Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551291 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5780 Gepost op: 12-11-2002, 16:52:06 »
hee iedreen! ovide, hoe ging het in t ziekenhuis? RA, dat is toch juist leuk, ondertitelen! dat vind ik echt niet stom, en de rest van de forummers ook niet zo te lezen :) e, wat n goede cijfers! gefeliciteerd :)

ik heb vandaag aardrijkskunde teruggekregen, en k had een 8. sow ik was echt zó blij, hij telt nl. voor 40% bij m'n schoolexamen, en 20% bij mn eindexamen :) k had ook engels terug, een 9.3, wiskunde, een 7.3 en voor duits een 5.9 maar ja, duits boeit me toch nooit zo en hij telt niet mee, dus ik ben heel erg tevreden :) bij engels keken we vandaag de film, of iig een stuk dr uit, "the cement garden". heeft iemand van jullie die wel eens gezien? het is echt de ergste film die ik ooit gezien heb bah.

ik ga de rest van t forum nu bijlezen. 'n fijne middag/avond nog allemaal!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5781 Gepost op: 12-11-2002, 17:29:47 »
Hoi!
Ovide, hoe was het in het ziekenhuis? Waar ga je eigenlijk aan geopereerd worden?
En Robbie, vertalen is niet stom, het lijkt me juist erg lastig. maar als jij het leuk vindt, doet het er toch uberhaupt niet toe wat iemand anders ervan vindt? In elk geval succes met zoeken naar een nieuwe baan.
Ik ga straks een uurtje mediteren, klinkt suf maar is erg ontspannend. Er zitten trouwens uilen bij het gebouw waar ik dat doe, dus misschien zie ik straks harry potter nog voorbij vliegen :o ;D

groeten van de tuinkabouter

't werd een beetje koud buiten...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5782 Gepost op: 12-11-2002, 17:43:08 »
Goeieavond! Han is d'r weer!  :)

Nog geen bericht van ovide hoe 't is gegaan in 't ziekenhuis? Als 't maar goed gegaan is allemaal! Hopenlijk horen we strakkes nog iets van haar.

Wat 'n goede punten e en Doris! Daar mogen jullie wel trots op zijn. Dan weet je gelijk ook dat al dat leren niet voor niks is geweest.  :)

Wat leuk RA dat je iets gevonden hebt dat je leuk vindt om te gaan doen. Nu maar hopen dat ze 'n baan voor je hebben bij die ondertitelfirma. Anders moet je 't gewoon ergens anders proberen, maar ik weet eerlijk gezegd niet of die er wel zo veel zijn, ondertitelfirma's.

Mijn dag was erg saai vandaag. Iedereen van m'n afdeling had een of andere cursus, waar ik niet heen hoefde. 't gevolg was dus dat ik de hele dag alleen zat en alle telefoontjes kon opnemen. Maar goed, aan de dag is gelukkig toch nog 'n eind gekomen.

En vanavond hoef ik eindelijk 'ns helemaal niks te doen. De dans training gaat niet door vanavond en ik ga ook niet fitnessen, dus ik kan lekker op de bank gaan hangen tv kijken. Alhoewel, ik weet geeneens of er wel wat leuks op is op dinsdagavond. Ik ben er normaal nooit op dinsdagavond, dus ik heb geen idee wat er allemaal op is. Dadelijk maar 'ns de tvgids erbij nemen.  :)

Maar eerst effe lekker 'n hapje eten, want m'n buik begint te knorren.  ;)

« Laatst bewerkt op: 12-11-2002, 17:43:39 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5783 Gepost op: 12-11-2002, 17:44:31 »
Nog suc6 met je verslag, of ben je dr inmiddels al mee klaar?  ;)
Nee helaas nog lang niet ::) :( Heb mn moeder nog geholpen met tientallen enveloppen dichtplakken en postzegels en adresetiketten erop plakken. En zo'n boekverslag schiet gewoon sowieso nooit op >:(.

Citaat
Voorderest ga k zo heartbreak high gaan kijken, ben ik gewoon superverslaafd aan  ::)  
ja dat was ik vroeger ook, net als aan Onderweg Naar Morgen (is wel al lang geleden hoor), daarom moet ik die allebei vooral niet te vaak meer kijken als ik ze tegenkom want ik moet niet opnieuw verslaafd raken, kost veel te veel tijd elke dag! Kheb gister weer eens vrij veel tv gekeken, omdat ik die reclame met Pamela wilde zien, maar kben m niet tegengekomen helaas.

