Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551851 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5420 Gepost op: 27-10-2002, 15:10:22 »
Het wordt steeds gekker in Venlo...  :'(

Venlonaar slaat agent bewusteloos

Een Venlonaar heeft vannacht een politieagent buiten bewustzijn geslagen die hem wegens een verkeersovertreding had aangehouden. Na behandeling in het ziekenhuis kon de agent naar huis. Om ongeveer vier uur vannacht hielden twee surveillanten op de Oude Markt een bromfiets aan waarop drie personen zaten. Op datzelfde plein begon een dag eerder de stille tocht voor René Steegmans.

De 19-jarige bestuurster van de bormfiets verzette zich, waarop haar vriend de agent van achteren neersloeg. Toen de tweede agent pepperspray gebruikte, sloeg de vriend op de vlucht. Na enige tijd werd hij met behulp van een politiehond opgepakt. "Dit is diep treurig, sommige mensen staan geheel buiten de werkelijkheid", aldus een woordvoerster van de politie.

(...)

Bron: www.nosnieuws.nl

« Laatst bewerkt op: 27-10-2002, 15:26:20 door Malcolm »

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5421 Gepost op: 27-10-2002, 16:27:49 »
jaaaa daar ben ik heen geweest!!!

oooo wat leuk!!! k ben jaloers op je, je hebt Within Temptation gesien!  :o ;)
Wat n leuke foto's Malcolm!  :D Alleen die foto's laden... dat duurde bij mij zo verschrikkelijk lang...
tis idd triest wat er nu weer in Venlo is gebeurd...  :( Je hebt van die mensen...  >:(
Veel plezier Han, als je LoTR gaat kijken (of misschien heb je em al gesien... )
Je vint em vast heeeeel leuk!  ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5422 Gepost op: 27-10-2002, 18:34:18 »

Ja erg he! Ik had 't vanmiddag al op teletekst gelezen. Ik ben steeds minder trots dat ik Venlonaar ben.  :-[

Ik kon de hele middag niet op internet komen. Ik denk dat essent wat problemen had ivm 't weer en dat daarom de kabel eruit lag. Maar nu doet alles 't gelukkig weer!  :)

Citaat
Veel plezier Han, als je LoTR gaat kijken (of misschien heb je em al gesien... )

Ik ben 'm nog steeds aan 't kijken. Ik moet alleen nog 't laatste half uur. M'n vader kijkt mee en nu belt net m'n oma op en dus heb ik de film maar effe stop gezet. En 't zal nog wel effe duren voordat oma klaar is met haar verhaal aan de telefoon.  ::)

Dan maar effe op 't forum bijlezen.....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5423 Gepost op: 27-10-2002, 18:49:31 »
menn de herfststormen zijn wel heel erg zeg, mn ouders zijn gestrand in Eindhoven toen ze vanuit Heerlen hierheen wilden komen. Alle treinen richting Utrecht en verder uitgevallen, dus ze gaan maar terug naar mn oma en komen morgenochtend... En mn broer die terug wilde naar Frankfurt had aanvankelijk ook geen trein in Aken om verder te komen, heeft dus mn oom in Heerlen opgebeld om hem maar te komen halen, dus die op weg, blijkt er toch nog een trein te zijn, snel die oom opgebeld, maar die was al weg en had geen mobiel, is dus voor niets naar Aken gereden. Pff... irritant zeg. Ik ben steeds blijer dat ik vandaag niet naar buiten hoefde... en kzit nu nog een nachtje langer alleen thuis...

idd erg in Venlo... ik heb me ook voorgenomen om acht uur het journaal te gaan kijken, want jullie zijn eigenlijk mn enige bron van nieuws. Ik wil toch eens wat beter weten wat dr allemaal gebeurt, en ook hoeveel schade het weer heeft aangericht vandaag. Maar ja, eerst moet eigenlijk het Franse boekverslag af...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5424 Gepost op: 27-10-2002, 19:05:16 »

Bedenk wel dat alles wat er nu in Venlo gebeurd ook uitvergroot in het nieuws komt... (Maar het blijft belachelijk natuurlijk.)

En over LOTR; je kan ook het boek lezen :) (tip van de dag) (alleen dat duurt waarschijnlijk wel langer dan 3 uur)

Gr. B.

Offline alicia-keys

• Forumlid
« Reactie #5425 Gepost op: 27-10-2002, 19:16:24 »
 :-/ mijn trein rijdt ook niet dus ik kan niet eens onaar school morgen. . . . . Ik zit in Almere bij mijn zus en die kan me niet thuisbrengen omdat ze kleine kinderen heeft en mijn moeder heeft de auto niet. Maarja of ik er nou heel erg mee moet zitten???

