Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551819 keer)

Offline ovide

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5440 Gepost op: 28-10-2002, 18:45:42 »
Hallo allemaal,

Leuke foto's Malcolm! Ikzie dat je veel nieuwe vriendjes hebt gemaakt  ;D
Vandaag heb ik weer cursus gehad, was wel leuk. Ik leer er in ieder geval iets van. Straks gaan we nog naar een verjaardag, dat is wel leuk.
Verder heb ik volgens mij weinig zinnigs te melden vandaag...

Fijne avond!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5441 Gepost op: 28-10-2002, 18:57:30 »
Goeieavond allemaal!

Internet deed 't weer 'ns niet, dus daarom ben ik ietsjes later dan normaal! Maar gelukkig is nu alles weer gefixt. (ik vraag me toch af wat voor klungels daar bij Essent werken.....  ;) )

M'n dag vandaag viel weer erg tegen. Ik had vandaag eigenlijk 3 meetings met managers gepland (vanwege m'n stage-opdracht), maar 2 van de 3 werden gecancelled omdat er iets anders tussen was gekomen. Maar ene die meeting die ik wel had, was wel erg interessant.  :)

Duits en Frans heb ik zo snel mogelijk laten vallen en in mijn tijd was het internet op het gebied van boekverslagen ed al behoorlijk ontwikkeld. Voor mn lijst van Nederlands heb ik volgens mij maar 3 boeken (van de 10 of 15 dat weet ik al nieteens meer) echt gelezen. En daardoor heb ik geen hekel gekregen aan lezen. :)

Frans heb ik ook maar 4 jaar gehad en heb 't toen ook laten vallen. Als 't eerder kon, had ik dat zeker gedaan maar voor 't Atheneum was 4 jaar verplicht. En ook ik heb me vaak schuldig gemaakt aan 't alleen lezen van 'n boekverslag van internet. Vooral bij de boeken van Nederlands die ik moest lezen ging dat goed. De docent stelde altijd maar 'n paar simpele vragen en 't boek werd al afgetekend. Bij Engels en Duits kregen we altijd 'n echt proefwerk over 't boek. (iedereen bij ons in de klas kreeg steeds 't zelfde boek) En die waren behoorlijk pittig. Dan huurde ik vaak de verfilming van 't boek die ik dan 2 keer bekeek. Maar zelfs die films waren oersaai.

Citaat
*bertha vindt die geluiden wel gezellig altijd...

Han ook! Ik kan altijd heerlijk slapen als 't hard waait en als de regen tegen de rolluiken kletterd!  :)

Ik ga snel nog wat bijlezen (wat is er veel gepost!) voordat BB begint.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5442 Gepost op: 28-10-2002, 19:00:35 »
Han, ik had hetzelfde probleem met Essent. Gister deed ie het niet ('s middags) en net was ie heel erg langzaam. Nu lijkt alles het te doen...geen idee waar dat aan ligt?

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5443 Gepost op: 28-10-2002, 19:53:30 »
Han, ik had hetzelfde probleem met Essent. Gister deed ie het niet ('s middags) en net was ie heel erg langzaam. Nu lijkt alles het te doen...geen idee waar dat aan ligt?

Ik had gisterenmiddag ook geen internet. Ik meende dat 't aan 't slechte weer lag.....  ???

Ik vind dat er de laatste tijd wel vaker storingen zijn. 't stomme vind ik dat ik dan nooit weet of 't aan m'n computer ligt of aan essent. M'n computer begint namelijk ook weer kuren te krijgen. Internet doet 't dan pas weer nadat ik de computer opnieuw opgestart heb.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #5444 Gepost op: 28-10-2002, 20:13:51 »
De lampjes op de kabelmodem willen dan wel eens van pas komen ;D als er zo'n oranje lampje knippert dan weet je zeker dat't aan Essent ligt. Als er een van die groene lichtjes niet brandt (vraag me niet welke), dan is het zeker de oorzaak van de computer (dat lampje zou namelijk al moeten gaan branden als de computer aan staat). Alles wat er tusseninzit kan alsnog door beiden worden veroorzaakt  :-/

tot zover de van de wal in de sloot tips

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5445 Gepost op: 28-10-2002, 20:28:33 »
Ik heb nog geen kabel. Komt nog wel hoor. ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5446 Gepost op: 28-10-2002, 20:38:17 »
Dat van 't oranje lampje wist ik al. Maar dat lampje brandt bijna nooit als internet 't niet doet. 't brandt maar heel zelden. En dan is 't echt goed mis geloof ik. (dan duurt de storing echt wel uren!)

Dat van de groene lampjes wist ik nog niet. Maar je weet dus niet welk van de lampjes er niet moet branden als 't aan de computer ligt? Dus met andere woorden, weet ik 't nog steeds niet waar 't aan ligt als internet weer 'ns niet werkt.  :-[

Maar nu doet gelukkig gewoon alles 't, maar ik kan er niet van profiteren nu. Ik ga zo dadelijk namelijk naar m'n bodyjam les.

Als internet 't daarna nog steeds doet, kom ik nog wel efkes langs!  ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5447 Gepost op: 28-10-2002, 20:42:14 »
Halloooooo
daar ben ik dan  ;D

Idd ik werk iedere middag van 3 tot 6, maar heel heel heel misschien kan ik dan wel vrij krijgen maar ik heb er een hard hoofd in...

