Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2551964 keer)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5260 Gepost op: 17-10-2002, 17:38:44 »
hallooooooo
ik ben dr een tijdje niet geweest maar ik
ben weer terug!!!
Citaat
is volgens de gids 'n zitkleed (nog nooit van gehoord....) Maar waar zijn die  twee ronde dingen dan voor?  
[/color]
jaajajaaaaaaaa die heb ik gezien :D
dat is gewoon een 4kant kleed
en dan zitter er 2 "hobbels" in waar je op
kan zitte, zit totaal niet lekker, maar het
ziet er wel grappig uit :D
xxxxxxxx

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5261 Gepost op: 17-10-2002, 18:10:50 »
Goedeavond!

ik ben weer thuis gelukkig. Ik was me echt aan 't vervelen dat laatste uur op 't werk. Verder heb ik niks meegemaakt vandaag. 't was weer 'ns 'n doodnormale dag....

Ik dacht er net aan dat ik morgen weer m'n stagevergoeding krijg, dus dat komt mooi uit als ik dinsdag naar ikea ga! Ik weet nog niet wat ik wil gaan kopen, ik ga maar 'ns gewoon kijken wat voor leuks ze allemaal hebben daar.  :)

Ik ga snel de rest van de topics bijlezen, want ik ga misschien zo nog effe naar de stad ('t is koopavond).

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5262 Gepost op: 17-10-2002, 18:34:09 »
Heey Heey!!
Dankje Doris! t was wel leuk in Groningen!!  :) Ben niet echt geslaagd voor kleren kopen, tenminste eerst ongeveer 15 winkels ofzo ingelopen en nix gevonden en toen in de laatste winkel nog een broek gekocht..   ::) (die mode voor de winter vin k echt nix eik...  :-X ammel donkere kleuren enz..) Naja t is iig wel een mooie broek :) En we hebben bij ikea ook nog wah dinkies gekocht..!

Maar vanavond gaat film kijken nie door want m'n vriendin kon op t allerlaatste moment tog nie..  :( maarja nu gaan we misschien zaterdag film kijken (misschien om te vieren dat de vakantie is afgelopen    :-/ ???  :'( )
Han als je nog naar de stad gaat, veel plezier!  ;)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5263 Gepost op: 17-10-2002, 19:18:00 »
als ik zo zie wat e en tomas allemaal hebben dan heb ik echt of een vol flex profiel of gewoon een volop relaxte school  8)
of je zit gewoon nog niet in de zesde ;)
Nou ja, ik was gewoon gister ff heel erg gestrest vooral omdat natuurkunde totaal niet lukte met dan onderwerp zoeken en zo, maar inmiddels hebben we de hele orientatie af, goede hoofd- en deelvragen (we zijn er zelf iig tevreden over :)) en ik heb het zojuist uitgetypt, dus dat kunnen we morgen gewoon mooi inleveren! Zo, dat scheelt wel ff een stukje stress, zeg.

Maar hey willen jullie niet alleen maar over een bepaalde blz van de ikea-gids praten die ik nl niet heb...? :( ;D

Vandaag weer naar de fitness geweest met de sportorientatie, alleen nu niet met die apparaten zoals vorige week (gelukkig! wat een martelwerktuigen zijn dat!), maar we hebben steps gedaan en streetdance. Vind ik dus veel veel leuker dan die apparaten, maar toen we gingen stemmen over volgende keer was het acht mensen tegen zeven, dus we gaan toch weer fitnessen ipv aerobic/ tae bo/ steps/ streetdance/ oid (weet ik veel hoe het allemaal heet...). Eheu. (=Latijn voor 'ach! helaas' ;D)

