Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551661 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5560 Gepost op: 4-11-2002, 20:01:00 »
jah kan ook idd :) maar heb al best wel n paar mailtjes geschreven, en de soap pfff k weet niet maar ik ben dr ff himmel uit.
niet alleen figuurlijk...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5561 Gepost op: 4-11-2002, 21:42:25 »
hihi en weet Doris dat al Daan?  ;D

nuja, ik kreeg vandaag al direct een heeeele hoop werk over me heen (te lui in de vakantie  ::) ) en dan kom je tot de conclusie dat je eigenlijk wel moe bent dusja...

vandaag niet veel raars gebeurd of toch niet echt het vermelden waard meen ik *A&K denkt ff na* hmm nee toch niet

dus allemaal nog een heeeele prettige avond verder en Han : we zijn bijna dinsdag  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5562 Gepost op: 4-11-2002, 21:45:01 »
heej iedereen!
he, maandag zit dr weer op!  ;) Dat is altijd t ergste, gelijk na t weekend lange schooldag, half 5 thuis... :-X Maarja t zit dr weer op, cijfers zijn ingeleverd dus heb k weer een poosje rust 8) Voorderest ook hier nie zo veel bijzonders gebeurd...

Dusj, nog een prettige avond!
k ga vandaag maar s vroeg naar bed  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5563 Gepost op: 4-11-2002, 21:47:32 »
en tis nog waar ook é!!
der kan zeker geeen week voorbij (mss wel een dag, daarom dat ik week zeg  ;D) zonder dat je zal willen langskomen!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5564 Gepost op: 4-11-2002, 22:36:30 »
Zo ik heb weer fijn gebodyjamt. (is dit 'n woord?  ??? )

Kom ik ineens weer m'n vriendin tegen in de sportschool. Zij was met me samen begonnen met fitnessen en bodyjam, maar ze was inmiddels al 6 weken (!!!) niet meer met me meegegaan. Ze ging natuurlijk niet mee naar de bodyjam (zal wel te moeilijk voor haar zijn!  ;D ), maar ging fitnessen. Ze beloofde nog wat met me te drinken na 't sporten, maar net moest ze ineens snel weg. Nou ja, dan niet!

Ik ben zowiezo kwaad op haar dat ze me iedere keer beloofd mee te gaan en dan vervolgens net van te voren afbeld. Wel knap dat ze steeds weer 'n ander smoesje weet te verzinnen.  ;)

Maar goed, mij maakt 't niks uit. Ik ga alleen ook wel en dan werk ik ook nog harder om fit te worden.  :)

dus allemaal nog een heeeele prettige avond verder en Han : we zijn bijna dinsdag  ;)

Gelukkig wel ja. Dadelijk heerlijk 'n nachtje slapen en dan beginnen we morgen met frisse moed aan 'n nieuwe dag. En dan komt 't weekend al weer in zicht!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5565 Gepost op: 5-11-2002, 09:35:36 »
Dadelijk heerlijk 'n nachtje slapen en dan beginnen we morgen met frisse moed aan 'n nieuwe dag. En dan komt 't weekend al weer in zicht!  :)
zo, jij kunt ver kijken! ;)

Ik heb pas om half 1 mn SO bio, maar ik ben uiteraard eerder opgestaan om nog van alles te kunnen doen... ::) Naja, nu vind ik het eigenlijk ook wel eens genoeg, ik heb de halve examenbundel al gemaakt dus...

Ik hoop maar dat jullie nu niet allemaal massaal gaan afzeggen voor Sinterklaas...!!!!!!!!

Ga me dan nu maar eens aankleden... Fijne dinsdag iedereen ;)!

