Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551945 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5300 Gepost op: 20-10-2002, 21:17:52 »
Welkom in de Molshoop Bardock!  :)

Ik heb aan Daan beloofd om wat vaker op het forum te komen dus dat zal ik ook zeker doen, maar dan moet ie me wel even een email sturen met de link want als ik thuis kom dan ben ik em weer vergeten  :-

www.wieisdemol.com is toch niet zo moeilijk te onthouden?  

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5301 Gepost op: 20-10-2002, 21:21:45 »
Welkom in de Molshoop Bardock!  :)

www.wieisdemol.com is toch niet zo moeilijk te onthouden?  

da vonnik nou ook....  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5302 Gepost op: 20-10-2002, 22:35:00 »
annemieke als in e?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5303 Gepost op: 21-10-2002, 00:00:37 »
Ik ben vandaag heel fijn naar de Efteling geweest..... altijd goed!
Alleen was ik voor mn werk afgelopen week ook al naar Six Flags geweest... en na Superman en Goliath valt de Python wel wat tegen hoor  :)
En dan ook nog het hele weekend naar de bios! Gisteren naar Minority Report en vanavond naar The Bourne Identity... allebei aanraders!
Vanavond was ik in de nieuwe bioscoop naast De Kuip, die is net 3 weken open ofzo..... Dus dan wil er nog wel een foutje insluipen. Na de reclames en de voorfilmpjes (Harry Potter II en Pietje Bell) begint de film....... Loenatik de movie!! Oeps verkeerde band! Andere band erop.... krijgen we weer reclames (dezelfde) en voorfilmpjes (Red Dragon...... nog een maand en dan is ie er eindelijk! en Lord of the Rings II.... nog twee maanden en dan is ie er eindelijk) maar toen dan eindelijk de film....
Ah well dat was wel weer genoeg gezeur van mijn kant..... is er nog thee???

When God created man, she was only joking!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5304 Gepost op: 21-10-2002, 01:20:03 »
Hoi Bertha!

[korte reactie tussendoor]Hoi![/korte reactie tussendoor]  

(Ik ben er van 7 t/m 10 oktober geweest)

ooooh! Zij waren daar afgelopen vakantie geweest! Maar ik zal ns op hun haar letten!

is er nog thee???

Je moet het zelf maar ff zetten... Heb alles al klaargezet voor je:

Tip van de week: Neem er een lekker stuk rijstevlaai bij!

Gr. B.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5305 Gepost op: 21-10-2002, 10:23:17 »
Nou, mijn slaechte humeur van vorige week is in ieder geval verklaard: ik kreeg de griep!!! Inmiddels ben ik wel weer opgeknapt, kan in ieder geval weer comtoeteren ( zo zegt mijn dochtertje dat) dus ik ga maar even alles bijlezen. Goddank is het molseizoen nog niet begonnen, anders was dit echt onbegonnen werk!
 *Pino zet in haar agenda: niet ziek worden tijdens mollenseizoen!!*

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5306 Gepost op: 21-10-2002, 10:48:32 »
maar ik ga dinsdag natuurlijk nog naar Eindhoven dus dan heb ik nog genoeg kans van slagen

Ik ga morgen ook shoppen in Eindhoven Han! Wie weet komen we elkaar wel tegen. Als jij nu aan iedereen die je tegenkomt vraagt of zij Pino is, doe ik hetzelfde met jouw naam, oke? ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5307 Gepost op: 21-10-2002, 13:03:33 »
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag een dagje thuis, want ik heb nog steeds pijn in mn rug. Dus nu kan ik weer eens overdag op het forum  :D, het studentenleven was toch zo gek nog niet... :-/.

Toen ik de laatste keer in Eindhoven was heb ik veel gekocht in een winkel die Evita heet. aar hadden ze echt mooie spullen, wel best duur, maar ik heb geen miskopen gedaan  :D.

Trouwens, welkom op het forum Bardock. Ben jij nou Elmar, de buurjongen van Daan, of ben je een andere buurjongen?

