Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551786 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5500 Gepost op: 31-10-2002, 17:27:27 »
hallo mensjes, hoe gaat het met jullie??
ik heb weer gefitnesst (damn hoe schrijf je dat nou in het Ned?!), maar nu wel voor de laatste keer, kvind dr niks aan op die apparaten. Je krijgt dr alleen maar spierpijn van. Maja ik heb me gewoon niet zo uitgesloofd :).

Nu ff Grieks leren, morgen een vertaling (das wel leuk :)), tis wel diagnostisch maja kmoet natuurlijk wel een goed cijfer halen.

Verder hebk niet zo veel te vertellen... wat vinden jullie van irl Sinterklaas vieren?

liefs Annemieke

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5501 Gepost op: 31-10-2002, 18:02:38 »
ik genoot vroeger altijd enorm van Sinterklaas vieren!! jammer als je opgroeit dat die magie verdwijnt :(

en ik wil wel meedoen aan zo'n sinterklaassuprise met gedicht enzo :) ik schrijf graag dus dat wordt geen probleem

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5502 Gepost op: 31-10-2002, 18:41:55 »
Wat een superleuk idee, zo'n sinterklaasviering! Mn enthousiasme wordt wel enigszins getemperd door het idee dat het voor mij wel heel ver weg zal zijn. Ik hou me in ieder geval aanbevolen. Als datum, locatie en tijd bekend zijn, zal ik me bedenken. (Ik wil niet lullig doen, maar ook geen valse hoop geven...)

Ow ja, E, echt leuke foto's. Je haar ziet er leuk uit. Ik vind het wel leuker dan dat staartje dat je op die fotot van de MFB hebt (maar das natuurlijk mijn mening)
Enne Daantje, hoe gaat het met de lenzen?

Malcolm, even over jouw vraag. In een notendop komthet hier op neer (de rest heeft dis al tig keer gehoord, sla het maar over ofzo):
Vorig jaar geschept door een auto (ik was op de fiets). Resultaat een gebroken been (op twee plaatsen gebroken) en een gebroken rib (en nog wat schaafwonden en blauwe plekken). Been kon niet met gips gezet worden en dus moest er een pen in om het te fixeren. Die pen loopt van mn krnie tot aan mn enkele en zit met schroeven vast. Om allerlei ingewikkelde redenen doet dat ding ontzettend pijn en loop ik al een jaar te strompelen. Nou ja, nu is het wel wat minder, maar op slechte dagen lijk ik net op de Klokkenluider van de Notre Dame  ;D
3 januari word ik eindelijk verlost, althans dat hoop ik en kan ik na een paar weken weer echt fatsoenlijk lopen.

Anyway, vandaag en druk dagje gehad. Dat krijg je met zo'n cursus, je 'echte' werk blijft lekker op je liggen wachten. Maar het is niet erg, want dan verveel ik me tenminste niet.

Ik ga eens gauw de rest van het forum lezen, want er is weer veel gepost.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

• Forumlid
« Reactie #5503 Gepost op: 31-10-2002, 19:12:51 »
mja voor mij wordt het ook wel moeilijk natuurlijk om me te verplaatsen maar ik hoopet op een cyberviering voor de niet-mogelij-aanwezigen?  :-/

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5504 Gepost op: 31-10-2002, 19:14:38 »
Wat een superleuk idee, zo'n sinterklaasviering! Mn enthousiasme wordt wel enigszins getemperd door het idee dat het voor mij wel heel ver weg zal zijn. Ik hou me in ieder geval aanbevolen. Als datum, locatie en tijd bekend zijn, zal ik me bedenken. (Ik wil niet lullig doen, maar ook geen valse hoop geven...)
Tuurlijk, das logisch, niemand kan toch beloven altijd en overal te kunnen komen. Maar cool dat jullie het ook leuk vinden Ovide en A&K! Tja vanuit België is het misschien ook wel ver weg, ligt dr natuurlijk aan waar we het houden... Mij maakt het niet uit, ik heb een treinkaart en kan dus wel ong door het hele land komen. Dus Heerlen of die buurt zou ik ook wel goed vinden!
Uiteraard in een weekend, zoals Malcolm al zei. Ik kan iig al zondag 8 dec niet...! (surprises met andere mensen... ;D) Dus 30 nov of 1, 7, 14 of 15 dec? Daarvoor wordt ws voor mij ook moeilijk, weet ik nog niet maja kzeg het maar vast (staat wel heel egoistisch maja ::)), maar we moeten natuurlijk ook nog even de tijd hebben om het groepje te vormen, lootjes te trekken en de surprises en het gedicht te maken. Ik ben overigens voor een minimum van 10 regels :P