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5426 Gepost op: 27-10-2002, 19:30:16 »
Ik zou er niet mee zitten hoor...!  ;D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5427 Gepost op: 27-10-2002, 19:42:46 »
Bedenk wel dat alles wat er nu in Venlo gebeurd ook uitvergroot in het nieuws komt... (Maar het blijft belachelijk natuurlijk.)

Daar heb je natuurlijk gelijk in. (nu geef ik jou 'ns gelijk!  ;) )

Citaat
En over LOTR; je kan ook het boek lezen :) (tip van de dag) (alleen dat duurt waarschijnlijk wel langer dan 3 uur)

Ik heb wel 'ns op 't punt gestaan te beginnen in de boeken van LOTR, (m'n vader heeft ze al jaren....), maar ik vind nooit de tijd om ze te lezen. Ik heb 't altijd erg druk met studie en andere zaken (zoals WIDM  ;) )

Nu moet ik ook zeggen dat ik 'n beetje 'n hekel aan lezen heb gekregen sinds dat ik op de middelbare school zo veel verplichte boeken moest lezen: Nederlands, Engels, Duits, Frans. De Engelse, Duitse en Franse boeken mochten we ook nog niet eens zelf uitzoeken, dus waren die altijd enorm saai! En we kregen ze ook nog allemaal tegelijk te lezen. Dus dan kon je 3 verhalen tegelijk onthouden!

Maar goed, ik heb net de film afgekeken. Ik vond 't wel erg mooi gemaakt en 't verhaal zit natuurlijk goed in elkaar. D'r gebeurt wel wat veel, waardoor je soms effe de kluts kwijt raakt wie wie is. En dat 't zo midden in 't verhaal eindigt, is ook niks voor mij. Ik wil altijd weten hoe 't afloopt! Maar ik hoef gelukkig niet zo lang te wachten totdat 't volgende deel uitkomt. En die zal ik dan maar gaan kijken in de bioscoop.  :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #5428 Gepost op: 27-10-2002, 19:49:35 »
Zo, hier volgt mij eerste post als WIDM.com VIP ipv crew-lid.

Bij ons zijn er tig dakpannen van het dak gewaaid, ik hoop dat de storm straks een beetje gaat liggen, ik slaap onder een schuin dak en als het stormt doe ik geen oog dicht  :-/

Om er nog eens een idioot bericht tegenaan te gooien, er zijn op dit moment 2 surfers vermist door de storm, sorry hoor, maar wie gaat er met dit weer dan ook surfen...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5429 Gepost op: 27-10-2002, 21:29:06 »
D'r gebeurt wel wat veel, waardoor je soms effe de kluts kwijt raakt wie wie is. En dat 't zo midden in 't verhaal eindigt, is ook niks voor mij. Ik wil altijd weten hoe 't afloopt!
Tsja, t klopt wel, maar er zit echt maar 1 ding op: de boeken gaan lezen! :P
Om er nog eens een idioot bericht tegenaan te gooien, er zijn op dit moment 2 surfers vermist door de storm, sorry hoor, maar wie gaat er met dit weer dan ook surfen...
Tja... toen ik 's middags met de hond ging lopen waren dr ook een paar mensen aan t surfen...  
t was wel op un niet super grote plas.... maar t blijft wel gevaarlijk volgens mij...

Maarja, iig ik ga zo maar eens 'stille waters' kijken! (kent iemand dat... ???)
en dan morgen weer naar school...  :-X
Nouja, doejjjdoejjj

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5430 Gepost op: 27-10-2002, 22:25:04 »

stomme vraag waarschijnlijk, maarrehm... wat is een vip?

Take a glorious bite out of the whole world

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5431 Gepost op: 28-10-2002, 01:19:24 »
Jullie zijn wel laat opgebleven Malcolm en Bertha als jullie de herhaling van Netwerk gekeken hebben.

Tja ik was toch al wakker.  ;)

Daar heb je natuurlijk gelijk in. (nu geef ik jou 'ns gelijk!  ;) )

Citaat
Ik heb wel 'ns op 't punt gestaan te beginnen in de boeken van LOTR, (m'n vader heeft ze al jaren....), maar ik vind nooit de tijd om ze te lezen. Ik heb 't altijd erg druk met studie en andere zaken (zoals WIDM  ;) )

Ik ben er nog in bezig, maar door HP en andere zaken moet ik bekennen dat het nu weer helemaal uit ben...  

Citaat
Nu moet ik ook zeggen dat ik 'n beetje 'n hekel aan lezen heb gekregen sinds dat ik op de middelbare school zo veel verplichte boeken moest lezen: Nederlands, Engels, Duits, Frans.

Duits en Frans heb ik zo snel mogelijk laten vallen en in mijn tijd was het internet op het gebied van boekverslagen ed al behoorlijk ontwikkeld. Voor mn lijst van Nederlands heb ik volgens mij maar 3 boeken (van de 10 of 15 dat weet ik al nieteens meer) echt gelezen. En daardoor heb ik geen hekel gekregen aan lezen. :)

Hoe voelt dat nu?

