Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551296 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5800 Gepost op: 12-11-2002, 22:14:48 »
Oh en las ik daar iets over onderweg naar morgen? Nooit gezien maar ik ken het liedje wel :)
haha, nou ik heb dr iets over gezegd ja, maar k ken t liedje nie en de serie ook nie  :D ;)
En gelukkig dat t een misverstand was over die date  ;)
Ik hoop dat jullie zowiezo goeie vrienden blijven  :)

Maar ikke ga nu naar bedje!
Truste iedereen!!!  :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5801 Gepost op: 12-11-2002, 22:43:39 »
Citaat
Bovendien denk ik niet dat jij problemen zal hebben met 't schrijven van 'n verslag. Vooral nu met al die boekverslagen voor school ben je er toch al getraind in!  ;)
Ja, hijs af! hijs af! eeeeeeeindelijk jeej jeej!! (en nu is de printer met die zes kantjes aan het worstelen, het lukt m nie echt goed om ze te printen maar ja hij is nu eenmaal sloom ;D)
Daarom was het ook niet erg dat ik zo veel bij te lezen had, alleen maar leuk dus :). (hoewel ik wel eens naar bed wil eigenlijk, morgen vroeg op, hm)

Robbie, niet meer zo somber worden, je zult ECHT NIET altijd eenzaam en alleen blijven!!!! En als iemand opeens na 1 dag leuk en aardig tegen je doen, plotseling geen smsjes meer beantwoordt en je niet meer zou willen zien (zou wel heel raar zijn ???) dan is hij jou niet waard, maar dat is natuurlijk wel heel erg onws, dus niet meteen het ergste verwachten :).

Wie gaat dr nou nog mee zondag?? Iemand?

Nou fijne avond voor wie nog lang gaat opblijven, anders welterusten en tot morgen, ik ga snel naar bed!

liefs Annemieke

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5802 Gepost op: 13-11-2002, 08:45:37 »
woohoow de eerste ochtendpost!

Dankje e. Ik word gewoon nogal vlug paranoide. Zeker als het iemand is die ik zelf nog wel graag wil terugzien. Maar het is dus allemaal opgehelderd.

@ @miesh: Het gaat zo:
Onderweg naar morgen
Een reis die duurt een leven lang
Onderweg naar morgen
een onvoorspelbaar spel
een weg bezaaid met lief en leed
waarvan je nog zo wEINig weet
de toekomst houdt zoveel voor jou verborgen
en al drOOm je soms van gisteren
je weet je leeft vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
voortdurend onderweg naar morgen
voortdurend onderweg naar morgen

en nu nog even zeuren: Ik sta speciaal vroeg op zodat ik vroeger kan gaan werken en dus ook vroeger naar huis. Ik moet maar iets van een 20 km rijden en heb nog nooit in de file gestaan. Wat denk je? Ik sta eens vroeger op en ik kom in de file terecht!! 20 minuten lang! Nou kan pas nog later naar huis dan anders. grmbl

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5803 Gepost op: 13-11-2002, 09:03:24 »
en nu nog even zeuren: Ik sta speciaal vroeg op zodat ik vroeger kan gaan werken en dus ook vroeger naar huis. Ik moet maar iets van een 20 km rijden en heb nog nooit in de file gestaan. Wat denk je? Ik sta eens vroeger op en ik kom in de file terecht!! 20 minuten lang! Nou kan pas nog later naar huis dan anders. grmbl
Balen he?
Ik had ook een keer zoiets. Ik stond nooit in de file 's avonds maar ik moest echt heel mega naar de wc en er stond toen opeens file natuurlijk. (De stoplichten op een druk kruispunt deden het niet meer.) Er was op die route geen tankstation. Ik moest zo nodig dat ik net had besloten om maar in het bos te gaan (het was donker dus eigenlijk wilde ik niet) en toen begon het gelukkig net te rijden dus ben ik maar doorgereden. Was toch bijna thuis.

Ahum, niet echt interresant maar goed...

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5804 Gepost op: 13-11-2002, 09:24:45 »
jawel, het is altijd zo typisch. Alsof de 'bovenhand' het er om doet ofzo. Altijd als je ergens dringend moet zijn, zul je in de file komen terwijl er die nooit is op die weg.
Of als mijn moeder bijvoorbeeld de ramen gewassen heeft kan je er 1000 euro op verwedden dat het een uur later gaat regenen.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5805 Gepost op: 13-11-2002, 09:31:34 »
jawel, het is altijd zo typisch. Alsof de 'bovenhand' het er om doet ofzo. Altijd als je ergens dringend moet zijn, zul je in de file komen terwijl er die nooit is op die weg.
Of als mijn moeder bijvoorbeeld de ramen gewassen heeft kan je er 1000 euro op verwedden dat het een uur later gaat regenen.
;D ;D ;D

Maar andersom kan natuurlijk ook. Moet je je haasten om de trein ofzo te halen, heeft tie vertraging (maar als je denkt, ik kan rustig aandoen want de trein heeft toch altijd vertraging, is tie al weg).

