Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551090 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5880 Gepost op: 16-11-2002, 16:02:22 »
Ook hallo allemaal!

Malcolm van harte!!!! Ik hoop dat je het zo leuk en druk hebt vandaag dat je dit pas morgen leest. Maar dat zal wel niet aangezien je volgens mij wel erg computerverslaafd bent (hoor wie het zegt  ;D)

Gisteravond lekker gegeten bij een vriendinmet nog twee anderen. Ze had heel lekker gekookt en natuurlijk was het weer supergezellig. Toen ik thuis kwam was ik helemaal bekaf en ik heb dan ook lang geslapen vanmorgen. Ik denk dat ik zo meteen nog een uurtje ga liggen zodat ik vanavond nog wat langer tv kan kijken zonder in slaap te vallen.

Verder heb ik niet zo veel te melden. O ja Robbie, proficiat met je werkeloosheid, zie het maar als een soort vakantie, want ik ga er wel van uit dat je weer snel iets nieuws hebt.

Ik ga gauw eens even de rest lezen.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5881 Gepost op: 16-11-2002, 16:41:05 »
Hoi allemaal!

Harstikke bedankt voor alle felicitaties, kaarten en cadeau's  :D
Vanavond geef ik in deze bar een big party. :) Iedereen is uitgenodigd!  8)

Helaas ben ik nog wel een beetje ziek, maar dat mag de pret niet drukken.

gr, Malcolm

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5882 Gepost op: 16-11-2002, 16:48:18 »
ach vanavond ben ik dr niet  :( heb al een ander feest...
maar iig nog een prettige dag, en veel plezier op het feest  ;)
ik ben al himmel in de sinterklaasstemming, k heb ook stukje gesien toen ie aankwam in zaltbommel (dat wast tog?) schattig al die kinderen  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5883 Gepost op: 16-11-2002, 19:01:32 »
Speciaal voor Bertha:  ;)

Goeieavond liever medeforummers,

Ik wil eerst effe Malcolm van harte feliciteren met z'n verjaardag:

MALCOLM PROFICIAT!!!

Sorry dat ik je nog niet eerder gefeliciteerd heb vandaag, maar ik heb de hele dag moeten werken en kon zodoende niet eerder op 't forum verschijnen.

Ik kom zo dadelijk terug om bij te lezen....

« Laatst bewerkt op: 16-11-2002, 20:04:14 door Han13 »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5884 Gepost op: 16-11-2002, 20:08:24 »
Zo daar ben ik weer!  :)

Ik heb gelukkig ook weekend nu, want 't werken zit er weer op! Jammergenoeg dat 't ook weer zo maandag is.  :-[

Maar goed, nog maar snel genieten van de zaterdagavond en de zondag!  ;)

Morgen komen m'n broer en z'n vriendin hier op bezoek en dan gaan we lootjes trekken binnen ons gezin. Ik moet nog 'n verlanglijstje daarvoor maken, maar ik kan helemaal niks verzinnen. Dat wordt nog flink nadenken vanavond.....

Maar nu eerst Kopspijkers kijken.  :)

Han dacht trouwens dat hier vanavond 'n feestje voor Malcolm zou zijn?  ???

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5885 Gepost op: 16-11-2002, 21:31:13 »
Heppie beurtdeej!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5886 Gepost op: 16-11-2002, 21:58:10 »
Zo ik ben weer terug van mn oma zoals jullie zien. Ik merk idd ook niet veel van het feest hier, maar waarom eigenlijk in de bar en niet in het zwembad kasteel dat daar toch voor bedoeld is...?
Wat jammer dat je nog niet helemaal beter bent Malcolm!

Was Kopspijkers leuk? Ik ga nu maar even Dit was het Nieuws kijken want ik hoor dat mn vader dat heeft aan gezet. Ws kom ik zo nog wel weer even de rest nalezen, als mn vader dan niet de comp heeft ingepikt.

