Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552030 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5240 Gepost op: 16-10-2002, 12:32:28 »
hallo allemaal! zo... k heb vandaag wel n beetje mn dag, niet heel bijzonder ofzo maar het gaat ook niet slecht :). vanmorgen school en toen zangles, dat ging eik wel goed jeej :). maar goed verder nog niet zoveel gedaan. k ga vanaaf nog ff sporten das wel leuk, en volgende week haal ik t ws op donderdag in omdat ik op woensdag bij twee vriendinnen ga slapen, en op donderdag is dr n superleuke bargast dus das wel beter :). nou k stop weer, fijne dag iedereen!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5241 Gepost op: 16-10-2002, 17:15:35 »
hoooooi !!
wat hangt/hing hier idd wel een beetje een neg sfeer !! was het volle maan ofzo? :) naja, zolang iedereen zijn goed humeur terugvindt !! joepie, vanavond voetbal en vrijdag komt een vriend slapen! zaterdag gaan babysitten, zondag blokken, kben nu al weer bezet dit weekend  ;D (god wat mag ik niet vergeten mijn esthetica af te werken !!)

trouwens, heeft iemand van jullie germaanse talen gestudeerd? ik zou dat graag willen doen maar ik had wel eens graag geweten hoe dat meevalt...

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5242 Gepost op: 16-10-2002, 17:36:11 »
Germaanse talen? Han iig niet! Sorry, A&K ik kan je niet verder helpen.......

Ik had vandaag wel 'n goede dag en had erg veel gedaan. M'n begeleider was er kei tevreden over. Maar toen hadden we samen 'n gesprek met de manager van de afdeling. En die was er dus niet bepaald tevreden over! Tenminste dat vertelde hij ons en hij leek nogal kwaad. Hij ging daarna uitleggen hoe 't volgens hem dan zou moeten. En wat bleek, 't kwam op 't zelfde neer wat ik al gedaan had! Die man is echt 'n beetje in de war geloof ik......

Maar goed ik ga effe eten. Lekker frietjes!  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5243 Gepost op: 16-10-2002, 17:52:32 »
wat hangt/hing hier idd wel een beetje een neg sfeer !! was het volle maan ofzo? :) naja, zolang iedereen zijn goed humeur terugvindt !!

:-X

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5244 Gepost op: 16-10-2002, 19:51:54 »
Ach Pinootje, gaat het een beetje?

Mijn dag was wel goed. Weer puin geruimd, maar ik ben trots op mezelf dat ik alweer zo veel rot dossiers heb kunnen wegbrengen naar het archief (waar ze hopelijk voorlopig blijven  ;))

Morgen heb ik een halve dag ADV en ga ik met mn vriend winkelen in Maastricht. Het is ook nog koopavond, maar zo lang zullen we het wel niet volhouden denk ik, ons kennende.

Ik moet ook nog strijken, maar daar heb ik dus helemaal geen zin in. Ik denk dat ik dat ook maar eens NIET ga doen. Ik wordt ook opstandig, net zoals die Belgische BB bewoners  ;D.

Goed, ik ga nu maar eens op mijn lauweren rusten, dat heeft deze meid wel verdiend!

Ovide

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5245 Gepost op: 16-10-2002, 20:33:16 »
Heey Heey!!!
@miesh heeft ook h'r goede humeur weer truggevonden!!  :)
k ga eindelijk iets 'leuks' doen in de vakantie, nml. winkelen in Groningen!!
En natuurlijk ook nog ff naar ikea.  ;)
En ga morgen misschien ook een film huren en die met un paar vrienden kijken!!  8)

