hai mensen,
pff, nu viel het nalezen van de bar gelukkig mee (of tja gelukkig, tis hoe je het bekijkt, maar ik vind dit wel een prettige hoeveelheid om na te lezen). Nu ben ik vergeten of ik al verteld had over mn weekend, ik geloof het wel, nou ja dan over vandaag, tja, gewone schooldag, wel gezellig. En mijn drie Engelse boekverslagen ingeleverd natuurlijk!
Nu ben ik weer hard bezig met mn hw (jaja ik kán wel ijverig zijn, ksta echt versteld van mezelf) (tis ook wel nodig daar niet van, de bergen werk die we per week moeten doen...). Ik was net biologie aan het maken, was wel grappig, daar komt ook de afkorting 'ER' in voor, maar dan wel in een heeeeel andere betekenis dan hier...
nl 'endoplasmatisch reticulum', ik zal dr verder maar niet op ingaan voor alle mensen hier die toch al een hekel aan hw hadden he...
Maar goed ik vind bio wel onwijs interessant, het is echt zoooow ongelofelijk hoe ingewikkeld iedere cel wel niet in elkaar zit, nee, iedere bouwsteen van iedere cel, en hoe dat dan weer... nou ja enz enz. Echt niet voor te stellen. Maar toch denk ik dat ik eerder Grieks en Latijn ga studeren. Nou ja dat ff tussendoor
. Haha. Ik hoor dat ik nu moet eten (hmmmm macaroni
), doeidoei, liefs van Annemieke.