Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551585 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5600 Gepost op: 6-11-2002, 13:37:07 »
toets gehad van Frans die op de ballen trok

?

Hahahaha A&K, met dat gewuif doe je me denken aan dat ezeltje uit Shrek ;D (niet persoonlijk bedoeld, het gaat er niet om dat het een ezeltje was maar om de manier waarop hij de aandacht probeerde te trekken: 'pick me! pick me!' ;D) hebben jullie die gezien?

die op de ballen trok : die leek nergens op, suckt massaal enzo  ;D hmm hollanders en vlaamse uitdrukkingen...

en ik heb Shrek ook gezien, fenomenale film gewoon :) en ik snap de vgl wel hoor e !

Citaat
Nee hoor, s'nachts klopte wel want zo word namelijk een temporal-quantum-flux-field-yeah die hier zo nu en dan onstaat genoemd. En die bedoelde ik dus. Dus...  

dit lijkt heel sterk op iemand die last heeft van een ik-heb-latijn-gestudeerd-maar-weet-er-niet-zoveel-meer-van-syndroom :)

tijgertje veel succes trouwens!! volg de raad van RA op, dan kan je lekker veel ijs eten !!

Citaat
Ik kan iedereen die in een dip zit aanraden Jackass te kijken op MTV. Iedere dag rond de klok van half negen (des avonds). Het lukt gewoon niet om niet te lachen!

sorry mahtob, maar als er iets is waar ik niet mee kan lachen is het dus wel Jackass é...mss is het iets meer voor jongens dan voor meisjes maar mijn gedacht van humor ligt toch wel heel anders  :) naja, elk zijn smaak natuurlijk

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5601 Gepost op: 6-11-2002, 14:13:00 »
Thanx RA en AAK, maar het had nog niet gehoeven... Den je wat, hebben ze me een verkeerde datum doorgegeven en moest ik dus eigenlijk gister. Ik heb ook geen geluk zeg. Eerst kwam ik bij de tandarts voor controle en die zei dat ik een afspraak moest maken om mijn kies te trekken, kwam ik op die dag en zei hij dat de wortels onder de andere kiezen zat en ik moest maar naar de kaakchirurg. Dus voor nix gestresst en nou weer! Ik word er een beetje moe van. Ik moet dus nou weer de 26e. Ik nog een keer gevraagd of ze de datum nu wel goed hadden dus nu hopen dat de volgende x alles goed gaat. Ik zal het iig de volgende keer vertellen NADAT ik geweest ben. Tssss. En alsof het niet erg genoeg was zat er ook zo'n bijdehandte(?) trut achter die balie. Nou ja, kan ik iig vanavond naar dansles  :)

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5602 Gepost op: 6-11-2002, 16:11:03 »
Citaat
Ik kan iedereen die in een dip zit aanraden Jackass te kijken op MTV. Iedere dag rond de klok van half negen (des avonds). Het lukt gewoon niet om niet te lachen!

helemaal mee eens!! er is niets beters dan Jackass!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5603 Gepost op: 6-11-2002, 16:13:23 »
Hallooooo allemaal!!

Vanochtend/-middag heb ik van elf uur tot twee uur de diagnostische toets wiskunde gemaakt, pffffff... ik had hem bijna af... Kga hem zometeen nakijken, daar had ik geen zin meer in. Kheb eerst wat gegeten en toen belde een vriendin op met vragen over de oefenopgaven, dus vandaar dat ik pas zo laat hier ben :). Ik vind het echt onwijs goed van mezelf dat ik echt drie uur lang aan de diagn toets gewerkt heb zonder onderbrekingen en zonder zelfs van tevoren even de computer aan te zetten!! Nu nog hopen dat ik hem een beetje goed gemaakt heb...

Idd irritant zeg Tijgertje dat ze steeds de verkeerde datum doorgeven. Maar je moet volgende keer gewoon denken: och, het zal wel weer niet doorgaan, dan ben je ook niet gestrest! ;) En als het dan wel doorgaat des te beter, dan heb je het extra snel gehad zonder dat je echt gestrest bent geweest.

Robbie, zie je wel dat je werk ook wel een beetje leuk kan zijn, met rare Amerikanen bijv... ;)

------daar ben ik weer, een vriend van cabaret belde, vandaar die onderbreking... wel erg leuk dat ie toch nog heeft gebeld, want ik zie hem toch zo dus dat had ik echt niet verwacht, maar ik had vorige week wel gevraagd of ie nog wilde bellen, en hij had wel min of meer gezegd dat ie dat zou doen, dus ik vond het al zo jammer dat ie het niet gedaan had, maar dus toch wel. Kschiet alleen niet erg op met mn berichtje hier en met het nakijken van mn wiskunde diagn. toets maja.

