Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552106 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5200 Gepost op: 12-10-2002, 21:40:19 »
Haha, een brugwub !!  ;D Hoe komen ze erop?!
Hier in Drenthe noemen ze t gewoon bruggers ofsjo...  :D
Eik ben k dat ook nog, 2e klasser...  ::)
Maarja k ga maar es TV kijken!!
Iedereen nog 'n prettige avond!

xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5201 Gepost op: 12-10-2002, 21:41:31 »
Oh ja, nog bedankt voor al jullie tips met betrekking tot 't cadeau voor de trouwdag van m'n ouders.  :)

Ik heb toch gekozen voor de kaartjes van 't kuuroord hier in de buurt in Arcen. Daar kunnen ze dan 'n aantal uren lekker relaxen en ze hoeven er geen hele dag voor uit te trekken, want 't is lekker dichtbij.  :)  ('t erg moeilijk voor ze om 'n hele dag tijd voor zichzelf te vinden.......)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5202 Gepost op: 12-10-2002, 22:07:07 »
*A&k juicht, haar voorstel is in goede aard gevallen  ;D *

de belgische voetbalploeg (de rode duivels dus) hebben zonet een echt zwakke prestatie neergezet (amper 0-1 tgn andorra) maar ach, de 3 punten zijn binnen !! en ook engeland heeft gewonnen, yiiihaaaaa

voor de rest niet echt een spannende dag, geblokt vanmiddag en morgenmiddag ook nog dusja...

ben straks gaan slapen, doeeeeeei , kus en knuff

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5203 Gepost op: 13-10-2002, 10:42:05 »
mennnn wat is dr weer veel gepost, als je niet elke dag komt krijg je het tegenwoordig haast niet meer bijgelezen! Maar vandaag ben ik wel de eerste in de bar.
Ok ik had dus ook een schoolfeest vrijdag, uiteindelijk maar besloten toch te gaan, en het was ook wel leuk, niet heel bijzonder denderend of zo, maar ja wel gewoon wel leuk zeg maar. We gingen alleen wel erg laat (elf uur of zo, kwamen daar dus kwart over elf pas aan...) omdat een meisje dat meefietste nog heel lang moest werken, en het duurde maar tot één uur! Dus dat was wel een beetje kort. Maar goed toen kwam ik thuis, zei tegen mn moeder dat ze me niet hoefde wakker te maken, en toen heb ik tot.... :-[ :-[ ....3 uur in bed gelegen... Ik begrijp echt niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, ja kheb dan wel niet de hele tijd echt geslapen, maar ja. Ik was mn horloge vergeten mee naar boven te nemen dus ik kon ook niet zien hoe laat het was. Maar ja toch. Daar ging mn hele dag. Toen ben ik daarna heel streng voor mezelf geweest en ik heb tot bijna twaalf uur 's avonds drie Engelse boekverslagen gemaakt, zonder ook maar 1 minuut msn aan te zetten!!! Goed van mij he!!! En dan wilde ik dus nu net zo ijverig verder met ander hw, want dan kan ik vanmiddag nog naar de verjaardag van, ja hoe zal ik het eens zeggen, de broer van een vriendin zeg maar (die broer ken ik niet echt maar hij is degene die jarig is, en hij heeft ons gezin uitgenodigd zeg maar want onze ouders zijn ook met elkaar bevriend, alleen mn ouders kunnen er allebei niet heen dus ik ga ws alleen).

En @miesh, nu al vakantie? :o Zeker regio noord he ;D, hier dus over een week.

• Forumlid
« Reactie #5204 Gepost op: 13-10-2002, 11:00:04 »
nou, onze vakantie (en dit geldt voor heel Vlaanderen :) ) begint 26 okt, binnen 2 weken dus, en dan hebben we 1 weekje herfstvakantie :) maar onze vakanties verschillen wel enorm van die van jullie hè dacht ik? wij moeten pas naar school op 1 sept en hebben 2 maand zomervakantie maar dat hebben jullie niet zeker??

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5205 Gepost op: 13-10-2002, 11:24:19 »
Hallo hallo,

Wat een feestende mensen allemaal hier op het forum. Gelukkig ga ik vanmiddag ook nog wat leuks doen. We hebben afgesproken met vier meiden om eens lekker bij te kletsen. Het zijn allemaal oud collega's van mijn eerste stage. Om de zoveel tijd gaan we iets leuks doen samen. Op stap, uit eten, een weekendje Parijs etc. Vanmiddag gaan we bij en iemand thuis lekker hangen en bijkletsen. Dat is wel nodig , want het is alweer een tijdje geleden dat we elkaar hebben gezien en er is vanalles gebeurd. Jullie begrijpen wel dat ik me er erg op verheug. We moeten altijd ontzettend lachen en giebelen en we roddelen over alles en iedereen  ;D. Verder hebben we natuurlijk altijd lekkere hapjes en veel wijn. Gelukkig beginnen we al om 16.00 uur, zodat ik niet zo laat in bed kom en dus morgen op mijn werk nog iets waard ben...

