Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551200 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5820 Gepost op: 13-11-2002, 18:05:17 »
pino, veel plezier vanaaf, alvast gefeliciteerd met je dochtertje, hoe oud wordt ze? veel plezier in t bos ;) en natuurlijk in antwerpen!

maareh, pino, ik zou hier maar mee uitkijken:

want voor je t weet mag je me hierbij gezelschap houden he:

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5821 Gepost op: 13-11-2002, 18:16:11 »
Ik zou eigenlijk ook buikspieroefeningen moeten gaan doen vanavond, maar ik heb net besloten niet te gaan fitnessen. M'n moeder gaat namelijk vanavond m'n haartjes verven en ik die van haar, dus daar hebben we veel tijd voor nodig.  :)

Dus eigenlijk niet zo goed van me, maar ik heb tegen mezelf gezegd dat 't niet zo erg is om 1 keertje niet te gaan. Ik ga gewoon vrijdag of anders zondag weer. (morgenavond kan zowiezo niet, want dan ga ik naar de kapper)

Vandaag heb ik eindelijk wat beslissingen omtrend m'n stageopdracht kunnen nemen. Gelukkig maar, want 't heeft erg lang geduurd voordat dat kon gebeuren. En dan kan ik nu hopenlijk hard aan de slag, want de tijd begint zo langzamerhand wel erg te dringen!

Zo, nu eerst effe bijlezen en dan dadelijk fijn haren verven.  ;)

« Laatst bewerkt op: 1-01-2003, 23:27:30 door Han13 »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5822 Gepost op: 13-11-2002, 18:24:14 »
Wat is iedereen tog weer sportief hier  :)
mn moeder en ik moeten ook altijd nog 's buikspieroefeningen gaan doen, we ginge eerst altijd op zaterdag joggen, alleen nu komt daar nie zo veel meer van  ::) Maar op atletiek gaan we ook wel buikspieroefeningen doen, maar das nie  zoveel...
Pino, (ik wil telkens piano ipv pino neerzette  :-[ )
alvast gefeli met je dochtertje!  :)
han, veel plezier zo met haar verve  ;) dat t maar mooi mag worde  :D
doris, veel suc6 nog met je buikspieroefeninge  ;)
e, k hoop dat t idd doorgaat zondag  :)

voorderest, op school was t wel gezellig, wel 'n moeilijke rep. wis  :-X

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5823 Gepost op: 13-11-2002, 18:40:58 »
argh, ik ben in een ik-haat-alles-en-ben-depri-aan-het-worden-bui !! vraag me niet waarom, maar soms kan ik zo van die momenten hebben dat zomaar door iets dat gezegd wordt (heel onschuldig) alles lijkt tgn te steken !! (en neeeee, geen regels op komst nee :p )pff, ga me wat afreageren ergens op het net...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5824 Gepost op: 13-11-2002, 18:45:52 »
Ach wat lief van jullie allemaal me zo op te vrolijken :). Niet dat ik t nu niet meer erg vind dat t niet doorgaat, cabaret en Woestijnvisquizbezoek (mooi scrabblewoord), mja. Ik begin dan nu maar gewoon weer af te tellen naar volgende week woensdag... Die is dan ook wel extra leuk, want na school heb ik met die twee vrienden van cabaret afgesproken, gaan we de hele middag iets proberen te schrijven, of dat nu lukt of niet is sowieso heel gezellig natuurlijk :) en daarna gelijk samen door naar cabaret, en uiteraard daarna nog wel een uurtje, of anderhalf, nakletsen :) :). (ik ben alweer 'te enthousiast' aan het worden hoor...) Ja daar heb je ws wel gelijk in Doris, dat ik zo ben. Ook met Sinterklaas heeeeel erg, je wilt echt niet weten hoe ongelofelijk ik me elke dag op 7 en 8 december aan het verheugen ben, en op de derde Sintviering in de kerstvakantie, maar dat is nog niet helemaal geregeld, dus daar denk ik nog niezo veel aan. Maar ja och ik vind het ook wel weer leuk om zo enthousiast te (kunnen) zijn, en dat ik het dan extra erg vind als het niet doorgaat... tja och, als het Woestijnvisquizbezoek niet doorgaat vind ik het erg jammer maar daar kan ik wel mee leven, maar cabaret... tjaaaaa... cabaret is heilig voor me... ;)

iig thnx voor het opvrolijken allemaal en voor het helpen hopen dat het toch nog doorgaat, en ik ga eens mijn msn opstarten dat heb ik wel verdiend vind ik nu ik zo'n gapende leegte op mijn woensdagavond heb ;).

