Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551588 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5580 Gepost op: 5-11-2002, 19:54:00 »
't is toch niet erg dat je niet zo veel sport e? Je hebt tenminste op school nog gym, dat heb ik nu niet meer. Als je straks op kamers zit en naar 'n Universiteit of HBO gaat, kun je vaak ook heel goedkoop 'n sportkaart krijgen. Daarmee kun je dan heel veel verschillende sporten uitoefenen zo veel als dat je wilt! In de meeste grote steden bestaat zo'n sportkaart (Venlo is er 'n beetje te klein voor geloof ik  :-[ ) en dan kun je voor maar 40 euro per jaar zo veel sporten als dat je wilt. En dan zal er best wat leuks voor je bij zitten denk ik zo.  :)
Neehoor is ook nie zo erg... Zo'n soort sportkaart was ik dus ook wel van plan ja :).

Sow Ovide jij weet dan nu vast heel veel over belastingen !

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5581 Gepost op: 5-11-2002, 19:55:25 »
Dat valt wel mee hoor volgens mij. Maar tegen een leuke vergoeding geef ik natuurlijk graag adviezen  ;D ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5582 Gepost op: 5-11-2002, 20:11:58 »
Op verzoek van Daantje... een volgende episode... jij kan weer hoor... als je nog online bent... ::) *kijkt of Daantje nog online is* Oh, niet dus. Naja, dan kan iemand anders ;D en dan kan ik eigenlijk weer gaan leren of toch minstens het journaal kijken wat ik tegenwoordig weer iets vaker doe...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5583 Gepost op: 5-11-2002, 20:22:27 »
woooow zoveel bijgeschreven... hmm als je terug naar school moet kan je opeens niet zoveel meer per dag op het forum :)

RA, kvind het echt wel erg voor je dat je je job echt niet leuk vindt! maar je zei dat je talen leuk vindt, dus waarom probeer je mss eens geen onderwijs? kan je regent of licentiaat germaanse/romaanse doen toch? of zieje dat niet zitten?

Mijn dag viel wel mee, toets gehad van Frans die op de ballen trok (oi nu je het zegt, ik moet nog mijn engels afwerken) en voor de rest mezelf schor geroepen tijdens het voetbal over de middag (onze jongens hebben 6-4 verloren maar wat een prachtmatch  ;D en ik ben uitgeroepen tot overemotionele supporter nr 1  ;) )

ondertss ben ik nog steeds niet uitgeslapen... moet echt vroeger in mijn bed kruipen...

(ow Han, we zijn bijna woendag = halverwege, dus dan enkel maar donderdag en vrijdag te gaan en woepieee tis weekend !! )

banaan begint met een b, soms met een s

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5584 Gepost op: 5-11-2002, 20:53:16 »
Op verzoek van Daantje... een volgende episode... jij kan weer hoor... als je nog online bent... ::)
Ik benner WEER :D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5585 Gepost op: 5-11-2002, 21:45:26 »
heej iedereen!!

Er s echt al weer veel gepost zeg!  :o
k heb nie so veel tijd, door de weeks om zoveel te posten.. >:(
Maarja k had vanavond atletiektraining... pff, t was echt wel zwaar maar iig wel gezellig  :)
Voorderest normale schooldag, wat goeie cijfers trug  :)
Nog prettige avond iederen!  8)

Doejdoej!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #5586 Gepost op: 5-11-2002, 22:09:57 »
Grappig dat de Bar ( ooit door mij geopend) nog bestaat :)
Groetjes allemaal !!!

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

• Forumlid
« Reactie #5587 Gepost op: 5-11-2002, 22:33:23 »
nou het is echt wel dé verzamelplaats geworden vind ik... het hoofd- en belangrijkste onderwerp voor mij in de huiskamer is toch wel de bar...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5588 Gepost op: 5-11-2002, 22:35:59 »
Hee Blackmollie! Hoe is 't? Leuk dat je weer 'ns langskomt.  :)

En de bar, de molshoop moet ik eigenlijk zeggen, wordt nog druk bezocht zoals je kunt zien. 't is nog steeds erg gezellie!

*Ovide is nog steeds trots op zichzelf  ;D

Dat mag ook zeker wel. 't is echt leuk al je iets lukt, wat je eigenlijk niet verwacht had dat 't zou lukken. En dan kun je ook extra trots op jezelf zijn.  :)

*Han is soms ook 'n beetje trots op haarzelf  ;)

Citaat
(ow Han, we zijn bijna woendag = halverwege, dus dan enkel maar donderdag en vrijdag te gaan en woepieee tis weekend !! )

Precies! That's the spirit!  :)

Helaas kwam ik er vandaag achter dat ik deze week nog wel erg veel moet doen, wil ik 'n beetje opschieten met m'n stageopdracht.  En als die week dan ook nog zo snel voorbij gaat......:-[

Maar ik ga gewoon heel erg me best doen en dan moet 't lukken, toch?  :)

D'r is trouwens erg veel gepost in die paar uurtjes dat ik weg ben geweest. Nog maar effe bijlezen dan maar en daarna snel naar bed!