Annemieke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5566 Gepost op: 5-11-2002, 11:42:08 »
goeiemorgen!!! zo k ben weer klaar voor vandaag... maar latijn ging echt klote en duits was ook niet echt geweldig maar jah...

he han, sport jij nou altijd 2 uur achter elkaar? daar had je het toch wel eens over? nou iig, dat vind ik echt knap: k ging gister een uur aerobicen (ofzo... maar iig, ik moest ff een andere les inhalen) nou na een uur was ik echt dood! au au au au... maar ja op zich wel goed natuurlijk maar ik vond t maar nix. en toen dacht ik op eens,whaaa als je dit nog een uur moet doen, en toen dacht ik aan jou haha en toen had k medelijden ;) maar ja jij vind het wel leuk geloof ik toch? anyway, suc6 met sporten verder! maar wat is bodyjam nou eigelijk?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5567 Gepost op: 5-11-2002, 11:52:21 »
Dan moet je je lijf insmeren met jam. En dan laten ze bloeddorstige honden los en moet je voor je leven lopen  :D

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5568 Gepost op: 5-11-2002, 12:22:46 »
Dan moet je je lijf insmeren met jam. En dan laten ze bloeddorstige honden los en moet je voor je leven lopen  :D
Whahahahaha volgens mij heeft Robbie een erg levendige fantasie...  ;D ;D ;D

When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5569 Gepost op: 5-11-2002, 15:05:04 »
hahahahaha dat zijn dus eigenlijk JAMdorstige honden? :P ;D

Ik heb mn schoolonderzoekje voor vandaag ook weer gehad, en morgen heb ik vrij dus ik heb nu extra veel discipline nodig om vandaag wel nog iets nuttigs te gaan doen...

Iemand nog iets leuks te vertellen...?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5570 Gepost op: 5-11-2002, 15:16:27 »
whahaha RA sure ;D

e, hoe ging je schoolonderzoek?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5571 Gepost op: 5-11-2002, 15:30:04 »
Ik heb niet iets leuks te vertellen, maar wel iets.

*zucht* Het is doodsaai op het werk hier. Ik heb er absoluut geen zin meer in. Volgende week vrijdag is mijn contract gedaan en heb ik geen werk mee en ik ben er blij mee. Ik wil geen werk. Ik wil geen geld, dus waarom gaan werken?
En nu zit iedereen me hier te pushen van 'Je moet wat contacten leggen en je moet zorgen dat je bekend raakt zodat je een andere functie in het bedrijf kan krijgen hier.'
Maar daar heb ik helemaal geen zin in. De enige reden dat ik heir zou willen blijven is dat het dicht bij huis is en het lekker betaalt. Maar je moet toch ook zoiets hebben als 'werkplezier'? Ik doe dit echt niet graag, maar het is blijkbaar het enige wat ik mag doen met mijn diploma. Ik ben secretariaatsbeheer gaan volgen omdat je daar de optie vertalen en tolken kan doen. Ik vind talen superleuk. MAAR... nu zeggen ze je NA dat je je diploma hebt plots van 'Tja je zal er niet veel werk in kunnen vinden.' maw ik mag op een secretariaatje zitten en reisjes voor de grote mijnheer boeken, gasten ontvangen, telefoontjes doorschakelen. IK? Mister 'slecht in sociaal contact' himself?
Pffft stom misschien dat ik het naar aanleiding van dit zeg, maar life is soms best wel kutterig. Ik wil niet werken, maar krijg er wel aangeboden. Ik voel me schuldig als ik het afwijs, omdat er velen zijn die al zo lang werkloos zijn en niets krijg no matter hoe hard ze hun best doen. Bovendien zullen mijn ouders het ook niet kunnen vatten dat ik niet ga werken. Conclusie: ik MOET wel gaan werken, of ik wil of niet. En ik die dacht dat je na school eindelijk vrij was te doen wat je wou... Ik wil terug naar school.  :(

Genoeg geleuterd voor vandaag. Ik zit precies weer in zo'n 'life sucks en ik ga onder een brug wonen als zwerver, dat is handiger' fase.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5572 Gepost op: 5-11-2002, 15:54:06 »
ach RA das vervelend voor je zeg! blegh soms is life idd best kutterig (sorry maar moest wel ff lachen toen ik dat las, daar heb ik echt nog nooit van gehoord haha). maar suc6 dr mee he, denk dr maar aan dat je over een paar uur lekker thuis zit zonder dat stomme klote werk.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5573 Gepost op: 5-11-2002, 17:48:43 »
Ja RA succes ermee! Ik hoop dat je iets anders vindt dat je wel (minstens een beetje) leuk vindt! Dat gebeurt vast wel een keer!!