Pino veel plezier met al je bezigheden en alvast gefeliciteerd met je dochtertje! En Han veel succes met je haren.

liefs Annemieke

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5825 Gepost op: 13-11-2002, 18:48:46 »
(en neeeee, geen regels op komst nee :p )
haha, das ook weer Belgisch, of beter gezegd heel erg letterlijk vertaald Frans ;).
Kop op A&K, het komt wel weer goed! Reageer je maar ff af idd, dan voel je je vast alweer wat beter ;). Of gewoon chocola eten :P

• Forumlid
« Reactie #5826 Gepost op: 13-11-2002, 18:58:38 »
haha, das ook weer Belgisch, of beter gezegd heel erg letterlijk vertaald Frans ;).
Kop op A&K, het komt wel weer goed! Reageer je maar ff af idd, dan voel je je vast alweer wat beter ;). Of gewoon chocola eten :P

ksnap het nie, waarom is dat letterlijk vertaald frans???
en meestal eet ik net niet als ik zo een bui heb, dan heb ik gewoon zin om alles kapot te maken, maar gelukkig doe ik dat niet

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5827 Gepost op: 13-11-2002, 19:03:36 »
Bedankt allemaal voor jullie opbeurende reacties op mijn post van gisteren. Ik ben het nu alweer een beetje vergeten. Ik ben alweer mijn taktiek toe aan het passen van verdringen tot 3 januari (niet slim, maar ja).

Robbie, volgens mij zit het probleem met de wachttijden in de Nederlandse ziekenhuizen niet in de drukte, maar in de budgetten. Ik heb begrepen dat de artsen tijd genoeg hebben, maar dat er geen geld is om mensen te helpen (vraag me niet waarom, ik snap het ook niet). Ik woon in de zogenaamde Euregio (bij het drielandenpunt in de buurt) en hier gaan idd veel mensen in Duitsland of Belgie naar het ziekenhuis.
Wat betreft die date: het probleem is volgens mij als je ergens te veel op hoopt, gaat het altijd mis. Voordat ik mijn vriend leerde kennen had ik altijd kort verkering met iemand (2 weken ofzo), dan had ik het wel gezien. Toen leerde ik mn vriend kennen. Omdat hij vijf jaar ouder was en ik dat best veel vond (op je 16e is 5 jaar veel), had ik eigenlijk geen hoge verwachtingen. En zie daar, intussen zijn we bijna 11 jaar verder en wonen we al ruim 6 jaar samen. Al ik jou was, zou ik proberen een beetje te genieten, dan komt de rest vanzelf wel (ik lijk wel zo'n oma  ;D).

Tijgertje: neem lekker een baaldag en ga de hele dag thuis internetten, daar knap je wel van op. Enne voor die uitslag zou ik maar een cremepje bij de dokter halen. Ik had dat laatst ook, een of ander eczeem in mn gezicht. Heb ik zes weken mee rondgelopen. Ik dacht dat het vanzelf wel over ging. Toen maar eens naar de dokter, een creme gekregen en voila; na twee dagen was het weg. (nu is het er weer  :().

Nou ja, ik ga eerst maar eens verder lezen.

OW ja!!!!! Ik heb twee poppetjes gezien bij het logo van Compuart. Een prinsesje en een nar. Goed he? :D

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5828 Gepost op: 13-11-2002, 20:09:48 »
Hoi allemaal,

Wat wordt er veel gepost :)
Met mij gaat t niet zo goed. Ik voel me steeds zieker. :( Keelpijn, verkouden, hoofdpijn en ik krijg het steeds kouder  :(
Ik hoop dat ik zaterdag op mijn verjaardag weer een beetje beter ben en zondag meekan naar België.  ::)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5829 Gepost op: 13-11-2002, 20:35:54 »
Misschien kan ik zondag dusNIET
Ik kan zondag dus NIET