Citaat
Bij ons zijn er tig dakpannen van het dak gewaaid, ik hoop dat de storm straks een beetje gaat liggen, ik slaap onder een schuin dak en als het stormt doe ik geen oog dicht  :-/

*bertha vindt die geluiden wel gezellig altijd...

Maarja als de dakpanner er bij af vallen... :-/

stomme vraag waarschijnlijk, maarrehm... wat is een vip?

Meestal staat het voor Very Important Person... waar het in dit geval op slaat...  ???  ;)

Gr. B.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5432 Gepost op: 28-10-2002, 09:52:40 »

Meestal staat het voor Very Important Person... waar het in dit geval op slaat...  ???  ;)

Gr. B.

Ja dat weet ik wel, maar wat heeft dat dan voor betekenis op t forum.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5433 Gepost op: 28-10-2002, 10:45:15 »
heeeeeey!!
hoe gaat ie ermee? ik heb lekker vakantie, dus kan ik rustig bijlezen :)

amai zeg, wat gebeurt er daar allemaal in Venlo? ik heb nog geluk dat het hier rustig is in Bredene, valt allemaal wel mee

ik heb LOTR vorig jaar in de ciné gezien en toen wist ik dus nog niet dat ze 3 films gemaakt hadden, groot was mijn verbazing dan ook toen die film plots gedaan was! en lachen dat mijn vrienden deden... maar het is superleuk!!

ik wist trouwens niet dat het weer ook zo erg was in Nederland! okéja, het ligt vlak naast Belgie :) maar toch... vandaag is het hier gelukkig allemaal voorbij maar er zijn 2 doden gevallen en veel scha aan huizen enzo...
(ik vind het btw ook enorm onnozel om te gaan surfen in zo'n weer...)

oh en @miesh, ik ken stille waters :) dat hebben ze hier in belgie maanden geleden uitgezonden en het is echt een topaanrader!!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5434 Gepost op: 28-10-2002, 10:58:56 »
Hallo mensuh!
Ben dur weer. Was echt een hele geweldige vakantie! Lekker weer ensow. Geen gekke dingen gedaan behalve aligators en slangen vastgehouden  :D
Ook lekker bruin geworden maar dat is er weer bijna vanaf gewaaid...
K heb nou niet echt veel tijd, ik zal nog wel een stukje schrijven over de vakantie maar ik dacht, laat ik maar weer ff wat van me horen anders worden ze zo ongerust...

Dit was iig ons hotel

(www.reefclubplayacar.com)

« Laatst bewerkt op: 28-10-2002, 13:35:12 door Tijgertje »
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5435 Gepost op: 28-10-2002, 14:24:31 »
Dat ziet er niet verkeerd uit Tijgertje. :) Heb je foto's gemaakt tijdens je vakantie?
Hoe houd je een aligator vast???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #5436 Gepost op: 28-10-2002, 14:54:24 »
Dat ziet er niet verkeerd uit Tijgertje. :) Heb je foto's gemaakt tijdens je vakantie?
Hoe houd je een aligator vast???
Jazekers heb ik foto's gemaakt! Ik heb ze al ontwikkeld en ze zijn echt mooi geworden. Vooral dus die ene met die aligator. K heb helaas nog geen scanner dus kan ik ze ook niet laten zien  :(
Hoe je um vasthoud? Een hand onder de staart de ander onder z'n nek/kin. Hij was niet zo heel groot hoor, ik denk met staart erbij een meter ofzo en ze konden iets van 6 tot 8 meter worden. En ik heb nog een babyaligatortje vastgehouden van 6 weken. Echt lief  :D

Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #5437 Gepost op: 28-10-2002, 16:50:32 »
.Com VIP'ers zijn oud crew-leden die dit jaar toevallig wat minder tijd hebben om crewlid te zijn (gaat een hoop tijd in zitten namelijk :))

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5438 Gepost op: 28-10-2002, 17:12:25 »
Nog iets waar veel tijd in gaat zitten... gister geen treinen, dus vandaag maar anar huis van oud-beijerland (onder rotterdam) naar Almere. Uiteindelijk 8,5 uur onderweg geweest, waarvan ongeveer 3 uur bij Jet, de rest in treinen, bussen, metro, op stations... maar goed, ook niks aan te doen. Ik vond het niet erg om i.p.v. naar huis bij m'n vriendin te blijven ;).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5439 Gepost op: 28-10-2002, 17:19:54 »
waarvan ongeveer 3 uur bij Jet

En een leut dat we gehad hebben...... nou nou nou! ;D ;D

When God created man, she was only joking!