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5806 Gepost op: 13-11-2002, 11:42:24 »
Dat programma is dus echt super gewoon!!!! Ik heb het op BBC gevolgd. Mens je gaat echt zo ongelooflijk versteld staan in de voorlaatste aflevering!!! Ik viel bijna achterover!

Niets zeggen he RA!!!! :-X

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5807 Gepost op: 13-11-2002, 12:01:32 »
han, vervelend zeg van die moeder van je vriendin, maar als ze nu van de ic af mag komt het vast allemaal weer goed.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5808 Gepost op: 13-11-2002, 12:10:35 »
Dat programma is dus echt super gewoon!!!! Ik heb het op BBC gevolgd. Mens je gaat echt zo ongelooflijk versteld staan in de voorlaatste aflevering!!! Ik viel bijna achterover!

Niets zeggen he RA!!!! :-X

Tuurlijk niet ;)
Welke aflevering zit je nu?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5809 Gepost op: 13-11-2002, 13:20:36 »
euhmmm....gisteren was geloof ik van 10:00 tot 11:00 uur. (k heb wel goed opgelet he?! :-\)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5810 Gepost op: 13-11-2002, 13:42:36 »

En om ook nog even iets te lossen over die date: de reden dat mijn maandag zo minder was, was omdat ik het gevoeld had dat ie plots heel anders was tegen mij. En geen smsjes meer beantwoorden enzo. Voelde me echt k*t. Maar nou heb ik het net besproken op msn en ik heb me weer allerlei domme dingen in mijn hoofd gehaald natuurlijk. Paranoid ikke ook. Hij kwam helemaal uit de lucht vallen en zo van 'Oh sorry en dat was echt niet de bedoeling' enzo. Zo een opluchting. Ik dacht al dat ik iets verkeerds gezegd had ofzo en dacht als zo iemand sociaal mij al niks vindt en me liever niet meer wil zien, dan blijf ik zeker voorgoed eenzaam en alleen achter (ja als ik eenmaal beetje down ben wordt het steeds erger) Maar het was dus allemaal weer een vergissing en misinterpretatie enzo.

ik herken mezelf hier dus echt wel in hoor :) ik denk steeds als mijn vriend niet enthousiast genoeg antwoordt ofzo dat er iets gaande is ofdat ik iets verkeerds gezegd/gedaan heb en dat hij me niet meer wil enzo...als het dan allemaal uitkomt dan neem ik de dingen gewoon te verkeerd op! Hij mailde eens:' jij bent veel te verliefd op mij' en ik direct in paniek, gewoon het gedacht dat het blijkbaar niet wederzijds was ofzo of dat ik overdreef maar gelukkig zei hij wat later dat ik daar echt niet moet opletten,dat hij meestal zelf niet beseft wat hij zegt  ::) af en toe wat paranoia dus :)

De morgen op school was redelijk saai moet ik zeggen...heb al betere meegemaakt maar ja :) straks aardrijkskunde blokken, eerst nog ff wat bijlezen

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5811 Gepost op: 13-11-2002, 14:12:48 »
Volgens mij gaan ze nu vragen wat blokken betekent ;)

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5812 Gepost op: 13-11-2002, 14:41:56 »
Volgens mij gaan ze nu vragen wat blokken betekent ;)
Ho es ff! Dat kennen we (dit keer ;D) ook in Nederland hoor.

Nu ga ik eens ff zeiken (als jullie het niet erg vinden, en anders dan toch)
Wat een klotedag vandaag. Ik ben moe, heb 3 dagen achter elkaar slecht tot niet geslapen. Mijn ogen vallen bijna dicht. Ik zal zometeen maar eens een goeie bak sterke thee halen. Dan loopt mijn collega ook nog eens te zeiken. Bah.  
Vanavond komen ze voor de kabelaansluiting voor mijn computer (jawel, ik heb een eigen comp gekocht en zometeen kan ik dus ook 's avonds computeren!) MAAR vanavond is mijn salsa-avond en vorige week ging ook al niet door :(  
Gelukkig is er sinds vrijdag een salsa-avond met partner en ik heb mijn vriend zover gekregen dat hij meegaat! Voor 1x, behalve als hij het ook leuk vind maar dat denk ik niet. Maar ik heb al iemand anders, 1 van de meiden waarvan haar vriend ook niet mee wil. Dan zijn we om de beurten man ;D

Oja, ik heb ook nog een of andere uitslag op mijn gezicht. Allemaal kleine bultjes en het kriebelt. Gelukkig valt het amper op, maar klote is het wel. Ik denk dat het van mijn gezichtscreme komt, maar ik heb het al een paar x gebruikt en toen had ik nix.  ???

