Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551799 keer)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5460 Gepost op: 29-10-2002, 14:42:40 »
halloooo ammel!!
ik was gister bij dansen ( we oefenen voor
een show ) en onze groep doet een dans
op de muziek van het concert van kylie minoque
, nou das ammel best leuk, totdat ze gister maar
besloten hebbe dat ik kylie moet spele!!!
oke das opzich best leuk, alleen ik heb nogal
podiumangst als ik in me eentje iets moet doen  :-[
duuussssssss heeft iemand nog tips?? haha

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5461 Gepost op: 29-10-2002, 15:11:34 »
gefeliciteerd met je vader @miesh! wat heb je nou uiteindelijk voor hem gekocht?

Charlotte, don't panic, het maakt niet uit als je zenuwachtig bent van tevoren, als je dr eenmaal staat is het alleen maar leuk, geloof me!! :)

ik ben echt dom geweest, dat Franse boekverslag hoefde dus nog helemaal niet >:( maar de brieven wel! En doordat ik de hele tijd aan mn boekverslag zat te werken heb ik dus de brieven niet af, nou ja, die ga ik dus nu maken, op zich wel mooi dat ik dan alvast een boekverslag af heb, maar ja, dat boek gaan we nog bespreken in de les!! Dus echt dom!!

Verder was het wel gewoon gezellig op school... niet zoveel nuttigs gedaan alleen, ik moet echt ns gaan leren voor volgende week... Morgenochtend hebben we bij bio een practicum over haren, en nu moeten we allemaal ons haar gaan wassen met conditioner! ;D is dat eigenlijk hetzelfde als cremespoeling of niet??

Nog 1 dagje!!!! dan heb ik eeeeeeindelijk mn foto's!!! jeeeeej :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5462 Gepost op: 29-10-2002, 18:14:29 »
Goeieavond lieve medeforummers!  :)

Allemaal 'n fijne dag gehad? Proficiat met je vader @miesh!

Ik heb weer 'n baaldag op 't werk gehad. Ik moet voor m'n opdracht alle managers spreken en had fijn voor deze week allemaal meetings met hun ingepland. Nou zeggen ze bijna allemaal op 't laatse moment af. Nu kan ik 'n aantal meetings pas volgende week houden, zodat ik deze week niet verder kan met m'n opdracht. Zo ook vandaag, ik zou eigenlijk 4 meetings hebben, maar had er uiteindelijk maar 1tje. De rest van de dag heb ik me zitten vervelen, omdat ik echt niks kon doen. Ik heb nog maar effe m'n presentatie geleerd. (donderdag moet ik op school voor m'n medestudenten 'n presentatie over m'n stage geven)

Maar goed, de dag is weer voorbij en ik ga zo lekker naar dans training. Maar eerst nog efkes bijlezen!  ;)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5463 Gepost op: 29-10-2002, 19:16:30 »
Hallo allemaal,
Vandaag weer een rustig dagje cursus gehad. Nog een paar keer en dan zit het erop. Dan is het de bedoeling dat ik heel veel weet (ahum).
Verder geen spannende dingen gebeurd.
Morgen moet ik naar het ziekenhuis voor mn been. Ik hoop dat het weer goed vast zit en dat de arts zegt dat die rotpen er eindelijk uit mag. Dan ben ik wel weer een tijdje uit de ruolatie, maar daarna heb ik als het goe dis geen last meer. Nou ja, eerst maar eens afwachten wat de dokter morgen zegt.
Verder niets nieuws onder de zon. straks kijken naar 24 en maar eens vroeg naar bed.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5464 Gepost op: 29-10-2002, 19:26:36 »
Das irritant Han, maar ja, de andere meetings zullen ook nog wel eens doorgaan :).

Heb ik eindelijk mn Franse brieven af en mocht ik dus van mezelf op het forum komen en daar echt wel ff een tijd rondhangen, is het hier onwijs rustig, maar 1 bericht in de bar na mij... en helemaal niets nieuws op het Missie Mol forum, Daan, zet je computer eens aan! :P

...oh, nu zie ik dat Ovide net iets heeft gepost tussen het moment dat ik de bar heb aangeklikt en op reageer heb geklikt (blijkbaar...) dus het valt dan nog mee :). Hopelijk gaat alles snel weer helemaal goed met je been Ovide!!