Nou ik heb net weer drie onwijs moeilijke wiskunde-examenbundel-opgaven gemaakt, pfff, dus ik mag weer ff ademhalen van mezelf ook al heb ik al ontzettend lang zitten niksen vandaag :-[. Maar goed, ik had toch wel (ongeveer) anderhalve som van de drie goed! (eh... is dat goed? ::))

Biologie ging wel goed hoor Doris. Jammer dat jouw proefwerken niezo goed gingen.

Ik moet eens gaan eten geloof ik...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5574 Gepost op: 5-11-2002, 18:39:10 »
'n hele goeie avond allemaal!

d'r is veel gepost zo te zien, dus veel bij te lezen voor mij. Maar dat hindert niet. Ik heb no precies anderhalf uur voordat ik weg moet naar danstraining, dus dat is nog tijd zat!  ;)

Ik zou vanmorgen weer 'n meeting hebben met 'n manager, maar die kwam veel te laat op 't werk aan. Hij beloofde me dat hij nog tijd voor me zou hebben vandaag. Net dus om kwart voor 5! Nu heb ik geen tijd meer gehad om m'n aantekeningen van die meeting uit te werken en morgen begrijp ik er dus weer helemaal niks van. (als ik aantekeningen maak tijdens 'n meeting dan gebruik ik allerlei afkortingen, waarvan ik later dan niet meer weet wat ze betekenden! Lekker handig!  :-[ )

he han, sport jij nou altijd 2 uur achter elkaar? daar had je het toch wel eens over? nou iig, dat vind ik echt knap: k ging gister een uur aerobicen (ofzo... maar iig, ik moest ff een andere les inhalen) nou na een uur was ik echt dood! au au au au... maar ja op zich wel goed natuurlijk maar ik vond t maar nix. en toen dacht ik op eens,whaaa als je dit nog een uur moet doen, en toen dacht ik aan jou haha en toen had k medelijden ;)  

Bodyjam doe ik ook maar 'n uurtje. Langer zou ik dat ook niet vol houden. Ik ben na 't uur echt helemaal kapot. Tijdens de les denk ik al vaak dat ik niet meer verder kan, maar op de een of andere manier lukt 't toch telkens om de hele les mee te blijven doen.  :)

Als ik ga fitnessen, ga ik meestal iets van anderhalf uur. Die tijd heb ik nodig om al m'n oefeningen te doen. Ik wissel conditie- en krachtapparaten af, zodat ik 't langer volhoudt.

Citaat
maar ja jij vind het wel leuk geloof ik toch?

Ik vind 't enorm leuk! Ik had vroeger nooit gedacht dat ik nog 'n andere sport als dansen ooit leuk zou gaan vinden. Maar ik heb nu toch vanalles gevonden wat ik leuk vind. (oke, bodyjam en gogo dance is ook dansen, maar fitnessen is compleet iets anders!  ;) )

Citaat
anyway, suc6 met sporten verder! maar wat is bodyjam nou eigelijk?

Bodyjam is 'n mix tussen aerobics en dansen. Er komen allerlei verschillende stijlen in voor: hip hop, latin enz. enz. 1 les van 'n uur bestaat uit 9 verschillende dansen die 'n aantal weken achter elkaar gedaan worden. En die weken heb je wel nodig om alles mee te krijgen! En daarna krijg je weer nieuwe dansen.