« Laatst bewerkt op: 13-11-2002, 15:03:28 door Tijgertje »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5813 Gepost op: 13-11-2002, 15:24:36 »
Ja das irritant Tijgertje. Maar natuurlijk mag je wel even hier klagen :).

School was niet erg bijzonder, wel gezelli. Ik vind het zo erg dat cabaret niet doorgahaat!! :'(

En A&K en RA, gaan jullie niet zondag? Voor jullie toch niet zo ver weg zou ik denken??

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5814 Gepost op: 13-11-2002, 16:16:16 »
Wat is er zondag  ??? :-[

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5815 Gepost op: 13-11-2002, 16:36:18 »
Beste Molfan,

Deze keer een iets andere nieuwsbrief dan gebruikelijk. Een kans om de geboorte mee te maken van een nieuw format verzonnen door de makers van 'Wie is de Mol?'. Wees er snel bij, want het is aanstaande zondag al en opgeven is noodzakelijk!

Hieronder het (exclusieve) persbericht

Woestijnvis heeft het druk. De bedenkers van 'Wie is de mol?' zijn druk bezig met het derde mol-seizoen in Belgie, maar toch zien ze kans om een nieuw programma uit de Woestijnvis-koker te toveren: namelijk een quiz. Voor een proefprogramma van deze quiz - die ook is bedoeld voor de Nederlandse televisie - zoekt Woestijnvis Nederlands publiek. Wie wil, kan
als eerste met eigen ogen de geboorte van een nieuwe tv-hit aanschouwen.

De quiz is een echte kennisquiz, maar desalniettemin gaat het vooral om de
lol en zullen de vragen soms uit onverwachte hoek komen. De presentator is Tom Lenaerts, een in Belgie bekende tv-presentator van onder andere de tv-programma's 'Schalkse Ruiters' en 'Mannen op de rand van een zenuwinzinking' (beide samen met Bart de Pauw). Hij is ook oprichter van Woestijnvis.

Woestijnvis nodigt je uit om op

Zondag 17 november 2002

naar Vilvoorde (vlakbij Brussel) te komen voor de opname van de Nederlandse pilot.

Speciaal voor het Nederlandse publiek vertrekt op 17 november om 14.45 uur een bus vanuit Amsterdam met een tussenstop om 15.45 uur in Utrecht. In deze twee plaatsen kan iedereen instappen die het leuk vindt om als publiek te
fungeren. Belangrijk: geef je vantevoren op, op het volgende emailadres:

woestijnvisquiz@yahoo.com

Vermeld in het mailtje je naam, telefoonnummer en leeftijd. Mocht je met meer mensen komen, geef dan op hoeveel mensen je meeneemt en geef van iedereen ook de leeftijd op. Er is maar een beperkt aantal plaatsen. Daarom bevestigen we iedereen die uiteindelijk meekan persoonlijk, per telefoon.

We zijn benieuwd en wachten met spanning op al jullie reacties,

Redactie Woestijnvisquiz (dit is niet de titel van de quiz, maar een
werktitel)

Rechtstreeks gekopieerd uit mijn mailbox...

Alstemblaft...

Misschien kan ik zondag dusNIET

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5816 Gepost op: 13-11-2002, 16:42:34 »
jammer daan!

ik heb net ff een uurtje gesport, t ging wel lekker. ik heb mezelf inmiddels zo ver gekregen om per dag 180 buikspieroefeningen (sit-ups) te doen: 's morgens en 's avonds iedere keer 90, verdeeld in 30x gewoon, 30x schuine buikspieren en 30x m'n andere schuine buikspieren :) ik wil nl. ff buikspieren kweken en t lukt al aardig :) maar ja, ik was dus in de sportschool met m'n moeder en dr waren 2 andere meisjes. een daarvan zit bij mij opschool en zij is echt supersupersuper dun, maar heeft wel spieren enzo. dus op school dacht ik altijd van so zeg die heeft geluk met zo'n figuurtje, maar volgens mij heeft ze dus gewoon anorexia zoals ze daar stond te rammen op die fitness apparaten bah! nja, ik heb nu ff voor mezelf beslist dat ik dus echt niet zo dun wil worden. ik wil nl. wel n beetje afvallen maar t is wel goed dat ik nu zo iemand gezien heb, want zo wil ik dus echt níet worden krijg je alleen maar problemen van...