Wow Doris jij hebt idd ook wel onwijs goeie cijfers! En als Duits niet meetelt dan maakt het toch ook niet uit :). Die film heb ik nog nooit van gehoord. Wij kijken bij Engels nu de film van 'The Merchant of Venice' van Shakespeare (geloof ik...), gelukkig wel met ondertiteling (ja RA, je kunt sommige mensen ook erg blij maken met je werk ;)), maar wel heel erg saai vind ik.

---(later) ben ik weer, Daantje belde :)
Wie heeft er verder nog de nieuwsbrief gelezen en is van plan te gaan??

---(later) Ok, wij zijn opgegeven! Khoop dat er idd nog plaats is en dat jullie ook allemaal komen, lijkt me gezellig!!

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5784 Gepost op: 12-11-2002, 18:11:22 »
Uhhhh, welke nieuwsbrief?  ???

Ik heb werkelijk geen idee waar je 't over hebt. Ik ga 'ns zoeken op de site.......

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5785 Gepost op: 12-11-2002, 18:13:39 »
Beste Molfan,

Deze keer een iets andere nieuwsbrief dan gebruikelijk. Een kans om de geboorte mee te maken van een nieuw format verzonnen door de makers van 'Wie is de Mol?'. Wees er snel bij, want het is aanstaande zondag al en opgeven is noodzakelijk!

Hieronder het (exclusieve) persbericht

Woestijnvis heeft het druk. De bedenkers van 'Wie is de mol?' zijn druk bezig met het derde mol-seizoen in Belgie, maar toch zien ze kans om een nieuw programma uit de Woestijnvis-koker te toveren: namelijk een quiz. Voor een proefprogramma van deze quiz - die ook is bedoeld voor de Nederlandse televisie - zoekt Woestijnvis Nederlands publiek. Wie wil, kan
als eerste met eigen ogen de geboorte van een nieuwe tv-hit aanschouwen.

De quiz is een echte kennisquiz, maar desalniettemin gaat het vooral om de
lol en zullen de vragen soms uit onverwachte hoek komen. De presentator is Tom Lenaerts, een in Belgie bekende tv-presentator van onder andere de tv-programma's 'Schalkse Ruiters' en 'Mannen op de rand van een zenuwinzinking' (beide samen met Bart de Pauw). Hij is ook oprichter van Woestijnvis.

Woestijnvis nodigt je uit om op

Zondag 17 november 2002

naar Vilvoorde (vlakbij Brussel) te komen voor de opname van de Nederlandse pilot.

Speciaal voor het Nederlandse publiek vertrekt op 17 november om 14.45 uur een bus vanuit Amsterdam met een tussenstop om 15.45 uur in Utrecht. In deze twee plaatsen kan iedereen instappen die het leuk vindt om als publiek te
fungeren. Belangrijk: geef je vantevoren op, op het volgende emailadres:

woestijnvisquiz@yahoo.com

Vermeld in het mailtje je naam, telefoonnummer en leeftijd. Mocht je met meer mensen komen, geef dan op hoeveel mensen je meeneemt en geef van iedereen ook de leeftijd op. Er is maar een beperkt aantal plaatsen. Daarom bevestigen we iedereen die uiteindelijk meekan persoonlijk, per telefoon.

We zijn benieuwd en wachten met spanning op al jullie reacties,

Redactie Woestijnvisquiz (dit is niet de titel van de quiz, maar een
werktitel)

Rechtstreeks gekopieerd uit mijn mailbox...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5786 Gepost op: 12-11-2002, 18:14:57 »
Dank allemaal om het niet stom te vinden. De meesten kijken me altijd wat raar aan als ik het zeg.
Maar ik heb in het bedrijf waar ik nu zit ook ee nvacature gezien en daar hebben ze ook vertalers nodig. Dus ga daar eerst proberen, want is lekker dichtbij en betaalt goed.

vertel, wat was er allemaal zo leuk? :)

Nou... laten we het houden op 'Ik ben uitgeweest met iemand die ik van msn ken.' en het was super super super leuk en hij ook.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5787 Gepost op: 12-11-2002, 18:23:58 »
Ik had inmiddels ook de nieuwsbrief gevonden in m'n inbox. Dus Daan en e, jullie gaan erheen?

