Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551207 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5840 Gepost op: 14-11-2002, 08:38:38 »
Beterschap Malcom!

Heb iets gelezen wat ik ff wou typen (aangezien ik toch niets beters te doen heb)

Een vrouw (ben de naam vergeten) had rijst gekookt en ze in drie potjes gedaan. Op het eerste potje plakte ze een etiket 'dwaas', het tweede potje kreeg een etiket met 'liefde' erop en het derde kreeg geen etiket. Elke dag zij ze tegen het eerste potje:"Jij bent dwaas.", aan het tweede potje verklaarde ze elke dag haar liefde en het potje zonder etiket negeerde ze. Na een tijdje was de rijst in het 'dwaas' potje beschimmeld. De rijst in het derde potje zonder etiket was slecht geworden en de geliefde rijst had het overleefd.

aaaaahw  :)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5841 Gepost op: 14-11-2002, 09:06:33 »
Heb ik eens gezien op tv. Het klinkt idd heel stom, maar het is echt waar. Grappig he?
Als je btw een piramide maakt (natuurlijk geen grote zoals in Egypte ;D maar 1tje op schaal, maar dat moet echt perfect op schaal want anders doet tie het niet) en je legt er eten onder, bederft het niet. (Uiteindelijk misschien wel, maar dat duurt wel langer.)  

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5842 Gepost op: 14-11-2002, 09:38:45 »
Nou dan plak ik er wel een etiket 'liefde' op, want zo'n piramide op schaal maken kan ik toch niet.  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5843 Gepost op: 14-11-2002, 09:47:01 »
hai mensen, eigenlijk mag ik nu helemaal niet hier zijn want ik moet zometeen naar school en ik moet nog douchen ontbijten aankleden en niet te vergeten info zoeken voor een scheikunde po.... maar goed, verslaafd he. Ik ga vanmiddag schermen! oja en daarna uit eten! nou jullie horen wel weer eens hoe dat geweest is.

oja daan en ik gaan definitief niet naar Brussel :( mja, ik vind het nu al iets minder erg nu ik er een nachtje over heb geslapen, en dat geldt ook voor cabaret, want het is toch al weer bijna woensdag, of niet soms? ;D

oja han ik bedoelde die blauwe vlek in de haren van die nurse, vandaar dak zei dat het verven niet goed gelukt zou zijn ;)

fijne dag iedereen doeidoei,

liefs Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5844 Gepost op: 14-11-2002, 14:42:35 »
Goedemorgen allemaal! (eehhh goedemiddag bedoel ik... ::) )

Bedankt voor de beterschapwensen en toverdrankjes(hoe vies ze ook mogen smaken ;) Smaakte naar gelkaarsen ;D )
Het heeft helaas nog niet erg geholpen. Vannacht geen oog dicht gedaan en pas vanochtend om 9.00u in slaap gevallen. :( Ben net wakker.
Ik ga zo weer lekker terug naar bed en wat tv kijken denk ik.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5845 Gepost op: 14-11-2002, 16:09:17 »
malcolm, beterschap! wordt maar snel beter!

