Wat een superleuk idee, zo'n sinterklaasviering! Mn enthousiasme wordt wel enigszins getemperd door het idee dat het voor mij wel heel ver weg zal zijn. Ik hou me in ieder geval aanbevolen. Als datum, locatie en tijd bekend zijn, zal ik me bedenken. (Ik wil niet lullig doen, maar ook geen valse hoop geven...)
Ow ja, E, echt leuke foto's. Je haar ziet er leuk uit. Ik vind het wel leuker dan dat staartje dat je op die fotot van de MFB hebt (maar das natuurlijk mijn mening)
Enne Daantje, hoe gaat het met de lenzen?
Malcolm, even over jouw vraag. In een notendop komthet hier op neer (de rest heeft dis al tig keer gehoord, sla het maar over ofzo):
Vorig jaar geschept door een auto (ik was op de fiets). Resultaat een gebroken been (op twee plaatsen gebroken) en een gebroken rib (en nog wat schaafwonden en blauwe plekken). Been kon niet met gips gezet worden en dus moest er een pen in om het te fixeren. Die pen loopt van mn krnie tot aan mn enkele en zit met schroeven vast. Om allerlei ingewikkelde redenen doet dat ding ontzettend pijn en loop ik al een jaar te strompelen. Nou ja, nu is het wel wat minder, maar op slechte dagen lijk ik net op de Klokkenluider van de Notre Dame
3 januari word ik eindelijk verlost, althans dat hoop ik en kan ik na een paar weken weer echt fatsoenlijk lopen.
Anyway, vandaag en druk dagje gehad. Dat krijg je met zo'n cursus, je 'echte' werk blijft lekker op je liggen wachten. Maar het is niet erg, want dan verveel ik me tenminste niet.
Ik ga eens gauw de rest van het forum lezen, want er is weer veel gepost.
Ovide