Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551500 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5660 Gepost op: 8-11-2002, 09:24:15 »
Maar hoe schrijf je dat volgens de nieuwe?
In de oude spelling mochten kadootje en cadeautje allebei, nu mag alleen cadeautje nog. Verbeter me als ik het fout heb...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5661 Gepost op: 8-11-2002, 09:47:21 »
Maar hoe schrijf je dat volgens de nieuwe?
In de oude spelling mochten kadootje en cadeautje allebei, nu mag alleen cadeautje nog. Verbeter me als ik het fout heb...
Is het dan ook auteautje?  ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5662 Gepost op: 8-11-2002, 10:31:24 »
LOL  :D
Goedemorge iedereen!!!
aah, bijna weekend, maar nu nog een tussenuurtje... ;)
iig, nog een hele prettige dag iedereen!! en ik kom vandaag nog wel langs!  :)
Doejdoej

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5663 Gepost op: 8-11-2002, 12:37:58 »
Is het dan ook auteautje?  ;D
Nee want auto(mobiel) komt uit het Grieks, autos=zelf, en cadeau lijkt me toch Frans... Maar Daan heeft idd gelijk volgens mij, ik heb de spelling 'cadeautje' uit het Groene Boekje, die is volgens de nieuwe spelling, en ik heb ook nog gekeken of kadootje ook mocht maar die stond dr dus niet bij.

Cool dat je aan de soap geschreven hebt Han! Ik heb het nog niet gelezen maar ga ik zo doen, kweet niet of ik gelijk verder schrijf hoor want ik kan nu eindelijk msn'en! (Jaja, ben nu nog niet begonnen, want dan kwam ik niet meer aan het forum toe was ik bang, mja, voor hetzelfde geld is dr niemand online natuurlijk...) Ik heb nu dus eindelijk mn laatste schoolonderzoek gehad, natuurkunde, die ging niet zo goed, zucht, maja, iig ben ik dr van af. Daarom mocht ik dus msnen en ik wilde er eigenlijk meteen aan beginnen maar mn broer is dus nu thuis en die bezette de computer... Haha, maakt niet uit, er zullen nu toch wel niet zo veel mensen zijn, dan bezet ik hem vanavond wel. Het bevalt mn broer geloof ik wel allemaal in Frankfurt, tis wel gezellig dat ie weer ns hier is. Hij twijfelt wel heel erg of ie mee wil doen met de familie-surprises (jaja kheb 3 keer Sinterklaas :D). Oja misschien is ie ook weer in Nederland dat weekend van 7 dec, misschien zien jullie hem dan wel ;). Hij heeft trouwens ook allemaal chocola meegenomen van zijn bedrijf (mag ik de naam noemen ???), zo profiteren wij ook mooi van zijn stage.

Ok nog ff snel nalezen en dan ga ik msnen! (misschien ook allebei tegelijk) Oja Doris, heb je nu wel of niet die kaart gekregen gister??

liefs, Annemieke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5664 Gepost op: 8-11-2002, 13:09:02 »
hallo allemaal!!! nog n keer bedankt voor de felicitaties!

tijgetje, wat heb je nou uiteindelijk voor je neefje gekocht?

e, ik heb geen kaart gekregen, en op mn hotmailadres ben ik niet eens geweest gister. maar wel bedankt iig :D

k heb vandaag mn geschiedenis examen gehad, nou en t ging best goed eik, hoop dat k n beetje een voldoende heb :) vanmiddag ga k lekker tiramisu maken, en vanavond komen dr een paar mensen eten die altijd wel gezelli zijn :) nu ga k maar ff de rest van t forum lezen.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5665 Gepost op: 8-11-2002, 14:53:05 »
tijgetje, wat heb je nou uiteindelijk voor je neefje gekocht?
Blokken. We zagen eenst een videoband van Bob de bouwer ofzo en toen zagen we een emmer houten blokken en die hebben we gekocht. Mijn neefje vond de emmer trouwens leuker dan de blokken (kon die op trommelen) ;D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5666 Gepost op: 8-11-2002, 15:26:53 »
Mijn neefje vond de emmer trouwens leuker dan de blokken (kon die op trommelen) ;D
ahhhhh (wat lief ;D)

ik ben volop aan het genieten van mijn msn-tijd en hoe geweldig vond ik het te merken dat 7 mensen mij toegevoegd hadden in de tijd dat ik niet online ben geweest! :D

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5667 Gepost op: 8-11-2002, 16:17:53 »
Heeee, allemaal!
Ik zat net ook eens even terug te lezen vanaf pagina 1 (tja, vakantie he, wat moet je anders  :-) en het viel me op dat in de loop der tijd de catering wel behoorlijk terug is gelopen hier. Maar, niet getreurd, in ons feestkasteel heb ik een ober ingehuurd, kom daar dus maar een drankje halen. En voor degenen die niet zo in een feeststemming zijn, zal ik hier ook wat lekkers te eten en te drinken achterlaten.
'

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #5668 Gepost op: 8-11-2002, 17:01:48 »
Uh.... dit is gewoon effe een testje. Op de een of andere manier had ik tot 5 minuutjes geleden nog gewoon de oude interface. Opeens kreeg ik deze nieuwe.

