Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551948 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5280 Gepost op: 19-10-2002, 10:50:19 »
Goedemorguh iedereen!!!

Ach gut knikker, zielig hoor!  ;)

k ben wel happy!!, k ga strax met 'n vriendin naar de stad en dan 's avonds film kijken met 4 vrienden!!  8) we gaan een thriller huren vanaf 16 jaar en ouder, :o (te eng voor jou, e? :P) dusj daar heb k wel errug zin in!!  :)

en hoe gaat ie nu met je rug ovide? gaat t al weer wah beter?
naja, iig beterschap!  :-*

xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5281 Gepost op: 19-10-2002, 12:04:29 »
Goedemorgen allemaal,

Het gaat alweer iets beter met mn rug. De pijnstillers werken goed en ik heb ook wel beter geslapen dan ik verwacht had. Nu maar gewoon een beetje rust houden en de ruggoed warm houden. Ik zit hier dus ook met een dekentje op me, net zoals Bertha  ;D.

Verder ga ik vandaag dus niets doen. Vanavond is bij ons in de voetbalkantine een soul party. Daar kan ik dus niet naar toe, maar mn vriend wel. Nou mag ie mijn glitterpak aan, dus das wel lachen. We zijn ongeveer even groot dus dat past hem wel.
Ik ga vanavond dan maar eens lekker in mn eentje tv kijken, das ook wel eens leuk, niet de hele tijd dat gezap en teletekst  ;D. O ja , ik kan natuurlijk ook nog lekker gaan computeren, want op deze stoel zit ik wel lekker.

Fijne dag allemaal en tot straks!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5282 Gepost op: 19-10-2002, 16:30:25 »
halloooooooo

het is van eergisteren dat ik nog langsgekomen ben, maar man, wat mag ik veel ophalen!!! tlijkt hier al even druk als op school  ;)

gisteren is er een vriend komen slapen, was megaleuk, hebben we samen wat zitten praten,tv gekeken en tot 1u wakkergelegen om vervolgens gewekt te worden door het alarm van zijn horloge  ;D was echt hartstikke leuk!!
en binnen een halfuurtje moet ik gaan babysitten,dus ik kom niet meer langs vanavond  :(

tot morgen en een prettige avond !!!
xxx A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5283 Gepost op: 19-10-2002, 17:11:03 »
Hallo!

Ik ben net terug van 't werken. Ik was vandaag extra vroeg begonnen, omdat 'n paar collega's vrij hadden. Ik had 't liefste me weer omgedraaid vanmorgen toen de wekker ging (om kwart voor 6!), maar gelukkig waren we wel extra vroeg klaar vandaag.  :)

Ik ga zo direct me fijn douchen en lekker pizza eten. En daarna kom ik terug om bij te lezen. Tot strakkes!

« Laatst bewerkt op: 22-12-2002, 22:16:33 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5284 Gepost op: 19-10-2002, 18:49:12 »
Wat ik wilde zeggen is dat ik jou misschien ook nog kan overtuigen van het 'nut' van de tv.
haha, ja, misschien wel, naja, ik vind tv ook niet heel erg onnuttig of stom of zo, ik ben dr niet tegen, maar ik doe het gewoon weinig omdat ik, als ik wel tv kijk, na afloop bijna altijd zo'n idee heb van ik had veel beter dit of dat kunnen doen. Nu is dat meestal iets écht nuttigs zoals hw, en het idee dat ik dat beter had kunnen doen heb ik eigenlijk vrijwel altijd, wat voor anders ik ook doe (ja, nu dus ook...), maar bij msnen of zo heb ik toch ook nog het idee dat ik dr wat aan had omdat ik mn sociale contacten toch maar weer op peil heb gehouden, of veel heb gelachen of zoiets. Kweetniet maar ik ben iig blij dat ik niets meer volg of zo op tv, want het scheelt echt heel veel tijd! Nog zo'n verslaving drbij kan ik dus nu echt ff niet hebben! Een tijd geleden was ik bijv min of meer 'verslaafd' aan Onderweg naar Morgen, ik vond het niet eens superleuk, maar kwilde het wel elke dag zien, of Heart Break High. Nou toen het seizoen afgelopen was, was ik onwijs blij dat ik van mn verslaving af was en als ik het later nog ns tegenkwam --> snel wegzappen! ;)

we gaan een thriller huren vanaf 16 jaar en ouder, :o (te eng voor jou, e? :P)
;D hahahaha, ja, ws wel, en dat terwijl ik 17 ben, ik ben echt raar in dat soort dingen, hahaha. Welke film is het uiteindelijk geworden?

Ovide nog heel veel beterschap met je rug!!
Ik ga maar eens opzoeken welke trein ik morgen moet hebben naar Breda... ;)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5285 Gepost op: 19-10-2002, 20:24:10 »
7 over 12
perron 3
groene jas...
genoteerd  ;D

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5286 Gepost op: 20-10-2002, 00:46:32 »
perron 3?? bedoel je niet 9 3/4??

