'n hele goeie avond allemaal!
d'r is veel gepost zo te zien, dus veel bij te lezen voor mij. Maar dat hindert niet. Ik heb no precies anderhalf uur voordat ik weg moet naar danstraining, dus dat is nog tijd zat!
Ik zou vanmorgen weer 'n meeting hebben met 'n manager, maar die kwam veel te laat op 't werk aan. Hij beloofde me dat hij nog tijd voor me zou hebben vandaag. Net dus om kwart voor 5! Nu heb ik geen tijd meer gehad om m'n aantekeningen van die meeting uit te werken en morgen begrijp ik er dus weer helemaal niks van. (als ik aantekeningen maak tijdens 'n meeting dan gebruik ik allerlei afkortingen, waarvan ik later dan niet meer weet wat ze betekenden! Lekker handig!
)
he han, sport jij nou altijd 2 uur achter elkaar? daar had je het toch wel eens over? nou iig, dat vind ik echt knap: k ging gister een uur aerobicen (ofzo... maar iig, ik moest ff een andere les inhalen) nou na een uur was ik echt dood! au au au au... maar ja op zich wel goed natuurlijk maar ik vond t maar nix. en toen dacht ik op eens,whaaa als je dit nog een uur moet doen, en toen dacht ik aan jou haha en toen had k medelijden
Bodyjam doe ik ook maar 'n uurtje. Langer zou ik dat ook niet vol houden. Ik ben na 't uur echt helemaal kapot. Tijdens de les denk ik al vaak dat ik niet meer verder kan, maar op de een of andere manier lukt 't toch telkens om de hele les mee te blijven doen.
Als ik ga fitnessen, ga ik meestal iets van anderhalf uur. Die tijd heb ik nodig om al m'n oefeningen te doen. Ik wissel conditie- en krachtapparaten af, zodat ik 't langer volhoudt.
maar ja jij vind het wel leuk geloof ik toch?
Ik vind 't enorm leuk! Ik had vroeger nooit gedacht dat ik nog 'n andere sport als dansen ooit leuk zou gaan vinden. Maar ik heb nu toch vanalles gevonden wat ik leuk vind. (oke, bodyjam en gogo dance is ook dansen, maar fitnessen is compleet iets anders!
)
anyway, suc6 met sporten verder! maar wat is bodyjam nou eigelijk?
Bodyjam is 'n mix tussen aerobics en dansen. Er komen allerlei verschillende stijlen in voor: hip hop, latin enz. enz. 1 les van 'n uur bestaat uit 9 verschillende dansen die 'n aantal weken achter elkaar gedaan worden. En die weken heb je wel nodig om alles mee te krijgen! En daarna krijg je weer nieuwe dansen.
Echt heel erg leuk. Als 't bij jouw sportschool ook gegeven wordt, zou ik zeker 'ns mee gaan doen Doris!
Dan moet je je lijf insmeren met jam. En dan laten ze bloeddorstige honden los en moet je voor je leven lopen
Jouw vorm van bodyjam lijkt me toch iets minder RA .....
Ik vind 't rot dat je je zo beteuterd voelt RA. Werken lijkt nu misschien niet leuk, maar ik denk dat je vergeet dat naar school gaan ook niet altijd even leuk was. Iedere keer studeren voor proefwerken/schoolonderzoeken/tentamens. Je had misschien wel wat meer vrije tijd, maar dan moest je ook huiswerk en zo maken.
Als je nu met deze opleiding geen baan kunt vinden die je echt leuk vindt, denk er dan 'ns aan om iets anders te gaan studeren. Je kunt allerlei opleidingen nog in 2 jaar halen. (ik weet natuurlijk niet precies welke opleiding je gedaan hebt...) En daarna vindt je 't misschien niet zo erg om te gaan werken en vindt je 'n baan die heel goed bij je past. En daarna wil je vast niet meer terug naar school!