Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551493 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5640 Gepost op: 7-11-2002, 16:07:44 »
GEFELICITEERD DORIS!!!!!!!!!!!  
Hier 'n cadeautje van mij!  :)

hmm, k krijg al honger als ik alles zie! Ja wanneer begint t eten?   ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5641 Gepost op: 7-11-2002, 16:21:05 »
hier ook nog ff: Van harte gefeli Doris!  
Nog een superr leuke dag toegewenst!

Ik ben echt happy!!!   :)
Maar oke, voorderest was t wel een melige dag op school!!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5642 Gepost op: 7-11-2002, 17:05:26 »
Ik moet nog een kadootje/kado'tje(? E?) kopen
cadeautje ;D
Gefeliciteerd met je neefje trouwens Tijgertje!

Zo ik heb de diagn toets van natuurkunde gemaakt en die ging al best wel goed dus verder heb ik eigenlijk niets dr aan gedaan maja. Kzal zo nog wel ff wat examenbundelopg maken denk ik... hoop ik...

Jeeeeej morgen mag ik eindelijk weer msnen!!! :D Ok ik moet wel nog voor maandag tig teksten samenvatten voor Ned en voor woensdag een boek lezen en daar een verslag van maken....... maaaaaaar ik heb tegen iedereen gezegd dat ik morgen weer online kom dus dat kom ik ook zeker!

Citaat
Ik ben echt happy!!!  :)
Maar oke, voorderest was t wel een melige dag op school!!!
je bent happy maar het was een melige dag? :P Mooi dat het zo leuk was, ik zal echt blij zijn als de pwweek voorbij is want het is zo ongezellig :(. Je spreekt elkaar echt nauwelijks (als je niet dezelfde vakken hebt helemaal niet!). Maar ja hij ís nu ook echt bijna voorbij :).

ff de rest lezen... ook iedereen die niet jarig is nog een fijne dag ;D!

Annemieke

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5643 Gepost op: 7-11-2002, 17:05:42 »
Gefeliciteerd met je verjaardag Doris![/font][/glow] :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5644 Gepost op: 7-11-2002, 17:23:13 »
nog n keer thnxxx hahaha

e, gelukkig dat natuurkunde een beetje goed ging. is n diagnostische toets bij jullie ook alleen maar om te oefenen of telt ie mee? k heb morgen wéér n examen (het houdt niet op deze week, maar hierna ben ik er voor dit jaar vanaf :)) nu ist van geschiedenis, best wel veel leren en dat op mn verjaardag  :-/ maar ja ik vier het nu toch eigelijk niet, zaterdag pas, en dan hoef ik niet te leren. nu maar ff de rest van t forum leze...

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5645 Gepost op: 7-11-2002, 17:34:05 »
e, gelukkig dat natuurkunde een beetje goed ging. is n diagnostische toets bij jullie ook alleen maar om te oefenen of telt ie mee?
nou een diagn toets telt nooit mee, maar deze waar ik het over had heb ik gewoon thuis gemaakt, om te oefenen voor de echte rep morgen.

Maar hoe zit het nou met je emailadres? Is ie opgeheven of zo?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5646 Gepost op: 7-11-2002, 17:36:42 »
je bent happy maar het was een melige dag? :P Mooi dat het zo leuk was, ik zal echt blij zijn als de pwweek voorbij is want het is zo ongezellig :(. Je spreekt elkaar echt nauwelijks (als je niet dezelfde vakken hebt helemaal niet!). Maar ja hij ís nu ook echt bijna voorbij :).
haha, ja dat klopt niet echt he?  :-X Gelukkig dat je pwweek bijna voorbij is  :)
En dan mag je ook alweer MSNnen! weer reden voor t volgende feestje ;)
(maar nu zijn we natuurlijk nog gewoon Doris verjaardag aant vieren!  8))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5647 Gepost op: 7-11-2002, 18:08:14 »
Citaat
k weet niet tegen wie je het hebt, maar t mijne iig niet mocht je t tegen mij hebben

Citaat
En dan mag je ook alweer MSNnen! weer reden voor t volgende feestje  
(maar nu zijn we natuurlijk nog gewoon Doris verjaardag aant vieren! 8) )
we blijven maar feesten jeeej that's tha attitude :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5648 Gepost op: 7-11-2002, 18:16:37 »

PROFICIAT DORIS! Ik hoop dat je 'n hele leuke dag hebt gehad en dat je vanavond ook nog 'n gezellige avond hebt.

Dat kwam door een stroomstoring in Amsterdan. :( In Amsterdam draaien een hoop servers en ligt een belangrijk internetknooppunt. Daardoor waren flink wat sites down.

't was vanochtend bij 't nieuws ja! Maar ik had eerlijk gezegd niet gelijk de link tussen 't down zijn van WIDM.com en de stroomstoring in Amsterdam gelegd. Dus bedankt voor de verklaring.  :)

Wat posten jullie toch veel iedere keer als ik er niet ben! Kan ik weer zo veel bij gaan lezen!  ;)  Dus daar ga ik dan ook gelijk maar aan beginnen......