vanaaf ga k ff gezelli oppassen op oscar, hij is best wel lief enzo en luistert altijd best wel goed dus dat is wel n leuke manier van geld verdienen. nu weer ff de rest van t forum lezen :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5817 Gepost op: 13-11-2002, 16:52:06 »
Misschien kan ik zondag dus NIET
:o :o :o :'( :'( :'(
dat meen je niet!! waarom? dan kan ik ook niet meer gaan, nou zeg... :-\

Doris wow zeg echt knap dat je dat kunt volhouden! Oja je had het over foto's maken, maar dat was ik niet van plan, ik heb er momenteel geen rolletje in, maja het ziet dr naar uit dat t dus niet eens meer doorgaat... damn, dat ook al niet!! (net als cabaret :'()

Ja ktreur nog steeds om cabaret, maar net wel een hele tijd met een van die cabaretvrienden gebeld dus dat scheelt.

Daantje ik hoop dat je toch op een of andere manier je zondag vrij weet te maken... :-\

EDIT: nog even het mailtje laten zien dat ik van woestijnvisquiz@yahoo.com kreeg:

"Hallo Annemieke en Daan,

Geweldig dat jullie naar de opnames van de nieuwe
Woestijnvisquiz willen komen. Zoals jullie al weten is
het een kennisquiz en die wordt opgenomen in een
studio. Hierdoor zal het inhoudelijk heel anders zijn
dan ‘Wie is de Mol?’, maar door het onmiskenbare
Woestijnvissausje zullen jullie vast en zeker een
leuke middag/avond hebben.
Ik neem een van de volgende werkdagen telefonisch
contact met jullie op om af te spreken waar jullie op
de bus stappen. De bus is nog niet vol, dus als jullie
nog meer mensen mee willen nemen, dan kan dat.
Groet van Anton Jongstra
Woestijnvis"

« Laatst bewerkt op: 13-11-2002, 16:56:30 door e »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5818 Gepost op: 13-11-2002, 17:16:19 »
aach e wat jammer voor je dat het allemaal (misschien) niet door gaat. dat zijn echt van die dingetjes die gebeuren net als je je d'r heel erg op gaat verheugen enzo, de enige tip die ik je kan geven is dat je d'r gewoon niet meer te veel aan moet denken. zeker met zoiets als cabaret, dat is d'r de volgende keer weer dus niet getreurd ;) en ja, met zo'n quiz opname is dat natuurlijk wel iets anders, maar ja dan is d'r gewoon ff nix aan te doen he. volgens mij ben jij altijd heel erg snel heel erg enthousiast over dingen en dan komt de klap als het niet door gaat harder aan. dus of je moet minder enthousiast worden (maar dat is wel moeilijk geloof ik) of gewoon beter om leren gaan met dit soort teleurstellingen (maar dat is ook wel moeilijk, tenminste vind ik altijd want ik heb dit soort dingen ook wel vaak dus spreek uit ervaring). anyway, d'r komt binnenkort vast wel weer iets anders dat heel erg leuk is, en anders is d'r altijd nog cabaret. suc6 d'r mee ;)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5819 Gepost op: 13-11-2002, 17:35:04 »
Hallo hallo
Even snel een berichtje van Pino hier. Heb eens even lekker bij zitten lezen, gezellig. Denk ik vakantie te hebben, nou ik heb het al lang niet meer zo druk gehad als in de afgelopen dagen! En nu ben ik MOE!
Maar er komen leuke dagen, dus ik ga gewoon door. Tralalalalatralalalalala. En....hoppekeee, nog eeb sprongetje erbij...

Zo, ik ben weer boven Jan.
Vanavond een gezellig avondje met een cluppie oud-collega's, morgen is mijn dochtertje jarig, overmorgen met een zwik kleuters naar het bos en zaterdag naar Antwerpen (ja, ja, Pino goes International!) naar The Night Of The Proms. Zondag nog een feestje en dan stort ik denk ik wel in. Dan mag Doris dit doen:

...en dan doe ik dit:

....lijkt me een goeie deal!

Nou e, ik hoop dat het zondag toch nog doorgaat, wij wachten op verslag!