Ik heb verder idd ook niet veel boeiends te vertellen... Oja, ik zit in spanning over hoe mijn Sinterklaasviering er dit jaar uit gaat zien. Ik vind dat echt zo leuk altijd, supergezellig die surprises en gedichten maken, het leukste feest van het jaar (op mijn verjaardag na dan, iig dit jaar ;)). Maar goed, nu mn broer niet meer thuis woont is het niet meer zo vanzelfsprekend als eerst. De vraag is of hij nog mee wil doen (hij vond het eigenlijk nooit zo leuk, zeker het gedicht maken niet), en of we anders lootjes gaan trekken met mn tante en mn nichtje. Met zn 3en kun je immers geen lootjes trekken, want dan weet je automatisch wie wie heeft. Maar als mn broer wel meedoet, lijkt mij het eigenlijk nog steeds leuker om mn tante en nichtje mee te laten doen. Weer eens wat anders en altijd leuker met wat meer mensen. Maar ja mocht het allemaal niet doorgaan, heb ik tegen mn moeder gezegd, dan kunnen we ook met zn 3en cadeautjes aan elkaar geven met gedichten erbij. Ik doe nl sowieso al aan surprises met jp (we hebben al lootjes getrokken, ik heb geen idee wat ik moet maken). Maar hoe meer hoe leuker :), ook al kost het wel errug veel tijd om iets leuks in elkaar te zetten... Ik maak altijd heel lange gedichten. Maar goed, khoop dat we nog wel lootjes gaan trekken!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5465 Gepost op: 29-10-2002, 21:39:29 »
heeej iedereen!!
Dankjullie voor de felicitaties!  ;)
Het was wel gezellie! Alleen feyenoord staat nu wel achter  :(  :'( Maarja k ga zo maar weer verder kijken en hopen dat ze iig nog één doelpunt kunnen maken....  
er is idd nie super veel gepost hiero in de bar....
Naja, doejjjdoejjj

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5466 Gepost op: 29-10-2002, 21:43:37 »
idd zeg... wat saai, helemaal niets na te lezen! (of kom ik gewoon wat te vaak langs...)

mn vader is kwaad dat ik zelfs op zo weinig nog ga reageren, maja, kmoet toch ff zeggen dat ik weer ff langs ben gekomen... enne naja, welterusten en tot morgen... yessssssss morgen WOENSDAG!!!!!!!!! at last! :D :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5467 Gepost op: 29-10-2002, 22:01:48 »
Hallo! Hier is Han weer! Terug van 't dansen.  :D

yessssssss morgen WOENSDAG!!!!!!!!! at last! :D :D

Uh...... heb ik iets gemist? Wat is er op woensdag?  ???

Succes morgen bij de dokter ovide! Ik hoop dat die pen eruit mag en dat je dan snel geen last meer hebt van je been.  :)

Ik vind 't eerlijk gezegd niet zo erg dat er niet zo veel gepost is tijdens m'n afwezigheid. Kan ik eindelijk 'ns lekker vroeg naar bed!  ;)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5468 Gepost op: 29-10-2002, 22:12:07 »
Volgens mij zijn woensdag de foto's van e klaar... of niet?  ::)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5469 Gepost op: 29-10-2002, 22:20:55 »
Volgens mij zijn woensdag de foto's van e klaar... of niet?  ::)

Dat zou wel 'ns kunnen ja.....

Ik ga iig lekker naar dromeland toe.

Truste!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5470 Gepost op: 29-10-2002, 23:12:17 »
daar ben ik weeer!!!!
feyenoord heeft verloren..... >:( :'( 2-0  
Maarja k had vanavond ook n zware atletiektraining...  :-X (kan bijna niet meeeer lopen....)
oke, beje overdreven ::)
Nou truste iedereen!!  :)
Jaaaa, idd morge foto's van e klaar  :D

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5471 Gepost op: 30-10-2002, 01:08:00 »
daar ben ik weeer!!!!
feyenoord heeft verloren..... >:( :'( 2-0  

En AC-Milan met Sjondaal heb ook verloren,maar Sjon had wel een assist.  :)
Ik keek het voetbal deels gevolgd op de Belgische televisie; (Helaas voor de Belg heeft ''Club'' verloren). Maar ik heb wel weer wat belgische woordjes geleerd: :)

Kopslag (=Kopstoot)
Applausvervanging (=Publiekswissel)
(Het typen van die woorden gaaan met nog aardig af; ondanks dit qwerty toetsenbord :P)

Verder vind ik het woord vluchtschot (een beetje op z’n duits uitgesproken) ook erg mooi altijd (=volley)