Heb vandaag ongeveer de hele dag TV gekekuh...  :-X
Maarja nog prettige avond iedereen!!
xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5246 Gepost op: 16-10-2002, 21:00:16 »
Ik ga ook naar ikea volgende week! Ik ben er nog nooit in m'n leven geweest. (erg he?) En nu komt 't net zo uit dat ik nog wat nieuwe spulletjes voor m'n kamer wil hebben, dus heb ik besloten om er volgende week maar heen te gaan. Plak ik er gelijk 'n dagje winkelen in Eindhoven aan vast! Heb ik toch nog 'n dag herfstvakantie. Ik heb nu natuurlijk geen vakanties meer, omdat ik stage aan 't lopen ben. Dat vind ik wel erg jammer, ik mis 't echt al die vrije dagen. Maar 't hoort er nu eenmaal bij....  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5247 Gepost op: 16-10-2002, 21:10:53 »
nog nooit han? nou heel veel plezier dan hahaha ik vind het altijd heel leuk om naar de ikea te gaan, lekker naar dingetjes kijken enzo nieuwe ideeën op doen :)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5248 Gepost op: 16-10-2002, 21:17:19 »
Ik had vorige week de folder aangevraagd op internet en ik heb 'm gisteren ontvangen. Ik heb 'm gelijk helemaal doorgebladerd om te kijken wat ik allemaal zou willen hebben. En dat is behoorlijk veel.  :)

Maar verstandig als ik ben, weet ik dat ik niet alles kan hebben en dat dat alles ook niet in m'n kamer past. Daarom ga ik alleen kijken voor 'n leuke stoel (ik heb al 'n leuke fleurig gestreepte gezien in de folder) of klein bankje. Ook wil ik nog 'n fel gekleurd tapijtje voor op de vloer in 't midden van de kamer. En dan misschien nog wat kleine accessoires erbij.

Jullie merken 't al, ik heb er echt zin in!  

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5249 Gepost op: 16-10-2002, 21:20:35 »
Wat een toeval, ik heb vandaag de IKEA gids ook uitgebreid doorgebladerd :P. Ik ga m'n kamer lekker opnieuw inrichten, dus dan komt alles ook nieuw - en natuurlijk van de IKEA ;). Alleen is het kostenplaatje wat groot  :-X. Dat wordt keuzes maken dus :).

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5250 Gepost op: 16-10-2002, 21:38:03 »
ik heb m vanmiddag ook weer uitgebreid doorgebladerd :). ammel leuke dingetjes gezien maar jah k kan niet alles kopen, eik himmel niet zo heel veel. maar goed, volgende week ga ik ws nog ff met mn ma naar de ikea is wel leuk, maar ik denk niet dat we zo heel veel gaan kopen.

enne han, als die gestreepte stoel de stoel is die ik denk dat ie is, dan vind ik em echt wel koel hahaha (dat is toch die groen met geel met rood met oranje met wit met paars enzo?)

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #5251 Gepost op: 16-10-2002, 21:46:34 »
De prut op pagina 290/291 is pas leuk  :D. # 8 heb ik al uitgebreid kunnen testen bij m'n vriendin, maar ik ga toch meer voor #7  ;D.

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5252 Gepost op: 16-10-2002, 21:49:06 »
Haha, iedereen gaat ineens naar ikea!   8)
Mare wij gaan waarschijnlijk een slaapbankje kopen voor onze 'hobbykamer' (met 2 comp's en 1 TV, dus wat ontbreekt er nog ... een slaapbankje..  :D) Voorderest ben ik er een poossie geleden nog geweest dus gaan we voorderest lkkr winkelen  :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5253 Gepost op: 16-10-2002, 21:49:23 »
ja die vind ik ook leuk, maar er staat ook 'n stoel met alle kleuren van de regenboog erin. Hij staat alleen heel onduidelijk ergens op 'n foto, maar hij stond geloof ik ook al in de vorige folder.

