Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551859 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5380 Gepost op: 26-10-2002, 11:00:25 »
bbl,
bbl?

Sow ik ben ook wel geschrokken van wat jullie hier allemaal vertellen zeg. Tja ik hoop ook maar dat het zeer uitzonderlijke uitzonderingen zijn... maar denk het wel, toch...? :-\

Malcolm, wat gebeurt er toch allemaal met je avatar? Nu is die auto weer doorgestreept???

Nou goed ik had gisteravond dus die verjaardag, was wel leuk, maar een beetje kort. Ik mocht tot twee uur blijven, vond ik op zich wel meevallen, maar omdat het een filmkijkfeestje was, gaat de tijd veel sneller en kun je nauwelijks praten. Ik vind dat echt verspilling van de tijd, films kijken op een verjaardag. Dat kun je ook wel in je eentje of met zn tweeen, maar nu waren we met zn zessen. Dan ga ik liever zitten kletsen, nu ben ik echt niet bijgepraat! Maarja, zo erg was het ook weer niet, haha, twas niet mijn verjaardag. Eigenlijk was het een slaapfeestje, maar zelfs na heel veel zeuren mocht ik niet blijven slapen van mn vader. Wat denkt ie wel niet van me  >:(. En daarom moest het enige andere meisje ook bij mij overnachten, gedoe zeg. Moesten we ook nog eens door de stromende regen terug fietsen om twee uur >:(.
Maar goed, nu was ik weer vroeg op, want die vriendin moest om kwart over negen alweer de trein hebben. Valt nog best wel mee hoe moe ik nu ben :).

Ennnnnn.... eeeeeeeeeeeeeindelijk mijn fotorolletje weggebracht!! Jeej jeej jeej, woensdag heb ik ze eindelijk, ik wil ze zo graag zien! Dat zijn dus foto's van: mn verjaardag; bij Daan en Elmar; Wageningen; Nijmegen; en het feestje gisteravond. Die van de Missie Mol vergadering (hahahaha) zalk wel laten zien ;).

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5381 Gepost op: 26-10-2002, 11:05:53 »

Malcolm, wat gebeurt er toch allemaal met je avatar? Nu is die auto weer doorgestreept???

auto gestolen ??? :D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5382 Gepost op: 26-10-2002, 11:11:28 »
bbl?
betekend tog: be back later... ???
k ben benieuw hoor naar de foto's van 'missie mol'  :D haha, k ga strax nog ff naar de stad, cadeautjes kopen voor mn vader!  :) En voorderest zie k t nog wel.....
doejjj doejjj

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5383 Gepost op: 26-10-2002, 11:15:18 »
bbl?
betekend tog: be back later... ???
ahja tuurlijk dat zal het zijn, hey wat leuk dat we allemaal tegelijk online zijn, zo gaat het snel zeg met de bar, hahaha. :D

Citaat
k ben benieuw hoor naar de foto's van 'missie mol'  
ik ooooooooooooooooooooook ;D

succes met het cadeautje zoeken voor je vader, dat vind ik altijd zo moeilijk...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5384 Gepost op: 26-10-2002, 11:17:54 »
ahja tuurlijk dat zal het zijn, hey wat leuk dat we allemaal tegelijk online zijn, zo gaat het snel zeg met de bar, hahaha. :D
Ja, laten we de bar weer es himmel vol gaan posten!  ;) :D
succes met het cadeautje zoeken voor je vader, dat vind ik altijd zo moeilijk...
Dankje, ja k zou idd ook niet weten wat k voor hem zou moeten kopen.... :-X

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5385 Gepost op: 26-10-2002, 11:59:35 »
auto gestolen ??? :D
haha, k snap t al!  ::) Die auto kon je dusj winnen bij de televizierring....  :) En, met dat kruis erdoor, zal Malcolm em wel niet gewonnen hebben he....?  ;) :P ach.....   :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5386 Gepost op: 26-10-2002, 12:57:09 »
Die auto kon je dusj winnen bij de televizierring....  :) En, met dat kruis erdoor, zal Malcolm em wel niet gewonnen hebben he....?  ;) :P ach.....   :-*
eheu! ;)
ahja nu snap ik het dan ook :)

aaargh tis echt erg, ben ik eindelijk goed aan het afkicken van mn msn-verslaving, word ik helemaal forum-verslaafd! :-\ kheb al veel te veel gepost vandaag...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5387 Gepost op: 26-10-2002, 13:13:03 »
hee allemaal! wat n treurige sfeer hier :'( gelukkig wordt iedereen weer wat vrolijker hier. maar goed, ik vind het wel goed dat er ook over dit soort dingen gepraat wordt hier op het forum, en al doe ik zelf niet zo heel erg mee aan dat soort discussies omdat ik eerlijk gezegd nogal bang ben om mensen te kwetsen lees ik het wel allemaal en het geeft mij iig weer wat nieuwe kijkpunten (bestaat dat?!) op onze half-verrotte samenleving.

