Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551912 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5320 Gepost op: 21-10-2002, 22:01:49 »
haaaai iedereen!!!!

Dr is vandaag alweer veel gepost zeg....  :)
k denk dat k wel wat minder vaak (als iig vorige week=vakantieweek) op t forum kom, 4 november worden nml ook de cijfers ingeleverd en dusj hebben we nog 2 drukke zware weken te gaan met ammel rep's  :( >:( en natuurlijk heb je nog van die leuke leraren die zeggen dat je op t laatste moment nog een klein verslagje (lees: een verslag waar je eeuwen mee bezig bent) moet maken omdat ze te weinig cijfers hebbe...  :-X
naja iig was dit dus alweer mijn 1e schooldag na de vakantie....  :'(
(nog maar 9 weken en dan kerstvakantie!!  :D)

*@miesh kijkt rond in de opnieuw  ??? geopende bar, t ziet er gezellig uit! en geef me maar een drankje hoor  ;)*

trouwens Han en Pino veel plezier morgen als jullie gaan winkelen!

xxx @miesh

« Laatst bewerkt op: 21-10-2002, 22:02:51 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5321 Gepost op: 21-10-2002, 22:31:32 »
Ik heb wel zin in 'n sportdrankje. Ik kom weer net van de bodyjam les af. 't lijkt wel of ik iedere les nog meer uitgeput raak! Ik heb me echt rot gezweet.

Gelukkig ben ik nu weer fris gedoucht en heb ik nog effe tijd om hier bij te lezen voordat ik ga slapen. (ik moet morgen natuurlijk wel fit zijn om de hele dag te kunnen shoppen!)  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5322 Gepost op: 21-10-2002, 22:39:16 »
Wat is bodyjam als ik vragen mag???  ::)

Groetjes,
Malcolm  8)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5323 Gepost op: 21-10-2002, 22:46:23 »
Wat is bodyjam als ik vragen mag???  ::)

Tuurlijk mag je dat vragen.  :)

Bodyjam is 'n nieuw soort aerobics. 't is 'n kruising tussen aerobics en dans. 't combineert allerlei stijlen: latin, hiphop enz. enz.

't is 'n aantal weken geleden begonnen bij m'n sportschool en 't leek me wel leuk om te doen. Ook omdat ik natuurlijk al aan jazzdans doe. En 't bleek ook nog heel leuk te zijn. Maar wel enorm vermoeiend!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5324 Gepost op: 21-10-2002, 22:55:44 »
Hey Jet!

Voor je werk naar een pretpark! :o  Ik ga later ook zo'n baan zoeken :D
Was het nog druk in Sixflags en in de Efteling? En welk park vind je leuker?

Malcolm
Jaja zo af en toe heb ik best een leuke baan, hahahaha!

Het was op beide parken lekker druk.... herfstvakanties her en der hè? Maar wel goed te doen hoor!
De Efteling vind ik altijd leuk... maar voor de achtbanen moet je echt in Six Flags zijn... en laat ik nou toch dol zijn op die dingen!!
Morgen vertrek ik voor vijf dagen naar Parijs.... Jaja Malc ook voor mn werk!!!! Wat een narigheid he? Alleen ben ik natuurlijk daar wel voor mn werk en hebben we alleen morgenmiddag om een beetje door de stad te hobbelen, maar het is toch altijd leuker dan op kantoor zitten!!
Ik ga zo maar eens ER kijken van gisteren, misschien dat ik later of morgenochtend nog heel snel langsren.
Veel shopplezier voor Han en Pino, veel beterschap met de rug voor Ovide en met de verkoudheid voor Juul, en veel werkleut voor Robbie  ;D En de rest die ik vergeet: have a nice week!

La Diva!! :-*

When God created man, she was only joking!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5325 Gepost op: 22-10-2002, 13:01:27 »
Jetje, veel plezier a Paris. Mijn favoriete stad. Misschien kom je mn ouders nog wel tegen want die gaan er as vrijdag naar toe (ik ben echt zooooo jaloers...)