Mij is niet echt duidelijk wat 't nou voor quiz is, ja 'n kennisquiz maar voor de rest wordt niet echt duidelijk wat er zo anders aan is dan al die andere quizen op tv. Maar daar zullen jullie zondag dan wel achter komen, e en Daan.

Iig veel plezier! Ik ga zeker niet, want dan moet ik eerst naar Utrecht reizen om er te kunnen komen en dat is me toch ietsjes te ver. Maar ik verwacht wel 'n uitgebreid verslag hier op 't forum.  :)

Nou... laten we het houden op 'Ik ben uitgeweest met iemand die ik van msn ken.' en het was super super super leuk en hij ook.

Ooh! Hangt hier liefde in de lucht?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5788 Gepost op: 12-11-2002, 19:16:32 »
Hallo allemaal, ik ben er weer!
In het ziekenhuis ging het op zich goed, maar eigenlijk sloeg het nergens op. Ik wordt dus 3 januari geopereerd aan mijn been. De pen en de schroeven die er sinds een jaar in zitten worden er dan uitgehaald. Blijkbaar is het gebruikelijk dat je dan eerst een soort vooronderzoek krijgt om te kijken of er nog speciale dingen zijn (qua gezondheid enzo). Verder was de bedoeling dat er gesproken zou worden over de soort verdoving die ze gaan gebruiken. Moest ik in zo'n kamertje komen (na een half uur wachten), komt er een man. Ik had een vragenlijst thuis moeten invullen en die ging ie doorlezen. Daar had ie verder geen vragen over. Toen vroeg ie naar mn gewicht en mn lengte, hij ging mn bloeddruk meten en mn pols voelen (ik wist niet dat ze dat nog deden, pols voelen). Dat was het! Toen ik vroeg naar de verdoving, zei hij dat we het daar op de dag van de operatie wel over gaan hebben. Verder moest ik nog naar de bloedafname om een buisje bloed af te nemen om de Hb te bepalen (ijzer). Daar moest ik dus weer een half uur wachten, terwijl de huisarts dat in 2 minuten kan meten. Bovendien kan het best zijn dat die waarde heel anders is op 3 januari, net zoals mn bloeddruk trouwens. Ik zie het nut er dus niet zo van in.
Goed, ik dus helemaal opgefokt, leuk he?

Nou maak ik me eigenlijk een beetje zorgen over die verdoving. Ik wil dat graag allemaal van tevoren weten, maar blijkbaar is dat niet mogelijk. Ik weet hoe dat gaat als dat pas op de O.K. beslist wordt, dan heb ik dus niets meer in te brengen. I HATE IT.

Sorry ik ben echt een beetje pissig. Maar voor de rest is alles goed hoor  ;D.

Robbie, ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig naar je date. Ik vind het nogal wat, zo maar met iemand die je msn kent uitgaan. Maar hij was dus niet tegengevallen, begrijp ik?

*Ovide is nieuwsgierig/geinteresseerd

Ow ja, dat ondertitelen lijkt me dus hartstikke leuk. Ik zit me altijd te ergeren als er volgens mij iets fout vertaald wordt  ;).
Kun je dat werk trouwens niet gewoon thuis doen. Alles wat je nodig hebt zijn de uiste banden en de programmatuur om de tekst in te voeren, lijkt mij.

Anyway, ik ga maar eens wat bijlezen en dan naar 24 kijken.

Fijne avond allemaal,
Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5789 Gepost op: 12-11-2002, 19:36:58 »
Sorry ik ben echt een beetje pissig. Maar voor de rest is alles goed hoor  ;D.

Dat kan ik me goed voorstellen! Dus eigenlijk ben je voor niks zolang in 't ziekenhuis geweest, want je bent er niet echt veel mee opgeschoten. En ik dacht trouwens dat je altijd al van te voren kan beslissen wat voor verdoving je wil hebben. Dan kan 't nog zijn dat er op 't laatste moment toch besloten wordt voor 'n narcose (als je eigenlijk de ruggenprik zou krijgen, maar dat lukt op de een of andere manier niet). Daarom vind ik 't wat raar dat je pas op de dag van de operatie te horen krijgt wat er gaat gebeuren. Ik zou dat ook liever van te voren al weten.

