Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552026 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5220 Gepost op: 14-10-2002, 19:13:50 »
Ik was net biologie aan het maken, was wel grappig, daar komt ook de afkorting 'ER' in voor, maar dan wel in een heeeeel andere betekenis dan hier... ;) nl 'endoplasmatisch reticulum', ik zal dr verder maar niet op ingaan voor alle mensen hier die toch al een hekel aan hw hadden he... ;)

endoplasmatisch reticulum!! endoplasmatisch reticulum!! ik ken da !!! * je zou eens moeten weten hoe apetrots A&K nu is  ;D ;D*
der verscheen spontaan een heeeele brede glimlach op mijn gezicht toen ik het las!!! ik ben nl redelijk zwak in wetenschappen maar dit jaar is bio écht wel leuk, oa dit woord :) je kan heel makkelijk iemand uitschelden door hem endplasmatisch reticulum te noemen en het enige dat je van de tegenpartij te horen zal krijgen, zal een zwakke: ' al wat je zegt, ben je zelf ' zijn  :D

oké, tot hier mijn spontaniteit :) mijn wiskunde viel dik tegen (zoals in heeel dik) maar ik geraak er wel door, ik kan het wel (mezelf wat aanmoedigen :) )

fijn Han dat het zo leuk was!! ik kom straks mss nog wel ff langs !
doeeeeeeeeg xxx A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5221 Gepost op: 14-10-2002, 20:18:35 »
Ovide is er ook weer! Mar wel maar voor even...

Zo juist is de kapster geweest. Ik heb dus een thuiskapster die 'wit' werkt, das weer eens wat anders.
Mn haar zit dus nu weer wat beter en is ook weer egaal zwart, dus zonder blonde uitgroei. Han ik zou je even laten weten wat het geworden is. Ik ben nog bijna gezwicht voor een heel leuk kort kapsel, maar heb toch maar besloten het eerst nog een paar weekjes te proberen met het langer laten worden van mn haar. De onderste laag is nu op een lengte (een paar cm onder mn oren) en verder heb ik allemaal laagje in mn haar. Ik ben benieuwd of het nog ooit wat wordt. Zo niet, dan laat ik het de volgende keer gewoon in dat leuke korte kpsel knippen  ;), we'll see.

Vandaag weer voor het eerst sinds anderhalve week een hele dag op mn werk geweest. Ik heb het toch wel gemist, collega's enzo, lekker druk bezig zijn...

Nou ik ga Costa kijken, weer de eerste aflevering van een nieuwe serie, ben benieuwd!

Tot morgen allemaal!

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5222 Gepost op: 14-10-2002, 20:43:30 »
Klinkt leuk dat kapsel ovide!  :)

Ik ga zelf maar 'ns naar de sportschool. M'n bodyjam les begint om 21.00 uur, dus dat wordt haasten. (gelukkig is de sportschool niet zo ver weg!)

Tot strakkes!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5223 Gepost op: 14-10-2002, 20:56:36 »
Goei'navond iedereen!!
Veel plezier op de sportschool Han!  ;)
We hebben daarnet ook lkkr macaroni gegeten...!
Maar k verveel me beje want msn doet ut nie...  >:( :(
iig, prettige avond nog iedereen!!

@miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5224 Gepost op: 14-10-2002, 21:40:10 »
zuchtzuchtzuchterdezucht, ik heb ook al niet echt mn dag net als Pino en Han, of nou ja, op school vonk t wel gezellig, maja nu is het een beetje saai op msn, naja, kmoet niet zeuren. Leuk dat je het ER leuk vond A&K :D

kweetniksmeer... ben helemaal niet spraakzaamachtig :-\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5225 Gepost op: 14-10-2002, 22:29:53 »
Zo, Han is back! En ik ben weer helemaal fit en heb weer 'n prima humeur! Waar dat sporten toch allemaal niet goed voor is!  ;)

Ik heb net 'n stuk van m'n eigen gefilmde beelden van 't feest van gisteren terug gezien. 't valt me erg mee van mezelf. Ik had verwacht dat je zeeziek zou worden bij 't bekijken van de film, omdat ik de camera niet goed stil kan houden. Maar dat valt gelukkig wel mee! Oke, 't is niet perfect, maar voor 'n beginnend cameravrouw goed genoeg.  :)

't is trouwens erg rustig hier in de bar. Maar dat hindert niet, ik ga toch zo naar bed toe. Nog even Friends kijken en dan lekker gaan slapen.

Truste allemaal en tot morgen!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5226 Gepost op: 15-10-2002, 11:12:15 »
Mogge iedereen ;). Ik ga mezelf straks vermaken met het maken van Frans & L.O. handelingsdelen,klinkt dat ff leuk  :-X. Voor de rest is er weinig aan vandaag... begrafenis van Claus is ook nog niet bijzonder interessant  :-/

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5227 Gepost op: 15-10-2002, 17:06:52 »
hee iedreen! zo k ben dr ook weer. was dr gister wel ff, maar toen las ik ovides post over costa en toen hebbik gelijk de tv aangezet :). k vond het niet zo'n hele leuke aflevering, die nieuwe bart is himmel niet leuk en kan dus echt niet acteren... blegh! maar goed...

mn moeder had vandaag n opname in t ziekenhuis voor een operatie, maar ze mag gelukkig vandaag al weer weg omdat het zo goed ging. mn vader is dr nu dus aan het ophalen en ze zal zo wel thuis komen. k hoop maar dat ze zich n beetje goed voelt vanaaf want k vind t altijd zo zielig voor dr als ze ziek is...

nou meer heb ik niet te melden! xxx

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5228 Gepost op: 15-10-2002, 17:39:35 »
ik ben maf vandaag. Ik heb vandaag mijn dag niet.