Vandaag nog een dagje thuis, morgen ga ik weer aan het werk. Ik zie het al voor; er ligr natuurlijk zo'n hele stapel op mn bureau...maja, dan verveel ik me tenminste niet  :D. Volgende week heb ik weer drie dagen cursus, dus dan schiet het ook al niet zo op met de productie.

Ik moet strijken, want de hel mand ligt vol, maar ik heb er niet zo'n zin in en het lijkt me ook niet zo goed voor mn rug eerlijk gezegd. Eens even bedenken wat ik ga doen.

Ik ga nu de middaguitzending van BB kijken, weet ik ook wat dat is.

Tot straks!
Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #5326 Gepost op: 22-10-2002, 16:22:20 »
Jaja zo af en toe heb ik best een leuke baan, hahahaha!
Zo af en toe? Ha! Als Jet niet in een pretpark rondhangt, Parijs onveilig maakt of op een beurs in Andorra, Liechtenstein, Verweggistan of Afgelegerije rondloopt, dan is ze wel vrij.

Maar ja, als je zo hard moet werken... dan moet je ook minimaal een weekje of 10 vakantie hebben per jaar natuurlijk!  ;D

En ik kan het weten, nietwaar Jet?  ;D

Jaloers? Wie riep hier dat ik jaloers ben? Hoe kom je daar nu weer bij....  ???

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5327 Gepost op: 22-10-2002, 16:29:40 »
Hallo lieve mensen!

Dat was weer eens veel bijlezen, ik ben dan ook zaterdagavond voor het laatst hier geweest. Gisteren en vandaag de uitvoering van mijn profielwerkstuk op de universiteit van Wageningen, ik zal jullie dr niet al te veel over doorzagen want het is vrij ingewikkeld biologisch en zo, maar t ging iig hartstikke goed! Het zijn echt zo onwijs veel stappen die je moet doen voordat je uberhaupt het DNA geisoleerd hebt, en dan nog een hele hoop voordat je eindelijk zo'n DNA-fingerprint hebt, kennen jullie vast wel, van die streepjes, en dan zie je dus verschillen omdat de streepjes niet allemaal even hoog staan. Nou ja, maakt ook niet zo heel veel uit (ja voor ons werkstuk wel haha), maar iig is het heel erg nauwkeurig werk en dr kan dan ook heeeejul veel fout gaan, maar van de 10 verschillende plantjes hebben we gewoon 7 hele duidelijke goede resultaten gekregen, wat ik toch best behoorlijk aardig vind. En iig kunnen we wat met de vergelijking tussen die zeven. Dus daar ben ik wel tevreden over en iig hebben we de uitvoering van het experiment gehad. En tussendoor, omdat het anderehalve dag duurde, hebben we nog wat van Wageningen als studentenstad gezien, en we hebben gisteravond nog een filmpje gekeken (Miss Congeniality) om die tijd ook ff op te vullen :). En we konden bij mn tante overnachten, die op de universiteit werkt en dus ook geregeld had dat we het daar konden uitvoeren. Heel handig allemaal :).

En dan nu de benodigde reacties op de quotes... (kheb maar een word-document geopend want dr waren best veel dingen waar ik op wilde reageren en ik denk dat t ook te lang wordt voor 1 post...)

7 over 12
perron 3
groene jas...
genoteerd  ;D
groene jas?! Zit je een beetje aan het hele forum te verkondigen dat ik een groene jas heb, hoe durf je, hij is lichtgeel! :P (Ok ok, gebroken wit dan... ::) :P ;D )

k denk idd nix voor jou...  :P (als je HP al eng vond...)  ;)
ik vond hp niet eng! Ik vond lotr eng! (oja ok het tweede boek hp... najaa... erg spannend, dat wel... maar eigenlijk is hp precies de goede engheid voor mij ;))

