Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551699 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5520 Gepost op: 1-11-2002, 20:25:31 »
Heej iedereen!!
(ligt eraan of @miesh nog mee wil doen...  ;))
haha ja! Opzich lijkt t me wel errug leuk alhoewel ik hier nog nie sow lang post.... ::) Dus maar t lijkt me wel erg gezellig!
Maar ik woon idd nog al een eind weg bij de meeste van jullie...

Yeah Weekend!!  :)
Nou voor de rest nie echt veel boeiend te vertellen, k ben net langs de deuren geweest voor koeken te verkopen voor atletiekvereniging...
Maarja, doejjdoejjj

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5521 Gepost op: 1-11-2002, 22:35:26 »
*geeeeeeeeuw*

ik zie een hoop mensen on line op het forum staan, maar niemand die ergens reageert...

slaapwel dan maar en droom zacht, knuff A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5522 Gepost op: 1-11-2002, 22:40:46 »
Ik heb zojuist naar Idols gekeken en ik heb echt zo hard gelachen!  ;D D'r hebben zich veel jongeren opgegeven, die echt niet kunnen zingen. Ik begrijp niet hoe die zich hebben kunnen opgeven. Ik kan me nog wel voorstellen dat ze zelf denken dat ze goed kunnen zingen, maar ouders of vrienden zullen hen toch wel behoeden voor 'n vernedering bij zo'n auditie?

De jury was ook erg hard moet ik zeggen. Sommige kandidaten werkten erg op hun lachspieren en ik vond 't gewoon zielig voor deze jongens en meisjes, die blijkbaar echt dachten dat ze 'n zangtalent hadden. Sommige werden ook gelijk afgekapt en konden direct vertrekken.

Maar goed, 't meisje dat hier uit Venlo komt dat ik ken, was er nog niet bij. Ze zal volgende week wel bij de audities in Eindhoven erop komen. Ze is iig wel doorgegaan, dus dat vind ik op zich al erg knap.

Maar genoeg over Idols. Ik ga zo maar 'ns slapen, want ik moet morgen immers weer vroeg uit de veren om te gaan werken.  :(

Fijne zaterdag alvast! Truste!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5523 Gepost op: 1-11-2002, 22:57:49 »
wel, het wordt voor mij zoiezo een mooie afstand om af te leggen maar zo vlak voor de examens kan ik dat echt niet maken vrees ik  :-/
Breda moet te doen zijn toch? (hmm... ik ben nu iedereen half bij iemand anders aan het uitnodigen...) Ik heb op de kaart gekeken... Gouda valt ook nog wel mee in vergelijking met de andere plaatsen... en mn vader heeft gezegd dat je dan wel een dag eerder mag komen en hier mag overnachten :o :o (jaja, omdat je een meisje bent vindt ie natuurlijk alles goed) Maar ja het wordt wel duur natuurlijk, dat kan ik me voorstellen. Maar het zou zo leuk zijn als je dr bij was!! (kwil nu wel eens dat Vlaamse accent in het echt horen ;)) Das toch iets heel anders dan een gedicht lezen op internet...

Maar wat is 'vlak' voor je examens? Zou je bijv 30 nov nog wel een dagje kunnen? (Ik geloof dat we op die dag toch een redelijke kans hebben op een aantal mensen, iedereen zal toch wel nooit lukken.)

@miesh, leuk dat je ook mee wilt doen, maar waar woonde je ook weer, ergens in het noorden... WOW Emmen... mennnnnn... Naja uhmm het moet op een of andere manier te regelen zijn, IEMAND zal iig vroeg op moeten en/of zeer lang in trein/auto moeten zitten... Maar hoe dan ook, als je mee wilt doen, meld je maar aan in het Sinterklaastopic enne kijk in je agenda voor welke dag iig!

Ik ben niet zo heel blij met dit weekend, kmoet zeer hard gaan leren wat me niet echt heel erg gelukt is tot nu toe door mijn msn-vervangende forum-verslaving enzow... Maar goed iedereen verder wel een heel leuk weekend!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5524 Gepost op: 2-11-2002, 02:48:19 »
Natuurlijk ben ik een groot voorstander van vrijheid van meningsuiting.... Echter....foto's van John Dahl Tomasson mogen van mij gecensureerd worden.

hoi!