Moet je trouwens lang in 't ziekenhuis liggen? Of is dit zo'n dagopname? (ik heb dus helemaal geen verstand van alles wat medisch is, dus misschien is dit wel 'n hele stomme vraag  :-[ )

Citaat
Ow ja, dat ondertitelen lijkt me dus hartstikke leuk. Ik zit me altijd te ergeren als er volgens mij iets fout vertaald wordt  ;).

Ja ik ook! Dan is er zo'n typische Engelse uitdrukking die vervolgens echt enorm stom wordt vertaald. En soms worden zinnen gewoon heel anders vertaald als wat 't werkelijk betekend en dan krijg ik haast de neiging om 'n kwade brief naar 't vertaalinstituut (of hoe dat ook mag heten) te sturen!  ;)

Je hoort 't RA, je krijgt 'n hele belangrijke job!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5790 Gepost op: 12-11-2002, 19:44:50 »
Menn dat is idd irritant zeg Ovide, dat je zo lang moet wachten voor allemaal van die onbenullige dingetjes en dan nog niet eens je verdoving weet. Die bureaucratie ook he.

RA, wat cool voor je dat die date zo leuk was!! Veel geluk verder he ;)

En jepjepjep Han, wij gaan dr heen, tenminste als Daan zn ouders het goedvinden :). Ik hoop idd ook dat het niet zo'n saaie standaardquiz is, maar van de makers van widm mag je toch wel iets beters verwachten!
Maar ik verwacht wel 'n uitgebreid verslag hier op 't forum.  :)
Nounou, je verwacht wel veel verslagen van ons he, pff, we blijven verslagen schrijven... :P ;D

Kga maar weer eens verder aan mn boekverslag (haha ja ook al een verslag), hm misschien eerst ff mn vest halen want ik heb het weer eens best wel koud :-\.

Fijne avond iedereen! En ik hoop dat dr nog wat meer mensen komen zondag!!

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5791 Gepost op: 12-11-2002, 19:56:06 »

En jepjepjep Han, wij gaan dr heen, tenminste als Daan zn ouders het goedvinden :). Ik hoop idd ook dat het niet zo'n saaie standaardquiz is, maar van de makers van widm mag je toch wel iets beters verwachten!

Ja dat denk ik ook wel ja. Ik was wel wat teleurgesteld te lezen dat 't 'n quiz is. Die zijn er al zo veel en bovendien zijn er niet veel die ik leuk vind om te kijken. Maar misschien is dit wel 'n hele speciale quiz, dat weten we nu (helaas) nog niet. Vandaar dat er ook 'n paar forummers heen moeten om 't tot op de bodem uit te zoeken!  ;)

Citaat
Nounou, je verwacht wel veel verslagen van ons he, pff, we blijven verslagen schrijven... :P ;D

Ja tuurlijk. Je moet wel wat over hebben voor ons forummers die niet overal heen kunnen! Bovendien denk ik niet dat jij problemen zal hebben met 't schrijven van 'n verslag. Vooral nu met al die boekverslagen voor school ben je er toch al getraind in!  ;)

Citaat
Kga maar weer eens verder aan mn boekverslag (haha ja ook al een verslag), hm misschien eerst ff mn vest halen want ik heb het weer eens best wel koud :-.

Ik zou zeggen: zet de stand van de verwarming wat hoger en maak jezelf 'n lekkere mok warme chocolademelk, met slagroom natuurlijk!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5792 Gepost op: 12-11-2002, 20:00:00 »
he ovide wat irri voor je zeg :-/ zit je daar zo lang op eigenlijk haast nix te wachten, en dan krijg je niet eens te horen waarmee je verdooft wordt.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5793 Gepost op: 12-11-2002, 20:02:27 »
@ ovide: Nou ik heb wel gehoord dat het in Nederland veel minder gesteld is met ziekenhuistoestanden enzo dan in België. Hier kan je spoed binnen en wordt je meteen verdergeholpen als het ernstig is. En als je een afspraak moet maken duurt het ook helemaal zo lang niet. Heb al gehoord dat er veel mensen naar België komen omdat ze dan vlugger geholpen worden en dat de dokters in België zeiden dat ze het niet snappen, omdat het alleen maar erger zou worden met het wachten en sommigen zelfs dood zouden kunnen geweest zijn.
Niet dat dat bij jou van toepassing is natuurlijk! Ik haal het maar ff als voorbeeld aan ;)

