Ik ben het helemaal met je eens E.
haha, nou, das mooi dan
Ga je de foto's op internet zetten, zodat wij ze ook kunnen zien?
de missie mol foto's zal ik sowieso laten zien, en de foto's van mn verjaardag zet ik ook wel op internet, maar de site geef ik niet zomaar, want dat vonden alle mensen die op de foto's staan niet zo leuk... Maar wie dr om vraagt zal ik hem onmiddellijk geven hoor
. (Niet dat die foto's zo boeiend voor jullie zijn
)
Daan, hoe moet ik je volgende keer nou herkennen zonder je roodblauwe Harry Potter bril?!
Neejoh leuk dat je lenzen hebt, als je het zelf tenminste leuk vindt... Ik heb dr nog steeds geen behoefte aan, kweet niet echt waarom, toch een beetje eng idee dat je ook ontstekingen oid kunt krijgen (ik wil jou niet bang maken hoor
) en dat t pijn kan doen als dr stof (of oogschaduw, jaja Daan
) tussen komt, maja, misschien staat het wel leuker of zo, maar ik heb een klein beetje zoiets van 'anderen moeten me maar nemen zoals ik ben, met bril dus, en ik ga geen lenzen nemen omdat andere mensen dat leuker uit vinden zien' maja das misschien ook een beetje overdreven.
Ik ben nog steeds niet nuttig bezig
en mn ouders zijn inmiddels naar Heerlen vertrokken, want mn broer is dit weekend daar bij familie, is voor hem natuurlijk een stuk dichterbij en wij komen toch wel regelmatig bij mn oma. Nu ben ik wel heel dapper thuisgebleven om te leren en boekverslagen te maken en zo, maar ja als ik dan alleen maar het forum ga zitten volposten heeft dat ook niet zoveel nut :-\.