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5229 Gepost op: 15-10-2002, 17:46:21 »
Dat is niet zo mooi Daan. Ik hoop dat je morgen wel weer je dag hebt!  ;)

Ik ben vandaag eindelijk wat opgeschoten met m'n opdracht. Ik zie 't nu weer 'n beetje zitten.  :)

Ik ga snel effe nog wat nieuwe posts in andere topics lezen, voordat we gaan eten. (weer restjes van 't feest dit weekend!)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5230 Gepost op: 15-10-2002, 17:50:59 »
Heey Heey!! :)
Terwijl veel (naja veel ..? :-X) mensjus hun dag nie hebben (gister ook al!) ben ik relaxed aan t TV kijken, computeren en lezen..  :-/ tis wel beje saai zo....
Maarja k ga maar weer s
xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5231 Gepost op: 15-10-2002, 18:16:06 »
 :P

Nou, dat was weer een echte dinsdag, hollen, vliegen, rennen.... poe poe, he he, ff uitpuffen hoor.....

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5232 Gepost op: 15-10-2002, 18:24:42 »
Hier Pino een lkkre stoel... Rust maar ff uit ;)

(aaah tis gelukt, de 1e x dat k een plaatje er opzet!!)

« Laatst bewerkt op: 15-10-2002, 18:25:42 door @miesh »

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5233 Gepost op: 15-10-2002, 18:55:19 »
Hallo allemaal,

Iedereen had het weer druk druk druk vandaag. ik dus ook. Er lag nog een heleboel werk op me te wachten, allemaal van die rotklusjes, maar ik ben er een eind doorheen gekomen, gelukkig. Morgen nog en dan kan ik hopelijk gewoon aan wat nieuwe dingen beginnen. Verder niet veel spannends meegemaakt vandaag. O ja, ze kwamen vandaag mn bureau lager zetten op het werk. Komt daar een echt bedrijf voor. Een tijdje geleden had een arbeidsdeskundige alles opgemeten en mn bureau moest omlaag bleek. Nu lijkt het net zo'n kabouterbureautje vind ik zelf. Ik ben toch niet echt klein (1.75m), maar blijkbaar heeft iedereen het zo laag staan...

Ik ga nog even de andere posts lezen...

Hoie, Ovide

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5234 Gepost op: 15-10-2002, 21:12:38 »
Hallo iedereen!!
wat tis hier stil, zo 's avonds  :(  Zeker omdat t dinsdag is.. ???  :-/  
*@miesh heeft het gevoel dat iedereen zomaar verdwenen is...*   :'(
Naja, iig wens k iedereen nog een prettige avond!!  ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5235 Gepost op: 15-10-2002, 21:36:35 »
hai mensen,
mijn dagje is het ook niet echt heel erg, rpg gaat dus niet door komend weekend waar ik van baal, en waar ik nog het allermeest van baal ik dat een vriend van me morgenmiddag niet kan komen; we zouden met zn drieen iets gaan schrijven voor cabaret, ik had me dr echt op verheugd, tis altijd zow gezellig met hen, maja, hij heeft weer eens huisarrest (ik heb echt het idee dat dat onwijs vaak is, volgens hem is dat niet zo, maar iig was het afgelopen donderdag ook al zo :( )
en verder baal ik dat het bio-practicum morgen door mijn grieksles heen loopt, maja, dat is zo nu ook weer niet zo'n ramp, maar toch jammer want gr is leuk, en onhandig vanwege het bespreken.

kheb verder niet veel vrolijks te melden of zo...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5236 Gepost op: 15-10-2002, 21:59:50 »
Wat hangt hier vanavond toch 'n negatieve sfeer!  :o

Dat is niet goed voor de reputatie van 'De Molshoop' hoor!  ;)

Ik kom net terug van m'n danstraining. Er kwam bijna niemand opdagen, maar 't was wel 'n gezellige les.  :)

Ik ga zelf nu ook de bar efkes verlaten, want ik ben benieuwd wat er in andere topics gepost is.

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #5237 Gepost op: 16-10-2002, 00:57:55 »
De laatste dagen was ik ook helemaal uit mn tja hmmm waaruit weet ik niet maar ik was er wel uit...

Maar nu ben ik er weer in!

Maar er wordt idd druk gepost weer zeg. (nu al) Veeeel te druk voor mij. Mijn tienerjaren liggen ook al weer ver achter mij tenslotte! En het is hier nu snachts erug koud  :(. Dus ik heb al snel de neiging om mn bed in te duiken. Nu heb ik een dekentje over me heen net als die opa's in bejaardentehuizen dus het gaat net...  :)

Nouja; ik krijg koude voeten van het hier in mn eentje ronddolen in de bar...
Doeg!

Gr. B.

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5238 Gepost op: 16-10-2002, 09:21:17 »

(aaah tis gelukt, de 1e x dat k een plaatje er opzet!!)

Knap gedaan @miesh!!! En dank je wel voor de lekkere stoel, ik ben er helemaal van opgeknapt!

Zie je wel: helemaal geen wallen meer!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5239 Gepost op: 16-10-2002, 10:54:27 »
Morguh iedereen!!
Knap gedaan @miesh!!!
Hehe, dankje! (kan nu ook al iets citeren, wat wil je nog meer  ::))
En dank je wel voor de lekkere stoel, ik ben er helemaal van opgeknapt!
Haha, graag gedaan hoor!!  ;) Je ziet er echt weer toppie uit!!  :o   :-X  

Mare iedereen nog een prettige dag dan he?!  
Kom vandaag nog wel een xtje langs denk ik!  :)

xxx @miesh