• Forumlid
« Reactie #5589 Gepost op: 5-11-2002, 22:44:51 »
argh 22:45 en raad eens wie haar voornemen om vroeg te gaan slapen weer niet nakomt? *A&K wuivt uitbundig zodat je zeker haar kiest*

idd...

slaapwel dan maar !  :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5590 Gepost op: 5-11-2002, 22:53:18 »
Heb jij daar ook al last van?   :)

Ik probeer ook iedere avond er vroeg in te liggen, maar om een of andere vage reden lukt dat nooit.  ::)

Han moet eerlijk bekennen dat haar chronische slaapgebrek toch wel 'n heel klein beetje te maken heeft met haar WIDM.com-forumverslaving. :-[

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5591 Gepost op: 5-11-2002, 23:06:30 »
toets gehad van Frans die op de ballen trok

@miesh, gefeli met je goeie cijfers! Nu kun jij net als Ovide en Han ook trots zijn ;)

Blackmollie, wb!! Ga je nu weer wat vaker langskomen?

Hahahaha A&K, met dat gewuif doe je me denken aan dat ezeltje uit Shrek ;D (niet persoonlijk bedoeld, het gaat er niet om dat het een ezeltje was maar om de manier waarop hij de aandacht probeerde te trekken: 'pick me! pick me!' ;D) hebben jullie die gezien?

Ik heb (nog...) niet echt een chronisch slaaptekort, maar wel een enorme forumverslaving (zeker nu ik niet msn) en ik moet idd ook heel snel naar bed!!! (morgen wel vrij, maar ik wil 's ochtends de diagnostische toets wiskunde maken en die duurt 3 uur, en dan 's middags iets aan natuurkunde doen, zodat ik zonder schuldgevoel naar cabaret kan :)) (ik ga natuurlijk sowieso ;))

Welterusten iedereen en tot morgen!!

:-* Annemieke

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #5592 Gepost op: 5-11-2002, 23:14:10 »
Heb jij daar ook al last van?   :)

Ik probeer ook iedere avond er vroeg in te liggen, maar om een of andere vage reden lukt dat nooit.  ::)

Han moet eerlijk bekennen dat haar chronische slaapgebrek toch wel 'n heel klein beetje te maken heeft met haar WIDM.com-forumverslaving. :-[

Ojee, en widm mol nog gaan beginnen  ;)
Ik lees dat iedereen druk is met school/stage...Succes allemaal

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5593 Gepost op: 6-11-2002, 01:50:11 »
Goed van Gent en leuk voor John Dahl maar wisten jullie wel dat je op het forum posts die na half 3 s'nachts geplaatst niet op spelfouten mag controleren? ;D

Dus... (deze mag wel)
OK, je hebt erom gevraagd: ;D

's'nachts

Nee hoor, s'nachts klopte wel want zo word namelijk een temporal-quantum-flux-field-yeah die hier zo nu en dan onstaat genoemd. En die bedoelde ik dus. Dus...   :)

Genoeg geleuterd voor vandaag. Ik zit precies weer in zo'n 'life sucks en ik ga onder een brug wonen als zwerver, dat is handiger' fase.

Niet onder een brug gaan wonen RA, dan kun je je frustraties niet meer van je af schrijven op een forum!  ;) (Sterkte trouwens.)

Vandaag heb ik een belastingcursus gehad. Echt saai, maar toch ook wel interessant.

En ik heb over een klein weekje een tentamen belastingrecht! Ook echt saai, maar ook wel interessant. (maar toch nadruk op het eerste ;))

BM: leuk dat je weer eens langskomt.  :)

Ik wou vandaag ook vroeg op bed... :(  :)

Gr. B.

Online Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5594 Gepost op: 6-11-2002, 08:39:24 »
'op' bed?  :o

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #5595 Gepost op: 6-11-2002, 08:56:18 »
Niet zo somber Robbie. Dat komt vast allemaal door de korte dagen. En als de korte dagen afgelopen zijn dan begint widm weer en zie je alles vast wel weer zitten!!

(En voor onder de brug koop je gewoon een laptop)

« Laatst bewerkt op: 6-11-2002, 08:58:14 door Mahtob »
molzot

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5596 Gepost op: 6-11-2002, 10:43:20 »
Vandaag is het dan zover, ik moet naar de kaakchirurg  :(
Bah, k wou dat het voorbij was. En de ene zegt dat je er nix van voelt zegt, iemand anders die dat ook heeft gehad dat hij 3 dagen pijn heeft gehad... Maar ja, ik zal wel moeten *diepe zucht*

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Online Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5597 Gepost op: 6-11-2002, 11:08:26 »
Kijk dat vind ik dus veel erger. Ik heb tenminste geen pijn ofzo en zit hier dan wat te zeuren.
Veel succes bij de kaakchirurg Tijgertje. Misschien zitten er toch nog voordelen aan. Ik heb zo ooit eens een paar dagen niets hards mogen eten omdat ze iets in mijn mond geopereerd hadden en ik mocht enkel ijsjes en yoghurt eten. Hmm ijsjes ;)

Good luck!

Online Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5598 Gepost op: 6-11-2002, 11:12:00 »
Oh en er zitten hier plots 2 Amerikanen in mijn bureau. Leuk om ze met elkaar te horen praten. Ze hebben het over een 'stupid ass document' enzo. hihi

Gelukkig maar, want voor de rest heb ik weer niets te doen want dat kloteding werkt niet en dus kan ik mijn werk niet doen.

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #5599 Gepost op: 6-11-2002, 12:22:21 »
Ik kan iedereen die in een dip zit aanraden Jackass te kijken op MTV. Iedere dag rond de klok van half negen (des avonds). Het lukt gewoon niet om niet te lachen!

molzot