When God created man, she was only joking!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5287 Gepost op: 20-10-2002, 01:08:36 »
Hoi allemaal!  

Leuk om te zien dat t hier zo gezellig is. :D Heb al een tijd niets gepost hier.

Met mij is alles goed. Mijn vakantie was vorige week. Toen ben ik 4 daagjes naar Disneyland Parijs geweest. Het was erg leuk en ik heb er leuke foto's en herinneringen aan overgehouden. :)

Jullie vermaken je ook wel zie ik. hoeveel drankjes zouden er wel niet in deze bar geschonken zijn?  8)

Oja, over perronnen... Wisten jullie dat er op Utrecht Centraal echt een perron 4 1/2 is? Alleen ingewijden kennen het. Een tijdje geleden stond er een artikel over in de Trouw. Het is een ruimte waar ze aggressiecursussen aan conducteurs geven. Ze hebben een heuse namaakcoupe gebouwd.

gr,
Malcolm

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5288 Gepost op: 20-10-2002, 09:41:21 »
perron 3?? bedoel je niet 9 3/4??

Sssst, dat hoeven jullie toch niet te weten!  ;)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5289 Gepost op: 20-10-2002, 11:23:00 »
Goedemorguh iedereen!!
;D hahahaha, ja, ws wel, en dat terwijl ik 17 ben, ik ben echt raar in dat soort dingen, hahaha. Welke film is het uiteindelijk geworden?

De film die we gehuurd hebben heet 'Cube', t was echt een hele enge film! t ging over 6 mensjus die opgesloten zaten in een grote kubus, en daarin zaten ammel dodelijke vallen...
brr, hij was echt errug eng...  :-X k denk idd nix voor jou...  :P (als je HP al eng vond...)  ;)
maar voor de rest was t wel erg gezellig!!  :)

Daan en e, veel plezier vandaag!  ;) (komen er eik nog meer mensjus?)
naja, nog prettige dag iedereen!
xxx @miesh

« Laatst bewerkt op: 20-10-2002, 11:27:32 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5290 Gepost op: 20-10-2002, 12:37:02 »
ovide, nog heel veel beterschap met je rug, een beetje laat, maar ik ben blij dat het al wat beter met je gaat.

wat zielig ook voor iedereen van wie de vakantie afgelopen is!

vrijdag ben ik dus naar the sound of music geweest, was wel leuk supermooie stemmen enzo :). gisteren werd ik ongeveer om 2 uur wakker, dus toen heb ik ff een boek uitgelezen en n cms verslag geschreven en engels dan heb ik dat alvast gedaan (dat zijn al mn handelingsdelen voor nu, na de vakantie krijgen we weer nieuwe op, maar alle andere moesten we voor de vakantie al inleveren, ow w8, k heb nog wel wiskunde po...). toen kwam ik beneden, en toen hadden we ineens geen internet meer omdat we een hele nieuwe computerhoek kregen bes wel mooi, maar daarom hadden we dus ff geen internet, maar nu weer wel gelukkig :). vandaag ga ik niet zo veel doen denk ik, misschien alvast ff werken aan wiskunde maar daar heb ik dus echt geen zin in... njah boeiend genoeg gezeikt want t is vakantie!

fijne dag iedereen! xxxxxx

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5291 Gepost op: 20-10-2002, 12:43:04 »
Goeiemiddag!

Wat is 't toch 'n heerlijke zondag! Lekker 't zonnetje dat schijnt en dan die kou erbij. Echt 'n mooie herfstdag.  :)

Wat leuk dat je weer 'ns langskomt Malcolm. We hebben hier idd al lang niets meer van je vernomen! Maar ik ben blij dat 't goed met je gaat en ik hoop dat je nu weer wat vaker langs gaat komen in onze gezellige bar. Want hoe meer zielen, hoe meer vreugde natuurlijk!  ;)

Ik heb net weer heerlijk 2 uurtjes gesport. Ik voel me daarna altijd zo lekker fit. Ik had wel enorme honger gekregen van dat sporten. Dus ik zit nu aan de rijstevlaai.

Iemand anders nog 'n stukje?  :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5292 Gepost op: 20-10-2002, 13:23:05 »

Met mij is alles goed. Mijn vakantie was vorige week. Toen ben ik 4 daagjes naar Disneyland Parijs geweest.

Onze buren ook! Heb je daar ook nog een jong echtpaar met 2 jonge (zeurende) kinderen gezien??!

Goeiemiddag!

Iemand anders nog 'n stukje?  :)

Is dit een Limburgse delicatesse? (En wat zit er allemaal in? Anders lust ik het niet)

Gr. B.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #5293 Gepost op: 20-10-2002, 13:27:04 »
wat is onze bertha vandaag vroeg uit zn stal gevallen :D

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5294 Gepost op: 20-10-2002, 13:33:41 »
Iemand moet het doen he?

Probeer je me trouwens naar de chat te lokken ofso?  ;D

Gr. B.