Wat jij tegen John dahl heb?  :)

leuke woordjes hé hier in Belgie :) maar kopslag? hmm... kwenie, normaal is het wel kopstoot :) nuja, applausvervanging zeggen ze niet altijd hoor bij een wissel, dat is gewoon als ze een sterspeler expres vervangen zodanig dat hij applaus krijgt.

Tja en dat heet hier weer een publiekswissel! En kopslag hebben ze echt gezegt!
En woendsdag was nog trouwens wel een leuk dagje voor de NL clubs, heb gent nog wat moois gedaan? :)

hmm het is me hier te rustig...
laat ik ff wat mensen lokken: draaaaank

of w8: graaaatis drank !!  ;D ;D ;D

*aan rietjes begint slurpen*

De martini is hier alweer op :( :)

Dat is 't 'm nou juist. Zelfs 'n simpel gedichtje krijg ik niet op papier. Jullie hebben nu echt m'n zwakke punt gevonden..... :-[

*ik ook niet daar goed in ben* :)

Late reactie, maar ben druk met kcv po's etc. geweest, hoop geblaat, maar tis weekend (wat betekent morgen 9 uur werken in de appie ;)), maar iig, die foto's zijn wel ganz hip :D. Nu moet ik nog even uitpluizen waar ze van waren...  ::) :P

Jij fan bent van woordje "ganz"? :)

Doei en truste,

Gr. B.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5525 Gepost op: 2-11-2002, 09:01:55 »
Hallo allemaal,
Zo, het weekend is weer begonnen! Zoals je ziet: ik was er aan toe!
Eigenlijk had ik graag willen beginnen met een ochtendje uitslapen, maar daar waren kinderen en hond het geloof ik niet zo mee eens . Ach ja, heb ik lekker tijd om hier eens weer eens wat te komen kletsen. Leuk idee zeg, dat Sinterfeestje! En laat ik nu toch in het Zuid-oosten des lands wonen!! Jullie hadden me bijna aan het twijfelen of ik ook mee zou doen, maar aangezien mijn dochtertje in die periode haar verjaardag viert en mijn kinderen allebei nog heilig geloven in die goede beste man, zou ik niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen om nog een feestje te vieren.Maar iig geval wens ik allen die wel meedoen heel veel plezier en ik sluit me aan bij A&K en zal tzt ook een gedichtespinsel in elkaar proberen te frotten. (Klinkt zo al veelbelovend he )

Heel veel groetjes van Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5526 Gepost op: 2-11-2002, 10:32:59 »
Goedemorge iedereen!!

Natuurlijk ben ik een groot voorstander van vrijheid van meningsuiting.... Echter....foto's van John Dahl Tomasson mogen van mij gecensureerd worden.
Wat jij tegen John dahl heb?  :)
Mensen mensen, ten 1e is het Jon Dahl  :P en ten 2e, ben k benieuwd wat Mahtob idd tegen Jon Dahl hebt...?  ;)

Yee, t is weekend en k ga vanmiddag naar verjaardag van 'n vriendin!  :) Wat zou ik weer s gaan kopen?  :-X
Naja, ik kom vandaag nog wel n x-tje langs, nog prettige dag iedereen!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

• Forumlid
« Reactie #5527 Gepost op: 2-11-2002, 12:25:19 »
Citaat
Breda moet te doen zijn toch? (hmm... ik ben nu iedereen half bij iemand anders aan het uitnodigen...) Ik heb op de kaart gekeken... Gouda valt ook nog wel mee in vergelijking met de andere plaatsen... en mn vader heeft gezegd dat je dan wel een dag eerder mag komen en hier mag overnachten :o :o (jaja, omdat je een meisje bent vindt ie natuurlijk alles goed) Maar ja het wordt wel duur natuurlijk, dat kan ik me voorstellen. Maar het zou zo leuk zijn als je dr bij was!! (kwil nu wel eens dat Vlaamse accent in het echt horen ;)) Das toch iets heel anders dan een gedicht lezen op internet...