Annemieke

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5887 Gepost op: 16-11-2002, 22:22:46 »
Ben een beetje ongeduldiggggg
Morgen finale van m'n online molspelletje  ;D

* Robbieazerty eet wat m&m's

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5888 Gepost op: 16-11-2002, 22:53:41 »
Ben een beetje ongeduldiggggg
Morgen finale van m'n online molspelletje  ;D

* Robbieazerty eet wat m&m's
hahahahahaha

Ik ga maar weer eens een zapsessie starten op zoek naar zoveel mogelijk reclames, hopend op die voor Paméla Bavaria en voor WNF :). Wens me succes!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5889 Gepost op: 16-11-2002, 22:56:36 »
succes!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5890 Gepost op: 16-11-2002, 23:24:48 »
succes!
thnx :)
maar theeft niet geholpen :(, ik heb nu maar liefst bijna een half uur zitten zappen van reclame naar reclame, dus een hoop nieuwe en/of leuke gezien daar niet van, maarre geen spoor van Paméla of die lieve WNF-dieren. Zucht. Ik heb het maar opgegeven. Als je er speciaal naar gaat zoeken, zie je ze natuurlijk niet.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5891 Gepost op: 17-11-2002, 11:13:21 »
goedemorge iedereen!!

Nou dr is niet echt een feest geweest gisteravond  :o
iig, gister ging ik dus zo naar die supriseparty!  :) Hij was echt hartstikke verbaasd, wij kwamen zo binnen, hij: wat doen jullie hier?   :D hij had t echt himmel niet verw8....
we gingen oceans eleven (of hoe je dat ook schrijft) kijken, ik vont het geen leuke film... bleh, echt niet mijn smaak, maar we hebben ook gewoon gekletst tussen de film door en daarna ;) Dus het was errug gezellig!! en om 1 uur was ik weer thuis  :)

maarja, nog een hele prettige dag iedereen!
xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5892 Gepost op: 17-11-2002, 11:18:12 »
Leuk he als ze het absoluut niet verwachten? Ik ben zo eens weken lang naar familie gegaan om een of ander show voor te bereiden voor het 25 jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Toevallig was het 2 maanden na dat feest een familiereünie en had ik de smoes dat ik daarvoor iets aan het voorbereiden was. Dus ze wisten van niks hehe.

Oh en Ocean's Eleven is een superfilm!!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5893 Gepost op: 17-11-2002, 11:24:23 »
haha, ja het is idd altijd leuk als ze het echt helemaal niet verwachten  :D
tja, oceans eleven ik vint het geen leuke film, maar de rest daar vont het wel een leuke film, en veel andere mensen ook, dus het zal wel aan mij liggen he  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5894 Gepost op: 17-11-2002, 11:26:02 »
Ook goedemorgen van mij :).

iig, gister ging ik dus zo naar die supriseparty!  :) Hij was echt hartstikke verbaasd, wij kwamen zo binnen, hij: wat doen jullie hier?   :D hij had t echt himmel niet verw8....
we gingen oceans eleven (of hoe je dat ook schrijft) kijken, ik vont het geen leuke film... bleh, echt niet mijn smaak, maar we hebben ook gewoon gekletst tussen de film door en daarna ;) Dus het was errug gezellig!!
wat leuk dat het zo leuk was gister @miesh!! Wel te verwachten natuurlijk ;). Ik heb laatst ook Oceans Eleven gezien op een verjaardag, kvond de film op zich wel leuk, maar niet het feit dat we hem gingen kijken, want je kon er niet echt doorheen praten of iig dat deed niemand, je moest ook best wel opletten om het te kunnen volgen (en ik kan immers niet zonder ondertitels...) maar goed dat vond ik dus heel zonde maar ja goed ieder viert zn verjaardag zoals ie dat wil he.