In de tussentijd heb ik nog even lekker tijd om voor mezelf wat te tutten. Mijn vriend is voetballen, dus ik heb het rijk voor me alleen...nagels lakken, wenkbrauwen verven, dat zoort ongein  ;).

O ja, Daan, hoe bevalt het leven als brugwup? Is het echt zo'n struggle for life als in die reclame voor die melk? Ik kan me dat niet zo herinneren, ik vond het altijd wel leuk. BIj ons noemden ze dat trouwens brugsmurf of brugpieper of brugmug.

Ik ga nog even verder het forum bijlezen.

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5206 Gepost op: 13-10-2002, 11:35:08 »
Nou, het valt wel mee hoor. Aan het begin was het wel heel erg wennen, maar nu voel ik me al helemaal thuis op school.
 ;D

Daan

Take a glorious bite out of the whole world

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5207 Gepost op: 13-10-2002, 14:44:00 »
Zie je wel, ik vraag me namelijk af of dat hele middelbare school gedoe nier hartsikke overdreven wordt. Goed, natuurlijk is het wennen en het zal ook wel ann de school liggen hoe men op brugklassers reageert, maar over het algemeen is het gewoon heel leuk enzo (behalve dat huiswerk dan, tenminste dat haatte ik echt! ;D)

Ow ja Daan. ik zag je foto op the mole, je lijkt wel een beetje op Harry Potter, heeft dat iets met je 'fan-zijn' te maken? ;)

« Laatst bewerkt op: 13-10-2002, 14:45:13 door ovide »

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5208 Gepost op: 13-10-2002, 14:59:55 »
ik ook :D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5209 Gepost op: 13-10-2002, 16:23:32 »
Heey Heey!!
E, idd regio Noord!!  ;)
k heb eik niet echt veel te vertellen...
Gewoon een normale dag eik, k verveel me nu al! En zit me aftevragen of ik wel 1 week vakantie volhou....  ::) Mun beste vriendin is nml. ook al weg....  :(
Maarja dan ga k hier wel gezellig in de bar zitten, als k me verveel!  :D
Nog fijne dag/avond ??? iedereen!!

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #5210 Gepost op: 13-10-2002, 17:25:41 »
Ow ja Daan. ik zag je foto op the mole, je lijkt wel een beetje op Harry Potter, heeft dat iets met je 'fan-zijn' te maken? ;)
Nou, op het moment lijk ik niet echt meer op Harry, maar ik heb een tijd gehad dat ik op straat aangegaapt werd, en ik mensen achter mijn rug de woorden Harry Potter hoorde fluisteren (echt waar!!)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5211 Gepost op: 13-10-2002, 17:38:09 »
hee allemaal!
ovide, veel plezier vanaaf en e ook op die verjaardag!
k ben vandaag bij mn opa in de buurt van utrecht geweest pfff errug zoooo saai was t! maar jah niet zo heel boeiend verder. ik ga zo nog ff naar een verjaardag en daarna weet ik t nog niet :). fijne avond iedreen

• Forumlid
« Reactie #5212 Gepost op: 13-10-2002, 18:17:10 »
Nou, op het moment lijk ik niet echt meer op Harry, maar ik heb een tijd gehad dat ik op straat aangegaapt werd, en ik mensen achter mijn rug de woorden Harry Potter hoorde fluisteren (echt waar!!)

dat zou ik dus niet willen meemaken  ;D

heb net een middag wiskunde blokken achter de rug... da wordt morgen een ramp é, maar echt ongelooflijk!! mss toch maar lat-wet doen  :-/ naja, ik zeg altijd tgn de mensen dat ze positief moeten ingesteld zijn, dus laat ik dat ook maar even wezen!!

nog een prettige avond mensen !

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5213 Gepost op: 13-10-2002, 21:46:02 »
Hallo lieve forummers,

't feest zit er weer op! 't was erg gezellig, maar heel hektisch. Ik heb eigenlijk meer gerend en gezorgd dat 't niemand aan iets ontbrak, dan dat ik zelf van het feest heb kunnen genieten. En dat geld ook voor mijn moeder! Maar dat hoort erbij denk ik als je zelf 'n feest geeft.  ;)

We hadden 'n heerlijk buffet laten komen later op de middag. Ik was wel blij dat m'n moeder en ikke niet ook nog daar zelf voor hoefden te zorgen. Maar jullie raden 't al: er is natuurlijk heel veel over. Ondanks dat we al veel meegegeven hebben aan familie, geloof ik dat we de komende 3 dagen er nog van kunnen eten.  :)  (misschien moet ik de restjes maar gewoon hier in de koelkast van de bar zetten, kunnen jullie er ook nog van profiteren!  ;)  )

Ik heb net ER gezien en 't was weer erg leuk. We waren net klaar met alles opruimen en afwasen toen 't begon, dus dat kwam wel mooi uit.

