Good evening all!
Ik ben in 'n Engelse bui vandaag. Ik had vandaag namelijk 2 meetings met mensen die alleen Engels praten, dus ik ben vandaag helemaal Engels ingesteld.
M'n dag was verder erg saai en ik was eigenlijk veel te moe om iets zinnigs te doen. Maar gelukkig is er 'n einde aangekomen! Nu effe bijlezen en dadelijk (om 21.00 uur pas.....) nog efkes sporten en dan is 't alweer tijd om naar bed te gaan.
*bertha vraagt zich af wat de limburgse versie van dit liedje zou zijn.
Ik heb werkelijk geen idee over welk liedje jullie 't hier hebben. Nog nooit van gehoord!
Wij zingen hier altijd 'n liedje in 't Venloose dialect. Aangezien jullie daar waarschijnlijk niks van begrijpen, zal ik de tekst daarvan jullie besparen!
En ik las laatst ook nog een onderzoek in de krant dat de Limburgers het trotst waren op hun provincie!
Ja dat heb ik ook gelezen! En 't is volgens mij wel waar!
Maar dat hadden jullie vast aan mij (als echte Limburgse) wel al gemerkt!
En over welke (ongetwijfeld zeer interessante) provincie hebben we het dan?
Ovide komt ook uit de leukste, mooiste en gezelligste provincie van Nederland. Limburg dus!
*bertha begint er zo wel weer zin in oliebollen te krijgen...
Ja helaas, ze zijn allemaal op. Je zult toch tot oud en nieuw moeten wachten......
jeej de lootjes zijn getrokken! en niemand zeggen wie die heeft he
Ohhhhh! Spannend! Ik ben toch wel erg benieuwd wie wie heeft getrokken en wat jullie gaan kopen voor elkaar. Kunnen jullie trouwens de gedichtjes achteraf op 't forum zetten? Kunnen wij ook meegenieten van jullie dichttalent!
He Doris, moest je vorig jaar niet ook al zo'n betoog houden? Toen heb je geloof ik ook onze hulp ingeschakeld, tenminste zoiets kan ik me nog herinneren.
Ik vind 'normen en waarden' ook wel 'n goed onderwerp voor je betoog. Kun je goed recente gebeurtenissen bij betrekken, maar wel grote kans natuurlijk dat ook anderen met dat zelfde onderwerp komen.
Ik kan zo effe niet 'n ander onderwerp bedenken, maar als me nog iets te binnen schiet dan laat ik 't je weten.