Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552134 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5160 Gepost op: 9-10-2002, 22:06:44 »
jah han dat heb ik dus ook... ik denk dat als ik het weer ga kijken, ik het echt heel erg ga missen, net nu k dr een beetje vanaf ben. dat heb ik trouwes ook met bepaalde liedjes, tijdens widm had k een paar liedjes die k heel erg veel draaide, meestal dus als ik achter widm.com zat, en als ik nu die liedjes hoor moet ik echt steeds aan widm denken, net zoiets als dr naar kijken dus dan ga k t ook missen...

nou k ga nu denk k slapen want ben best wel moe. truste iedreen!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5161 Gepost op: 9-10-2002, 22:19:27 »
Ik duik er ook maar in, want ik ben toch echt van plan om morgen weer aan 't werk te gaan. Nog 'n dag thuis zitten, overleef ik echt niet!  ;)

Truste!

Offline Mahtob

• Forumlid
« Reactie #5162 Gepost op: 9-10-2002, 22:23:56 »
Truste en Beterschap Han! :)

molzot

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5163 Gepost op: 9-10-2002, 23:15:53 »
Hallo iedereen!
k ben net een uurtje trug van een bezoek aan de gevangenis!  :o We doen ( met z'n vijfen) een project voor school over de gevangenis. Drm zijn we  naar een museum en een gevangenis geweest. Daar hebben we zelfs twee uur gepraat met vier gevangenen! Dat was echt errug interessant, maar wel raar want je praat en lacht gewoon met hun terwijl ze bijv. een moord hebben gepleegd...
Is echt een raar idee...
Maar t was wel errug leuk!  :)
Maar k denk dat k maar 's naar bedje toe ga!  ;)
Truste!!
xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5164 Gepost op: 10-10-2002, 09:00:45 »
nou Han hopelijk ben je weer betur!!
vandaag zit ik een dagje thuis wegens
keelontsteking :(

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5165 Gepost op: 10-10-2002, 12:43:29 »
han, ben je weer beter? charlotte iig beterschap enne... @miesh, heb je zitten praten met mensen die n moord gepleegd hadden?! is dat niet n beetje erg gevaarlijk? waar hebben jullie t over gehad?

k ben weer eerder thuis dan normaal, zou nl. eik tot half 3 zitten, k had nog 2 tussenuren en nog 2 lesuren, maar ws gaat dat lesuur niet door en wordt het niet vervangen dus nu zit ik lekker al sinds 11 uur thuis :). t is echt flex zo dr valt echt supahveel uit :).

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5166 Gepost op: 10-10-2002, 16:49:17 »
Charlotte beterschap!!
Doris, ja we hebben idd zitten praten met mensen die n moord hebben gepleegd, tenminste 3 van de 4 zeiden dat t dus een misdrijf was waarbij iemand was overleden dussj... En eentje heeft 12 jaar gekregen! k denk niet dat het echt gevaarlijk was, maar dr zat geen bewaker bij! We zaten gewoon aan een tafel, met de 4 gevangenen, een gevangenispredikant en een leraar van onze school!  
We hebben oa gepraat over wat je ammel doet in un gevangenis, (vrije tijd, eten enz) en over een proces voor de rechter! Dr heeft ook iemand nog 2 jaar gezeten in Venuzuela, (daar had ie cocaíne verhandeld) en daar heb je 6 bewakers over 700 gevangenen, waarvan de helft (van de gevangenen dus  ::)) gewoon met un pistool rondloopt!!  :o Er worden dus ook gewoon gevangenen vermoord als ie iets gedaan heeft wat de leider van de gevangenen nie goed vint...
Das echt wel heavy !
Maar t was iig een hele ervaring!!  ;)

Nog een fijne dag iedereen!!
xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5167 Gepost op: 10-10-2002, 18:28:33 »
Hallo hallo!

Ik ben gelukkig weer wat beter er aan en ben gewoon weer naar stage gegaan vandaag. Gelukkig maar, want anders had ik me weer thuis zitten vervelen! En nu heb ik tenminste wat aan m'n opdracht kunnen werken.  :)

Beterschap Charlotte! Ik hoop dat je keelontsteking snel weer over is......

Je bezoekje aan de gevangenis klinkt erg interessant @miesh! Wat hebben jullie 'n leuke projecten op jouw school. 't lijkt me echt 'n hele ervaring om 'ns met 'n aantal gevangenen te praten. Moeten jullie er nu 'n verslag of zo van schrijven?