Goed van Gent en leuk voor John Dahl maar wisten jullie wel dat je op het forum posts die na half 3 s'nachts geplaatst niet op spelfouten mag controleren? ;D

Dus... (deze mag wel)
OK, je hebt erom gevraagd: ;D

's'nachts

Nee hoor, s'nachts klopte wel want zo word namelijk een temporal-quantum-flux-field-yeah die hier zo nu en dan onstaat genoemd. En die bedoelde ik dus. Dus...   :)
jaja, en wisten jullie wel dat je (...) posts die na half 3 s'nachts geplaatst niet (...) mag controleren? klopt zeker ook...? :P

Nog ff snel alles nalezen, daarna nog ff snel iets nakijken van wisk en dan snel eten en jeeeeej naar cabaret :D. (me love wednesdays :))

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5604 Gepost op: 6-11-2002, 16:23:32 »
hee iedreen! tijgetje, wat irri zeg dat je operatie niet door ging!

k had vandaag mn eerste examen ever maar het ging best wel goed gelukkig, k denk dat ik wel iets van een 7 heb. na  school had ik zangles maar had ff een uurtje over dus ben ff naar de stad geweest, en toen heb ik in de boekwinkel t boek river cane gekocht, kent iemand het? njah het leek me wel n goed boek en ik d8 goh laat ik weer es wat gaan lezen :)

maar ja... morgen ben ik jarig, wordt wel lol maar ik heb nog helemaal niet dat gevoel van jarig zijn... ik denk ook niet dat t gaat komen dit jaar maar jah boeie. vanaaf nog ff sporten blegh ik ben maandag ook al geweest en 2 keer in de week sporten vind ik echt veeel te veel maar jah t is wel goed voor mn lijfske dus k ga toch maar braaf...

ow ja, k heb wat fotos van mn vakantie in de vs online gezet, ze zijn niet zo heel erg boeiend ofzo hoor maar ja. t kon niet eerder want de scanner deed t steeds niet, maar gister weer wel dus... njah als iemand wil kijken staan ze hier. ze zijn best wel onboeiend, maar ja de leuke heb ik al ingeplakt.

doeg! xxx

« Laatst bewerkt op: 6-11-2002, 16:25:28 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5605 Gepost op: 6-11-2002, 16:36:00 »
aaaaaaargh mn moeder heeft opgemerkt dat ik al uren niets aan wiskunde gedaan heb (nog steeds de diagn toets niet nagekeken :-[) en ze heeft helemaal gelijk aaah aaah aaah...

dus ik ben snel weg doei...

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5606 Gepost op: 6-11-2002, 16:38:00 »
Het zijn wel leuke foto's hoor Doris.
En weet je al wat je gaat krijgen?

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5607 Gepost op: 6-11-2002, 16:51:05 »
doeg e en suc6!
nou... ik heb van de zomer al een fototoestel gekregen, dus k krijg niet zo veel meer. anders had ik em nu waarschijnlijk gekregen maar ja ik wilde per se in de zomer een hoop foto's maken (heb ik ook gedaan). maar mn broertje is vrijdag jarig, dus we vieren het samen voor de familievrienden zeg maar. das zaterdag dus k heb nu 3 dagen verjaardag pff...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5608 Gepost op: 6-11-2002, 17:40:36 »
@miesh, gefeli met je goeie cijfers! Nu kun jij net als Ovide en Han ook trots zijn ;)
haha, ja dankje!  :) (k ben ook wel trots op mezelf hoor ::))

En leuke foto's Doris! Vooral omdat k vorig jaar ook naar Amerika ben geweest!  ;) En ook op veel plekken waar je ook ben geweest, iig zion (ook bij die rivier, van de foto), san
fransisco, grand canyon, LA en nog wel wat plaatsjes! :)

verder niks boeiends te vertellen... nog prettige avond (?) iedereen!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5609 Gepost op: 6-11-2002, 17:45:30 »
wat voor cijfers had je dan @miesh? k had vandaag ff niet zo veel zin om de bar himmel te lezen dus dat heb k n beetje gemist, maar nu kan k et nergens vinden... maar goed, volgens mij maakt iedereen die reis joh, charlotte had die ook al gemaakt...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5610 Gepost op: 6-11-2002, 17:55:49 »
k had 'n 8,7 voor rep NS, 8 op rep AK, 7,8 op moeilijke SO frans en voorderest weet ik nu ongeveer alle raportcijfers en die zijn ook wel goed!  :) ik had trouwens nergens de cijfers al neergezet hoor! ;)

Maar idd, tegenwoordig gaan veel mensjus naar de VS...!

[size=0,5]we kwamen daar in 'n pretpark ook mensen die we kennen tegen waarvan we geeneens wisten dat ze ook naar amerika gingen [/size]

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5611 Gepost op: 6-11-2002, 18:37:20 »
Leuke foto's Doris!  :)  Ik ben helemaal jaloers op je!  :-[  Han wil ook op vakantie naar de VS!

