Das irritant Han, maar ja, de andere meetings zullen ook nog wel eens doorgaan
.
Heb ik eindelijk mn Franse brieven af en mocht ik dus van mezelf op het forum komen en daar echt wel ff een tijd rondhangen, is het hier onwijs rustig, maar 1 bericht in de bar na mij... en helemaal niets nieuws op het Missie Mol forum, Daan, zet je computer eens aan!
...oh, nu zie ik dat Ovide net iets heeft gepost tussen het moment dat ik de bar heb aangeklikt en op reageer heb geklikt (blijkbaar...) dus het valt dan nog mee
. Hopelijk gaat alles snel weer helemaal goed met je been Ovide!!
Ik heb verder idd ook niet veel boeiends te vertellen... Oja, ik zit in spanning over hoe mijn Sinterklaasviering er dit jaar uit gaat zien. Ik vind dat echt zo leuk altijd, supergezellig die surprises en gedichten maken, het leukste feest van het jaar (op mijn verjaardag na dan, iig dit jaar
). Maar goed, nu mn broer niet meer thuis woont is het niet meer zo vanzelfsprekend als eerst. De vraag is of hij nog mee wil doen (hij vond het eigenlijk nooit zo leuk, zeker het gedicht maken niet), en of we anders lootjes gaan trekken met mn tante en mn nichtje. Met zn 3en kun je immers geen lootjes trekken, want dan weet je automatisch wie wie heeft. Maar als mn broer wel meedoet, lijkt mij het eigenlijk nog steeds leuker om mn tante en nichtje mee te laten doen. Weer eens wat anders en altijd leuker met wat meer mensen. Maar ja mocht het allemaal niet doorgaan, heb ik tegen mn moeder gezegd, dan kunnen we ook met zn 3en cadeautjes aan elkaar geven met gedichten erbij. Ik doe nl sowieso al aan surprises met jp (we hebben al lootjes getrokken, ik heb geen idee wat ik moet maken). Maar hoe meer hoe leuker
, ook al kost het wel errug veel tijd om iets leuks in elkaar te zetten... Ik maak altijd heel lange gedichten. Maar goed, khoop dat we nog wel lootjes gaan trekken!