Echt heel erg leuk. Als 't bij jouw sportschool ook gegeven wordt, zou ik zeker 'ns mee gaan doen Doris!  :)

Citaat
Dan moet je je lijf insmeren met jam. En dan laten ze bloeddorstige honden los en moet je voor je leven lopen  

Jouw vorm van bodyjam lijkt me toch iets minder RA .....  ;D

Ik vind 't rot dat je je zo beteuterd voelt RA. Werken lijkt nu misschien niet leuk, maar ik denk dat je vergeet dat naar school gaan ook niet altijd even leuk was. Iedere keer studeren voor proefwerken/schoolonderzoeken/tentamens. Je had misschien wel wat meer vrije tijd, maar dan moest je ook huiswerk en zo maken.  :(

Als je nu met deze opleiding geen baan kunt vinden die je echt leuk vindt, denk er dan 'ns aan om iets anders te gaan studeren. Je kunt allerlei opleidingen nog in 2 jaar halen. (ik weet natuurlijk niet precies welke opleiding je gedaan hebt...) En daarna vindt je 't misschien niet zo erg om te gaan werken en vindt je 'n baan die heel goed bij je past. En daarna wil je vast niet meer terug naar school!  ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5575 Gepost op: 5-11-2002, 19:10:24 »
Haihai,

Zo, dr was weer fijn wat bij te lezen nu na het eten, zelfs de soap heeft dr een episode bij :).

Aha Han, ik begrijp ook weer iets beter wat bodyjam is. Zoiets lijkt me nou op zich ook nog wel leuk, maar ik hou over het algemeen helemaal niet van sport (voornl omdat ik er altijd al zo slecht in ben geweest). Maar nu met de sportorientatie op school ben ik dus drie keer op een sportschool geweest, waarvan 2 keer fitnessen, met die apparaten, nou, dat vond ik echt vreselijk. Je krijgt er alleen maar ontzettende spierpijn van! En bijv een fiets of loopband, menn, zo'n enorm duur apparaat, terwijl je net zo goed in het echt kunt gaan fietsen of lopen, dan kom je tenminste nog ergens en zie je nog iets om je heen! Naja, het zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik dan een beetje nutteloze apparaten. Ja ok, tis wel handig als het regent natuurlijk en je niet buiten kunt gaan fietsen of joggen.

Maar we hebben op die sportschool dus ook 1 les iets anders gedaan, het heette geloof ik een combinatie van steps en streetdance, en dat vond ik wel leuk. Ik heb dat ook jarenlang gedaan (van mn 5e tot mn 13e of zoiets), maar ben er eigenlijk af gegaan omdat we steeds meer buikspieroefeningen moesten doen en zo. Ja en die zullen heus wel heel goed voor je zijn maar leuk is anders! Maar hm, misschien lag het er ook wel aan dat het gewoon niet zo gezellig was, dus misschien moet ik het dan toch nog maar eens overwegen... Wel zo gezond natuurlijk om een beetje te bewegen, dat doe ik volgens mij veel te weinig. Tja toneel e.d. blijft mn favoriet, maar als ik volgend jaar op kamers zit (waar het wel naar uitziet) denk ik dat ik daar dan ook wel iets aan sport ga doen... Ja nu niet meer hoor, hahaha. Heb toch nog 1 blok sportorientatie, dit keer 3 schermlessen. Ben benieuwd hoe dat is.

Maar goed, fijne avond iedereen, nog ff in het Sinterklaastopic posten...

Annemieke

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5576 Gepost op: 5-11-2002, 19:18:32 »
Haihai,

zelfs de soap heeft dr een episode bij :).

Da is geschreheven door mij, nie door Elmie..