PS: Neem gerust een stukje van die rijstevlaai trouwens  :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5295 Gepost op: 20-10-2002, 14:40:23 »
Is dit een Limburgse delicatesse? (En wat zit er allemaal in? Anders lust ik het niet)

't is zeker 'n Limburgse delicatessa. Rijstevlaai wordt gemaakt van, zoals de naam al zegt, rijst. Maar 't is niet gewoon dat je rijst kookt en dat stop je dan in de vlaai. Er wordt eerst 'n rijstepap gemaakt (die kun je ook als dessert eten). Ik weet niet precies wat daar behalve rijst nog ingegooid wordt, maar ik denk suiker en kaneel. Rijstevlaai is dan eigenlijk deze pap met deeg erom heen. En op de rijstevlaai die ik heb, zitten ook nog slagroom en chocoladevlokken. Erg lekker!  :)

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #5296 Gepost op: 20-10-2002, 15:03:02 »

Met mij is alles goed. Mijn vakantie was vorige week. Toen ben ik 4 daagjes naar Disneyland Parijs geweest.

Onze buren ook! Heb je daar ook nog een jong echtpaar met 2 jonge (zeurende) kinderen gezien??!

Hoi Bertha!

Ik heb vele gezinnen met kinderen gezien. Omdat het park in Helloween-stijl was, waren veel kinderen gesminkt en hadden ze geverfd haar. Wie weet hun kinderen ook wel. :D Je kon alleen je haar laten verven als je jonger dan 12 was. Anders had ik nu ook met oranje haar rondgelopen ;) Het was allemaal erg leuk om te zien.
(Ik ben er van 7 t/m 10 oktober geweest)

Hoi Han13!

Ik zal proberen wat vaker langs te komen. :)

Malcolm

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5297 Gepost op: 20-10-2002, 15:10:07 »
Hallo allemaal!

Vanmorgen ben ik met mn ouders, mn vriend en mn broertje een brunch/rondvaart gaan maken. Dat wil zeggen dat je op een boot vaart en ondertussen je buikje rond mag eten. En dat alles in het mooie Maastricht. Dit was nog ter ere van het afstuderen van mn broertje afgelopen januari (!). Het was wel leuk, maar erg lastig allemaal ivm mijn rug die nog steeds vast zit en pijn doet  >:(.

Nu heb ik het helemaal gehad en ik denk dat ik maar weer in bedje kruip. Ik ben nog aan het denken of ik morgen wel zou gaan werken. Ik heb nog zo veel te doen, maar ik heb geen idee hoe ik uberhaupt to aan mijn bureau daar moet komen. Op de fiets ernaar toe gaat in ieder geval niet. Even afwachten nog maar.

Ik kom nog wel ff langs vanmiddag! Trouwens die rijstevla ziet er heerlijk uit. Met slagroom en chocoladevlokken is echt mn favoriet!

Groetjes Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5298 Gepost op: 20-10-2002, 18:06:04 »
Neem gerust 'n stukje rijstevlaai ovide! Wie weet 't helpt je pijn effe te vergeten!  :)

Dat klinkt trouwens leuk die brunch/rondvaart. Ik zelf ben vanmiddag naar 'n speciale modeshow geweest van 'n grote dure kledingzaak hier in de buurt. Die zaak bestond nu 100 jaar. 't was 'n show van anderhalf uur en de modellen deden ook dansjes, toneelspelen en playbacken en zo. 't was wel grappig om de danspogingen van deze mooie mensen te zien.   :D

D'r zat ook wel veel mooie kleding bij, maar ik vrees allemaal veel te duur voor mij. Nou ja, ik heb iig weer wat ideetjes opgedaan en ik heb fijn naar knappe mannen in pakken kunnen kijken!  ;)

Ik zie net in de nieuwsbalk dat we kunnen gaan stemmen voor WIDM. Dat ga ik ook maar direct effe doen......

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #5299 Gepost op: 20-10-2002, 21:03:38 »
Hey hallo allemaal,
Vandaag was Annemieke bij Daan en mij op bezoek (ik ben Daan zijn buurjongen). Het was onwijs gezellig, en ik vond het alsof ik er al weken kende (das niet zo cliche).
Ik hoop natuurlijk dat ze gauw weer komt, maar ze heeft geen tijd want ze heeft proefwerkweek  >:( en daarna een feestje van Willem-Jan  >:(, en ze komt ook al niet op msn want dat heeft ze zichzelf verboden tot en met zeven november  >:(.
maar des te leuker is het als ze weer wel online komt, dan heb ik der meer te zeggen.
Maar nu ga ik vrolijk zijn want er zijn ook leuke dingen zoals dat zij nog proefwerkweek moet krijgen en ik em al heb gehad ;D en ik heb nu al twee en een halve maand met mijn vriendin ;D en ik heb vakantie ;D
Ik heb aan Daan beloofd om wat vaker op het forum te komen dus dat zal ik ook zeker doen, maar dan moet ie me wel even een email sturen met de link want als ik thuis kom dan ben ik em weer vergeten  :-\

Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...