Ik wil dan wel ergens overnachten als dat kan, want ik heb nl rick en die houdt dat niet zo lang...

let me know the answer. Kussss julia

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5448 Gepost op: 28-10-2002, 20:50:18 »
wow men, veel bij te lezen zeg. Ik heb eeeeindelijk mijn Franse boekverslag af, dus ik mocht ff op t forum komen van mezelf... Alleen moet ik eigenlijk ook nog een stuk of twee brieven schrijven voor Frans, maja, daar kom ik niet meer echt aan toe denk ik... bah ik doe echt veel te weinig...

Maar ja dat heb ik dus idd ook heel erg, dat ik door die duizenden boekverslagen een hekel krijg aan lezen. Op de basisschool was het altijd wel een hobby van me! Maar ja tkan dr natuurlijk ook aan liggen dat ik nu andere, meer gezellige hobby's gewoon leuker vind... ::)

Daantje heb je nu weer je naam veranderd?! Tziet dr wel raar uit zo hoor... :- Maar ik moest wel heel erg lachen om je nieuwe handtekening ;D ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5449 Gepost op: 28-10-2002, 20:52:38 »
kwou eens wat anders

Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5450 Gepost op: 28-10-2002, 20:52:52 »
hallo allemaal daar ben ik heel even  ;D
Rick zit naast me want die kan niet zo goed slapen...
hij mocht van mij even alle namen lezen:
Han13, Daan en jet (waarom heeft die een plaatje van Elmo erbij?)Gingen wel goed, maar Malcolm (malom neej mama dat lukt niet) en Compuart(compaurt) en ovide (o vi de) waren wat moeilijker

(heej mama waarom staat daar rick?)

nou ga ehm naar bed brengen kusssss julia en rick :) ;) :D ;D >:( :( :o 8) ??? ::) :P :-[ :-X :-/ :-* :'( ;D ;D ;D ;D

always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5451 Gepost op: 28-10-2002, 21:01:44 »
Han13, Daan en jet (waarom heeft die een plaatje van Elmo erbij?)Gingen wel goed, maar Malcolm (malom neej mama dat lukt niet) en Compuart(compaurt) en ovide (o vi de) waren wat moeilijker
en mijn naam, hoe ging die? ;D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5452 Gepost op: 28-10-2002, 21:03:41 »
Leuke foto's Malcolm! Ikzie dat je veel nieuwe vriendjes hebt gemaakt  ;D
Goed he! ;D Alhoewel was het wel goofie die mij een knuffel gaf i.p.v. ik Goofie. Maar dat doet er niet toe. Hij is mijn vriendje geworden.  :D

De foto's zijn nu wat kleiner geworden, zodat ze wat sneller laden. Tomas, nog bedankt voor het hosten van de foto's!
foto's

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5453 Gepost op: 28-10-2002, 21:14:34 »
ah gelukkig malc dan kan ik ze een keer allemaal bekijken, maar ik word nu onmiddellijk van de computer gejaagd door mn vader, dus ik zeg alleen nog even: welcome back Tijgertje!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5454 Gepost op: 28-10-2002, 21:22:09 »
welkom terug tijgetje, ben blij dat je het zo leuk gehad hebt!
maar jah, ik heb nu ff haast dus maar kan k ff niet typen. xxx

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5455 Gepost op: 28-10-2002, 21:36:35 »
ik heb lekker vakantie, dus kan ik rustig bijlezen :)
oooh mazzel!!, iedereen heeft nu in Nederland echt vakantie gehad..! (volgens mij tenminste... ::))
oh en @miesh, ik ken stille waters :) dat hebben ze hier in belgie maanden geleden uitgezonden en het is echt een topaanrader!!
Ja dat had k idd gelezen... t is echt een toppie serie!!  :) Alleen de 7e aflevering is volgens mij nu al geweest, dus voor de mensen die t nog nooit hebben gesien (en willen zien), t is niet meer te volgen...  ;)

Maarja, ik heb geen tijd om alles bij te lezen (wat is er al weer véél gepost...) want ik moet nog wat HW maken enzo....  :(

DoejjjjDoejjjjj!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5456 Gepost op: 28-10-2002, 22:05:02 »
gelukkig voor rick moest ie Alive and Kicking niet uitspreken  ;)

ben daarnet nog naar de kermis geweest, was heeeel leuk!! en dan ga ik strakjes slapen, ben echt nog niet aangepast aan dat winteruur...

slaapwel, zoen , A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5457 Gepost op: 28-10-2002, 22:34:57 »
hallo allemaal daar ben ik heel even  ;D
Rick zit naast me want die kan niet zo goed slapen...
hij mocht van mij even alle namen lezen:

Wat lief zeg! Hoe oud is Rick eigenlijk Juul?  :)

Ik kom net weer van de les bodyjam af. 't wordt echt steeds leuker als je 't ook beter kunt! Jammergenoeg beginnen we over 'n paar weken met 'n nieuwe les (lees: met nieuwe dansjes) en dan begint 't gedoe weer helemaal opnieuw. Maar daar sla ik me vast ook wel weer doorheen!  ;)

Nog effe snel bijlezen, voordat ik m'n bedje induik.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5458 Gepost op: 29-10-2002, 09:43:09 »
goeiemorgen !!

iedereen goed geslapen hoop ik??
smul maar allemaal mee van het ontbijt  ;)

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5459 Gepost op: 29-10-2002, 11:30:20 »
halloooo iedereen!!!!

Dankjewel A&K voor t ontbijt!  ;) wel un beetje laat maar tis erg lekker!!  :)
k zit nu op school , tussenuur....
Maar mn vader is vandaag jarig! dusj, wordt wel n leuke dag denk ik!  :)
Nog n prettige dag iedereen!!!
DoejjjDoejjj

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...