Hallooooo allemaal!!
Vanochtend/-middag heb ik van elf uur tot twee uur de diagnostische toets wiskunde gemaakt, pffffff... ik had hem bijna af... Kga hem zometeen nakijken, daar had ik geen zin meer in. Kheb eerst wat gegeten en toen belde een vriendin op met vragen over de oefenopgaven, dus vandaar dat ik pas zo laat hier ben
. Ik vind het echt onwijs goed van mezelf dat ik echt drie uur lang aan de diagn toets gewerkt heb zonder onderbrekingen en zonder zelfs van tevoren even de computer aan te zetten!! Nu nog hopen dat ik hem een beetje goed gemaakt heb...
Idd irritant zeg Tijgertje dat ze steeds de verkeerde datum doorgeven. Maar je moet volgende keer gewoon denken: och, het zal wel weer niet doorgaan, dan ben je ook niet gestrest!
En als het dan wel doorgaat des te beter, dan heb je het extra snel gehad zonder dat je echt gestrest bent geweest.
Robbie, zie je wel dat je werk ook wel een beetje leuk kan zijn, met rare Amerikanen bijv...
------daar ben ik weer, een vriend van cabaret belde, vandaar die onderbreking... wel erg leuk dat ie toch nog heeft gebeld, want ik zie hem toch zo dus dat had ik echt niet verwacht, maar ik had vorige week wel gevraagd of ie nog wilde bellen, en hij had wel min of meer gezegd dat ie dat zou doen, dus ik vond het al zo jammer dat ie het niet gedaan had, maar dus toch wel. Kschiet alleen niet erg op met mn berichtje hier en met het nakijken van mn wiskunde diagn. toets maja.
Goed van Gent en leuk voor John Dahl maar wisten jullie wel dat je op het forum posts die na half 3 s'nachts geplaatst niet op spelfouten mag controleren?
Dus... (deze mag wel)
OK, je hebt erom gevraagd:
's'nachts
Nee hoor, s'nachts klopte wel want zo word namelijk een temporal-quantum-flux-field-yeah die hier zo nu en dan onstaat genoemd. En die bedoelde ik dus. Dus...
jaja, en
wisten jullie wel dat je (...) posts die na half 3 s'nachts geplaatst niet (...) mag controleren? klopt zeker ook...?
Nog ff snel alles nalezen, daarna nog ff snel iets nakijken van wisk en dan snel eten en jeeeeej naar cabaret
. (me love wednesdays
)