Zow, wat een verdrietige berichten allemaal de laatste dagen, menn, ik wist dat nog helemaal niet. Echt verschrikkelijk. Kweetniet wat ik dr over moet zeggen :-\.
Tja, zal ik dan nog wel over Nijmegen gaan vertellen...? Naja, niet dat dr zo heel veel te vertellen valt. Gewoon een aantal proefcolleges gevolgd en 's avonds kon je kiezen uit cultuur of sport, ik heb dus uiteraard cultuur genomen want daar zat ook nog ns toneel bij. Het was jongleren, best wel leuk, en met 2 balletjes nog niet eens zo moeilijk als ik had gedacht, en capoeira, vreselijk, ik sterf nog steeds van de spierpijn, kan nauwelijks lopen, en theatersport zoals het dan heette. Dat was super, maar alles was maar 25 minuutjes, dus echt veel te kort eigenlijk. Maar goed daarna nog een feest, was ook wel leuk. We sliepen in een aantal gymzalen, helaas de volgende ochtend erg vroeg op. Weer een paar colleges en verder gewoon gezellig wat gepraat met mijn groepje, dat bestond uit slechts 2 zesdeklassers, en 2 mentoren (2dejaars studenten GLTC). Errug klein groepje dus en we zaten bij de colleges dus maar met zn tweeen, maar het was ook erg gezellig. Maar ik weet nog niet zeker of ik idd in Nijmegen Grieks en Latijn ga studeren. Wageningen was toch ook wel erg leuk... Maar goed, iig nog even in Leiden kijken, zodat ik alvast zeker weet welke van de twee steden het wordt voor die studie. Dan moet ik alleen nog definitief kiezen tussen Grieks & Latijn of biologie.
Kmoet vandaag heel veel gaan doen (gaat me vast niet lukken...), en dan vanavond gezellig een verjaardagsfeestje. Hm, ik weet nog niet of ik mag blijven slapen, ff gaan zeuren bij mn moeder. Iig moet ik vanavond mn rolletje vol krijgen, dan breng ik hem morgen weg en heb ik over een paar dagen eeeeeeindelijk mn foto's
.
Goed, iedereen een hele fijne dag en ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik gewoon doorpraat over dagelijkse en vrolijke zaken.