halloooooow
zo hoe gaat het hier? tis weeeeekend!
Vanmiddag heb ik voor de eerste keer van dit jaar weer toneel gehad. (toneel is dus niet hetzelfde als cabaret, vandaar dat ik ze consequent zo noem) Ik twijfelde wel een beetje of ik dit jaar weer mee zou doen, vanwege examen, maar ja, ik kan het natuurlijk toch niet laten, en het is ook mn laatste kans om nog op het podium van school te staan, want verder is er alleen nog een soort talentenjacht die vrijwel alleen voor muziek is, en ik kan niet zingen of een instrument bespelen. Maar goed, dat toneel is speciaal voor de bovenbouw en we oefenen dan elke vrijdagmiddag na school. Khad me dus in de vierde ook opgegeven, maar dat oefenen schoot niet echt op en we waren heel laat begonnen, dus de voorstelling werd uiteindelijk eind van de vijfde (nou ja voor mij dan, er deed ook een 4eklasser en een 6eklasser mee). En met die mensen ben ik dus gisteren uit eten geweest. Dus naja ik hoop dat het weer heel leuk wordt! De leraar die al jaaaren de regisseur is, mag dat nu vanwege zn gezondheid niet meer doen
(jammer want het was altijd heel gezelli met m), maar hij zal er nog wel vaak bij zijn want daarvoor vindt ie het gewoon zelf veel te leuk en hij gelooft zn dokter niet als die zegt dat het slecht voor hem is. Maar ja we krijgen nu wel een professionele, net afgestudeerde regisseuse (??) dus dat is vast ook wel heel leuk!!
---Net Anton Jongstra van Woestijnvis aan de telefoon, zucht... naja gezegd dus dat we niet kunnen...
Maar goed, uhm, eens denken of ik nog iets over school te vertellen zou kunnen hebben... Natuurkunde repetitie hebben we nog niet terug, want de andere leraren hadden het nog niet nagekeken, maar die van ons dus wel, en hij gaf alleen als indicatie dat het ongelofelijk rampzalig gemaakt was. (de meeste mensen niet verbaasd) (ik ook niet) Na goed 3 mensen hebben een voldoende in de klas, maar hij heeft niet gezegd wie, toen vroeg iemand dat, zei hij: 'nou wie heeft er een positief gevoel over?' 1 iemand stak zn hand op, ik dus absoluut niet, maar iedereen zei natuurlijk 'jij zal wel weer een voldoende hebben' en 'waarom stak je je vinger niet op?!' maar ik vond het gewoon ontzettend slecht gaan en ik hoop dat ik dan idd nog wel een voldoende heb maar dat vraag ik me nu toch echt sterk af. Maja ik ga hem dan wel herkansen.
Oja Robbie gefeliciteerd met je... eh ja hoe zeg je dat, met je vrijheid zeg maar! Maar nu wel hier blijven langskomen he ondanks dat je je niet meer zit te vervelen op je werk
!
fijn weekend iedereen...!
liefs Annemieke