Elmar!! Wat cool dat je nu ook op t forum komt!!!!! Nou dan is het toch ook helemaal niet zo erg als ik een tijdje niet op msn kom, want hier kom ik nog wel hoor! Echt superleuk je post (klag helemaal dubbel :D), dat je dat feest van Willem-Jan nog onthouden hebt hahaha. En natuurlijk helemaal leuk dat je het zo erg vindt dat je me een tijdje niet spreekt! ;) Maar tis helemaal niet leuk dat ik nog pwweek moet krijgen joh :(
Ik vond het ook onwijs gezellig, maar eerlijk gezegd vraag ik me toch echt wel af wat mn vader van die ene foto gaat zeggen... (hahahahahaha) Ik ben zelf iig heeeeejul erg benieuwd naar alle foto's en ja natuurlijk, kzal ze op t forum zetten of iig een link oid. We hebben nu in Wageningen weer een aantal foto's gemaakt dus dat rolletje krijg ik ws vrijdagavond op de verjaardag van een andere vriend (dus niet Willem Jan ;)) wel vol. (oh sorry ik moet niet opscheppen over mn vrienden)
Jahoor, ben je vast vergeten die link, als je twee meter naar huis moet lopen... Oja weken, dat was minder cliche dan jaren, hahaha, nou ja, je spreekt me ook al 'weken' op msn, maja, toch wel bijzonder, want dat had ik dus ook ja. Echt heel erg leuk. (Geldt natuurlijk ook voor Daan :))

hoop ook dat met daan, anne en elmar alles goed is gegaan, kon helaas niet, maar ben wel benieuwd naar wat het geworden is!
Welcome back Julia!!! Eindelijk weer internet, dat werd ook tijd! :)
Nou met ons is zeker wel 'alles goed gegaan', alleen met het Missie Mol werk zijn we naar mijn idee niet zo heel erg gevorderd (magk da zeggen Daan?), en achteraf heb ik ook een beetje het idee dat dat eigenlijk alleen maar een excuus was om af te kunnen spreken, maar als we dat nog eens zouden doen zou ik echt alleen maar voor de gezelligheid komen, wat dus nu ook al grotendeels het geval was... Dus of en wanneer het ooit af komt... Maar kzal mn best doen Daantje, ik ben nu nl vroeger thuis dan ik had gedacht dus misschien misschien misschien kan ik nog wel iets uittypen.

Oja en Elmar, geweeeeldig je handtekening... ;) hahahaha

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5328 Gepost op: 22-10-2002, 17:49:58 »
Pino en Han, hopelijk zien jullie elkaar   ;) en koop maar lekker veel zou ik zo zeggen!!

Oeps..... :-[ wel geshopt, maar niet in Eindhoven....
Mijn lijf wilde niet echt denderend vandaag, dus ben ik maar in mijn eigen durpke gebleven. Natuurlijk vooral voor de kinderen geslaagd  ::) maar in ieder geval voor mezelf een paar schoenen gekocht!
Hier lijken ze wel een beetje op:

En jij Han, goed geslaagd?

Ik zeg net trouwens op de site van RTL dat WIDM bovenaan staat met 38%!!!

Maar, we zullen de huid niet verkopen, voordat de beer geschoten is... :-X Wel bellen allemaal he!

Groetjes, Pino

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5329 Gepost op: 22-10-2002, 19:45:54 »
Oeps..... :-[ wel geshopt, maar niet in Eindhoven....
Mijn lijf wilde niet echt denderend vandaag, dus ben ik maar in mijn eigen durpke gebleven.

En ik maar aan iedere vrouw die ik tegen kwam vragen of ze Pino was. En d'r waren 'n hele hoop vrouwen in Eindhoven. ;) ('t was echt enorm druk, waarschijnlijk vanwege de herfstvakantie)

Citaat
En jij Han, goed geslaagd?

Ik ben bij Ikea wel geslaagd. Wat 'n leuke winkel zeg! Ik zou zo bijna alles wel mee naar huis willen nemen. Maar helaas was de auto daar niet groot genoeg voor en is m'n budget niet bepaald toereikend.....

