Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551708 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5540 Gepost op: 2-11-2002, 20:35:10 »

En ik met mn realisme idd... ik vind het echt leuk dat jij zo vastbesloten kunt zijn, ook met Missie Mol, zo aanhoudend... :) Das echt motiverend. Ja je hebt ws wel gelijk. Maar ja ik heb het gewoon al zo vaak meegemaakt met allerlei leuke dingen om te organiseren (zoals op vakantie met de halve familie) wat dan niet lukte, of van alles dat ik wilde organiseren maar toch niet gedaan heb, maar ja daar moet ik eigenlijk niet over zeuren, want ik heb juist ook zo vaak meegemaakt dat wél vrijwel iedereen kon komen op een of ander uitje of feest, zodat het tig keer rondbellen enzow wel degelijk zin had gehad. En dit is idd zeker realistisch, en we willen het echt, dus het gaat door!!

Ach ja, ik ben gewoon goedgelovig  ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #5541 Gepost op: 2-11-2002, 20:39:37 »
Enne A&K, volgens mij valt het wel mee met dat hoofd van jou! Bovendien smeren ze er toch nog ongeveer een centimeter 'plamuur' op voordat je op tv mag. Er is nog hoop  ;D (ook voor mij  ;))

nou dank je zou ik zo zeggen  :-* hmm, idd als je op tv komt, dan krijg je zooooooooo'n hoop shmink over je heen dat zelfs jeugdpuistjes geen kans meer krijgen  ;D moahaha, finally got you, you lil' evil monsters  ;)

Heb niet veel gedaan vandaag voor de rest, door dat winteruur krijg ik echt zo'n loom gevoel, kwenie, de avonden duren te lang naar mijn zin

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5542 Gepost op: 2-11-2002, 21:18:48 »
idd als je op tv komt, dan krijg je zooooooooo'n hoop shmink over je heen
klinkt of je ervaring hebt...? ;)

Er kan weer verder worden geschreven aan de soap :)! Tja hoe zou ik daar nou toch op gekomen zijn he Daan...? ::) (niet dat het ook maar ergens op slaat maar goe...)

• Forumlid
« Reactie #5543 Gepost op: 2-11-2002, 21:22:51 »
idd als je op tv komt, dan krijg je zooooooooo'n hoop shmink over je heen
klinkt of je ervaring hebt...? ;)

nou Knudde is ooit wel eens op tv geweest en van nature uit heeft hij lichtjes wat bloosrood op zijn wangen en toen we naar hem gingen kon je dat niet meer zien dusja

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5544 Gepost op: 3-11-2002, 15:18:01 »
ow A&K zo'n lachje was het niet hoor!

maar ja, het weekend is al bijna weer over en ik moet nog anderhalf hoofdstuk wiskunde leren, blegh! en vanmiddag ook nog naar een verjaardag, eik 2 want dr zijn 2 mensen vandaag jarig, maar ja de een zie ik morgen op school wel en de ander niet dus ga ik daar maar heen. k ga weer, doeg!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #5545 Gepost op: 3-11-2002, 15:49:35 »
amuseer je daar ! ik moet eigenlijk ook nog wiskunde herhalen maar er is hier bezoek en dan doe ik maar best aan socializen :D

*ik ben echt wel geobsedeerd door het forum... nuja, door de vakantie heb ik dan ook vrije tijd maar vanaf morgen terug school...*

« Laatst bewerkt op: 3-11-2002, 18:09:24 door Alive and Kicking »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5546 Gepost op: 3-11-2002, 19:09:01 »
*ik ben echt wel geobsedeerd door het forum...
ik ook zeg, ben vandaag al ontelbare keren hier geweest...

haha ik lag weer dubbel om de soap hoor ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5547 Gepost op: 3-11-2002, 21:30:55 »
dit is dan echt de laatste keer vandaag dat ik hier langskom (menn ben verslaafd)... tot morgen allemaal!!

en echt SUPER dat Sinterklaas echt doorgaat en met best wel wat mensen ook nog :D! (ok niet te vroeg juichen... ::))

• Forumlid
« Reactie #5548 Gepost op: 3-11-2002, 22:05:24 »
slaapwel e !!!

ik heb wel een digitale camera maar tja, daar ben je niet echt veel mee I guess  ::)

ik kruip er straks ook eens in, maar eerst nog BB bekijken

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5549 Gepost op: 4-11-2002, 01:23:31 »
Mensen mensen, ten 1e is het Jon Dahl  :P en ten 2e, ben k benieuwd wat Mahtob idd tegen Jon Dahl hebt...?  ;)

gezegD !!! en Gent heeft nog 1-1 gedaan woensdag :) mooi hun beste beentje voorgezet

Goed van Gent en leuk voor John Dahl maar wisten jullie wel dat je op het forum posts die na half 3 s'nachts geplaatst niet op spelfouten mag controleren? ;D

Dus... (deze mag wel)

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5550 Gepost op: 4-11-2002, 11:57:40 »
zo, goeiemorgen (nog net), daar ben ik dan weer... Frans ging wel, was een doodnormale sollicitatiebrief zoals we die al zo vaak gehad hebben (alleen dan nu voor een cijfer). We moesten solliciteren bij Euro Disney ;D --> ik moest nog aan jou denken Malcolm en aan dat ik toen over Euro Disney had gedroomd vanwege jouw foto's, wat dus eigenlijk niet vanwege jouw foto's was, maar een voorspelling :o over mijn Franse schoolonderzoek! ;D

Maargoe nu maar weer verder bio en wiskunde en natuurkunde leren he... Tot vanmiddag ergens!

