Goeieavond allemaal!
Internet deed 't weer 'ns niet, dus daarom ben ik ietsjes later dan normaal! Maar gelukkig is nu alles weer gefixt. (ik vraag me toch af wat voor klungels daar bij Essent werken.....
)
M'n dag vandaag viel weer erg tegen. Ik had vandaag eigenlijk 3 meetings met managers gepland (vanwege m'n stage-opdracht), maar 2 van de 3 werden gecancelled omdat er iets anders tussen was gekomen. Maar ene die meeting die ik wel had, was wel erg interessant.
Duits en Frans heb ik zo snel mogelijk laten vallen en in mijn tijd was het internet op het gebied van boekverslagen ed al behoorlijk ontwikkeld. Voor mn lijst van Nederlands heb ik volgens mij maar 3 boeken (van de 10 of 15 dat weet ik al nieteens meer) echt gelezen. En daardoor heb ik geen hekel gekregen aan lezen.
Frans heb ik ook maar 4 jaar gehad en heb 't toen ook laten vallen. Als 't eerder kon, had ik dat zeker gedaan maar voor 't Atheneum was 4 jaar verplicht. En ook ik heb me vaak schuldig gemaakt aan 't alleen lezen van 'n boekverslag van internet. Vooral bij de boeken van Nederlands die ik moest lezen ging dat goed. De docent stelde altijd maar 'n paar simpele vragen en 't boek werd al afgetekend. Bij Engels en Duits kregen we altijd 'n echt proefwerk over 't boek. (iedereen bij ons in de klas kreeg steeds 't zelfde boek) En die waren behoorlijk pittig. Dan huurde ik vaak de verfilming van 't boek die ik dan 2 keer bekeek. Maar zelfs die films waren oersaai.
*bertha vindt die geluiden wel gezellig altijd...
Han ook! Ik kan altijd heerlijk slapen als 't hard waait en als de regen tegen de rolluiken kletterd!
Ik ga snel nog wat bijlezen (wat is er veel gepost!) voordat BB begint.