Gr. B.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5472 Gepost op: 30-10-2002, 09:02:08 »
En AC-Milan met Sjondaal heb ook verloren,maar Sjon had wel een assist.  :)
jaaaaa! En AC-Milan staat wel 1e in de pool!  :)
Kopslag (=Kopstoot)
Applausvervanging (=Publiekswissel)
hahaha, altijd leuk die belgische woorden!  :D
laatst ook, toen stond er op n bankje: (volgens mij) 'zet je'  ;)
Maar k ga nu maar gauw naar school (k heb tot 4 uur  :()
doejjjjj

« Laatst bewerkt op: 30-10-2002, 09:02:53 door @miesh »

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #5473 Gepost op: 30-10-2002, 10:22:23 »
Ik heb weer 'n baaldag op 't werk gehad. Ik moet voor m'n opdracht alle managers spreken en had fijn voor deze week allemaal meetings met hun ingepland. Nou zeggen ze bijna allemaal op 't laatse moment af.
hah, herkenbaar, dat soort managers :) Stagairs als flexibele opvulling van de agenda waar toch eigenlijk al geen ruimte was...

* Compuart denkt dat de enige remedie is: zelf manager worden ;D (en met een economische studie komt het vast nog wel ooit eens zover ;))

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #5474 Gepost op: 30-10-2002, 11:35:05 »
Natuurlijk ben ik een groot voorstander van vrijheid van meningsuiting.... Echter....foto's van John Dahl Tomasson mogen van mij gecensureerd worden.
 ;D

molzot

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5475 Gepost op: 30-10-2002, 12:49:31 »
hee allemaal, k ben dr ook weer ff, ben blij dat t weer goed gaat met iederen :) han, irri voor je dat je niet door kan blegh zeg! enne charlot, als je eenmaal op t podium staat geeft t echt een kick, en dan ben je vast wel blij dat je kylie mocht spelen...

k heb t de afgelopen dagen best wel druk gehad met allemaal dingen, niet met school maar gewoon met van die dingen dingen :). nu moet ik iig al weer weg dus... tot later!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5476 Gepost op: 30-10-2002, 15:20:44 »
hahahaha, wat leuk dat jullie het nog wisten, idd vandaag mn foto's!! :D :D

die van mn verjaardag zijn helemaal super, kben dr zo blij mee :) (van die groepsfoto's waar maar liefst 16 mensen op staan :))
bij die van 'missie mol' zitten een paar waar ik very very vreselijk op sta... :( echt niet om aan te zien, maja, gelukkig ook een paar die wel gaan.

maar woensdag is sowieso mn leukste dag, leuke vakken en bovendien: CABARET jeeeeeeeej :D

kben nu aan het scannen geslagen...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5477 Gepost op: 30-10-2002, 16:13:27 »
ok ik heb de missie mol foto's ingescand... hoe krijg ik ze nu op internet ??? kzal maar weer de hulp van mn vader in gaan roepen... jullie merken het wel...

edit:

dit werkt iig niet zie ik...

« Laatst bewerkt op: 30-10-2002, 16:18:52 door e »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5478 Gepost op: 30-10-2002, 16:18:48 »
koel hahaha ben benieuwd e! suc6 dr mee

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5479 Gepost op: 30-10-2002, 17:38:32 »
ah, herkenbaar, dat soort managers :) Stagairs als flexibele opvulling van de agenda waar toch eigenlijk al geen ruimte was...

Ja idd. En dat is eigenlijk in mijn geval helemaal niet slim van ze, want ik ben bezig met 't opzetten van 'n weekrapportage, wat juist voor hun zelf heel erg belangrijk is. Dus als ik 't dadelijk niet af krijg, doordat de managers niet goed meewerken, is 't vooral voor ze zelf erg nadelig.

Citaat
* Compuart denkt dat de enige remedie is: zelf manager worden ;D (en met een economische studie komt het vast nog wel ooit eens zover ;))

I hope so!  ;D ;D ;D

Ik heb me vandaag voorbereid voor m'n presentatie morgen. Ik hoop dat 't allemaal goed gaat morgen. Ik ben wel blij dat ik voor mensen moet presenteren die 't bedrijf niet kennen en die niet weten wat m'n stage-opdracht is. Doordat ik er dus zelf 't meeste vanaf weet, moet 't haast wel goed gaan!  ;)

Ik ga effe snel wat eten.