Sorry :-\

{sorry, was ff het bericht aan't editen voor YaBB SE ontwikkelingsdoeleinden. Oorspronkelijke bericht weer hersteld - Compuart}

« Laatst bewerkt op: 14-11-2002, 08:44:25 door Compuart »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5830 Gepost op: 13-11-2002, 20:43:14 »
Hoi allemaal,

Wat wordt er veel gepost :)
Met mij gaat t niet zo goed. Ik voel me steeds zieker. :( Keelpijn, verkouden, hoofdpijn en ik krijg het steeds kouder  :(

Niet in paniek raken, want hier is zuster Han!  ;)

Citaat
Ik hoop dat ik zaterdag op mijn verjaardag weer een beetje beter ben en zondag meekan naar België.  ::)

Ik ga er voor zorgen dat je je zaterdag weer helemaal op en top voelt.  :)  Neem maar 'n slokje van dit toverdrankje:

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5831 Gepost op: 13-11-2002, 20:45:44 »
haai iedereen!
ah, beterschap malcolm  :-*
k hoop dat je gauw weer beter wordt.... iedereen is ziek....  lkkr saai  :-X
k ben beje gestressd door alles, ga ook veeel te laat naar bed, maja vandaag komt feyenoord ook weer....  ::)
nouja, nog prettige avond iedereen!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5832 Gepost op: 13-11-2002, 20:51:04 »

dat haarverven is niet helemaal goed gelukt he...? ::) ;D

ik ben nu extra chago geworden omdat Daan niet kan en ik dus ook niet. :( maar goed wilde hem dus opbellen om te horen of dat nu echt zo zeer definitief was, issie natuurlijk telkens in(ternet)gesprek. zucht. En mn msn had ook vreselijk irritante kuren, gooide me er telkens af en zow... :(

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5833 Gepost op: 13-11-2002, 20:53:48 »
Niet in paniek raken, want hier is zuster Han!  ;)
Ik ga er voor zorgen dat je je zaterdag weer helemaal op en top voelt.  :)  Neem maar 'n slokje van dit toverdrankje:

Dank je Han. :) Dat is lief van je.
*Malcolm neemt een slokje en gaat even lekker op bed liggen.

• Forumlid
« Reactie #5834 Gepost op: 13-11-2002, 21:00:53 »
word vlug beter malcolm !!

argh, ze zenden Man U ook al niet uit vanavond omdat ze al geplaatst zijn... erg erg erg

naja, ga straks naar de selecties v miss belgie kijken dan maar

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5835 Gepost op: 13-11-2002, 21:01:01 »
[

Je gaat dat spul toch niet echt drinken he? Het ziet er uit alsof het hele slechte limonade is....  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5836 Gepost op: 13-11-2002, 21:03:49 »
Je gaat dat spul toch niet echt drinken he? Het ziet er uit alsof het hele slechte limonade is....  ;D
misschien is het een soort gelkaarsenspul... :P :P :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5837 Gepost op: 13-11-2002, 21:43:42 »
dat haarverven is niet helemaal goed gelukt he...? ::) ;D

Ja, 't is erg mooi geworden, al zeg ik 't zelf. Nu morgen nog 'n knipbeurt en ik kan er weer 'n paar weekjes tegenaan!   ;)

Citaat
Dank je Han.  Dat is lief van je.

Graag gedaan Malcolm.  :)

Citaat
Je gaat dat spul toch niet echt drinken he? Het ziet er uit alsof het hele slechte limonade is....  

He! Wat denk je wel! Dit toverdrankje is speciaal door m'n over-over-groot-oma ontwikkeld zo'n 200 jaar geleden om m'n over-over-groot-opa te genezen van al z'n kwaaltjes. De werking van dit toverdrankje mag echt niet onderschat worden!!!  ;D

• Forumlid
« Reactie #5838 Gepost op: 13-11-2002, 22:21:33 »
tuurlijk ni! han is er nl uit voortgekomen  ;)

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5839 Gepost op: 14-11-2002, 02:08:11 »
Is Han dan ook betoverd ??? :o ;D
Ben jij het zusje van HP???

't werd een beetje koud buiten...