Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552142 keer)

Offline Charlotte

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aaah wat een poepie!!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5180 Gepost op: 11-10-2002, 19:14:36 »
iedereen is nu lekker onderweg naar het
sgoolfeest en ik zit ziek thuis  :'( :'(
grmbl ik baaaaaaaal echt zow erg!!
sow dat moest er ff uit haha
sein hier verdur nog een beetje peeps online
met wie ik kan kletsen???

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5181 Gepost op: 11-10-2002, 20:53:37 »
halloooooooooooo

oké, schoolfeesten kennen wij hier niet echt... wij hebben wel een 'feest van de fanfare' van onze school maar dat is een supergekke knalfuif, bekend in heel oostende...

maandag heeele grote toets wiskunde, heel het weekend blokken dus :( ziek niet echt zitten maar kom...

en e,normaal moet je je rolletje niet helemaal opgebruiken hoor, ik dacht dat je het zo kan indienen normaal en anders neem je toch wat foto's op het cabaret?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5182 Gepost op: 11-10-2002, 21:05:55 »
heeeey!!
Ahh, charlotte beterschap!!  :-*
K heb lkkr vakantie!!!!!!!  :) Daar was k echt wel aan toe zeg.... pfff!
Ga niet echt iets bijzonders doen in de vak. nog wel 1 x stadten in Groningen!! ;)
Maar iig succes met t blokken voor wiskundetoets A&K!!  ;)
Nog un prettige avond iedereen!!

@miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5183 Gepost op: 11-10-2002, 22:08:04 »
charlotte beterschap!
doris veel plezier, onee, dies natuurlijk al weg...
a&k succes!

ik ga zo ook weg naar mijn schoolfeest, kan ieder moment opgehaald worden... doeidoei!

en a&k: ja misschien doek dat wel... weet nog niet...

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5184 Gepost op: 11-10-2002, 22:13:03 »
brrrr thuis zitten is egt saaaaai
ik ga maar eens vroeg me bed in,
morgen lekker winkelen voor spullen
voor de auditie!!!!!!!!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5185 Gepost op: 12-10-2002, 07:44:32 »
Mijn schoolfeest was toch gisteren, en twas geweldig, maar nu voel ik me wel hartstikke ziek...  ::)

Take a glorious bite out of the whole world

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5186 Gepost op: 12-10-2002, 07:45:45 »
Effe 'n klein berichtje van Han. Ik heb gisteren 25 jarig jubileum feest gehad van mijn vader op z'n werk. 't was wel gezellig en ik heb de hele tijd vanalles gefilmd. Gisteravond laat heb ik 't al teruggezien en 't kan er best mee door voor dat ik de eerste keer in m'n leven 'n camera in handen had.  ;)

Ik ga zo dadelijk werken en ik weet niet of ik nog voor morgenavond op de computer kan. Morgen hebben we hier thuis jubileumfeest voor familie en zo (gisteren mochten er maar 5 mensen meekomen) en dan willen m'n ouders de computer uit de woonkamer weg hebben. Nu heb ik boven dan nog 'n computer, maar als hier onder de internetverbinding af wordt gesloten, kan ik boven ook niet internetten.

Dus dan lezen jullie waarschijnlijk morgenavond pas weer iets van mij!

Fijn weekend allemaal!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5187 Gepost op: 12-10-2002, 11:50:46 »
Han, zo vroeg op de morgen!! ik lag nog lekker te slapen...
Amuseer je zou ik zo zeggen.

Daan, je bent niet de enige zieke, mijn zusje is ook ziek gevallen, dokter komt straks langs...

en thx mensen voor het succes bij mijn toets...zal het nodig hebben vrees ik, nuja, we zien wel

ik kom vanavond nog wel ff langs, doei xxx

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5188 Gepost op: 12-10-2002, 15:21:00 »
A&K heeel veel suc6 met wiskunde!
charlot, echt irri voor je dat je niet kon gaan gister naar dat feest, maar jah lekker stadten dan maar he...
han veel plezier vandaag!
alle zieken beterschap :-*

so t was gister egt super gezellig. eerst gingen we dus uit eten bij n grillroom, was echt lol en bes wel lekker ook. daarna gingen we voordrinken bij de vrienden van iemand, was ook wel lache. k kende die mense eik ammel nie was daar nog nooit geweest, maar iig was echt zo'n ordi gezin k lag echt himmel dubbel. nou iig, daarna gingen we om half 11 naar t feest was ook weer super geselli. goede dj enzo en n hoop drank. njah toen was ik om 2 uur/half 3 thuis dus viel ammel wel mee... maar jah net om half 2 ofzo werd k wakker sow men k had egt ff heel erg hoofdpijn en misselijk enzo, maar is glukkig al aant wegebben.

vandaag ga k verdes ff nix doen, en dan morgen eerst naar de verjaardag van mn opa en daarna naar de verjaardag van mn buurman jeeej want k heb nl. een superleuke buurjonge :).

nou k ga ff rest van t forum lezen, fijne dag iedreen!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5189 Gepost op: 12-10-2002, 15:28:19 »
hee heel ff snel tussedoor... comp heb je nou weer n nieuw poppie bij je naam? k zag nu een nar maar eerst was nog n vrouwtjuh... ben k de enige die t ziet?

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5190 Gepost op: 12-10-2002, 17:11:39 »
hee heel ff snel tussedoor... comp heb je nou weer n nieuw poppie bij je naam? k zag nu een nar maar eerst was nog n vrouwtjuh... ben k de enige die t ziet?

Waar??