Jammer dat het film kijken niet doorging @miesh, ik kan het me echt heel goed voorstellen, zoiets heb ik ook altijd. Echt heel moeilijk om het te regelen dat iedereen kan. Maar khoop voor je dat het binnenkort toch nog een keer doorgaat!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5264 Gepost op: 17-10-2002, 19:28:22 »
of je zit gewoon nog niet in de zesde ;)

m'n broer zit ook in de zesde en die voerd echt geen flikker uit!! Maar dat zal wel aan hem ligguh..  ;) hij heeft wel (t schijnt) t moeilijkste profiel: NT ... maja

t idd wel shit dat t niet doorgaat e, want gister heb k de hele tijd rondgebelt en gechat enz...  :-X Maarja waarschijnlijk gaan we nu dus zaterdag!!  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5265 Gepost op: 17-10-2002, 19:38:10 »
gister heb k de hele tijd rondgebeld en gechat enz...  :-X
dat heb ik dus ook altijd! Ik ben altijd degene die iedereen minstens twee keer op moet bellen waarna alsnog minstens de helft niet kan... (niet dak t heel erg vind om een tijdje aan de telefoon te hangen... ::) ;D) nou ja, bij rpg is het anders, daar is iemand anders heel erg fanatiek, en die mailt heel vaak wanneer nu toch eens de volgende keer kan zijn... Ook vaak zonder succes helaas. (eheu ;D)

En tja @miesh, natuurlijk doen dr ook wel mensen niets... maar als je je boekverslagen en andere handelingsdelen niet op tijd inlevert, mag je na twee dagen geen les meer in bij ons op school... Daar zijn ze echt heel streng in geworden, en 19 maart geloof ik is de absolute einddatum, heb je dan niet ál je handelingsdelen ingeleverd, dan mag je geen examen meer doen. Jahjah...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5266 Gepost op: 17-10-2002, 19:51:01 »
(niet dak t heel erg vind om een tijdje aan de telefoon te hangen... ::) ;D)
hehe, daar heb k ook nie zo'n problemen mee...!!  :D
maar je baalt wel als je idd veel geregeld hebt en dat t dan  nie doorgaat...   :(

Maar m'n broer is wel eens (lees: heeel af en toe) bezig met boekverslagen e.d. en hij schijnt wel wat te doen in de vele tussenuren/huiswerkuren (hoe je dat ook noemt) die ie
heeft.

maja k ga nu maar s eten (ja nu pas  ;))

« Laatst bewerkt op: 17-10-2002, 19:52:11 door @miesh »

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5267 Gepost op: 17-10-2002, 20:21:42 »
ik ben al weer terug uit de stad. Ik heb alleen 'n nieuw dekbedovertrek gekocht in de opruiming. Voor de rest niks leuks tegen gekomen, maar ik ga dinsdag natuurlijk nog naar Eindhoven dus dan heb ik nog genoeg kans van slagen.  :)

D'r is in de paar uurtjes dat ik weg was weer veel gepost zo te zien. Snel effe bijlezen voordat BB begint!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5268 Gepost op: 17-10-2002, 20:46:43 »
Ik heb de ikea-gids toch! Kzag hem opeens tussen de reclamefolders liggen, natuurlijk meteen naar jullie zitkleed met die bobbels gekeken ;). Lijkt me idd vreselijk onhandig. Maargoe, kben sowieso raar bezig vandaag, want ik heb OOK nog eens tv gekeken! :o Ja kmoest maar weer eens iets van het journaal zien dacht ik zo, maja, das echt niet leuk natuurlijk :-\ al die ellende in Israel en Indonesië en zow... Maar ok nu heb ik vandaag wel heeeejul erg veel gepost, hmmm, iets van hw komt dr toch niet meer van, zal ik nog ff gaan msnen voordat ik ga douchen en naar bed ga...? *e krijgt verslaafde-blik in haar ogen...*

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5269 Gepost op: 18-10-2002, 15:04:45 »
Goedemiddag iedereen!!  
t is hier nóg rustig... :o
Hier is alles wel goed, een vriendin is hier dus das wel gezellig!  :D  en morgen ga k ook nog naar de stad met een andere vriendin en dan 's avonds film kijken! (t gaat door  :))
Naja, k ga maar weer, iedereen nog un prettige dag!!!
xxx @miesh

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5270 Gepost op: 18-10-2002, 15:26:35 »
hallo allemaal!
zo, k ben dr maar heel ff, ben net nl. pas thuis en moet om 5 uur naar rotterdam want daar heb ik met mn moeder afgesproken. eerst gaan we dan erges eten, dan ff winkelen en dan in t oude luxor naar de sound of music :). k heb dr wel zin in! maar goed, nu ist dus vakantie en ik ben echt superblij want k heb dr heeel veel zin in om eindelijk es lekker vrij te hebben.
ik stop weer want k ben himmel zeiknat door de regen en moet me nog ff omkleden enzo.

fijne avond iedereen!!!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5271 Gepost op: 18-10-2002, 16:02:19 »
haya,

ja ik ben ook erg nat geworden, maar het irritantste is dat ik door die regen niet naar de stad kon (nou ja, niet wilde) en ik moet toch echt warme truien en een sjaal hebben! Maja, morgen dan maar. En naar de bieb want ik heb een verlopen boek of hoe je dat moet noemen.