Oh in ivm die date, denk niet dat er veel van komt ofzo, maar het zou heel leuk zijn als we gewoon als vrienden meer kunnen uitgaan, want die heb ik wel nodig ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5794 Gepost op: 12-11-2002, 21:11:46 »
wow 3 pagina's mogen bijlezen  ;D

1) RA, fijn dat je je zo geamuseerd hebt op je date ;) wie weet, wie weet... :) en trouwens, ik vind ondertitelen ook niet dom hoor, lijkt me idd ook wel niet zo makkelijk, zeker als je echt correct en niet letterlijk wil vertalen zodat het nergens op trekt

2) Ovide, ik hoop dat alles goed gaat bij je operatie in januari !! zo van die vooronderzoeken is probably wel balen, ik heb alleen nog maar een spoedoperatie meegemaakt voor mezelf :)

3) om even terug te komen op wat je zei Doris:

Citaat
nederlands vind ik ook een belangrijk vak, maar wat ik momenteel doe bij nederlands vind ik dus klinklare onzin. waarom zou ik in hemelsnaam de namen moeten/willen leren van allerlei literaire dingen zoals een hyperbool etc. als ik dat nou helemaal geweldig zou vinden zou ik wel nederlands gaan studeren, maar ik zie niet in wat het nut ervan is in mijn toekomst, en ook niet in die van anderen.

die dingen die je leert enzo zoals een hyperbool, kunnen wel nutteloos klinken maar zijn dan wel weer belangrijk voor het analyseren/begrijpen van een tekst en de bedoeling van de auteur door te hebben en ik snap wel dat je dat niet leuk vind, ik heb ook vakken waarvan ik denk: 'Waarom krijg ik dit? ik vind dit niet leuk :( ' dus ik neem het je zeker niet kwalijk hoor  ;D maar nederlands is ook wel belangrijk voor jouw toekomst enerzijds omdat je bv je eigen kinderen toch wel deftig wil leren spreken/schrijven denk ik? en anderzijds voor anderen die bv schrijver/leraar willen worden, is net hetzelfde als bv fysica, ik heb ook zoiets van: argh , maar anderen hebben dan zoiets van: coooool ik wil wetenschapper worden :)

Citaat
nederlands heb ik 3 uur per week, en dat maakt het het vak met de meeste lesuren per week. maar waarom? om nederlands te leren spreken? dat kan ik al. om nederlands te leren schrijven? dat kan ik ook al. dat je dat in de 1ste en de 2de klas les krijgt in grammatica vind ik goed, maar zelfs in de 4de, en waarschijnlijk ook in de 5de en 6de, wordt je er nog steeds mee doodgegooid en dat is gewoon zonde van de tijd.

oooooow pas op hoor :) je zou erover verbaasd zijn welke fouten je maakt in het spreken tegen het Nederlands hoor :) en in het schrijven kan het nog erger zijn...'k bedoel, ik verbeter opstellen ofzo van klasgenoten op dt-fouten en ik kan je verzekeren dat het aantal fouten soms erg groot is :)

Citaat
maar goed, zoals jij altijd uitkijkt naar nederlands heb ik dat juist met engels

ik kijk ook steeds uit naar engels (ook germaans :) )maar dit jaar is de leraar echt heel saai dus dat mindert het enthousiasme wat

oké, voor de rest dan maar:
euhm...niet echt superdag, sb latijn wat tegengevallen maar 't is niet alsof het een examen ofzo is dus je hoort me niet echt klagen :)

nog een prettige avond verder !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5795 Gepost op: 12-11-2002, 21:47:53 »
Ik kreeg net telefoon van 'n vriendin van me. Ze vertelde dat 't gisteren ineens heel slecht met haar moeder ging (ze heeft suikerziekte) en dat ze in kritieke toestand met de ambulance naar 't ziekenhuis was vervoerd. 't had niet veel gescheeld of ze was gestorven, maar gelukkig gaat 't vandaag iets beter en mocht ze van de intensive care af.

