In de oude spelling mochten kadootje en cadeautje allebei, nu mag alleen cadeautje nog. Verbeter me als ik het fout heb...
Is het dan ook auteautje?
Nee want auto(mobiel) komt uit het Grieks, autos=zelf, en cadeau lijkt me toch Frans... Maar Daan heeft idd gelijk volgens mij, ik heb de spelling 'cadeautje' uit het Groene Boekje, die is volgens de nieuwe spelling, en ik heb ook nog gekeken of
kadootje ook mocht maar die stond dr dus niet bij.
Cool dat je aan de soap geschreven hebt Han! Ik heb het nog niet gelezen maar ga ik zo doen, kweet niet of ik gelijk verder schrijf hoor want ik kan nu eindelijk msn'en! (Jaja, ben nu nog niet begonnen, want dan kwam ik niet meer aan het forum toe was ik bang, mja, voor hetzelfde geld is dr niemand online natuurlijk...) Ik heb nu dus eindelijk mn laatste schoolonderzoek gehad, natuurkunde, die ging niet zo goed, zucht, maja, iig ben ik dr van af. Daarom mocht ik dus msnen en ik wilde er eigenlijk meteen aan beginnen maar mn broer is dus nu thuis en die bezette de computer... Haha, maakt niet uit, er zullen nu toch wel niet zo veel mensen zijn, dan bezet ik hem vanavond wel. Het bevalt mn broer geloof ik wel allemaal in Frankfurt, tis wel gezellig dat ie weer ns hier is. Hij twijfelt wel heel erg of ie mee wil doen met de familie-surprises (jaja kheb 3 keer Sinterklaas
). Oja misschien is ie ook weer in Nederland dat weekend van 7 dec, misschien zien jullie hem dan wel
. Hij heeft trouwens ook allemaal chocola meegenomen van zijn bedrijf (mag ik de naam noemen
), zo profiteren wij ook mooi van zijn stage.
Ok nog ff snel nalezen en dan ga ik msnen! (misschien ook allebei tegelijk) Oja Doris, heb je nu wel of niet die kaart gekregen gister??
liefs, Annemieke