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5577 Gepost op: 5-11-2002, 19:27:10 »
Hallo allemaal,

He RA, wat een shit zeg. Ik weet echt precies hoe je je voelt. Tijdens mijn laatste stage vond ik het in het begin ook vreselijk. Misschien moet je je toch nog gaan orienteren op een verdere studie, een uitbreiding van je talenkennis ofzo? Dan kun je daar misschien waat meer mee gaan doen in je werk. In de tussentijd zou ik wel proberen aan het werk te blijven. Misschien bij een ander bedrijf ofzo. Als de collega's nu al eens heel leuk zijn, maakt het niet zo veel uit of het werk wat minder is (tenminste zo denk ik erover). Ik zou in ieder geval niet niks gaan doen, dat komt zo negatief over bij eventuele verdere sollicitaties (in de toekomst). Anyway, sterkte ermee!! :D

Vandaag heb ik een belastingcursus gehad. Echt saai, maar toch ook wel interessant. Ik weet nu vanalles over heffingskortingen. Best moeilijk, maar gelukkig had ik er al eens een blok over gehad tijdens mn studie, dat scheelt.

Verder heb ik niet veel nieuws. Ik moet nog een hoop gaan bijlezen. Dat ga ik maar eens doen.

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5578 Gepost op: 5-11-2002, 19:34:09 »
't is toch niet erg dat je niet zo veel sport e? Je hebt tenminste op school nog gym, dat heb ik nu niet meer. Als je straks op kamers zit en naar 'n Universiteit of HBO gaat, kun je vaak ook heel goedkoop 'n sportkaart krijgen. Daarmee kun je dan heel veel verschillende sporten uitoefenen zo veel als dat je wilt! In de meeste grote steden bestaat zo'n sportkaart (Venlo is er 'n beetje te klein voor geloof ik  :-[ ) en dan kun je voor maar 40 euro per jaar zo veel sporten als dat je wilt. En dan zal er best wat leuks voor je bij zitten denk ik zo.  :)

Citaat
Vandaag heb ik een belastingcursus gehad. Echt saai, maar toch ook wel interessant. Ik weet nu vanalles over heffingskortingen. Best moeilijk, maar gelukkig had ik er al eens een blok over gehad tijdens mn studie, dat scheelt.

Och jee die heffingskortingen! Heb ik vorig schooljaar ook gehad. Vreselijk vond ik 't! De hele module belastingen was zo ongelooflijk saai! Maar misschien kwam dat ook door de docent, alhoewel de stof was ook vreselijk taai.

Succes ermee ovide! Moet je ook 'n toets over die cursus doen?

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5579 Gepost op: 5-11-2002, 19:41:39 »
Nee, over deze cursus niet. Ik heb wel over die andere cursus (algemene bijstands wet) twee toetsen gehad. Die heb ik gelukkig met glans doorstaan (een 8.2 en een 8.9), dus ik hoef me niet te schamen. Belasting is alleen vandaag en morgen en het gaat erom dat je ziet op welke heffingsokortingen iemand recht heeft en of je die dan wel of niet moet korten op de bijstandsuitkering. Verder hebben we behandeld hoe je zo'n formulier voor voorlopige teruggave moet invullen. Dat was alles eigenlijk.

Wat die leraar betreft; dat vind ik nou altijd zo jammer. Het is al een beetje een saai ak en dan zijn die leraren ook nog eens zo saai. Ik had dus een leraar die echt supercool was voor belastingen. Hij werkte alleen maar met voorbeelden en liet ons alles zelf bedenken. Daar heb ik echt veel van geleerd. We moesten een programma schrijven in Excell waarme je kon berekenen hoeveel belasting iemand moest betalen. De nieuwe belastingdiskette was toen nog niet klaar en we konden dus niet afkijken. Het was heel moeilijk, maar uiteindelijk wel gelukt. We hadden het zo gemaakt, dat je maar enkele gegevens hoefde in te vullen om de belasting uit te rekenen. Echt heel ruig!!!

*Ovide is nog steeds trots op zichzelf  ;D