En Daantje hoe gaat jouw pwweek?

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #5551 Gepost op: 4-11-2002, 12:19:20 »
Goed van Gent en leuk voor John Dahl maar wisten jullie wel dat je op het forum posts die na half 3 s'nachts geplaatst niet op spelfouten mag controleren? ;D

Dus... (deze mag wel)
OK, je hebt erom gevraagd: ;D

's'nachts

« Laatst bewerkt op: 4-11-2002, 12:21:01 door Compuart »
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5552 Gepost op: 4-11-2002, 13:25:40 »
hallo allemaal! zo hehe heb mn proefwerkjus gemaakt...nederlands en wiskunde gingen wel goed, maar frans heb ik echt volop verkloot. nou vanmiddag hele middag vrij want k heb morgen alleen pw's waar ik mn boeken bij mag houden :D ff de rest van t forum lezen

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5553 Gepost op: 4-11-2002, 14:12:32 »
zo hehe heb mn proefwerkjus gemaakt...nederlands en wiskunde gingen wel goed, maar frans heb ik echt volop verkloot. nou vanmiddag hele middag vrij want k heb morgen alleen pw's waar ik mn boeken bij mag houden :D
aha dus jij hebt ook volop pwweek, wow wat veel op 1 dag :o. Jammer dat Frans slecht ging.

Hmm... kga maar weer verder leren...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5554 Gepost op: 4-11-2002, 14:45:59 »
ow is niet zo'n punt want had voor mn woorden uso n 9.4 dus glukkig dat dat t weer ophaalt. dit zal wel een 4 woorden ofzo  :-[

maar jah waar k voor kwam... k verveel me!!! ik moet zo wel ff weg en was net ook al ff weg maar toch blegh wat irri is dit zeg! wat zal ik doen iemand een idee?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5555 Gepost op: 4-11-2002, 16:09:57 »
hahaha, dat je zoveel tijd hebt terwijl je pwweek hebt, nou, kheb wel een idee... verder schrijven aan de soap bijv ;) (kan ik zelf ook doen jah op zich...), of je kunt allemaal leuke mailtjes gaan schrijven aan een hoop mensen.

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5556 Gepost op: 4-11-2002, 16:42:32 »
jah kan ook idd :) maar heb al best wel n paar mailtjes geschreven, en de soap pfff k weet niet maar ik ben dr ff himmel uit.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5557 Gepost op: 4-11-2002, 18:07:33 »
Goeieavond lieve menskes,

De maandag zit er weer op! Gelukkig maar, dat maandagmorgengevoel (lees: 't is maandagmorgen en je zit duf naar je beeldscherm te kijken en bedenkt je dat je weer 'n hele week werken voor de boeg hebt) is echt iets vreselijks.  :-[

M'n dag ging ook erg langzaam voorbij. Ik ben nog steeds meetings aan 't houden met managers en kan eigenlijk niet verder voordat die allemaal afgerond zijn. En dat zal pas aanstaande donderdag zijn. Tot die tijd moet ik me dus bezig houden met andere dingen, maar ik kan onderhand niks nuttigs (lees: zinvol voor m'n opdracht) meer verzinnen.

Ik lees dat andere forummers 't heel wat beter hebben. Ik verlang soms ook terug naar de tijd dat ik proefwerkweek had en de hele dag thuis kon zitten. Heerlijk!  ;)

Nee grapje e, Doris en anderen. Die tijd was ook niet altijd even leuk. Ik ben dan ook blij dat ik effe niet hoef te studeren voor tentamens.  :)

Zo eerst effe bijlezen, voordat ik nog meer stomme dingen ga typen.  ;)

« Laatst bewerkt op: 4-11-2002, 18:07:57 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5558 Gepost op: 4-11-2002, 18:49:18 »
Ik lees dat andere forummers 't heel wat beter hebben. Ik verlang soms ook terug naar de tijd dat ik proefwerkweek had en de hele dag thuis kon zitten. Heerlijk!  ;)

Nee grapje e, Doris en anderen. Die tijd was ook niet altijd even leuk. Ik ben dan ook blij dat ik effe niet hoef te studeren voor tentamens.  :)
kheb toch nooit gezegd dat ik het niet leuk vind? Ik hoef echt nog niet per se van school af, itt veel klasgenoten, kvind t juist gezellig nu... Tja en pwweken horen dr nu eenmaal ook bij.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5559 Gepost op: 4-11-2002, 19:01:29 »
Ik bedoel gewoon dat 't studeren en 't volgen van lessen niet altijd even leuk is.

Ik heb op de middelbare school ondanks dat ook 'n hele leuke tijd gehad. Ik vond 't kei jammer dat ik van school af moest toen ik m'n diploma had. Ik heb zelfs zitten huilen, omdat ik iedereen moest gaan missen. Maar daar kwam ik ook wel weer overheen. Iedereen gaat nu eenmaal zijn of haar eigen weg, m'n oudklasgenoten zijn nu verspreid over heel Nederland aan 't studeren. De meeste heb ik zelfs al vanaf de diploma-uitreiking niet meer gezien.  :'(

Maar ik heb er nieuwe klasgenoten voor terug gekregen, die ook nog 'ns allemaal dezelfde opleiding doen.  ;)  Ik zie ze nu wel niet zo heel erg veel (iedereen is op stage), maar ik weet dat ik ze in februari allemaal (althans, als er niet iemand in de tussentijd stopt met de opleiding) terug zie.  :)

« Laatst bewerkt op: 4-11-2002, 19:15:30 door Han13 »