ik voel me echt enorm klote. k heb hoofdpijn en net op school... bah! ik moest eigelijk samen met n vriendin over 2 weken een LO les geven aan de rest van de klas, iedereen moet dat dit jaar in 2-tallen doen. maar goed, dat is dus niet zo heel erg ofzo. maar toen hoorden we dus van 2 jongens uit mn klas dat zij dan ook zijn, dus zij zo naar die leraar om te vragen hoe het zat en hij zij hen dat zij idd over 2 weken zijn, en wij morgen al! dus wij meteen naar die vent toe van, nou dat klopt niet want wij zitten in week 48 enzo. ik weet het echt heel heel zeker. maar goed, die vent keek in z'n agenda en zei dat we toch echt morgen waren. nou heeft ie beloofd om thuis in z'n schema te kijken wanneer we zijn, maar ja daar heb ik dus echt geen hoop op, want als hij het in z'n agenda fout heeft staan staat het in z'n schema zeker niet goed. nou, ik voelde me dus echt enorm genaaid en niet serieus genomen. het kwam er op neer dat hij dacht dat we daar dus stonden te liegen (hij zei het niet letterlijk hoor), en daar kan ik dus echt niet tegen, als mensen niet eerlijk behandeld worden. bah! en toen bleek ook nog eens dat hij die afspraak met de jongens 4 weken geleden had gemaakt, en die met ons al de eerste week na de zomervakantie. ik ben nu dus heel erg pissed omdat we in 1 dag een hele les in elkaar moesten zetten, maar daar gaat het mij eigelijk nog niet eens heel erg over. ik ben gewoon niet blij met de manier waarop dit gegaan is. bovendien vind ik het achterlijk dat zo'n leraar z'n gelijk enkel en alleen aan z'n status ontleend en niet aan de waarheid (hij gelooft zijn eigen agenda wel maar die van ons niet, hallo zeg, wij kunnen toch wel beter onthouden en noteren wanneer wij zoiets moeten doen dan dat hij dat kan van de hele klas?!). njah, genoeg gezeikt, maar ik kan om dit soort dingen echt zó boos worden, das echt nix.

was vandaag verder wel gezellig. ik heb op donderdag altijd 3 tussenuren, en dan 2 achter elkaar. bij die 2 ga ik meestal naar n oude vrouw die daar in de buurt woont en die hier vroeger ook wel eens oppaste. maar ja, nu kon ze niet dus moest ik me op school gaan zitten vervelen (we hebben maar met z'n vijven tussenuur, en twee van hen zijn dus echt níet boeiend). maar ja toen was ik maar met twee gasten uit mn klas gaan voetballen en basketballen dus heb weer ff wat bijgeleerd :) t was wel leuk, en daarna nog ff gepoold (hoe schrijf je dat?), dat doe k normaal ook niet omdat ik dat echt niet kan maar ja het viel best mee.

verder heb ik vandaag nix gedaan en ga ook nix doen ook. nja, wel de rest van t forum ff bijlezen :) doeg allemaal!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5846 Gepost op: 14-11-2002, 16:22:14 »
In andere woorden, je voelt je blah?

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5847 Gepost op: 14-11-2002, 16:26:42 »
idd :) maar t gaat al beter nadat k alles hier ff van me afgeschreven heb.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5848 Gepost op: 14-11-2002, 16:49:05 »
heej!
bleh, k voel me ook redelijk klote..... k voelde me iig 's ochtends al ziek, misselijk enz...  :( Nouja dat ging later wel wah beter, maar dan kom je op school: gaat iedereen tegen je aanlullen van dat ik wat moest zeggen voor frans. Want de lerares van frans had zo klacht ingediend bij onze mentor dat een paar jongens nooit wat deden enz. Dus toen zij weer hele preek tegen ons... En toen zij ze: dat we maar een paar lessen himmel 'braaf' moesten zijn en dan kijken of de sfeer wat zou veranderen.... nouja das opzich nog niet zow erg, alhoewel ik dr geen last van heb maaroke, maar toen zei onze mentor dat degene die het hoogst staat voor frans dat tegen de franslerares moet gaan zeggen. Dat 'we' die afspraak hadden gemaakt, maar dat klopt geeneens omdat ze himmel nie vroeg ofzo of we dat wel wouden...  >:( k sta dus t hoogste voor frans dus moest ik dat zegge....  ze vroeg ook nie of ik t wou doen...  :-X Maar dus zei ik later tegen paar klasgenoten of we dr dus samen gewoon heen zouden gaan en dan zoiets uitleggen.... Maar nu wast vandaag en wou niemand natuurlijk weer met mij mee... zeiden ze zo van: ja je moet t wel zeggen hoor, ikzo: ja met jullie... nou dat woude ze nie  :o dus voelde k me wel beje bedrogen, dus nu heb ik nog nix gezegd ...   ::) Nou ja ik zie wel hoor, en zul je zien dat onze mentor morgen tijdens mentorles mij de schuld gaat geven ofso, omdat t nog niet gezegd is....

