlijk als reserve zetten als ik niks anders kan vinden.
'n frontje had ik mezelf ook al bedacht, maar 't nadeel daaraan is dat 't wel erg duur is. Ik wil namelijk geen nepper, want ik ben bang dat die m'n telefoon beschadigd. Ook op de reservelijst dus!
Lege videobanden is wel 'n goed idee. Ik moet tenslotte ergens al die nieuwe WIDM afleveringen op gaan nemen!
Iig bedankt voor de ideeen e en je hoort wel wat ik uiteindelijk gekregen heb!