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5649 Gepost op: 7-11-2002, 18:55:25 »
Citaat
k weet niet tegen wie je het hebt, maar t mijne iig niet mocht je t tegen mij hebben
hahahaha, ohja niet erg duidelijk sorry, maar ik had het wel tegen jou. Ik wilde je nl een verjaardagskaartje sturen maar dat kreeg ik 2 keer terug met de mededeling dat het niet bezorgd kon worden. Is je mailbox dan vol? Of zou het aan mij liggen? Kheb t toen ook nog maar eens naar je oude hotmail-adres gestuurd, en ik kreeg op een gegeven moment wel bericht dat je de ecard bekeken zou hebben, maar ik weet niet via welk adres en kvond t allemaal maar raar... :-\\
Maar als je hem niet hebt gekregen post ik hem wel even hier (als dat zou lukken...).

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5650 Gepost op: 7-11-2002, 19:26:11 »
Jeeeeeeej, Doris proficiat!!!!! Ik hoop dat je een beetje een leuke dag gehad hebt en nog steeds hebt. Geniet er maar van, je bent tenslotte maar een keer per jaar jarig  ;D (das een goeie he?).

Na mn werk was ik met mn moeder gaan winkelen (het is koopavond hier) en ze heeft een hoop leuke kleren gekocht. Verder niet veel spannends gebeurd vandaag. Alhoewel...vandaga nog bij mn advocaat geweest in verband met mn been. IK vertel het een andere keer wel, nu ben ik nogal moe.

Vanavond BB, veel plezier allemaal!

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5651 Gepost op: 7-11-2002, 19:30:36 »
Vanavond BB, veel plezier allemaal!

Let op! We worden weer genept waar we zelf bij staan!  :(

Ik vermoed dat ze Mustapha vandaag naar huis toe sturen, terwijl 't toch wel zo duidelijk is dat er bijna niemand op Dennis stemt!

Maar ik zit in 't verkeerde topic. Sorry, ik verhuis wel weer naar 't BB topic.

Ik hoop iig dat 't 'n leuke uitzending wordt, maar ik vrees 't ergste......  :-\

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5652 Gepost op: 7-11-2002, 20:48:04 »
[glow=red,[2,300]Happy Birthdaaaaaay !![/glow]

ik wou een superorigineel cadeau... dit is dus het mijne :

;D

amuseer je ermee zou ik zo zeggen !!

De dag van A&K:
Heb er vanmorgen dus 20 minuten over gefietst om op school te raken... wind tegen, zoooo erg dat ik zo goed als stilstond, hatelijk, veel te hatelijk... vooral als je de eerste 2 uren LO hebt... na LO tot de conclusie gekomen dat ik ergens bij het uitoefenen van mijn rad een spier pijn gedaan heb in mijn liesstreek (pijnlijk) maar de rest van de dag is goed verlopen  :D alléja, tot ik naar huis fietste in de duisternis en het begon te regenen... het is maar regen natuurlijk  :)

straks nog wat chemie opzoeken, prettige avond nog  :-*

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5653 Gepost op: 7-11-2002, 20:48:30 »
oops ik wou het volgende hier in de bar posten en heb het per ongeluk bij leukigheidje gepost. Is nu verwijderd en dus hier:
en nou allemaal naar het widm 2003 AVRO forum naar mijn canada topic gaan kijken. Denk ik ook eens groot nieuws te hebben en wacht ik al een uur (zo lijkt het toch) op een reactie maar het is nog maar 0 keer bekeken :(

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5654 Gepost op: 7-11-2002, 21:13:06 »
Gefeliciteerd! En welkom in de harde wereld van de 15-jarigen, waar ik alweer bijna uit ben  :P.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5655 Gepost op: 7-11-2002, 21:59:49 »
harde wereld? bwa ik ben net af van die 15 en die viel wel mee voor mij :)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5656 Gepost op: 7-11-2002, 22:01:46 »
ohwww, dat stelt me weer 'n beje gerust  :P
mare ik duik maar s muh bedje in!!
Truste ammel!!!  snif, de party is zo goed als afgelope nu... :(  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5657 Gepost op: 7-11-2002, 22:41:42 »
Zo, ik ben eindelijk helemaal bijgelezen (de afgelopen dagen geen tijd gehad om alle topics met nieuwe berichten te bekijken...) en heb zelfs 'n stukje aan de soap geschreven. Goed e?  ;)

En nu ga ik slaapjes doen, want morgen moet ik helaas weer vroeg op om naar kantoor te gaan.  :-[

Truste!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5658 Gepost op: 8-11-2002, 00:18:11 »
Doris gefeliciteerd!

Helaas wel te laat...  :-[ :)

maarja,

;D

Gr. B.

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5659 Gepost op: 8-11-2002, 08:24:00 »
cadeautje ;D
Gefeliciteerd met je neefje trouwens Tijgertje!
Thanx. Maar cadeautje is toch volgens de oude spelling? Maar hoe schrijf je dat volgens de nieuwe?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.