vanmorgen heb ik de hele morgen ongeveer aan m'n wiskunde po gewerkt, en eindelijk is ie af. hehe! maar goed nu heb k dus ff vrij jeeej en vanavond nog ff naar een verjaardag van een of andere gast wordt ook wel gezelli denk k. allemaal nog n fijne dag k denk dat k nog wel n paar keer langs kom vandaag :)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5388 Gepost op: 26-10-2002, 14:44:41 »
vanmorgen heb ik de hele morgen ongeveer aan m'n wiskunde po gewerkt, en eindelijk is ie af. hehe! maar goed nu heb k dus ff vrij jeeej
:-[
owww... kheb nog helemaal niks gedaan vandaag... owww wat slecht toch van mij, ik loop alleen maar te niksen... onee, heb mn Franse boekje uitgelezen, maja, nog niet begonnen aan het verslag enzow... ow ik wist het, dak aan het eind vd vakantie te weinig gedaan zou hebben... :-\ ja jij verdient het om nu ff fijn het forum te gaan nalezen en computeren en zow, ik niet dus... maar ben ook zo moe, ooh popoi, ik moet iets nuttigs doen! >:( kword echt kwaad op mezelf... (haha kben echt raar...)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5389 Gepost op: 26-10-2002, 15:19:45 »
Ik heb lenzen ;D
ik ben blij.
Maar mijn ogen worden wel erg moe van de lenzen, zal wel komen omdat ik ze net heb.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5390 Gepost op: 26-10-2002, 16:05:53 »
Wat voor lenzen dan? Ik heb ook lenzen. zachte en daar raak je heel snel aan gewend (een week ofzo) en dan merk je echt niet meer dat je ze in hebt.

O ja, en hoe moet dat dan nu met de Harry Potter look?  ;)

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5391 Gepost op: 26-10-2002, 16:32:53 »
Ik vind dat echt verspilling van de tijd, films kijken op een verjaardag. Dat kun je ook wel in je eentje of met zn tweeen, maar nu waren we met zn zessen. Dan ga ik liever zitten kletsen, nu ben ik echt niet bijgepraat!
Ik ben het helemaal met je eens E.
Citaat
Ennnnnn.... eeeeeeeeeeeeeindelijk mijn fotorolletje weggebracht!! Jeej jeej jeej, woensdag heb ik ze eindelijk.
Ga je de foto's op internet zetten, zodat wij ze ook kunnen zien? :D

haha, k snap t al!  ::) Die auto kon je dusj winnen bij de televizierring....  :) En, met dat kruis erdoor, zal Malcolm em wel niet gewonnen hebben he....?  ;) :P ach.....   :-*
@miesh, je hebt helemaal gelijk. Goed gezien hoor!  :)

gr, Malcolm  8)

« Laatst bewerkt op: 26-10-2002, 16:53:33 door Malcolm »

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5392 Gepost op: 26-10-2002, 16:51:46 »
Ik heb lenzen ;D
ik ben blij.
Maar mijn ogen worden wel erg moe van de lenzen, zal wel komen omdat ik ze net heb.

*bertha meldt zich ook bij de WIDM-lenzen-praatgroep

Maar je moet niet vergeten dat je ze al uit hebt gedaan. Dat had ik gisternacht ook weer. Dan zit je zo wat in je oogbal te knijpen en dan denk je van oooohja.... en dan denk je van: "Ik ben een beetje dom" ...

Maar verder bevallen die lenzen nog altijd erg goed. :) (Heb ze al een jaartje of 7)

Gr. B.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5393 Gepost op: 26-10-2002, 17:15:00 »
Ik ben het helemaal met je eens E.
haha, nou, das mooi dan ;D

Citaat
Ga je de foto's op internet zetten, zodat wij ze ook kunnen zien? :D
de missie mol foto's zal ik sowieso laten zien, en de foto's van mn verjaardag zet ik ook wel op internet, maar de site geef ik niet zomaar, want dat vonden alle mensen die op de foto's staan niet zo leuk... Maar wie dr om vraagt zal ik hem onmiddellijk geven hoor :). (Niet dat die foto's zo boeiend voor jullie zijn ;D)

Daan, hoe moet ik je volgende keer nou herkennen zonder je roodblauwe Harry Potter bril?! ;D Neejoh leuk dat je lenzen hebt, als je het zelf tenminste leuk vindt... Ik heb dr nog steeds geen behoefte aan, kweet niet echt waarom, toch een beetje eng idee dat je ook ontstekingen oid kunt krijgen (ik wil jou niet bang maken hoor ;)) en dat t pijn kan doen als dr stof (of oogschaduw, jaja Daan ;D) tussen komt, maja, misschien staat het wel leuker of zo, maar ik heb een klein beetje zoiets van 'anderen moeten me maar nemen zoals ik ben, met bril dus, en ik ga geen lenzen nemen omdat andere mensen dat leuker uit vinden zien' maja das misschien ook een beetje overdreven.