en we hadden vandaag GS, zegt de lerares (ook onze mentor) dat we paragraaf 1 en 2 al af moesten hebben. Nou dat had bijna niemand gedaan omdat dat niet in de werkwijzer stond en toen moesten sommige mensen die t nie afhadden wel paragraaf 1,2 en 3 voor morgen aan dr laten zien (als strafwerk), en sommigen die t nie afhadden niet...  ik moet dus wel paragraaf 1,2,3 maken voor morge, vroeg ik wrm we ook paragraaf 3 (terwijl dat dus geen hw was) moeten maken... zegt ze: omdat ik boos ben
tssk,
naja sorry voor dit lange (lul)verhaal maar dat moest ff...
doejjdoejjj                  

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5849 Gepost op: 14-11-2002, 17:17:55 »
Is Han dan ook betoverd ??? :o ;D
Ben jij het zusje van HP???

Yep, mijn naam is Han Potter.  ;D

Citaat
oja han ik bedoelde die blauwe vlek in de haren van die nurse, vandaar dak zei dat het verven niet goed gelukt zou zijn

Maar dat hoort zo die blauwe vlek erin!  ;)

Citaat
Bedankt voor de beterschapwensen en toverdrankjes(hoe vies ze ook mogen smaken  Smaakte naar gelkaarsen  )
Het heeft helaas nog niet erg geholpen. Vannacht geen oog dicht gedaan en pas vanochtend om 9.00u in slaap gevallen.  Ben net wakker.

Dan heb ik toch iets fout gedaan bij de bereiding van dat toverdrankje geloof ik.  :-[

Iig beterschap!  :)

Jij ook beterschap @miesh!

Ik ben ietsjes eerder naar huis gekomen, omdat ik zo naar de kapper moet. Ik dacht dat als 't druk op de weg zou zijn ik anders niet op tijd thuis was om eerst nog wat te eten.

Maar nu ben iig ruim op tijd en heb ik nog effe de tijd om te forummen. Wel maar heel efkes, want ik moet zo eten!  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5850 Gepost op: 14-11-2002, 18:50:17 »
Hallo allemaal,

hier de trotse moeder van een 5-jarige grote meid.
Bedankt allemaal voor de felicitaties en tot gauw allemaal, maar deze uitgewrongen dweil gaat lekker vroeg onder de wol vanavond!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5851 Gepost op: 14-11-2002, 19:54:09 »
Proficiat Pino met je dochter!

Voor de rest hangt hier een depressief sfeertje. Iedereen is ziek of lijkt ziek te worden. Beterschap!
Volgens mij komt het gewoon omdat we te weinig 'mol' krijgen. Nog ff volhouden en de moed erin houden, het gaat echt weer gebeuren.
Verder heb ik niet veel te melden. Vandaag ging bij ons een filiaal van de de mediamarkt open. Nou echt niet meer normaal. Het hele verkeer was vastgelopen en er stonden 's morgens al honderden mensen te wachten tot het open ging (ze hadden natuurlijk allerlei stuntaanbiedingen). Tussen de middag wilde ik ff gaan kijken. Toen stonden nog steeds mensen in de rij om binnen te komen, echt honderden. Nah, ik ga over een week ofzo wel eens kijken.

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5852 Gepost op: 14-11-2002, 20:16:16 »
Goeieavond!