Ik heb lekker uitgeslapen, maar kmoet vandaag wel ff heel erg nuttig gaan worden. Mijn beide surprisegedichten hebben inmiddels al een aardig begin! :D Alleen voor de derde moeten de lootjes nog getrokken worden >:(, mn tante blijft echt heel vaag over wie er nou wel en niet mee wil doen van hen, en of ze samen op 1 lootje willen of niet, dus als ik dr opbel is ze dr nooit of is mn oom dr niet of zo dus kunnen ze niet overleggen. Maar ja, maakt nie uit, dat vieren we toch pas in de kerstvakantie, als mn broer in Nederland is.

Iedereen een leuke dag gewenst!! En tot vanmiddag of zo...

liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5895 Gepost op: 17-11-2002, 11:32:02 »
wat leuk dat het zo leuk was gister @miesh!! Wel te verwachten natuurlijk ;). Ik heb laatst ook Oceans Eleven gezien op een verjaardag, kvond de film op zich wel leuk, maar niet het feit dat we hem gingen kijken, want je kon er niet echt doorheen praten of iig dat deed niemand, je moest ook best wel opletten om het te kunnen volgen (en ik kan immers niet zonder ondertitels...) maar goed dat vond ik dus heel zonde maar ja goed ieder viert zn verjaardag zoals ie dat wil he.

Ik heb lekker uitgeslapen, maar kmoet vandaag wel ff heel erg nuttig gaan worden. Mijn beide surprisegedichten hebben inmiddels al een aardig begin! :D
Ja, ik vont het opzich ook wel jammer dat we film gingen kijken, tenminste opzich leuk natuurlijk maar ik vint het gezelliger om gewoon te kletsen enz  :) Maarja gelukkig hadden we drna nog wel tijd om gewoon te kletsen... nu maar weer op naar het volgende feest  :D
wat goed dat je al begonnen bent met suprisegedichten  ;) dat kan je van mij iig nog niet zeggen.....  :-[

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5896 Gepost op: 17-11-2002, 11:44:53 »
tja, oceans eleven ik vint het geen leuke film

komaaaaan, al die supersnelle gasten , die film kŕn toch gewoon niet slecht zijn???? :)

ben gaan babysitten gisterenavond, was best weer leuk, kinderen zijn vlug tevreden :) zeker met wat chips en 'De kampioenen' op tv  ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5897 Gepost op: 17-11-2002, 12:05:41 »
Wow 8 vaste bezoekers tegelijk online..... we gaan weer de goede kant op!! :D

When God created man, she was only joking!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5898 Gepost op: 17-11-2002, 12:07:05 »
't feit dat we zondag zijn zit er ook wel ergens voor tss denk ik  :) George, ik wil graag wat eten  ;D ;D ;D

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5899 Gepost op: 17-11-2002, 12:07:40 »
'n hele goeie ochtend middag (alweer!),

Ik ben alweer flink actief geweest op de zondagmorgen. Ik heb al weer 2 uurtjes gefitnest en ben nu weer lekker fris gedoucht en klaar voor 'n fijn zondag!  :)

Was Kopspijkers leuk?  

Ja ging wel, niet de leukste aflevering ooit maar ik heb me iig niet verveeld!  ;)

Citaat
Ik ga nu maar even Dit was het Nieuws kijken want ik hoor dat mn vader dat heeft aan gezet.

Ik heb gisteren ook Dit was 't nieuws gekeken. 't was weer 'n goed begin van 'n nieuw seizoen zullen we maar zeggen! Ik heb meerdere keren aardig hard moeten lachen.  :D

Ik lees dat er 'n hele discussie is over Oceans Eleven. Ik heb 'm zelf nog niet gezien, maar ben wel van plan 'm binnenkort te huren. Ik was namelijk in de veronderstelling dat 't 'n erg leuke film moest zijn. Maar ik zie dat hier de meningen verdeeld zijn. Eigenlijk is dat wel 'n extra reden om 'm te gaan huren, want dan kan ik er ook over meepraten.  8)

Maar goed, ik ga zometeen maar 'ns m'n verlanglijstje voor de Sinterklaas Surprise hier binnen ons gezin opstellen. Iemand nog 'n goed idee wat ik kan vragen?