Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551200 keer)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5860 Gepost op: 15-11-2002, 09:32:04 »
Pino, nog gefeliciteerd. Beetje laat maarja, beter laat dan nooit toch?
Ik heb verders eigenlijk nog niet veel te melden (eigenlijk nix ;D).

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5861 Gepost op: 15-11-2002, 10:03:02 »
Nou het kan nog later: Gefeliciteerd Pinoooo!  :-*

Ik heb nog wel wat te melden: Laatste dag werk vandaag, vanaf maandag ben ik weer werkloos. WOOOHOOO!!!  :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5862 Gepost op: 15-11-2002, 11:09:18 »
haha, gefeli RA  ;)
en ik heb alweer bijna weekend!!!!!!!!  :D
nog een paar uurtjes!!!  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5863 Gepost op: 15-11-2002, 14:01:07 »
Nogmaals bedankt voor alle felicitaties, mijn dochtertje is inderdaad erg verwend, en niet alleen door ons! Die kan er wel weer evn tegen (tot Sinterklaas  ;D).

Malcolm, fijn dat het in ieder geval niet meer slechter met je gaat (dat is toch al iets he?)
Mocht het nou niet doorzetten en ga je je toch niet snel genoeg beter voelen, laat het maar weten, mijn vierde teen doet toch zeer, die mag je wel hebben dan!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5864 Gepost op: 15-11-2002, 17:34:51 »
halloooooow

zo hoe gaat het hier? tis weeeeekend!

Vanmiddag heb ik voor de eerste keer van dit jaar weer toneel gehad. (toneel is dus niet hetzelfde als cabaret, vandaar dat ik ze consequent zo noem) Ik twijfelde wel een beetje of ik dit jaar weer mee zou doen, vanwege examen, maar ja, ik kan het natuurlijk toch niet laten, en het is ook mn laatste kans om nog op het podium van school te staan, want verder is er alleen nog een soort talentenjacht die vrijwel alleen voor muziek is, en ik kan niet zingen of een instrument bespelen. Maar goed, dat toneel is speciaal voor de bovenbouw en we oefenen dan elke vrijdagmiddag na school. Khad me dus in de vierde ook opgegeven, maar dat oefenen schoot niet echt op en we waren heel laat begonnen, dus de voorstelling werd uiteindelijk eind van de vijfde (nou ja voor mij dan, er deed ook een 4eklasser en een 6eklasser mee). En met die mensen ben ik dus gisteren uit eten geweest. Dus naja ik hoop dat het weer heel leuk wordt! De leraar die al jaaaren de regisseur is, mag dat nu vanwege zn gezondheid niet meer doen :( (jammer want het was altijd heel gezelli met m), maar hij zal er nog wel vaak bij zijn want daarvoor vindt ie het gewoon zelf veel te leuk en hij gelooft zn dokter niet als die zegt dat het slecht voor hem is. Maar ja we krijgen nu wel een professionele, net afgestudeerde regisseuse (??) dus dat is vast ook wel heel leuk!!

---Net Anton Jongstra van Woestijnvis aan de telefoon, zucht... naja gezegd dus dat we niet kunnen...

Maar goed, uhm, eens denken of ik nog iets over school te vertellen zou kunnen hebben... Natuurkunde repetitie hebben we nog niet terug, want de andere leraren hadden het nog niet nagekeken, maar die van ons dus wel, en hij gaf alleen als indicatie dat het ongelofelijk rampzalig gemaakt was. (de meeste mensen niet verbaasd) (ik ook niet) Na goed 3 mensen hebben een voldoende in de klas, maar hij heeft niet gezegd wie, toen vroeg iemand dat, zei hij: 'nou wie heeft er een positief gevoel over?' 1 iemand stak zn hand op, ik dus absoluut niet, maar iedereen zei natuurlijk 'jij zal wel weer een voldoende hebben' en 'waarom stak je je vinger niet op?!' maar ik vond het gewoon ontzettend slecht gaan en ik hoop dat ik dan idd nog wel een voldoende heb maar dat vraag ik me nu toch echt sterk af. Maja ik ga hem dan wel herkansen.