Ik ben nog steeds niet nuttig bezig :-[ en mn ouders zijn inmiddels naar Heerlen vertrokken, want mn broer is dit weekend daar bij familie, is voor hem natuurlijk een stuk dichterbij en wij komen toch wel regelmatig bij mn oma. Nu ben ik wel heel dapper thuisgebleven om te leren en boekverslagen te maken en zo, maar ja als ik dan alleen maar het forum ga zitten volposten heeft dat ook niet zoveel nut :-\.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5394 Gepost op: 26-10-2002, 17:19:10 »
Misschien ligt t aan mij, maar wie zegt eigenlijk dat zonder bril leuker staat dan met?  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5395 Gepost op: 26-10-2002, 17:22:53 »
Misschien ligt t aan mij, maar wie zegt eigenlijk dat zonder bril leuker staat dan met?  ::)
dat bedoel ik, vooroordeel toch?

ik heb zojuist op blz 8 van het harry potter topic het poppetje bij Compuart gezien!!! jeeeeeeej :D

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5396 Gepost op: 26-10-2002, 17:29:09 »
Lijkt me ook een vooroordeel ja. Persoonlijk vind ik het, vooral bij dames, wel intelligent staan. :) kweetniet waarom eigenlijk...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5397 Gepost op: 26-10-2002, 18:36:10 »
Han heeft ook 'n bril! En 't staat haar ook zeer intelligent!  ;)

Ik hoef m'n bril eigenlijk nauwelijks maar op. Alleen als ik auto rij en als ik in de klas of ergens iets moet lezen wat ver weg is. (als er met 'n beamer of overheadprojector iets wordt geprojecteerd of zo)

Mijn weekend is ook gelukkig begonnen nu! Eindelijk klaar met werken. Ik heb me vandaag echt enorm zitten ergeren aan twee jonge collega's die niks kunnen. 't is gewoon echt waar! Ze weten nog steeds niet wat de prijzen van onze vlaaien en zo zijn (ze vragen me wel 20 keer op 'n dag wat ook al weer 1 tarwe brood kost!). Poetsen leren ze ook nooit, al heb ik hen al tig keren voorgedaan hoe ze 't moeten doen. Ze zien ook totaal niet wat er moet gebeuren en staan dan maar 'n beetje te hangen. Telkens moet ik ze zeggen wat ze kunnen gaan doen.

Maar goed, genoeg geklaag daarover. Ik hoef ze iig 'n week niet te zien nu. Effe rust!  ;)

Jullie zijn wel laat opgebleven Malcolm en Bertha als jullie de herhaling van Netwerk gekeken hebben. Ik geloof dat die pas rond half 3 vannacht of zo kwam. Net was bij 't zes-uur journaal dat Venlo geschokt gereageerd had op de uitspraken van de ouders. En dat is ook wel echt zo. Ook veel klanten van de bakkerij praatten er vandaag over. 't schijnt zelfs zo te zijn dat 't huis van de ouders van de Marokkaanse jongen door de politie in de gaten moet worden gehouden, omdat men bang is voor kwade reacties.

Ik ga effe bijlezen, want er is volgens mij weer veel gepost vandaag.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5398 Gepost op: 26-10-2002, 19:52:30 »
Die jeugd van tegenwoordig ook he... (Daan, @miesh, jullie niet hoor ;):P )

Netwerk begon om 01.50u.  Ik wilde gaan slapen, maar toen ik je berichtje las ben ik toch maar even gaan kijken. Ik kan me goed voorstellen dat de Venlonaren(en niet alleen de Venlonaren) geschrokken zijn.

« Laatst bewerkt op: 26-10-2002, 19:53:52 door Malcolm »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5399 Gepost op: 26-10-2002, 21:16:01 »
Zo kheb net Kopspijkers gezien :-[ ::). Ja jullie vast ook wel allemaal, maar ik kijk normaal zo goed als geen tv zoals ik wel eens heb verteld, dus dat was wel bijzonder, maar ja, als ze die ring kunnen winnen moet het ook wel erg leuk zijn he, en sowieso wil ik het wel wat vaker zien eigenlijk want op school hebben ze het er maandags altijd over, maja, khad natuurlijk eigenlijk hw moeten maken (kheb alleen Grieks afgemaakt, naja, toch iets).
Ik ga zometeen echt naar bed, kmoet een beetje bijslapen. Gelukkig wordt het wintertijd!! :D

Persoonlijk vind ik het, vooral bij dames, wel intelligent staan. :)
tja dat vinden wel meer mensen maar ik vind dat net zo goed een vooroordeel eigenlijk, want t is ook niet leuk om altijd maar als stuud gezien te worden vanwege je bril (of misschien toch vanwege je cijfers... ::)).