Jij met je realisme. Alles is mogelijk, als je het maar echt wil. Ow, enne ik had laatst hele slechte verhalen gehoord over Leiden [/hint]
hahahahaha, oja, wat dan??
Nee maar het is wel zo, ik hoor ook allerlei negatiefs over Leiden, de stad, de mensen, de sfeer, de verenigingen, en eerst dacht ik naja toch allemaal vooroordelen, maar je hoort het echt van iedereen... Dusja... maar des te meer reden om naar de open dag te gaan, toch?
En ik met mn realisme idd... ik vind het echt leuk dat jij zo vastbesloten kunt zijn, ook met Missie Mol, zo aanhoudend...
Das echt motiverend. Ja je hebt ws wel gelijk. Maar ja ik heb het gewoon al zo vaak meegemaakt met allerlei leuke dingen om te organiseren (zoals op vakantie met de halve familie) wat dan niet lukte, of van alles dat ik wilde organiseren maar toch niet gedaan heb, maar ja daar moet ik eigenlijk niet over zeuren, want ik heb juist ook zo vaak meegemaakt dat wél vrijwel iedereen kon komen op een of ander uitje of feest, zodat het tig keer rondbellen enzow wel degelijk zin had gehad. En dit is idd zeker realistisch, en we willen het echt, dus het gaat door!!
Mn bio ken ik ondertussen aardig, kheb ook nog wat aan wiskunde gedaan maja gewoon doorlezen is daarbij niet echt een goede leertactiek geloof ik...
Dus daar moet ik nog wel veel oefenopg uit de examenbundel voor maken enzow. Maar zoals jullie gemerkt hebben, gun ik mezelf vele korte pauzes die telkens bestaan uit even hier langs komen...