Weet iemand van jullie nog 'n leuk idee om m'n ouders cadeau te geven voor hun trouwdag? Ik wil eigenlijk geen bloemen geven, want die krijgen ze al genoeg dit weekend. (mijn vader heeft dit weekend ook 25 jarig jubileum op z'n werk)

Ik moet gaan nu, ik ga effe de camera ophalen bij m'n tante zodat we morgen en zondag (jubileumfeest van m'n vader!) wat kunnen filmen.  :)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5168 Gepost op: 10-10-2002, 20:00:05 »
Heey luitjes!!

Han, die projecten hebben alleen de vwo+ klassen. Ik weet niet of jullie dat kennen... Maar een vwo+klas is dus een klas voor de 'slimmere' kinderen die extra uitdaging zoeken enz. (dat zeggen ze tenminste  ;D  ::)) Daarvoor moet je ook een test doen als je in zo'n klas wil komen. En daar heb je dus 1 extra vak: Project. Dan doe je met zo'n 5 a 6 kinderen een project over een zelfgekozen onderwerp. En daar moet je een verslag van maken en dat aan het eind presenteren. En soms kan je dus leuke bezoekjes doen aan dit soort dingen. :D  
maar k heb morgen mijn presentatie!  :(  
Maja, dat ga k nu maar es voorbereiden!!

xxx @miesh

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5169 Gepost op: 10-10-2002, 20:27:23 »
Ik heb zelf ook VWO gedaan, maar bij ons is 't toch ietsjes anders vrees ik. 't niveau misschien niet, maar zeker de manier hoe je in 'n VWO klas komt. Bij jullie moet je dus 'n soort test doen? Bij ons lag 't gewoon aan je punten, of je VBO, MAVO (tegenwoordig samen VMBO geloof ik), HAVO, VWO of Gymnasium ging doen.

Wij hadden ook 'n soort projecten, maar die waren niet zo spannend geloof ik. Wij hoefden iig niet op bezoek de gevangenis!  ;)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #5170 Gepost op: 10-10-2002, 20:36:33 »
Ehm, nou begrijp je t even niet... :P
Je kan gewoon idd naar t vwo of gymnasium om je punten, maar daarnaast heb je nog 1 aparte VWO+klas.  Das dus een aparte klas, en dat gehele gedoe om vwo+ heen bestaat nog maar een paar jaar, en dat hebben ze lang niet op alle scholen...
Je zit de 1e drie jaar gewoon in die aparte vwo+klas en als je naar de 4e gaat, (met een profielkeuze enz.) ben je niet meer een vwo plusser maar zit je gewoon weer bij andere gymnasiummers of vwo ers in de klas...!
Ist zo beje duidelijk?  ;)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5171 Gepost op: 10-10-2002, 20:51:14 »
Aha! Je had 't niet over VWO maar over VWO +!

Dat kennen we hier denk ik niet. Tenminste niet in de tijd dat ik op de middelbare school zat. (= drie jaartjes geleden)  Misschien is 't gewoon iets wat niet alle scholen hebben. Op mijn school bestond zoiets iig niet. Mijn school heeft sinds kort wel 'n cyberklas, wat 'n VWO klas is die veel op en met computers les krijgen. Misschien is dat 'n soort VWO+ klas maar dan toch ietsjes anders?

't wordt 'n beetje 'n vaag verhaal, maar 't komt er op neer dat ik nog nooit van 'n VWO+ klas gehoord had. Sorry!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5172 Gepost op: 10-10-2002, 21:43:36 »
ingewikkelde verhalen hier met al die afkortingen  ;D

trouwens, Han, wat dacht je van een verwenningsweekend in een kuuroord voor je ouders?

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5173 Gepost op: 10-10-2002, 21:59:31 »
ja daar zat ik zelf ook al aan te denken. Alleen geen weekend, want zo veel centjes heb ik niet en dat vind ik meer iets voor 'n 25 jarig huwelijk of zo. Bij ons is wel 'n kuuroord in de buurt namelijk in Arcen. Misschien dat ik ze daar kaartjes voor koop of zo. Dan kunnen ze er 'n paar uur zwemmen (in rustgevende baden!) en in de sauna en zo. Ik denk dat ze dat wel leuk vinden. Bedankt voor de tip A&K!  :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5174 Gepost op: 10-10-2002, 22:15:58 »
graag gedaan Han ;) hoelang zijn ze dan getrouwd??

ik ben er trouwens mee weg, slaapwel !!

knuff, A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5175 Gepost op: 10-10-2002, 23:05:52 »
Ze zijn 24 jaar getrouwd, dus volgend jaar groot feest! En dan geven m'n broer en ik dan wel 'n groot cadeau, dan kunnen we nu nog wat sparen!  ;)

Ik ga ook maar 'ns naar bedje toe.