Toch effe kijken of ik nog wel mezelf ben gebleven....

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #5669 Gepost op: 8-11-2002, 17:02:19 »
ah.... gelukkig wel!  ;D

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5670 Gepost op: 8-11-2002, 17:25:34 »
Uh.... dit is gewoon effe een testje. Op de een of andere manier had ik tot 5 minuutjes geleden nog gewoon de oude interface. Opeens kreeg ik deze nieuwe.

Toch effe kijken of ik nog wel mezelf ben gebleven....

interface ???

Offline Kenner

• Forumlid
  • The one and only
« Reactie #5671 Gepost op: 8-11-2002, 17:39:37 »
He bah, wat een eng woord  ;D Geloof trouwens dat ik ook nog steeds in die oude interface ( heb je dat woord weer ) aan het werken ben, maar vind hem wel mooi, dus laat um voorlopig maar zo  8)

Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5672 Gepost op: 8-11-2002, 17:43:58 »
Goeieavond allemaal!

't is hier vanavond St. Maarten, dus m'n moeder is oliebollen aan 't bakken. Echt heerlijk! We krijgen ze als avondeten!  :D

Als er nog over zijn, zal ik ze straks wel hier mee naar toe nemen. Hebben jullie ook allemaal 'n beetje St. Maarten. :)

Han heeft geen idee of St. Maarten ook in de rest van Nederland gevierd wordt......... :-[

Offline de Huiskabouter

• Forumlid
« Reactie #5673 Gepost op: 8-11-2002, 17:45:40 »
sint maarten is toch pas 11 november?

't werd een beetje koud buiten...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5674 Gepost op: 8-11-2002, 17:57:26 »
wat is interface nou??

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5675 Gepost op: 8-11-2002, 18:07:46 »
sint maarten is toch pas 11 november?

Klopt, maar hier wordt 't dan altijd de vrijdag ervoor al gevierd. Dus dadelijk wordt hier de troshoop ontstoken en lopen alle kinderen met hun lampionnen er heen.  

't is wel vies weer (lees: 't regent kei hard), dus ik verwacht eigenlijk niet zo veel mensen op de been vanavond. Ik kan hier fijn vanuit de zolderraam de troshoop zien, dus ik ga dadelijk 'ns kijken of hij al brand.  :)

« Laatst bewerkt op: 30-12-2002, 11:33:42 door Han13 »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5676 Gepost op: 8-11-2002, 18:14:20 »
wij vieren geen st. maarten hier, maar oliebollen gaan dr altijd in :D eetsmakelijk vanavond han!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5677 Gepost op: 8-11-2002, 18:21:10 »
Zo, ik heb er alweer m'n buikje rond gegeten en 't was heerlijk!  :)

Wel niet goed voor de lijn, maar daar ga ik wel weer 'n keertje extra voor fitnessen!  ;)

We hebben er dus nog 'n hele hoop over, dus hier is vast 'n schaal:

Morgen moet ik bij de bakker ook de hele dag meehelpen bij 't oliebollen bakken. Ik weet zeker dat ik morgenavond dan geen oliebol meer kan zien! (en dat ik enorm stink naar oliebollenlucht!  ;) )

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5678 Gepost op: 8-11-2002, 18:32:37 »
Hm, lekkere oliebollen hoor Han!!  ;) Hier vieren we wel Sint Maarten, maar alleen op 11 november!  :) Maar k ben nu te oud om langs de deuren te gaan!  :(  ;D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5679 Gepost op: 8-11-2002, 18:42:54 »
hier regent het dus ook hartstikke erg!! gelukkig kwamen mijn ouders om me deze keer  ;D

Han, ik heb geweldig nieuws !!!! weet je nog wel, die maandag ergens aan het begin vd week...?
we zijn vrijdag !!!!!
bedankt voor het lekker eten hier trouwens, kon het wel gebruiken, veel te regenachtige dag vol spierpijn (overblijfsel van die LO-lessen...) dusja :) maar nu weer vol energie !! (Alive and Kicking dus  ;D)

banaan begint met een b, soms met een s