Citaat
Je haar ziet er leuk uit. Ik vind het wel leuker dan dat staartje dat je op die fotot van de MFB hebt (maar das natuurlijk mijn mening)
haha, dankjewel. Ja, vind ik zelf ook ;). Maar niet iedereen is het ermee eens... he Elmar? >:( hoor je het ook eens van een ander! :P

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5505 Gepost op: 31-10-2002, 19:22:37 »
heey iedereen!!!
pff, k moest alweer veel bijlezen zeg, (k ben nml. gister helemaal niet hier geweest! :o)
Maar idd, errug leuke foto's e!  :) En n leuk idee van dat sinterklaasviering (of hoe je dat ook noemt... ::)) Voorderest heb k niet zoveel bijzonders te melden, 'gewoon' druk,druk,druk.... En maandag worden de cijfers ingeleverd dus dan hopelijk weer ff-tjes rust! Dusjj....  :)
En voorderest w88 me nog wel n paar feestjes in november!  :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5506 Gepost op: 31-10-2002, 19:25:37 »
http://www.lootjestrekken.nl/
zit je nou nog steeds zo te fitten op Elmar? Hij zou het toch goedmaken? Nou dan! :p
We kunnen best wel iets regelen voor mensen die niet kunnen komen, met webcems ofzo...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5507 Gepost op: 31-10-2002, 19:32:04 »
zit je nou nog steeds zo te fitten op Elmar? Hij zou het toch goedmaken? Nou dan! :p
hahaha, ja, maar daar help ik hem even aan herinneren ;)

Citaat
We kunnen best wel iets regelen voor mensen die niet kunnen komen, met webcems ofzo...
hmmm, ja... maar tis niet de bedoeling dat er dan 2 mensen irl zijn en 10 via de webcam... ::)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5508 Gepost op: 31-10-2002, 19:58:18 »
hmm... ja, das ook wel weer zo

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5509 Gepost op: 31-10-2002, 21:10:28 »
Goeieavond!!!

Han is back!   :)

Ik heb vandaag de terugkomdag gehad. Ik ben dus de hele dag op school geweest. 't was erg interessant om de verhalen van m'n medestudenten te horen. Ook erg leuk dat we allerlei ervaringen konden uitwisselen. Grappig om te zien hoe verschillend de culturen op de stagebedrijven zijn. En ik weet nu zeker dat ik 't erg goed getroffen heb!  ;)

Na 't officiele gebeuren op school zijn we met 'n man of 10 wat gaan drinken hier in Venlo. Erg gezellig! Daarna ben ik nog met twee vriendinnen van mij gaan eten bij 'n heel leuk klein restaurantje. 't was echt heerlijk.  :)

Kortom, ik heb 'n erg gezellige dag gehad. En ik was ook blij dat ik effe 'n dagje niet naar 't werk hoefde.  ;)

Ik vind 't ook wel leuk om wat met Sinterklaas te organiseren. Alleen heb ik 't zelfde probleem als ovide. 't zal voor mij ook erg ver weg zijn. Bovendien ben ik erg slecht in 't bedenken van gedichten.  :-[

Ik ga nog snel effe BB afkijken. Jammer dat Geesje weg moest!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5510 Gepost op: 31-10-2002, 21:41:29 »
Ik vind 't ook wel leuk om wat met Sinterklaas te organiseren. Alleen heb ik 't zelfde probleem als ovide. 't zal voor mij ook erg ver weg zijn. Bovendien ben ik erg slecht in 't bedenken van gedichten.  :-[
Wie zegt dat we het in Den Helder of zo gaan houden?? De meeste mensen wonen toch wel enigszins in 'het zuiden' geloof ik (ligt eraan of @miesh nog mee wil doen... ;)), en met mij hoeven we qua plaats geen rekening te houden want ik heb toch een treinkaart :).
Tja een gedichtje moet toch lukken lijkt me... simpele gedichten kunnen ook juist extra grappig zijn ;). Maar denk dr nog maar ff over na, aanmelden kan in het Sinterklaasvieringtopic ;D.

kmoet nu echt naar bed... welterusten en tot morgen allemaal! Khoop echt dat dat Sinterklaas doorgaat!!!!

liefs Annemieke

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5511 Gepost op: 31-10-2002, 21:46:05 »
Tja een gedichtje moet toch lukken lijkt me... simpele gedichten kunnen ook juist extra grappig zijn ;).