Dus je bent morgen jarig? Wat leuk zeg. Alvast 'n hele fijne dag met veel cadeautjes Doris.   ;)  Kom je morgen ook effe langs in de bar zodat wij je ook kunnen feliciteren?  :)

Ik heb vandaag maar de hele dag aan m'n stageverslag gewerkt, omdat ik niets anders kon doen eigenlijk. Ik kan nog steeds niet verder met m'n opdracht. Ik moet m'n rapport ook nog in 't Engels en in 't Nederlands maken, omdat 't voor school in 't Nederlands moet en voor 'n bedrijf in 't Engels. Lekker extra werk dus weer. Vandaag heb ik me bezig gehouden met 't vertalen van de bedrijfsbeschrijving in 't Engels. Echt lastig, veel zakelijke begrippen die ik nodig had staan niet in m'n woordenboek.

Ik ga vanavond voor de verandering 'ns niet sporten, want ik moet naar de verjaardag van 'n nichtje en tevens collega van me. Ik hoop dat 't 'n beetje gezellie wordt.  :)

Nog snel 't een en ander bijlezen voordat ik weg moet......

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5612 Gepost op: 6-11-2002, 18:38:52 »
Hallo,

Jeeeej, Doris is morgen jarig!!!! Je mag wel een beetje enthousiaster zijn Doris. Jarig zijn is leuk (vind ik tenminste)  :D. Leuke foto's trouwens, vooral die in die bootjes, haha en dan helemaal afdrijven terwijl je aan het poseren bent  ;D.
Vandaag is de boekenkast gekomen die we in of voor de grote vakantie al hadden besteld. Kunnen we hem eindelijk op gaan zetten en, nog belangrijker, al onze boeken er in zetten. Ons andere boekenrek is vol en de boeken liggen zo'n beetje overal.

BM, welcome back! Ik hoop je weer eens wat vaker te zien.

Verder heb ik niet veel nieuw te melden. Even de rest lezen.

Ovide

• Forumlid
« Reactie #5613 Gepost op: 6-11-2002, 19:03:01 »
ja Doris, verjaardag is toch leuk? ik ben er al een maand op voorhand mee bezig meestal  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5614 Gepost op: 6-11-2002, 19:13:51 »
Jaaa, jarig zijn is leuk!!!  :D (k ben er nu al mee bezig... ::))
ben 21 dec nml al jarig ;) Alvast gefeli iig!
k ga nu essen, doejdoej

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5615 Gepost op: 6-11-2002, 19:14:47 »
jaa jarig zijn is leuk!!  :D k ben er nu al mee bezig, ben nml 21 dec al jarig  ;)
k moe nu essen, doejdoej

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #5616 Gepost op: 6-11-2002, 19:28:09 »
OK, de samensmelting is een feit!  :D

Laat de champagneflessen maar aanrukken!

EDIT: en toevallig is dit ook nog eens m'n 1000ste bericht. Ik trakteer!

« Laatst bewerkt op: 6-11-2002, 19:29:04 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5617 Gepost op: 6-11-2002, 19:35:41 »
Proficiat Compuart!  

Ik kom later vandaag nog wel wat drinken, want ik moet nu weg naar de verjaardag van m'n nichtje.

Tot strakkes!  :)

• Forumlid
« Reactie #5618 Gepost op: 6-11-2002, 20:01:50 »
*A&K neemt een glas en brengt een toost uit op Compuart*

heeeeel goed gedaan hoor  ;) kben blij dat ik dit kan meemaken  ;D

btw @miesh, waar jij woont, ligt dat dicht tgn duitsland ofzo? omdat je essen zegt

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5619 Gepost op: 6-11-2002, 20:08:36 »
@miesh, dat zijn echt goede cijfers mehen!!! gefeliciteerd! han, veel plezier! ovide, wat voor boekenkast is het, wat voor kleur/hout? en comp gefeliciteerd met je 1000ste bericht  :D
enne A&K, hierzo zeggen best wel veel mensen essen als ze gaan eten, ik denk niet dat dat zo heel veel te maken heeft met dat @miesh dicht bij duitsland woont (emmen is niet heel dichtbij duitsland toch? njah ook niet heel erg ver ofzo...) njah @miesh k hoop niet dat je het erg vind dat ik half voor je geantwoord heb iig.

k heb net gesport, dat was op zich niet zo boeiend, alleen we waren echt himmel zeiknat! het regende echt keihard en op de terugweg weer. normaal is het ongeveer 10 minuten fietsen maar nu deden we dr een kwartier over bah. maar ja k begin toch wel een beetje vrolijk te worden alweer! maar  nu snel nog ff douchen en leren en dan om half 9 "waargebeurde verhalen" ofzo kijken op rtl4. doeg en n fijne avond nog!