Maar 't is maar afwachten natuurlijk hoe hij er in 't echt uitziet. Misschien zit hij wel kei ongemakkelijk of is er 'n andere veel leukere stoel of bankje.  :)  

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5254 Gepost op: 16-10-2002, 22:02:23 »
hai mensen,

nou, ja, mijn goede humeur... uhm... vandaag cabaret gehad dat was wel weer heel erg super, maar we moeten vrijdag de orientatie voor een natuurkunde po inleveren en we hebben nog geen onderwerp dus daar ben ik best wel gestrest door, en dan is het volgende week ook nog eens vakantie maar ma en di moet ik profielwerkstuk (ik haat profielwerkstuk) uitvoeren, woe en do ben ik naar een soort tweedaagse open dag vd universiteit nijmegen, ok, misschien wel leuk maar daar gaan weer twee dagen, vrijdag verjaardag van die vriend waar ik het altijd over heb die laatst 18 werd, das natuurlijk wel heel leuk, maar in dat volgeplande weekje moek ook nog mn schoolonderzoeken van week 45 zien te leren en een berg boekverslagen zien te maken en veel ander huiswerk en zo. Kortom. Veel te veel te doen in veel te weinig tijd --> stress. En zo. Vooral dat natuurkunde momenteel want ik heb heel internet afgezocht en geen goed onderwerp gevonden. Ooh popoi (=Grieks voor 'verdorie' ;D)

Offline WCEend

• Forumlid
« Reactie #5255 Gepost op: 16-10-2002, 22:09:13 »
... en ik maar denken dat ik het druk heb met Duits, Frans, Engels & LO handelingsdelen, KCV PO en een Nederlands boekverslag ;).

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5256 Gepost op: 16-10-2002, 22:16:03 »
*zoekt pagina 190/291 op in de ikea gids

die #7 is idd wel leuk, volges mij zittie wel lekker, maar ik vraag me toch af wat #4 dan voor ding is...

e, heel veel suc6 met al die dingen! het enige wat ik moet doen is wiskunde po en ik ga voor engels vast n boek lezen want ik heb morgen best veel tijd :). als ik zo zie wat e en tomas allemaal hebben dan heb ik echt of een vol flex profiel of gewoon een volop relaxte school  8)

morgen heb ik van half 12 tot half 3 twee tussenuren en twee huiswerkuren en dan ben ik uit, dus k heb mn ma ff overgehaald dat ze een briefje schrijft dat ik dan naar de dokter moet :). nou ben ik dus om half 12 uit ipv half 3 dus das wel ff veel beter! maar goed, in die tijd ga ik dan wel ff aan mn wiskunde po werken, want in de vakantie komt het er echt zeker niet van.

oh btw, wat is dr een hoop gepost vandaag, echt kick :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5257 Gepost op: 16-10-2002, 22:54:21 »
*zoekt pagina 190/291 op in de ikea gids

die #7 is idd wel leuk, volges mij zittie wel lekker, maar ik vraag me toch af wat #4 dan voor ding is...

*pakt ook de ikea gids erbij*

7 is wel leuk ja en zal ook wel comfortabel zitten, maar ik vindt zwart niet zo leuk. Zullen ze die ook in 't rood hebben?

4 is volgens de gids 'n zitkleed (nog nooit van gehoord....) Maar waar zijn die  twee ronde dingen dan voor?  ???

De streepjes-stoel die ik zo leuk vind, staat op pagina 115. Maar die staat er maar half op, dus misschien valt hij wel heel erg tegen in de winkel. We zullen wel zien....

« Laatst bewerkt op: 16-10-2002, 23:25:14 door Han13 »

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5258 Gepost op: 17-10-2002, 10:11:19 »
Goedemorguh iedereen!!!!!
Jaja, k ga zo lkkr naar Groningen en ikea!!  ;)
En als iedereen kan, 's avonds een film kijken bij mij thuis met een paar vrienden!! Yeah, heb k echt wel zin in..!
Maar k moet nu maar s gaan..!
Iedereen nog een prettige dag!!
xxx @miesh

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5259 Gepost op: 17-10-2002, 12:54:33 »
han die stoel bedoelde ik ook met al die kleurtjes :) ik vind m dr iig echt leuk uitzien!

en dat t een zitkleed was had ik ook al gezien, maar idd, die bollen wat moet je daar nou weer mee?!

@miesh veel plezier zometeen en vanavond!