Dat is 't 'm nou juist. Zelfs 'n simpel gedichtje krijg ik niet op papier. Jullie hebben nu echt m'n zwakke punt gevonden..... :-[

Citaat
Maar denk dr nog maar ff over na, aanmelden kan in het Sinterklaasvieringtopic ;D.

Dat zal ik zeker doen.  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5512 Gepost op: 31-10-2002, 22:15:39 »
Ik ga naar bed toe, want ik ben echt te moe om nog te reageren in de verschillende topics waarin vandaag gepost is. (ik zag de lange discussie in 't 'lijst mol' topic en wist toen zeker dat ik te moe ben om dat allemaal te gaan lezen nu!  ;) )

Maar wees niet bevreesd! Morgen ben ik terug en dan zal ik wel weer 't een en ander bijlezen en ook posten.  :)

Truste!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5513 Gepost op: 31-10-2002, 22:52:35 »
Dat is 't 'm nou juist. Zelfs 'n simpel gedichtje krijg ik niet op papier. Jullie hebben nu echt m'n zwakke punt gevonden..... :-[
Hetzelfde geldt voor mij Han... maar t gaat om de gezelligheid.
Ook ik woon ver weg, maar met de trein kom ik er wel.

• Forumlid
« Reactie #5514 Gepost op: 1-11-2002, 10:39:58 »
hmm als ik zo de data's zie, dan moet je mij er dus niet bijrekenen, ik zit die weekends deftig in de blok, want de examens starten voor mij al 9 december...
naja, dan moet het voor mij maar virtueel  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5515 Gepost op: 1-11-2002, 16:01:30 »
als ik zo de data's zie
... arghhhh... :-X

Malcolm, ook jij woont 'ver weg'? Ver weg waarvandaan dan? Dr staat toch nog niks vast...

A&K, kun je echt op geen enkele genoemde dag...??

Kheb niet veel bijzonders te vertellen over vandaag, ik moet echt gaan leren, want mijn tentamenweek is vanmiddag begonnen met een diagnostische Grieks vertaling, maar komende week ist niemeer diagnostisch... Alleen nog ff verder bijlezen...

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5516 Gepost op: 1-11-2002, 16:19:28 »
Ver weg van jullie.

Gek genoeg denkt iedereen dat Enschede redelijk dichtbij is, maar als je er naar toe moet is het nog best wel een afstand. Van ons huis naar het Utrecht Centraal is al ruim twee uur met het openbaar vervoer. En dan sta je nog maar in t midden van het land op een station. Dan ben je er nog niet...  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5517 Gepost op: 1-11-2002, 18:12:14 »
'n hele goeie avond allemaal!  :)

Eindelijk ben ik thuis. Ik was de hele dag veel te moe om wat nuttigs te kunnen doen. Iedereen moest vandaag 'n speciale vergadering bijwonen waarin 6 managers gingen vertellen hoe 't gaat met 't bedrijf en wat de verwachtingen voor de toekomst zijn. 't was erg interessant moet ik zeggen. D'r worden veel nieuwe klanten verwacht en er gaat veel veranderen in de organisatie.

Maar goed, ik moet natuurlijk niet vegeten dat ik maar stagaiere ben en niet meer zo lang bij 't bedrijf zal zijn.

Ik ga 'ns effe wat bijlezen en daarna ga ik fijn op de bank hangen. Vanavond komt de eerste uitzending van Idols en dat wil ik toch wel graag zien. D'r zit namelijk 'n meisje in die ik ken, dus ik ben wel benieuwd hoe ze 't er vanaf brengt.  :)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5518 Gepost op: 1-11-2002, 18:28:15 »
Late reactie, maar ben druk met kcv po's etc. geweest, hoop geblaat, maar tis weekend (wat betekent morgen 9 uur werken in de appie ;)), maar iig, die foto's zijn wel ganz hip :D. Nu moet ik nog even uitpluizen waar ze van waren...  ::) :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

• Forumlid
« Reactie #5519 Gepost op: 1-11-2002, 20:22:48 »

A&K, kun je echt op geen enkele genoemde dag...??

wel, het wordt voor mij zoiezo een mooie afstand om af te leggen maar zo vlak voor de examens kan ik dat echt niet maken vrees ik  :-/

geen paniek, ik maak anders desnoods een sinterklaasgedicht voor jullie allemaal en zet het hier