Ik ben echt hartstikke moe van dit weekend (ik heb eigenlijk dus geen weekend gehad!) en morgen moet ik alweer naar stage! Echt niet leuk, maar er zit niks anders op. Ik ga zo maar 'ns vroeg naar bedje toe, want ik heb vannacht ook nauwelijks 'n oog dicht gedaan. Maar eerst nog effe bijlezen.....  :)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5214 Gepost op: 14-10-2002, 10:18:09 »

Zo, zo, 't is weer maandagmorgen hoor.....Het valt vandaag niet mee om wakker te worden.....
Dat komt waarschijnlijk door mijn allerliefste puppy die dit weekend had uitgekozen om ons voor eens en altijd duidelijk te maken dat hij het er niet mee eens om 's nachts in zijn bench te moeten slapen!
Affijn, vannacht iets anders geprobeerd en voila! de hele nacht stil!! Joepie!!!! Alleen was ik zo moe van een hele dag wandelen en tennissen, dat ik toch nog veel wakker heb gelegen (stom!stom! >:( ) .
En natuurlijk is vandaag mijn dochtertje ziek, zodat ik ook de schooltijd niet kan benutten om eens lekker bij te komen.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5215 Gepost op: 14-10-2002, 14:04:34 »
Heey heey!!
Leuk dat t zo gezellig was Han!  ;)
Volgens blijft er bij elk feest vreselijk veel eten en drinken over, wij hebben ook nog 2 kratten bier staan van een feest van vorige week.. ::)
Voorderest heb k nie echt iets bijzonders gedaan vandaag...
Wel lkkr uitgeslapen, sinds tijden!!  :)
maar k ga maar s wat nuttigs doen (foto's van de  vakantie, 1 jaar geleden inplakken ofzo...  :-[)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5216 Gepost op: 14-10-2002, 17:57:55 »
hai mensen,

pff, nu viel het nalezen van de bar gelukkig mee (of tja gelukkig, tis hoe je het bekijkt, maar ik vind dit wel een prettige hoeveelheid om na te lezen). Nu ben ik vergeten of ik al verteld had over mn weekend, ik geloof het wel, nou ja dan over vandaag, tja, gewone schooldag, wel gezellig. En mijn drie Engelse boekverslagen ingeleverd natuurlijk! :) Nu ben ik weer hard bezig met mn hw (jaja ik kán wel ijverig zijn, ksta echt versteld van mezelf) (tis ook wel nodig daar niet van, de bergen werk die we per week moeten doen...). Ik was net biologie aan het maken, was wel grappig, daar komt ook de afkorting 'ER' in voor, maar dan wel in een heeeeel andere betekenis dan hier... ;) nl 'endoplasmatisch reticulum', ik zal dr verder maar niet op ingaan voor alle mensen hier die toch al een hekel aan hw hadden he... ;) Maar goed ik vind bio wel onwijs interessant, het is echt zoooow ongelofelijk hoe ingewikkeld iedere cel wel niet in elkaar zit, nee, iedere bouwsteen van iedere cel, en hoe dat dan weer... nou ja enz enz. Echt niet voor te stellen. Maar toch denk ik dat ik eerder Grieks en Latijn ga studeren. Nou ja dat ff tussendoor :). Haha. Ik hoor dat ik nu moet eten (hmmmm macaroni ;D), doeidoei, liefs van Annemieke.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5217 Gepost op: 14-10-2002, 18:27:50 »
Goedeavond!

Gelukkig weer klaar met werken voor vandaag! Ook ik had vanmorgen erg veel moeite met wakker worden. Eenmaal op 't werk sliep ik nog half met als gevolg dat ik alles fout deed.  :-[

Maar nu ben ik eindelijk helemaal wakker! We hebben net wat leftovers van gisteren gegeten. 't was wel lekker, maar wel weer erg 't zelfde als gisteren.  ;)

Ik ga snel effe bijlezen.....

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5218 Gepost op: 14-10-2002, 18:36:31 »
Maar nu ben ik eindelijk helemaal wakker! We hebben net wat leftovers van gisteren gegeten. 't was wel lekker, maar wel weer erg 't zelfde als gisteren.  ;)

Dan had je nog geluk dat het gisteren lekker was. Wij hadden ook kliekjes, maar vonden het gisteren al niet lekker...anders was er waarschijnlijk ook niks overgebleven.... :P

Groetjes van Pino (die vandaag d'r dag niet heeft....)

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5219 Gepost op: 14-10-2002, 18:48:03 »
Dan had je nog geluk dat het gisteren lekker was. Wij hadden ook kliekjes, maar vonden het gisteren al niet lekker...anders was er waarschijnlijk ook niks overgebleven.... :P

Das waar natuurlijk, maar ik denk niet dat ik morgen en overmorgen nog sta te springen als we weer 't zelfde krijgen........  (er was echt heel veel over, en 't meeste hebben we zelfs al afgegeven aan familie!)

Citaat
Groetjes van Pino (die vandaag d'r dag niet heeft....)

Ik heb ook niet echt m'n dag vandaag, maar ga dadelijk fijn sporten om me af te kunnen reageren.  :)