Jep, idd vakantie (arme @miesh voor jou alweer bijna afgelopen...) maar kheb dr dus eigenlijk niet zoveel zin in als normaal, want ik moet echt echt leren en hw maken enzow en ik weet nu eigenlijk al zeker dat ik aan het eind vd vak het idee zal hebben dat ik veel te weinig gedaan heb :-\. En tis altijd wel gezelli op school dus kvind het helemaal niet erg om wel school te hebben. Bovendien gaat cabaret komende week ook niet door! :( (en als het doorging kon ik toch niet omdat ik woe en donderdag in Nijmegen ben, maja, das misschien ook wel leuk...) En owwww ik moet echt helemaal NIET gaan msnen komende drie weken ( :o aaaaaaah...)... iemand tips hoek dat voor elkaar ga krijgen? :-\
Maja ok vandaag was op zich wel leuk, toen het regende in de pauze hebben we heel gezelli met acht mensen onder een piepklein afdakje gestaan (ja wij houden altijd buiten pauze, binnen is er nergens een goede plek daarvoor waar je niet onder de voet gelopen wordt), verder hebben we natuurkunde ingeleverd mooi op tijd :), tijdens t tussenuur, wiskunde en Latijn ook weer gezelli met een vriendin gekletst zoals zoooo vaak ;), en toch nog een mooie Livius-zin van ong 5 regels (hij viel mee...) vertaald. Pff ik ben weer een lekker vaag verhaaltje aan het typen zeg. Maja, het forum sta ik mezelf nog wel toe elke dag, want anders kan ik het niet meer bijhouden. Kan ik komende week misschien toch al niet, want maandag en dinsdag ga ik mn profielwerkstuk uitvoeren in Wageningen en woe en do dus naar Nijmegen. Maar goed jullie merken het wel hoe vaak ik dr zal zijn. Iedereen die nu vakantie heeft iig een hele leuke week! (tja en alle anderen ook natuurlijk ;))  

« Laatst bewerkt op: 18-10-2002, 16:04:03 door e »

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5272 Gepost op: 18-10-2002, 16:34:27 »
Citaat
En owwww ik moet echt helemaal NIET gaan msnen komende drie weken (aaaaaaah...)... iemand tips hoek dat voor elkaar ga krijgen?
iemand je password laten veranderen... pjoeter niet aanzetten... bellen ipv msnen (zou ik doen iig)... zoiets? of gewoon ff bedenken dat je die mensen binnenkort toch wel weer spreekt/ziet.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5273 Gepost op: 18-10-2002, 17:39:31 »
Zo bijna iedereen heeft vakantie lees ik! Jammer dat ik gewoon moet werken volgende week.  :-[

Maar goed, kan ik er vast aan wennen voor als ik straks 'n baan heb. Dan heb je natuurlijk ook niet meer zo veel vakantie!  :)

Ik ben wel blij dat 't weer weekend is. Nou ja weekend, morgen nog werken, maar dat maakt me niet zo veel uit dit weekend. (morgenvroeg als m'n wekker gaat, vraag ik me vast weer af waarom ik 't nog doe dat werken op zaterdag, maar op dit moment zie ik er niet zo tegenop om te gaan werken!)  ;)

Vandaag ging de dag wel erg langzaam voorbij. Ik was echt ontzettend moe en werd alleen nog maar duffer van 't staren naar dat beeldscherm. En nu zit ik alweer achter de computer! Oh oh! Zo maar snel gaan eten, zodat ik effe niet naar 't scherm hoef te kijken.

