Hallo lieve mensen!
Dat was weer eens veel bijlezen, ik ben dan ook zaterdagavond voor het laatst hier geweest. Gisteren en vandaag de uitvoering van mijn profielwerkstuk op de universiteit van Wageningen, ik zal jullie dr niet al te veel over doorzagen want het is vrij ingewikkeld biologisch en zo, maar t ging iig hartstikke goed! Het zijn echt zo onwijs veel stappen die je moet doen voordat je uberhaupt het DNA geisoleerd hebt, en dan nog een hele hoop voordat je eindelijk zo'n DNA-fingerprint hebt, kennen jullie vast wel, van die streepjes, en dan zie je dus verschillen omdat de streepjes niet allemaal even hoog staan. Nou ja, maakt ook niet zo heel veel uit (ja voor ons werkstuk wel haha), maar iig is het heel erg nauwkeurig werk en dr kan dan ook heeeejul veel fout gaan, maar van de 10 verschillende plantjes hebben we gewoon 7 hele duidelijke goede resultaten gekregen, wat ik toch best behoorlijk aardig vind. En iig kunnen we wat met de vergelijking tussen die zeven. Dus daar ben ik wel tevreden over en iig hebben we de uitvoering van het experiment gehad. En tussendoor, omdat het anderehalve dag duurde, hebben we nog wat van Wageningen als studentenstad gezien, en we hebben gisteravond nog een filmpje gekeken (Miss Congeniality) om die tijd ook ff op te vullen
. En we konden bij mn tante overnachten, die op de universiteit werkt en dus ook geregeld had dat we het daar konden uitvoeren. Heel handig allemaal
.
En dan nu de benodigde reacties op de quotes... (kheb maar een word-document geopend want dr waren best veel dingen waar ik op wilde reageren en ik denk dat t ook te lang wordt voor 1 post...)
7 over 12
perron 3
groene jas...
genoteerd
groene jas?! Zit je een beetje aan het hele forum te verkondigen dat ik een groene jas heb, hoe durf je, hij is lichtgeel!
(Ok ok, gebroken wit dan...
)
k denk idd nix voor jou... (als je HP al eng vond...)
ik vond hp niet eng! Ik vond lotr eng! (oja ok het tweede boek hp... najaa... erg spannend, dat wel... maar eigenlijk is hp precies de goede engheid voor mij
)
Elmar!! Wat cool dat je nu ook op t forum komt!!!!! Nou dan is het toch ook helemaal niet zo erg als ik een tijdje niet op msn kom, want hier kom ik nog wel hoor! Echt superleuk je post (klag helemaal dubbel
), dat je dat feest van Willem-Jan nog onthouden hebt hahaha. En natuurlijk helemaal leuk dat je het zo erg vindt dat je me een tijdje niet spreekt!
Maar tis helemaal niet leuk dat ik nog pwweek moet krijgen joh
Ik vond het ook onwijs gezellig, maar eerlijk gezegd vraag ik me toch echt wel af wat mn vader van die ene foto gaat zeggen... (hahahahahaha) Ik ben zelf iig heeeeejul erg benieuwd naar alle foto's en ja natuurlijk, kzal ze op t forum zetten of iig een link oid. We hebben nu in Wageningen weer een aantal foto's gemaakt dus dat rolletje krijg ik ws vrijdagavond op de verjaardag van een andere vriend (dus niet Willem Jan
) wel vol. (oh sorry ik moet niet opscheppen over mn vrienden)
Jahoor, ben je vast vergeten die link, als je twee meter naar huis moet lopen... Oja weken, dat was minder cliche dan jaren, hahaha, nou ja, je spreekt me ook al 'weken' op msn, maja, toch wel bijzonder, want dat had ik dus ook ja. Echt heel erg leuk. (Geldt natuurlijk ook voor Daan
)
hoop ook dat met daan, anne en elmar alles goed is gegaan, kon helaas niet, maar ben wel benieuwd naar wat het geworden is!
Welcome back Julia!!! Eindelijk weer internet, dat werd ook tijd!
Nou met ons is zeker wel 'alles goed gegaan', alleen met het Missie Mol werk zijn we naar mijn idee niet zo heel erg gevorderd (magk da zeggen Daan?), en achteraf heb ik ook een beetje het idee dat dat eigenlijk alleen maar een excuus was om af te kunnen spreken, maar als we dat nog eens zouden doen zou ik echt alleen maar voor de gezelligheid komen, wat dus nu ook al grotendeels het geval was... Dus of en wanneer het ooit af komt... Maar kzal mn best doen Daantje, ik ben nu nl vroeger thuis dan ik had gedacht dus misschien misschien misschien kan ik nog wel iets uittypen.
Oja en Elmar, geweeeeldig je handtekening...
hahahaha