Poehoehoehoehey! Eindelijk de hele bar bijgelezen! Ben ik dan zó lang niet geweest
?
Ik vraag me af waarom niet eigenlijk... Ws gewoon erg gezellig geweest op msn op de momenten dat ik achter de comp zat...
Maar goed, dan zal ik eens iets vertellen over de afgelopen dagen he. Woensdag cabaret, gezellig als altijd. We zijn nog meer dan een uur gebleven (en ik vraag me nog steeds af waarom we in hemelsnaam buiten zijn blijven staan, want het was kouhhd...!!! maar ja we zijn gewoon dom denk ik...).
Woensdagmiddag (menn ik ben niet zo chronologisch... voor cabaret dus nog) ben ik idd mn foto's van zaterdag op gaan halen! Ja ik heb wel een flutcamera, dus ze zijn erg donker en overal heeft iedereen rode ogen zo ong, maar ik ben dr toch heel erg blij mee, omdat ze wel de sfeer en de gezelligheid een beetje laten zien (alle 23 mensen staan dr op! jawel!) en omdat ze gewoon een aandenken zijn aan de leukste dag ever
. Alleen het tweede rolletje is nog lang niet vol (nog een stuk of 20... pfff...) terwijl daar juist de leukste (denk ik) op staan, van die supergezellige groepsfoto's. Ik heb geen idee hoe ik dat rolletje vol moet krijgen :-\.
Maar goed ze staan idd op internet, maar ik heb mn vrienden beloofd dat adres hier niet te zeggen, want ze vonden natuurlijk weer dat ze er zo vreselijk op staan... Dus wie het wil weten moet het maar ff persoonlijk op msn vragen zouk zeggen, dan laat ik ze wel ff zien...
En donderdag had ik weer sportorientatie, een soort vervanging van gym voor de zesde, waarbij je drie blokken van drie lessen hebt en je mag min of meer zelf kiezen wat je ieder blok doet. Ik ging gisteren voor het eerst van het tweede blok fitnessen (voornl omdat dr geen betere keuze bij zat...) nou en dat was idd nogal best wel heel erg vermoeiend zeg. Pff. Maar ja je denkt maar bij jezelf: ik ben zoow gezond bezig...!! tja en dan maak je je maar ff heel erg moe, ik beweeg toch al te weinig dus zo eens in de week... En de spierpijn vandaag valt nog best wel mee, alleen als ik lach merk ik de buikspieroefeningen van gister...
Na en vandaag niet veel bijzonders, behalve dat een vriend jarig is, jullie weten wel, die met dat kleine katje, die mee was naar LOTR, die van cabaret... Hijs 18 geworden. Maar goed hij viert het pas over twee weken, daar hebk wel zin in
. En twee weken dáárna is er weer een verjaardagsfeestje van een andere vriend
. Echt zow leuk! (Tussendoor in week 45 ook nog wel schoolonderzoeken/ pw/ reps/ tentamens/ hoe je ze wilt noemen maja...)
Nou, zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mijn leven
. Vanavond heb ook ik dus schoolfeest maar ik weet nog niet zeker of ik erheen ga. En daarna is het weer weekend, dit keer een nogal lege en saaie... kben wel verwend geraakt na twee zo'n superleuke weekenden
. Maar volgende week zondag misschien weer rpg'en, das leuk, en daarna natuurlijk vakantie, hehe, eindelijk.
Han, ik hoop dat je inmiddels eindelijk weer helemaal beter bent en veel plezier met de trouwdag van je ouders! En Doris alvast heel veel plezier vanavond!