menn de herfststormen zijn wel heel erg zeg, mn ouders zijn gestrand in Eindhoven toen ze vanuit Heerlen hierheen wilden komen. Alle treinen richting Utrecht en verder uitgevallen, dus ze gaan maar terug naar mn oma en komen morgenochtend... En mn broer die terug wilde naar Frankfurt had aanvankelijk ook geen trein in Aken om verder te komen, heeft dus mn oom in Heerlen opgebeld om hem maar te komen halen, dus die op weg, blijkt er toch nog een trein te zijn, snel die oom opgebeld, maar die was al weg en had geen mobiel, is dus voor niets naar Aken gereden. Pff... irritant zeg. Ik ben steeds blijer dat ik vandaag niet naar buiten hoefde... en kzit nu nog een nachtje langer alleen thuis...
idd erg in Venlo... ik heb me ook voorgenomen om acht uur het journaal te gaan kijken, want jullie zijn eigenlijk mn enige bron van nieuws. Ik wil toch eens wat beter weten wat dr allemaal gebeurt, en ook hoeveel schade het weer heeft aangericht vandaag. Maar ja, eerst moet eigenlijk het Franse boekverslag af...