Maar wat is 'vlak' voor je examens? Zou je bijv 30 nov nog wel een dagje kunnen?

nou e, bedankt voor de moeite, maar je hoeft echt geen rekening te houden met mij, het ziet er niet naar uit dat ik er zal raken en mijn examens beginnen 9 dec ofzo,dus elke vrije dag vooraf zal ik goed kunnen gebruiken... je zal mijn vlaams accent nog wel te horen krijgen op één of andere MFB!

Citaat
Tja en dat heet hier weer een publiekswissel! En kopslag hebben ze echt gezegt!
En woendsdag was nog trouwens wel een leuk dagje voor de NL clubs, heb gent nog wat moois gedaan

gezegD !!! en Gent heeft nog 1-1 gedaan woensdag :) mooi hun beste beentje voorgezet

« Laatst bewerkt op: 2-11-2002, 12:26:13 door Alive and Kicking »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5528 Gepost op: 2-11-2002, 13:03:35 »
@miesh, leuk dat je ook mee wilt doen, maar waar woonde je ook weer, ergens in het noorden... WOW Emmen... mennnnnn... Naja uhmm het moet op een of andere manier te regelen zijn, IEMAND zal iig vroeg op moeten en/of zeer lang in trein/auto moeten zitten... Maar hoe dan ook, als je mee wilt doen, meld je maar aan in het Sinterklaastopic enne kijk in je agenda voor welke dag iig!
Ja idd ver weg!  :D Maar je kan niet met iedereen rekening houden, zeg maar....
De meeste mensen wonen in t zuiden dus..Maar ik zal eerst aan muh ouders vragen of k wel mag...  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5529 Gepost op: 2-11-2002, 13:06:35 »
Zo, tussen het leren door mocht ik van mezelf ff op het forum komen.

De Sinterklaasviering begint steeds realistischere vormen aan te nemen! :D
Han, Tijgertje, @miesh en eventuele andere twijfelaars...?

Fijn weekend iedereen, ik ga eten en weer verder leren...

Annemieke

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5530 Gepost op: 2-11-2002, 14:11:57 »
goeiemiddag iedreen! whaaa dr is echt een hoop gepost zeg, ben 2 daagjes niet op t forum en hoppah... maar jah, k ben de afgelopen dagen best wel druk geweest met winkelen, films kijken, acteren blablabla en leren  :-/ want k heb volgende week proefwerkweek en dr zitten een stuk of 4 examens bij helaas. maar ja, nu heb ik weer ff vrij dus ik ben dr weer es ff. k geloof dat t wel goed gaat met iedereen, toch?
oh, btw, die foto's zijn leuk e, jij bent best wel veranderd zeg sinds de mfb haha. nou, k ga nu de rest van t forum ff lezen, wou alleen ff laten weten dat k nog leefde.

ow, bijna vergeten: heeft iemand van jullie gisteren idols gezien? men wat erg is dat zeg whahaha bijna niemand van die mensen kon zingen echt zó vals.

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #5531 Gepost op: 2-11-2002, 15:26:34 »
jap Han heeft Idols gezien doris  ;)
is dat dat programma waarbij een nieuwe popgroep wordt gevormd? zoals Starmaker?

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5532 Gepost op: 2-11-2002, 15:37:45 »
ow jah k zie t haha. maar idd, zoiets is het wel: jongeren kunnen zich opgeven om auditie te doen voor een jury die ik niet bepaald professioneel vind maar jah das nie boeie, en als ze een beetje kunnen zingen mogen ze door naar de volgende ronde. uiteindelijk blijven dr 50 over, die krijgen allemaal workshops enzo en dan wordt daaruit één iemand gekozen die de nieuwe "idol" van nederland wordt. de bedoeling is dus ongeveer hetzelfde als van starmaker, nl. een nieuwe popgroep/popster te ontdekken, maar het is heel anders vormgegeven.

