Wat ik wilde zeggen is dat ik jou misschien ook nog kan overtuigen van het 'nut' van de tv.
haha, ja, misschien wel, naja, ik vind tv ook niet heel erg onnuttig of stom of zo, ik ben dr niet tegen, maar ik doe het gewoon weinig omdat ik, als ik wel tv kijk, na afloop bijna altijd zo'n idee heb van ik had veel beter dit of dat kunnen doen. Nu is dat meestal iets écht nuttigs zoals hw, en het idee dat ik dat beter had kunnen doen heb ik eigenlijk vrijwel altijd, wat voor anders ik ook doe (ja, nu dus ook...), maar bij msnen of zo heb ik toch ook nog het idee dat ik dr wat aan had omdat ik mn sociale contacten toch maar weer op peil heb gehouden, of veel heb gelachen of zoiets. Kweetniet maar ik ben iig blij dat ik niets meer volg of zo op tv, want het scheelt echt heel veel tijd! Nog zo'n verslaving drbij kan ik dus nu echt ff niet hebben! Een tijd geleden was ik bijv min of meer 'verslaafd' aan Onderweg naar Morgen, ik vond het niet eens superleuk, maar kwilde het wel elke dag zien, of Heart Break High. Nou toen het seizoen afgelopen was, was ik onwijs blij dat ik van mn verslaving af was en als ik het later nog ns tegenkwam --> snel wegzappen!
we gaan een thriller huren vanaf 16 jaar en ouder, (te eng voor jou, e? )
hahahaha, ja, ws wel, en dat terwijl ik 17 ben, ik ben echt raar in dat soort dingen, hahaha. Welke film is het uiteindelijk geworden?
Ovide nog heel veel beterschap met je rug!!
Ik ga maar eens opzoeken welke trein ik morgen moet hebben naar Breda...