Ik heb 'n stoel gekocht, maar niet die ik zo leuk vond ik de folder. Ik dacht dat hij allemaal leuke felle kleurtjes had, maar in 't echt bleken de kleuren heel grauw te zijn en dat past niet bij de rest van m'n kamer. Toen heb ik maar 'n paarse stoel genomen met 'n roze voetenbankje. (past erg goed in m'n rood-paars-roze kamer!) Ik heb daar ook nog 'n roze tafeltje gekocht en verder nog wat hebbedingetjes die ik niet echt nodig heb.  ::)

Verder in 't centrum van Eindhoven nog wat kleren gekocht, 'n winterjas, 'n leuk wit overslag blousje, 'n sjiek zwart truitje met uitlopende mouwen en 'n rode trui. Jammergenoeg niet kunnen slagen voor 'n broek.  :-[

Citaat
Ik zeg net trouwens op de site van RTL dat WIDM bovenaan staat met 38%!!!

Maar, we zullen de huid niet verkopen, voordat de beer geschoten is... :-X Wel bellen allemaal he!

Wow! Dat is goed nieuws!  :)

Maar je hebt gelijk, niet te hard juichen. Ik ga gelijk nog 'n keertje smsen. Alle stemmen helpen tenslotte!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5330 Gepost op: 22-10-2002, 19:56:37 »
Verder in 't centrum van Eindhoven nog wat kleren gekocht, 'n winterjas, 'n leuk wit overslag blousje, 'n sjiek zwart truitje met uitlopende mouwen en 'n rode trui. Jammergenoeg niet kunnen slagen voor 'n broek.  :-[
en dat noem je 'bij ikea wel geslaagd', 'nog wat kleren' en 'jammer genoeg niet kunnen slagen'? :o mennn zoveel heb ik nog nooit op 1 dag kunnen vinden volgens mij...

Ik ga morgen twee dagen naar de Universiteit Nijmegen (ja ook alweer, eerst 2 dagen Wageningen daarna 2 dagen Nijmegen, ik ben deze week student haha). Dat is een soort open dag van een aantal opleidingen, maar dan twee dagen lang, dat heet de Nijmeegse Tweedaagse, en het houdt in dat je met kleine groepjes scholieren met begeleiders een aantal colleges volgt van de studie die je kiest en 's avonds ga je dan samen eten en sporten en feesten en slapen. Ik ga naar de studie Griekse en Latijnse Taal en Cultuur. Ben benieuwd hoe het is, ik hoop dat het gewoon heel erg ontzettend geweldig super is, zodat ik mn definitieve keuze gewoon gemaakt heb, en dan niet alleen qua studie maar ook gelijk qua universiteit. Ik ga er wel alleen heen, dus ik ken niemand, maja, het lijkt me toch wel gezellig. Alleen wel errug vermoeiend want het feest 's avonds duurt tot half een; valt wel mee, maar ja, je moet wel de volgende dag om half acht (!) weer op... Nou ja ik zie het wel. Dat zijn iig weer twee dagen dat ik hier niet zal langskomen.

Jep ik heb ook al 3 keer gesmsd, wel doen allemaal he!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5331 Gepost op: 22-10-2002, 20:06:56 »
en dat noem je 'bij ikea wel geslaagd', 'nog wat kleren' en 'jammer genoeg niet kunnen slagen'? :o mennn zoveel heb ik nog nooit op 1 dag kunnen vinden volgens mij...

Ik heb eigenlijk nooit tijd om te gaan shoppen voor kleding. Daarom ga ik maar 4 keer per jaar of zo en dan koop ik gelijk heel veel.  :)

En normaal koop ik veel meer als wat ik nu gekocht heb. En ik vond 't jammer dat ik geen broek heb kunnen vinden, want die kon ik echt wel gebruiken.

