Ach wat lief van jullie allemaal me zo op te vrolijken
. Niet dat ik t nu niet meer erg vind dat t niet doorgaat, cabaret en Woestijnvisquizbezoek (mooi scrabblewoord), mja. Ik begin dan nu maar gewoon weer af te tellen naar volgende week woensdag... Die is dan ook wel extra leuk, want na school heb ik met die twee vrienden van cabaret afgesproken, gaan we de hele middag iets proberen te schrijven, of dat nu lukt of niet is sowieso heel gezellig natuurlijk
en daarna gelijk samen door naar cabaret, en uiteraard daarna nog wel een uurtje, of anderhalf, nakletsen
. (ik ben alweer 'te enthousiast' aan het worden hoor...) Ja daar heb je ws wel gelijk in Doris, dat ik zo ben. Ook met Sinterklaas heeeeel erg, je wilt echt niet weten hoe ongelofelijk ik me elke dag op 7 en 8 december aan het verheugen ben, en op de derde Sintviering in de kerstvakantie, maar dat is nog niet helemaal geregeld, dus daar denk ik nog niezo veel aan. Maar ja och ik vind het ook wel weer leuk om zo enthousiast te (kunnen) zijn, en dat ik het dan extra erg vind als het niet doorgaat... tja och, als het Woestijnvisquizbezoek niet doorgaat vind ik het erg jammer maar daar kan ik wel mee leven, maar cabaret... tjaaaaa... cabaret is heilig voor me...
iig thnx voor het opvrolijken allemaal en voor het helpen hopen dat het toch nog doorgaat, en ik ga eens mijn msn opstarten dat heb ik wel verdiend vind ik nu ik zo'n gapende leegte op mijn woensdagavond heb
.
Pino veel plezier met al je bezigheden en alvast gefeliciteerd met je dochtertje! En Han veel succes met je haren.
liefs Annemieke