haya,
ja ik ben ook erg nat geworden, maar het irritantste is dat ik door die regen niet naar de stad kon (nou ja, niet wilde) en ik moet toch echt warme truien en een sjaal hebben! Maja, morgen dan maar. En naar de bieb want ik heb een verlopen boek of hoe je dat moet noemen.
Jep, idd vakantie (arme @miesh voor jou alweer bijna afgelopen...) maar kheb dr dus eigenlijk niet zoveel zin in als normaal, want ik moet echt echt leren en hw maken enzow en ik weet nu eigenlijk al zeker dat ik aan het eind vd vak het idee zal hebben dat ik veel te weinig gedaan heb :-\. En tis altijd wel gezelli op school dus kvind het helemaal niet erg om wel school te hebben. Bovendien gaat cabaret komende week ook niet door!
(en als het doorging kon ik toch niet omdat ik woe en donderdag in Nijmegen ben, maja, das misschien ook wel leuk...) En owwww ik moet echt helemaal NIET gaan msnen komende drie weken (
aaaaaaah...)... iemand tips hoek dat voor elkaar ga krijgen? :-\
Maja ok vandaag was op zich wel leuk, toen het regende in de pauze hebben we heel gezelli met acht mensen onder een piepklein afdakje gestaan (ja wij houden altijd buiten pauze, binnen is er nergens een goede plek daarvoor waar je niet onder de voet gelopen wordt), verder hebben we natuurkunde ingeleverd mooi op tijd
, tijdens t tussenuur, wiskunde en Latijn ook weer gezelli met een vriendin gekletst zoals zoooo vaak
, en toch nog een mooie Livius-zin van ong 5 regels (hij viel mee...) vertaald. Pff ik ben weer een lekker vaag verhaaltje aan het typen zeg. Maja, het forum sta ik mezelf nog wel toe elke dag, want anders kan ik het niet meer bijhouden. Kan ik komende week misschien toch al niet, want maandag en dinsdag ga ik mn profielwerkstuk uitvoeren in Wageningen en woe en do dus naar Nijmegen. Maar goed jullie merken het wel hoe vaak ik dr zal zijn. Iedereen die nu vakantie heeft iig een hele leuke week! (tja en alle anderen ook natuurlijk
)