Dat ik spulletjes bij ikea heb gekocht, is natuurlijk 'n uitzondering. Dat doe ik anders nooit, maar nu heb ik pas 'n nieuwe kamer, en daar kon ik nog 't een en ander voor gebruiken.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5332 Gepost op: 22-10-2002, 20:09:12 »
hallo iedereen!!!

t was weer een 'normale' dag op school...
Wel druk, k heb morgen ook al een repetitie Latijn...  :-X
En deze week ook nog een rep. wiskunde en nederlands... niet mijn beste vakken iig... Vooral wiskunde vink nogal moeilijk... En morgen moet k ook nog un verslag inleveren maar dat lukt mij niet, want ik mis nog wat...  :-X Nouja k zie wel...
Veel plezier morgen in Nijmegen, e!
Wow, idd zo goed als Han ben k volgens mij ook nog nooit op un dag geslaagd!  :o ;D l
leuk dat je bij ikea zo goed slaagde Han...  ;) zonde dat je er je hele leven nog nooit was geweest....  :P

Maar k ga nu maar weer s latijn leren!
xxx @miesh

« Laatst bewerkt op: 22-10-2002, 20:10:31 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5333 Gepost op: 23-10-2002, 14:57:26 »
ja dat ben ik zelfs heeeel zeker !!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5334 Gepost op: 23-10-2002, 16:55:55 »
hee iedreen! sow k ben n paar dagen niet langs geweest want ik was 2 nachten bij n vriendin aan t slapen, maar dr is echt weer heel veel bijgepost zeg! het was gezelli bij die vriendin, ben k net van trug, en dan ga k zo bij een andere vriendin eten met een andere vriendin, dan gaan we films halen en dan hier naar toe met z'n driën en de hele nacht film kijken dus t wordt vermoeiend... meer heb ik eigelijk niet te zeggen, en k moet nog n hoop doen dus k stop maar ff. fijne dag iedereen!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5335 Gepost op: 23-10-2002, 17:11:27 »
Klinkt gezellig allemaal, Doris. Veel plezier!

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #5336 Gepost op: 23-10-2002, 17:31:25 »
Doe maar een colaatje.

molzot

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5337 Gepost op: 23-10-2002, 17:56:30 »
hallo allemaal,

ik ben 'n beetje erg verdrietig. D'r is hier in Venlo gisteren 'n jongen in elkaar geslagen en hij is nu klinisch dood veklaard. Jullie zullen er vast iets van op 't journaal gezien hebben. Twee jongens van 18 reden roekeloos 'n parkeerterrein bij 'n supermarkt op en reden bijna 'n vrouw omver. De Venlose jongen zei er wat van en werd vervolgens heel erg mishandeld. Nadat de jongen bewusteloos op 't parkeerterrein lag, gingen de 2 jongens van 18 gewoon de supermarkt in om boodschappen te doen. Ze zijn daar dus aangehouden.

Echt 'n vreselijk verhaal vind ik 't. Ik ken de jongen denk ik niet, maar dat neemt niet weg dat ik er heel erg van geschrokken ben. Dat zoiets hier kan gebeuren!

Jullie begrijpen 't, ik ben niet bepaald vrolijk vandaag.

Ik ga zo maar sporten om me effe af te reageren. Hopenlijk wordt ik niet neergeslagen vlak voor de sportschool.

« Laatst bewerkt op: 23-10-2002, 18:16:16 door Han13 »

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5338 Gepost op: 23-10-2002, 18:21:36 »
Jeetje Han, daar word je toch echt misselijk van!!!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5339 Gepost op: 23-10-2002, 20:30:57 »
Dit is toch te gek voor woorden he! >:( Gewoon op klaarlichte dag voor een supermarkt! Het lijkt wel of je tegenwoordig nergens meer veilig bent.  :'(

Cynische van het hele verhaal vind ik nog wel dat nu net het liedje 'Kut Marokkanen??!' een hit is geworden, blijkt dat een van de twee verdachten een Marokkaan is. :-/ Moet er wel bij zeggen dat ik niet weet wie van de twee de doodslag heeft uitgedeeld. Ik ben benieuwd...  ::)

« Laatst bewerkt op: 23-10-2002, 20:41:12 door Malcolm »