Oja Robbie gefeliciteerd met je... eh ja hoe zeg je dat, met je vrijheid zeg maar! Maar nu wel hier blijven langskomen he ondanks dat je je niet meer zit te vervelen op je werk ;)!

fijn weekend iedereen...!

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5865 Gepost op: 15-11-2002, 17:48:30 »
Han13, wat voor kapsel heb je? Zet anders even een foto van jezelf op t forum, dan kunnen we allemaal zien hoe mooi het geworden is. :)

Haha! En jij meent dat ik 'n digitale camera heb, waar ik snel effe 'n foto mee kan knippen en die dan op 't net kan gooien? Nou niet dus! Helaas, ik kan jullie m'n kapsel niet showen.

Citaat
*Malcolm gaat nog even op zoek naar een mensenteen om er weer bovenop te komen. ;) Maakt t nog uit welke teen?

Nee hoor, als 't maar van 'n volwassene is.  :)
(Dus geen teen van je vervelend buurjongetje!  ;D )

Citaat
Mocht het nou niet doorzetten en ga je je toch niet snel genoeg beter voelen, laat het maar weten, mijn vierde teen doet toch zeer, die mag je wel hebben dan!

De teen van Pino is prima voor 't drankje Malcolm.  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5866 Gepost op: 15-11-2002, 17:58:17 »
haai iedereen!!  
yee, weekend!!  :)
hm, ik heb eik nix boeiends te vertelle... behalve dat ik zin heb in morgen!!!  :D maarja, ik zit al weer veel te lang op de comp...
doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5867 Gepost op: 15-11-2002, 19:01:03 »
hooooooooooooooi

gisteren niet kunnen langskomen wegens veel te veel blokwerk (argh en ik haat chemie zooooo ) maar ik ben er doorgeraakt :) idd een wat deprisfeertje als je zo alle berichten leest maar  de boel raakt wel opgevrolijkt !! hoe heet je dochter trouwens pino?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5868 Gepost op: 15-11-2002, 20:15:01 »
Goeieavond lieve forummers,

Allemaal blij omdat 't weekend is?

Ik ben net gezellig naar de markt geweest en ben daarna maar weer 'ns bij m'n oma op bezoek geweest. Ik geloof dat ze 't wel leuk vond om me weer 'ns te zien.  :)

Zo meteen fijn op de bank om naar de dominosteentjes te kijken en straks ook nog Idols! Ik hoop dat ze klaar zijn met die stenen voordat Idols begint.....

• Forumlid
« Reactie #5869 Gepost op: 15-11-2002, 20:32:03 »
wihaaaaaaaaaa, ik ga straks ook naar domino day kijken !! altijd wel leuk al die steentjes die vallen

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5870 Gepost op: 15-11-2002, 21:14:38 »
Ik dus ws niet zoals ik al zei in het Domino-topic... Maar ben dr nog niet helemaal uit. Kzou eigenlijk voor Idols nog ff iets nuttigs kunnen doen zoals een Sinterklaasgedicht schrijven of zo ;D, ja, dat ga ik doen, mn tante bellen om nog ff wat te regelen voor het lootjes trekken, want dat is nog steeds niet gebeurd.

Ik wilde ook nog iets anders zeggen maar dat ben ik vergeten... Oja @miesh, wat heb je morgen?? (of zou ik dat al moeten weten :-[ )