Anyway, ik heb de hele morgen in bed gelegen en ben nu wat voor de tv en de computer aan het hangen. Ik wordt er niet echt vrolijk van, het weer is ook alz o triest. Ik heb echt een hekel aan herfst en winter (vooral als het regent en zo'n donker weer is). O ja, ik heb ook nog iets leuks te vertellen. In de kerstvakantie gaan we weer een paar dagen naar Amsterdam! Daar heb ik echt zin in. Misschien gaan ook nog wat vrienden mee, dus het wordt hoe dan ook leuk. Beetje shoppen (uitverkoop! ;D), beetje stappen en natuurlijk lekker eten en luieren.

Zo nu ga ik nog ff de rest van het forum lezen! Tot straks...

Ovide

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5308 Gepost op: 21-10-2002, 14:27:09 »
Ik ben vandaag heel fijn naar de Efteling geweest..... altijd goed!
Alleen was ik voor mn werk afgelopen week ook al naar Six Flags geweest... en na Superman en Goliath valt de Python wel wat tegen hoor  :)

Hey Jet!

Voor je werk naar een pretpark! :o  Ik ga later ook zo'n baan zoeken :D
Was het nog druk in Sixflags en in de Efteling? En welk park vind je leuker?

Malcolm

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5309 Gepost op: 21-10-2002, 15:45:01 »
Hier ook nog es komen posten. Lang geleden.

Ik verveel me dood op het werk. Heel de dag zowat al. Ik krijg rugpijn van deze stoel, ik durf de radio niet meer opzetten want er is plots een koreaan bij komen zitten voor een paar dagen (weken?  ??? ) en ik wil naar huis!!!
Nog 73 minuten...  :D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5310 Gepost op: 21-10-2002, 15:59:54 »
Heeey Robbie!

Waar werk je dan? Ik dacht dat je nog op school zat, tenminste de laatste keer had je examens.
Waarom kun je de radio niet aanzetten als er een Koreaan is? Die verstaat er toch niets van  ;D

Succes en hou nog even vol (ik heb ook eens zo'n baan gehad en ik weet dat het echt geen pretje is om je te vervelen en ook nog op een klote stoel te moeten zitten...)

Groetjes Ovide

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #5311 Gepost op: 21-10-2002, 16:12:23 »
annemieke als in e?

je bedoelt e als in annemieke?

Trouwens, welkom op het forum Bardock. Ben jij nou Elmar, de buurjongen van Daan, of ben je een andere buurjongen?

bedankt, nee ik ben dezelfde buurjongen, Elmar, heeft daan dan al zoveel over me gezegd?

groetjes, Elmar

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5312 Gepost op: 21-10-2002, 16:14:48 »
Nuh, valt wel mee, maar hij heeft jou hier wel een keer voorgesteld volgens mij. Ik geloof dat dat in de zomervakantie was ofzo...leuk dat je er bent in ieder geval  :D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #5313 Gepost op: 21-10-2002, 16:50:55 »
Heeey Robbie!

Waar werk je dan? Ik dacht dat je nog op school zat, tenminste de laatste keer had je examens.
Waarom kun je de radio niet aanzetten als er een Koreaan is? Die verstaat er toch niets van  ;D

Succes en hou nog even vol (ik heb ook eens zo'n baan gehad en ik weet dat het echt geen pretje is om je te vervelen en ook nog op een klote stoel te moeten zitten...)

Groetjes Ovide

Ben afgestudeerd (en ja ik was er dus door met de examens)
Baan viel nog wel mee, maar het is nu zo rustig en dus heb ik ook niet zo heel veel te doen, dus heb ik dat saaie werkje dat ik weken opzij geschoven heb maar genomen.

Ik hou het wel vol hoor. Ik werk bij Janssen Pharmaceutica en die betalen goed, dus daarom hou ik het wel vol  ;D

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5314 Gepost op: 21-10-2002, 17:27:44 »
Tja, je weet wat ze zeggen: geld alleen maakt niet gelukkig...
(maar het is wel verdomd handig als je het hebt  ;D)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5315 Gepost op: 21-10-2002, 18:26:29 »
Ik ga morgen ook shoppen in Eindhoven Han!

