Ook goedemorgen van mij
.
iig, gister ging ik dus zo naar die supriseparty! Hij was echt hartstikke verbaasd, wij kwamen zo binnen, hij: wat doen jullie hier? hij had t echt himmel niet verw8....
we gingen oceans eleven (of hoe je dat ook schrijft) kijken, ik vont het geen leuke film... bleh, echt niet mijn smaak, maar we hebben ook gewoon gekletst tussen de film door en daarna Dus het was errug gezellig!!
wat leuk dat het zo leuk was gister @miesh!! Wel te verwachten natuurlijk
. Ik heb laatst ook Oceans Eleven gezien op een verjaardag, kvond de film op zich wel leuk, maar niet het feit dat we hem gingen kijken, want je kon er niet echt doorheen praten of iig dat deed niemand, je moest ook best wel opletten om het te kunnen volgen (en ik kan immers niet zonder ondertitels...) maar goed dat vond ik dus heel zonde maar ja goed ieder viert zn verjaardag zoals ie dat wil he.
Ik heb lekker uitgeslapen, maar kmoet vandaag wel ff heel erg nuttig gaan worden. Mijn beide surprisegedichten hebben inmiddels al een aardig begin!
Alleen voor de derde moeten de lootjes nog getrokken worden
, mn tante blijft echt heel vaag over wie er nou wel en niet mee wil doen van hen, en of ze samen op 1 lootje willen of niet, dus als ik dr opbel is ze dr nooit of is mn oom dr niet of zo dus kunnen ze niet overleggen. Maar ja, maakt nie uit, dat vieren we toch pas in de kerstvakantie, als mn broer in Nederland is.
Iedereen een leuke dag gewenst!! En tot vanmiddag of zo...
liefs Annemieke