Proficiat Pino met je dochtertje! Heb je haar ook flink verwend vandaag?  :)

Ik kom net terug van de kapper en ik ben weer dik tevreden! Ze zijn weer ongeveer 't zelfde geknipt als vorige keer, maar de kapper heeft ze me deze keer anders gefohnt. En ik moet zeggen dat 't erg leuk uitziet! Alleen nu is weer de vraag of ik 't zelf zo krijg gefohnt. Mijn ervaring is toch altijd dat 't uitdraait op 'n groot fiasco als ik m'n haren zo probeer te krijgen hoe de kapper dat doet. Ik geloof dat ik maar 'n kapper moet trouwen, die dan iedere morgen m'n haar kan doen!  ;)

Dadelijk fijn BB kijken, maar eerst nog 'n beetje bijlezen.  :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5853 Gepost op: 14-11-2002, 21:23:05 »
heej iedereen!

Gefeliciteerd Pino met je dochtertje!  :)
Dankjullie voor beterschap, t gaat al wel weer beter  ;) Ben gewoon beje (super)gestressd....  ::) Maar voor zaterdag heeft de moeder van 'n vriend van me een soort supriseparty voor hem georganiseerd  :) (hijs nml. 19 nov jarig) Dus dan ga ik met 3 vrienden daar 's avonds heen, en dan zien we wel wat we gaan doen. k ben echt benieuwd naar zn kop als we daar binnen komen vallen  ;D

Haha, met 'n kapper trouwen  :D *@miesh ziet alles al weer voor dr*

« Laatst bewerkt op: 14-11-2002, 21:23:51 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5854 Gepost op: 14-11-2002, 21:53:33 »
Haha, met 'n kapper trouwen  :D *@miesh ziet alles al weer voor dr*

'n mannelijke kapper bedoel ik dan he. Ik word ook altijd geknipt door 'n man. Ik ben bij dezelfde kapsalon ook wel 'ns door 'n kapster geknipt, maar dat was niet zo'n succes. Daarom ga ik nu altijd bij dezelfde kapper, die weet tenminste wat ik leuk vind qua kapsels.  :)

En 't zou toch verrekte handig zijn als je 'n kapper in huis hebt wonen die iedere week of zelfs dag je kapsel effe kan bijwerken. Dat zou me bovendien ook veel centjes schelen, want de kapper is niet bepaald goedkoop tegenwoordig!  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5855 Gepost op: 14-11-2002, 22:06:18 »
ja dat snapte ik ook wel  ;)
voor mij is zo'n kapper en man (in welke volgorde gaat 't?  :P )in huis nie zow nuttig, ga eens int jaar ofzo naar de kapper  ::)
trouwens k ga maar 's naar bedjuh....
truste !!!!  :-*

« Laatst bewerkt op: 14-11-2002, 22:10:33 door @miesh »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5856 Gepost op: 14-11-2002, 22:47:53 »
Haiiiii mensen, ik ben nu pas terug van het uit eten!! Vind ik best wel laat, maar het was dan ook erg gezellig, leuker dan ik had gedacht iig, das wel leuk dus. Het schermen was niet zo bijzonder of zo (vooral erg ver fietsen vind ik). Oja kheb mn cijfer van wiskunde: 8,6!!! jeej nou daar had ik ook echt heel veel aan gedaan dus dat mag ook wel :). (Nu krijg ik morgen ws nog natuurkunde terug maar dat ging een stuk minder.....)

maar dan kom je op school: gaat iedereen tegen je aanlullen van dat ik wat moest zeggen voor frans. Want de lerares van frans had zo klacht ingediend bij onze mentor dat een paar jongens nooit wat deden enz. Dus toen zij weer hele preek tegen ons... En toen zij ze: dat we maar een paar lessen himmel 'braaf' moesten zijn en dan kijken of de sfeer wat zou veranderen.... nouja das opzich nog niet zow erg, alhoewel ik dr geen last van heb maaroke, maar toen zei onze mentor dat degene die het hoogst staat voor frans dat tegen de franslerares moet gaan zeggen. Dat 'we' die afspraak hadden gemaakt, maar dat klopt geeneens omdat ze himmel nie vroeg ofzo of we dat wel wouden...  >:( k sta dus t hoogste voor frans dus moest ik dat zegge....  ze vroeg ook nie of ik t wou doen...  :-X Maar dus zei ik later tegen paar klasgenoten of we dr dus samen gewoon heen zouden gaan en dan zoiets uitleggen.... Maar nu wast vandaag en wou niemand natuurlijk weer met mij mee... zeiden ze zo van: ja je moet t wel zeggen hoor, ikzo: ja met jullie... nou dat woude ze nie  :o dus voelde k me wel beje bedrogen, dus nu heb ik nog nix gezegd ...   ::) Nou ja ik zie wel hoor, en zul je zien dat onze mentor morgen tijdens mentorles mij de schuld gaat geven ofso, omdat t nog niet gezegd is....
Sorry @miesh, kheb het een paar keer nagelezen, maar WAT moest jij nou precies tegen je lerares Frans zeggen ???