Nou kweet verder zo ff snel niet echt iets anders, hm, wat zal ik nu gaan doen oh het is nog maar een kwartiertje, ja dan ga ik wel mn tante bellen, msnen is het nut niet meer en iets aan een gedicht of zo doen ook niet meer, dus dan ga ik wel mn tante bellen en daarna nog de tijd opvullen met die dominootjes. Iedereen veel plezier met tv kijken of andere bezigheden nog vandaag, en Malcolm, zorg dat je morgen kerngezond en stralend en blij en natuurlijk een jaartje ouder uit je bed kunt stappen he...! ;)

liefs Annemieke

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5871 Gepost op: 15-11-2002, 22:52:52 »
Ik wilde ook nog iets anders zeggen maar dat ben ik vergeten... Oja @miesh, wat heb je morgen?? (of zou ik dat al moeten weten :-[ )
Ja eik had je dat al moeten weten  :P staat op de vorige bladzijde ofsjo, ik ga nml met 4 vrienden naar een supriseparty georganiseerd door de moeder van die vriend  :)
hij weet echt van nix  :D k ben echt beniewd naar zn kop, als we binnen komen vallen, tis s avonds trouwens, ben benieuwd wat we gaat doen  8)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5872 Gepost op: 15-11-2002, 23:07:00 »
k heb ook domino day gesien vóór Idols!  :) het is altijd wel leuk om te zien, maar om nou alles helemaal te gaan volgen... :-X de projecten is iig wel leuk om na te kijken, en verschrikkelijk mooi gemaakt... hoeveel geduld je daar wel niet voor moet hebben... pff...
btw: ik heb pamela niet gesien tussen idols....  :'(nog steeds niet

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5873 Gepost op: 16-11-2002, 02:44:09 »
Goeieavond lieve forummers,

Ook goeieavond!

*bertha moest wel reageren met zo'n fijne openingszin... :)

Nou ik toch hier weer eens in de bar ben zal ik eens het "Aandachtspunten deze week in de Molshoop"-lijstje eens doornemen:
  • Malcolm en @miesh beterschap wensen
  • Pino feliciteren met haar dochter
  • Iedereen welterusten wensen
  • NIEUW: Malcolm feliciteren met z'n verjaardag!
Malcolm en @miesh: beterschap!
En Pino nog gefeliciteerd met je dochtertje!

En Malcolm: GEFELICITEERD!!! :) :) :)

Kzal maar weer eens de bar versieren dan...

*bar versiert

ZO! Da's weer gebeurt...

Gr. B.

Ohja en iedereen nog welterusten!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5874 Gepost op: 16-11-2002, 09:01:12 »
Nee hoor, als 't maar van 'n volwassene is.  :)
(Dus geen teen van je vervelend buurjongetje!  ;D )De teen van Pino is prima voor 't drankje Malcolm.  ;)

Yeeeeeeeeh, Han vindt mij volwassen!!!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5875 Gepost op: 16-11-2002, 09:52:57 »

Malc gefeliciteerd met je verjaardag!

En de rest van de bar: Goedezaterdagochtend!!!!!

When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5876 Gepost op: 16-11-2002, 10:45:12 »
Hiep hiep hoera, MALCOLM GEFELICITEERD!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5877 Gepost op: 16-11-2002, 10:52:14 »
Dankje bertha!

zoals je ziet gaat het alweer weer goed met mij  ;)
en...... Gefeliciteerd Malcolm!!!!!!  

• Forumlid
« Reactie #5878 Gepost op: 16-11-2002, 12:16:31 »
ZO! Da's weer gebeurt...

Gr. B.

ahum...  ::)  ;D

goeiemorgen/middag iedereeeeeen !!!
ik moet vanavond babysitten dus dan kom ik niet langs maar mss nog wel ergens in de middag !!

Happy birthday malcolm !!

met mijn simsgeld heb ik je ff een nieuwe auto gekocht :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5879 Gepost op: 16-11-2002, 13:25:20 »
haha ja dat lijkt me idd wel een goed cadeau voor Malcolm ;D

ik ga zometeen naar mn oma in Boxmeer (=weer lang in trein zitten) en kom dan pas vanavond laat thuis, dus dit was mn laatste berichtje voor vandaag denk ik, nou heel veel plezier iedereen met feesten he en tot morgen!!

liefs Annemieke

PS Malcolm, rij voorzichtig! ;)