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5191 Gepost op: 12-10-2002, 18:30:18 »
uuhm... nou ik zag em net ergens in n topic waar op de laatste bladzij comp de eerste poster was... weet niet meer waar psies.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5192 Gepost op: 12-10-2002, 18:49:59 »
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag eens iets nuttigs gedaan! En wel, dekelder opgeruimd! Goed he? Dat moesten we al heel lang doen. Het stond zelfs op ons lijstje van klusjes voor de zomervakantie...maar nu dan toch eindelijk gedaan. Mijn vriend is met mn vader naar het milieupark geweest om een en ander te dumpen. Wat verzameld een mens toh veel rotzooi... Maar nu is het weer heel leeg en ook weer een beetje schoon geworden.

* Ovide is trots op zichzelf

Nadat dit allemaal was gebeurd was ik toch wel weer moe geworden  ;D en ben ik maar eens lekker een middagslaapje gaan doen. Daarna lekker gegeten en zo meteen ga ik lekker teevee kijken (o.a Kopspijkers :-[, natuurlijk bij gebrek aan WIDM) en een baco of een portje drinken. Ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik zou zeggen, een fijne avond allemaal!

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5193 Gepost op: 12-10-2002, 18:52:22 »
hallo hallo!!!!  :)

Han is er toch weer! M'n ouders hebben vandaag toch maar besloten, en dat is 'n erg wijs besluit, om de computer te laten staan in de woonkamer. Dus ik kan nog steeds forummen!  :)

Ik heb vandaag de hele dag gewerkt. Nadat ik vannacht maar 6 uurtjes geslapen had, was dat weer erg vermoeiend. Ik heb de hele dag op en neer gerend en m'n voetjes doen nu ook heel erg pijn.  :'(  Ik kan er haast niet meer op staan!

Vanavond maar vroeg m'n bed inkruipen, want morgen moet ik weer vroeg op. Nou ja moet, ik wil natuurlijk m'n moeder wel nog helpen met vanalles voordat 't bezoek komt om 12.00 uur. Maar ik sta extra vroeg op om nog effe iets mee te pikken van de Grand Prix.  ;)

Ik ga maar 'ns snel lezen wat er vandaag allemaal gepost is.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5194 Gepost op: 12-10-2002, 19:28:31 »
Heey iedereen!!
k ben vandaag ook eens actief geweest  ;)
Tenminste, ik ben naar de stad geweest en heb mijn kamer weer es opgeruimd....!
(was wel weer nodig ::))
Wrm heeft iedereen nu school- of klassenfeesten  :(, wij krijgen zoiets pas rond december/januari denk ik... Alleen donderdag was er wel feest voor de 1eklassers maar dat was et dan ook...
Maarja k ben wel happy nu!!  :D Vakantie...!!!
iig, nog un prettige avond iedereen!
En han, veel plezier morgen!  ;)

@miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5195 Gepost op: 12-10-2002, 19:35:20 »
oja, dat poppetje bij comp's avater zag ik ook..
k zag em bij het topic: Televisiering ! WIDM genomineerd...!
in het algemene forum (himmel bovenaan)
dussj, je bent niet de enige hoor doris  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5196 Gepost op: 12-10-2002, 19:47:07 »
D'r is veel gepost de afgelopen twee dagen, heb ik zojuist gemerkt. Ik had ook van gisteren nog niks kunnen nalezen, dus ik was wel effe bezig net. Maar dat vond ik vanzelfsprekend helemaal niet erg!  :)

Ik werd er net in 'n ander topic aan herinnerd dat de webmasters van Jantien.org nog steeds actief zijn. Ik moet daar ook maar 'ns gaan bijlezen, want daar heb ik ook al lang niet meer gekeken.

Hoe waren trouwens alle schoolfeesten gisteren? Van Doris weten we inmiddels dat haar feest erg gezellig was.  :)

Ik ga zo fijn Kopspijkers kijken. Ik weet dat 't nu 'n concurrent is van WIDM, maar ik vind 't 'n te leuk programma om 't daarvoor maar te boycotten. Sorry! (ik stem wel alleen voor WIDM, niet voor Kopspijkers!  ;) )

Ik ga straks ook de fooienpot van m'n werk 'ns onderste bovenkeren en tellen hoeveel erin zit. Ik heb die vandaag maar mee naar huis genomen, zodat we er binnenkort met de collega's van de zaterdag wat leuks mee kunnen gaan doen.  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5197 Gepost op: 12-10-2002, 21:07:31 »
hoe laat komt kopspijkers eik? ik kijk het welles als k moet oppassen maar k weet eik niet hoe laat... k ga vanaaf wel crime scene investigation kijken, dat vind k altijd wel n kewl programma :). verder hebbik nix boeiends gedaan dus k ging hier maar ff een berichtje posten.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5198 Gepost op: 12-10-2002, 21:18:02 »
hoe laat komt kopspijkers eik? ik kijk het welles als k moet oppassen maar k weet eik niet hoe laat...

Je hebt 't nu dus al gemist!  

't komt altijd van onvegeer 20.00 uur tot 21.00 uur. Ik vond 't vanavond wat tegenvallen. 'wat u en ons opviel in de media' was wel grappig en ook 't Kopspijkersspel was leuk, maar de rest viel wat tegen. Ook de drie gasten aan 't eind vond ik niet echt denderend deze keer. Misschien maak WIDM dan toch nog 'n kans op die Televizierring.  ;D

« Laatst bewerkt op: 12-10-2002, 21:38:27 door Han13 »

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5199 Gepost op: 12-10-2002, 21:25:03 »

Wrm heeft iedereen nu school- of klassenfeesten  :(, Alleen donderdag was er wel feest voor de 1eklassers maar dat was et dan ook...
ik ben ook een eersteklasser (of, int brabants: een (brug)wup)

Take a glorious bite out of the whole world