• Forumlid
« Reactie #5533 Gepost op: 2-11-2002, 15:57:21 »
ooooow maar dat heet bij ons gewoon Pop Idol, zoals in Engeland ! alleen moeten de audities hier nog gedaan worden dusja  ;D

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5534 Gepost op: 2-11-2002, 15:58:47 »
jah... maar nederland moet dan weer zo nodig origineel zijn en maakt dr dan idols van... vaag. maareh, ga je meedoen A&K :D

• Forumlid
« Reactie #5535 Gepost op: 2-11-2002, 17:03:33 »
wel je bent aant lachen (die smiley toch) maar telkens er reclame werd gemaakt op tv riepen mijn ouders en mijn zus: 'And the winner of Pop Idol 2002 is... Debbie !! '  ;D

Nuja, kheb me niet ingeschreven hoor, ik heb niet echt het hoofd om op tv te komen

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5536 Gepost op: 2-11-2002, 17:34:37 »
Zo, tussen het leren door mocht ik van mezelf ff op het forum komen.

De Sinterklaasviering begint steeds realistischere vormen aan te nemen! :D
Jij met je realisme. Alles is mogelijk, als je het maar echt wil. Ow, enne ik had laatst hele slechte verhalen gehoord over Leiden [/hint]

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5537 Gepost op: 2-11-2002, 17:38:49 »
Ow Daan, wat ben jij slecht zeg  ;)

Enne A&K, volgens mij valt het wel mee met dat hoofd van jou! Bovendien smeren ze er toch nog ongeveer een centimeter 'plamuur' op voordat je op tv mag. Er is nog hoop  ;D (ook voor mij  ;))

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5538 Gepost op: 2-11-2002, 18:16:17 »
Jij met je realisme. Alles is mogelijk, als je het maar echt wil. Ow, enne ik had laatst hele slechte verhalen gehoord over Leiden [/hint]
hahahahaha, oja, wat dan?? :P
Nee maar het is wel zo, ik hoor ook allerlei negatiefs over Leiden, de stad, de mensen, de sfeer, de verenigingen, en eerst dacht ik naja toch allemaal vooroordelen, maar je hoort het echt van iedereen... Dusja... maar des te meer reden om naar de open dag te gaan, toch?

En ik met mn realisme idd... ik vind het echt leuk dat jij zo vastbesloten kunt zijn, ook met Missie Mol, zo aanhoudend... :) Das echt motiverend. Ja je hebt ws wel gelijk. Maar ja ik heb het gewoon al zo vaak meegemaakt met allerlei leuke dingen om te organiseren (zoals op vakantie met de halve familie) wat dan niet lukte, of van alles dat ik wilde organiseren maar toch niet gedaan heb, maar ja daar moet ik eigenlijk niet over zeuren, want ik heb juist ook zo vaak meegemaakt dat wél vrijwel iedereen kon komen op een of ander uitje of feest, zodat het tig keer rondbellen enzow wel degelijk zin had gehad. En dit is idd zeker realistisch, en we willen het echt, dus het gaat door!!

Mn bio ken ik ondertussen aardig, kheb ook nog wat aan wiskunde gedaan maja gewoon doorlezen is daarbij niet echt een goede leertactiek geloof ik... ::) Dus daar moet ik nog wel veel oefenopg uit de examenbundel voor maken enzow. Maar zoals jullie gemerkt hebben, gun ik mezelf vele korte pauzes die telkens bestaan uit even hier langs komen...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5539 Gepost op: 2-11-2002, 19:15:05 »
Goeieavond! Ik heb weekend!!!!!!!!!!  :D

't werken zit er eindelijk op en 't is nu echt weekend voor me. Net lekker gedoucht en onder de zonnebank geweest. Dat doet me altijd wel goed moet ik zeggen.  :)

Dus toch nog meerdere die Idols gezien hebben! Vandaag op 't werk ook nog uitgebreid over gehad. M'n collega's die 't gezien hadden, vonden 't ook ontzettend grappig. We hebben er zelfs vandaag nog erg hard om gelachen!

Ik ga snel effe BB verder kijken (d'r was reclame) en daarna kom ik terug om bij te lezen. (is er veel gepost?)