Maar nu eerst nog wat bijlezen!  :)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5274 Gepost op: 18-10-2002, 19:43:04 »
Hallo,

Hoera het is weer weekend. Maar ik ben niet zo blij. Vanmorgen toen ik aan het ontbijten was, moest ik opeens heel hard niesen en toen zat mn rug helemaal vast! Pijn, echt niet meer normaal. Ik ben ook nog zo eigenwijs en dus toch nog naar de cursus gegaan. Toen we daar aankwamen kon ik al bijna niet meer uit de auto komen. Ik heb daar tot 's middags 16.00 gezeten en de pijn werd steeds erger. Ik kon niet naar huis, want ik was met iemand meegereden en het is te ver om met de bus te gaan enzo. Het huilen stond me echt nader dan het lachen toen ik thuis kwam. Aan het einde van de middag kon ik alleen nog maar staan. Zitten ging niet meer. Gelukkig was ik wel nog zo slim geweest om om 11.00 uur de huisarts te bellen vanaf de cursus. Nu heb ik sterke pijnstillers en gaat het iets beter (lees: het zit nog steeds muurvast, maar de pijn is wat minder). Ik hoop dat ik een eetje slaap vanacht en dat het morgen beter gaat. Normaal zijn de eerste 24 uur het ergste.

Anyway, ik moest er even over zeuren. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Een fijne avond iedereen en tot morgen.

O ja E, ik heb ook een vriendin, die keek nooit tv. Sterker nog, ze had er niet eens een. Tot ze mij leerde kennen (proto-type tv junky). Als iemand aan mij vraagt hoe ik iets weet, dan zeg ik meestal dat ik daar eens ooit een programma over heb gezien (of een boek gelezen). Zij werd toen toch wel nieuwsgierig en heeft een tijdje een tv van iemand geleend. Nu heeft ze er zelf een en af en toe kijkt ze er ook naar. Vind ik eigenlijk best wel grappig. Wat ik wilde zeggen is dat ik jou misschien ook nog kan overtuigen van het 'nut' van de tv.

Groetjes Ovide

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5275 Gepost op: 18-10-2002, 20:22:28 »
(arme @miesh voor jou alweer bijna afgelopen...)
jep, t is alweer veels te snel gegaan...  :'( :(

*@miesh denkt es aan Han en aan alle andere mensjus die geen vakantie hebbuh, en bedenkt dat t ook wel weer meevalt en dat t wel weer gezellig is op school ;)*

ah, beterschap ovide!

t was voorderest wel un leuke dag hiero! (k heb gezellig weer s bijgekletst met un vriendin van mij, die k al poosje nie meer had gesproken) en voorderest heb k nog een oud rechter en advocaat geinterviewd voor een project op school!  :)
Naja, dat weekend gevoel heb k dus nie... en dat vakantie gevoel al helemáál niet... Maar iig iedereen die vakantie heeft (en stakkers die alleen maar weekend hebbuh  :D) prettige vakantie en/of weekend... (hmm, dit slaat nergens op volgens mij   :-[)
Nouja, iig nog een prettige avond iedereen!  ;D
xxx @miesh

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5276 Gepost op: 18-10-2002, 20:46:56 »
Beterschap ovide! Rust maar goed uit vannacht en hopenlijk doet je rug morgen minder zeer!  :)

Hier is 'n mooi boeket rozen om je wat op te vrolijken!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5277 Gepost op: 18-10-2002, 21:50:22 »
Nou, mijn vakantie zit er ook weer op, nog 2 uurtjes... tis weer te snel gegaan. EN m'n handelingsdelen heb ik ook nog lang niet allemaal af  :-X. En morgen van 7 tot 16 werken... daarna nog maar wat aan school doen dan. Bah ik verlang al naar de kerstvakantie ;).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5278 Gepost op: 18-10-2002, 22:31:30 »
ooh, k ben tenminste niet de enige op dit forum die geen vakantie meer heeft!  ;)
(tenminste nog anderhalfuurtje)
Ach, veel su6 hoor WCeend... Daarbij vergeleken heb k t nogal relax, heb tenminste nog nix aan school gedaan in de vak...  :)

Offline Knikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
« Reactie #5279 Gepost op: 18-10-2002, 23:26:09 »
vakantie vakantie????????????

Ik heb niet eens vakantie, moet gewoon weken doorwerken.

Geen boodschap hebben is ook een boodschap............