Dan heb ik toch iets fout gedaan bij de bereiding van dat toverdrankje geloof ik.  :-[
je overovergrootmoeder of zo iemand had het toch bereid, niet jij? :P

Eheu, er is idd weer een dipje onder de forummers (bij mij valt t wel mee maar ja ik had het gister he), mja, ik denk niet dat het door gebrek aan widm komt, je ziet het gewoon om de zoveel tijd terugkomen... Dat was een tijdje geleden toch ook? En toen zijn we er ook allemaal weer heel vrolijk bovenop gekomen :) dus Malcolm, nog heel veel beterschap en je bent op je verjaardag vast wel weer helemaal gezond!!
Oja Pino nogmaals gefeliciteerd!! (lees je wel niet meer vandaag mja toch) Wat heb je je dochtertje gegeven?

Ik moet ook snel naar bed, morgen het 1e uur les. Mja eerst nog ff de andere topics die ik volg nalezen natuurlijk. (tis maar goed dak ze niet allemaal volg)

welterusten iedereen, tot morgen,
liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5857 Gepost op: 14-11-2002, 22:53:42 »
e overovergrootmoeder of zo iemand had het toch bereid, niet jij?

't recept komt natuurlijk van haar. Ik heb 't gisteren speciaal voor Malcolm bereid en heb 't toen verprutst vrees ik. Ik had natuurlijk ook kunnen verwachten dat 't niet zou werken zonder 'n mensenteen erin.  ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5858 Gepost op: 15-11-2002, 00:37:45 »
Hoi allemaal,

Ik kom weer even kijken hoe het gaat. Pino nog gefeliciteerd met je dochter! :)

Han13, wat voor kapsel heb je? Zet anders even een foto van jezelf op t forum, dan kunnen we allemaal zien hoe mooi het geworden is. :)

Ik heb het idee dat het niet meer steeds slechter gaat met me, maar dat de toestand nu stabiel is. De beterschapwensen en het drankje hebben dus toch wel een beetje geholpen. :)
*Malcolm gaat nog even op zoek naar een mensenteen om er weer bovenop te komen. ;) Maakt t nog uit welke teen?

@Miesh, ik hoop dat jij ook snel beter wordt. Beterschap!

E, wat voor lekkers heb je gegeten?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5859 Gepost op: 15-11-2002, 09:25:09 »
heej iedereen!!
Sorry @miesh, kheb het een paar keer nagelezen, maar WAT moest jij nou precies tegen je lerares Frans zeggen ???
haha, t maakt niet uit hoor, is ook ún beje vaag verhaal... Maar ik moet zeggen dat we zo'n afspraak hebben gemaakt en dat we dan een paar lessen himmel stil en braaf moesten zijn.
Opzich niet erg, maar omdat we die afspraak niet hadden gemaakt en de reden dat ik dat moet zeggen omdat ik t hoogste sta voor frans is wel raar  :-X
Maarja ik zie het wel!
we hebben nu saai uurtje exact, beje prutsen met excel
het enige wat leuk is, dat je hier dus ook internet op hebt  :)
Maar de bel gaat zo denk ik
doejdoejj!!

dankje Malcolm, t gaat steeds beter  ;)