heej!
bleh, k voel me ook redelijk klote..... k voelde me iig 's ochtends al ziek, misselijk enz...
Nouja dat ging later wel wah beter, maar dan kom je op school: gaat iedereen tegen je aanlullen van dat ik wat moest zeggen voor frans. Want de lerares van frans had zo klacht ingediend bij onze mentor dat een paar jongens nooit wat deden enz. Dus toen zij weer hele preek tegen ons... En toen zij ze: dat we maar een paar lessen himmel 'braaf' moesten zijn en dan kijken of de sfeer wat zou veranderen....
nouja das opzich nog niet zow erg, alhoewel ik dr geen last van heb maaroke, maar toen zei onze mentor dat degene die het hoogst staat voor frans dat tegen de franslerares moet gaan zeggen. Dat 'we' die afspraak hadden gemaakt, maar dat klopt geeneens omdat ze himmel nie vroeg ofzo of we dat wel wouden...
k sta dus t hoogste voor frans dus moest ik dat zegge.... ze vroeg ook nie of ik t wou doen...
Maar dus zei ik later tegen paar klasgenoten of we dr dus samen gewoon heen zouden gaan en dan zoiets uitleggen.... Maar nu wast vandaag en wou niemand natuurlijk weer met mij mee... zeiden ze zo van: ja je moet t wel zeggen hoor, ikzo: ja met jullie... nou dat woude ze nie
dus voelde k me wel beje bedrogen, dus nu heb ik nog nix gezegd ...
Nou ja ik zie wel hoor, en zul je zien dat onze mentor morgen tijdens mentorles mij de schuld gaat geven ofso, omdat t nog niet gezegd is....
en we hadden vandaag GS, zegt de lerares (ook onze mentor) dat we paragraaf 1 en 2 al af moesten hebben. Nou dat had bijna niemand gedaan omdat dat niet in de werkwijzer stond en toen moesten sommige mensen die t nie afhadden wel paragraaf 1,2 en 3 voor morgen aan dr laten zien (als strafwerk), en sommigen die t nie afhadden niet... ik moet dus wel paragraaf 1,2,3 maken voor morge, vroeg ik wrm we ook paragraaf 3 (terwijl dat dus geen hw was) moeten maken... zegt ze: omdat ik boos ben
tssk,
naja sorry voor dit lange (lul)verhaal maar dat moest ff...
doejjdoejjj