Ik ben wel geschrokken zeg. Mijn moeder heeft ook suiker en ik moet er niet aan denken dat er iets met haar gebeurt. Ze heeft 't niet zo erg dat ze moet spuiten, maar ze krijgt er wel medicijnen voor. En 't kan natuurlijk altijd erger worden.

Maar goed, gelukkig is 't nu wat beter de haar moeder van m'n vriendin en ik hoop dan ook dat ze snel weer naar huis toe kan.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5796 Gepost op: 12-11-2002, 21:50:06 »
Nee helaas nog lang niet ::) :( Heb mn moeder nog geholpen met tientallen enveloppen dichtplakken en postzegels en adresetiketten erop plakken. En zo'n boekverslag schiet gewoon sowieso nooit op >:(.

Ahh, nouja dan nog suc6 verder he?  ;)

ja dat was ik vroeger ook, net als aan Onderweg Naar Morgen (is wel al lang geleden hoor), daarom moet ik die allebei vooral niet te vaak meer kijken als ik ze tegenkom want ik moet niet opnieuw verslaafd raken, kost veel te veel tijd elke dag! Kheb gister weer eens vrij veel tv gekeken, omdat ik die reclame met Pamela wilde zien, maar kben m niet tegengekomen helaas.

ONM heb k nooit gesien, maar HBH is echt superrrrr toff!
Maar wat is vroeger? Ik heb een paar jaar geleden de nieuwe serie's gesien, en vanaf de lente zijn ze de oude series weer aan het uitzenden  :) En het is echt heel leuk.... maarja als je dr geen tijd voor hebt, zeker nie na kijken want het kost wel redelijk veel tijd ja  :-[  ::)  ;)

he bah Han, das idd wel schrikken... :( vooral als idd je moeder ook suikerziekte heeft....
Nou ik hoop dat het weer beter gaat met hr  :-*

« Laatst bewerkt op: 12-11-2002, 21:52:39 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5797 Gepost op: 12-11-2002, 21:53:52 »
Han13, ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent, en die vriendin natuurlijk ook.
Wat een rotavond! Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen. Wens je vriendin maar sterkte van me.

't werd een beetje koud buiten...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5798 Gepost op: 12-11-2002, 22:08:36 »
alles klinkt altijd minder erg als het zo veraf gebeurt, maar als je het dan opeens verneemt van een goede vriendin ofzo, dan schrik je idd wel ff...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5799 Gepost op: 12-11-2002, 22:09:37 »
Anyway, ik ga maar eens wat bijlezen en dan naar 24 kijken.

Dat programma is dus echt super gewoon!!!! Ik heb het op BBC gevolgd. Mens je gaat echt zo ongelooflijk versteld staan in de voorlaatste aflevering!!! Ik viel bijna achterover!

@Han13: Schrikken, inderdaad. Ik kon het helemaal volgen. Heb hetzelfde meegemaakt met mijn oma. Ze klaagde nooit over iets en had dat beter wel gedaan, zodat men er op voorbereid was... het was dus niet goed afgelopen. Ik wil je er geen schrik mee aanjagen hoor, als ze het nu toch eenmaal weten en er snel bij waren enzo loopt dat perfect zo (y)

En om ook nog even iets te lossen over die date: de reden dat mijn maandag zo minder was, was omdat ik het gevoeld had dat ie plots heel anders was tegen mij. En geen smsjes meer beantwoorden enzo. Voelde me echt k*t. Maar nou heb ik het net besproken op msn en ik heb me weer allerlei domme dingen in mijn hoofd gehaald natuurlijk. Paranoid ikke ook. Hij kwam helemaal uit de lucht vallen en zo van 'Oh sorry en dat was echt niet de bedoeling' enzo. Zo een opluchting. Ik dacht al dat ik iets verkeerds gezegd had ofzo en dacht als zo iemand sociaal mij al niks vindt en me liever niet meer wil zien, dan blijf ik zeker voorgoed eenzaam en alleen achter (ja als ik eenmaal beetje down ben wordt het steeds erger) Maar het was dus allemaal weer een vergissing en misinterpretatie enzo.

Oh en las ik daar iets over onderweg naar morgen? Nooit gezien maar ik ken het liedje wel :)