Wat toevallig zeg!  :)

Citaat
Als jij nu aan iedereen die je tegenkomt vraagt of zij Pino is, doe ik hetzelfde met jouw naam, oke? ;D

Is prima. Wat zullen veel mensen me vreemd aan gaan kijken!  ;)

Wat zielig voor je ovide dat je nog zo'n pijn hebt. Ik hoop dat 't snel beter met je gaat.

Ik had vandaag echt zo'n rotdag op 't werk. M'n begeleider is ziek en daardoor kon ik niet verder met m'n opdracht. Ik zou vandaag namelijk iets belangrijks met 'm bespreken. Toen heb ik maar gewerkt aan m'n presentatie voor volgende week. Dan moet ik op school aan m'n klasgenoten gaan vertellen hoe 't op m'n stage verloopt. Ik vind 't trouwens wel leuk om iedereen weer 'ns te zien dan. We hebben elkaar al 4 maanden of zo niet meer gezien. (d'r zat natuurlijk ook zomervakantie tussen)

Ook heb ik vandaag wat aan m'n rapport gewerkt, maar 't schoot niet echt op. Ik had vandaag geen schrijfinspiratie en 'n collega van me zat me de hele dag aan de kop te zeuren dat hij niks te doen had. En op die manier hield hij mij van 't werk, terwijl ik eigenlijk heel veel te doen heb!

Maar goed, nu ben ik lekker thuis en ik heb 'n dagje winkelen in 't vooruitzicht.  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5316 Gepost op: 21-10-2002, 19:00:44 »
hallooooooo

vandaag weer een sb wiskunde gekregen die falikant afgelopen is maar we raken het gewoon  ;D ik sla me er wel door!! der zit iemand bij ons op school, een goede vriend van me en die doet WWa (dat is dus wetenschappen-wiskunde, 8uur in de week... kweetnie of jullie dat kennen) en die klas had vorige vrijdag examens...het gemiddelde is 66 ofzo en hij heeft gewoon 97 op 100 !!! God ik dacht echt dat ik achterover viel toen ik het hoorde,zit ik daar met mijn 6u wiskunde en haal ik net de helft... naja  :)

Pino en Han, hopelijk zien jullie elkaar   ;) en koop maar lekker veel zou ik zo zeggen!!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5317 Gepost op: 21-10-2002, 19:32:12 »

Pino en Han, hopelijk zien jullie elkaar   ;)

Dat zou zeker wel erg leuk zijn!  :)

Citaat
en koop maar lekker veel zou ik zo zeggen!!

Dat was ik zeker van plan! Ik heb namelijk niks meer in m'n kast hangen...... (oke, 'n beetje overdreven, maar ik heb echt niet veel warme kleren, die er ook nog 'n beetje leuk uitzien)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5318 Gepost op: 21-10-2002, 20:01:24 »
Citaat
Dat was ik zeker van plan! Ik heb namelijk niks meer in m'n kast hangen...... (oke, 'n beetje overdreven, maar ik heb echt niet veel warme kleren, die er ook nog 'n beetje leuk uitzien)

Kijk, dat probleem heb ik nu ook! Een kast vol kleren, maar op mn werk is het nogl koud en veel fatsoenlijke truien heb ik dus niet. Als mn rug het weer doet maar eens flink gaan shoppen  ;D

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5319 Gepost op: 21-10-2002, 20:53:02 »
Jaja, daar ben ik weeeeeeeeeer

kussssss allemaal had wat inet problems, hoop dat het weer helemaal opgelost is, maar ik heb gene zin om van twee weken alles bij te lezen hoor hahahahha hope you'll forgive me ;D
hoop ook dat met daan, anne en elmar alles goed is gegaan, kon helaas niet, maar ben wel benieuwd naar wat het geworden is!

kussssssss allemaaaaaaaal

groetjes julia

by the way, de bar is geopend ;D Een drankje allemaal op mijn naam!!!

always look on the bright side of life