Truste!  :-*

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5176 Gepost op: 11-10-2002, 08:37:32 »
@miesh, dat is bij ons ook, alleen dat heet dan project+... ook zoiets ik zat dr ook in maar je mocht zelf weten wat je deed en je kon per week 3 uur vrij nemen, dus uiteindelijk zaten we iedere dag iets van 2 uur niet in de les en hadden we geen project. njah, dr werd nix van gezegd ofzo et was wel heel geselli maar jah toen aant eind zijn we dr ammel uitgezet omdat we nix hadden :D.

han, alvast gefeliciteerd!

k moet zo naar school, maar ben wat eerder opgestaan om nog ff wiskunde te leren. k heb zo nl. een uso pfff ik wil dr echt ff een goed cijfer voor halen enzo want ik heb dus ook nog een po die ik echt himmel ga verkloten... k hoop maar dat t goed gaat...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5177 Gepost op: 11-10-2002, 16:20:55 »
Poehoehoehoehey! Eindelijk de hele bar bijgelezen! Ben ik dan zó lang niet geweest :o ?
Ik vraag me af waarom niet eigenlijk... Ws gewoon erg gezellig geweest op msn op de momenten dat ik achter de comp zat...

Maar goed, dan zal ik eens iets vertellen over de afgelopen dagen he. Woensdag cabaret, gezellig als altijd. We zijn nog meer dan een uur gebleven (en ik vraag me nog steeds af waarom we in hemelsnaam buiten zijn blijven staan, want het was kouhhd...!!! maar ja we zijn gewoon dom denk ik...).

Woensdagmiddag (menn ik ben niet zo chronologisch... voor cabaret dus nog) ben ik idd mn foto's van zaterdag op gaan halen! Ja ik heb wel een flutcamera, dus ze zijn erg donker en overal heeft iedereen rode ogen zo ong, maar ik ben dr toch heel erg blij mee, omdat ze wel de sfeer en de gezelligheid een beetje laten zien (alle 23 mensen staan dr op! jawel!) en omdat ze gewoon een aandenken zijn aan de leukste dag ever :). Alleen het tweede rolletje is nog lang niet vol (nog een stuk of 20... pfff...) terwijl daar juist de leukste (denk ik) op staan, van die supergezellige groepsfoto's. Ik heb geen idee hoe ik dat rolletje vol moet krijgen :-\.
Maar goed ze staan idd op internet, maar ik heb mn vrienden beloofd dat adres hier niet te zeggen, want ze vonden natuurlijk weer dat ze er zo vreselijk op staan... Dus wie het wil weten moet het maar ff persoonlijk op msn vragen zouk zeggen, dan laat ik ze wel ff zien...

En donderdag had ik weer sportorientatie, een soort vervanging van gym voor de zesde, waarbij je drie blokken van drie lessen hebt en je mag min of meer zelf kiezen wat je ieder blok doet. Ik ging gisteren voor het eerst van het tweede blok fitnessen (voornl omdat dr geen betere keuze bij zat...) nou en dat was idd nogal best wel heel erg vermoeiend zeg. Pff. Maar ja je denkt maar bij jezelf: ik ben zoow gezond bezig...!! tja en dan maak je je maar ff heel erg moe, ik beweeg toch al te weinig dus zo eens in de week... En de spierpijn vandaag valt nog best wel mee, alleen als ik lach merk ik de buikspieroefeningen van gister...

Na en vandaag niet veel bijzonders, behalve dat een vriend jarig is, jullie weten wel, die met dat kleine katje, die mee was naar LOTR, die van cabaret... Hijs 18 geworden. Maar goed hij viert het pas over twee weken, daar hebk wel zin in :). En twee weken dáárna is er weer een verjaardagsfeestje van een andere vriend :). Echt zow leuk! (Tussendoor in week 45 ook nog wel schoolonderzoeken/ pw/ reps/ tentamens/ hoe je ze wilt noemen maja...)

Nou, zijn jullie weer een beetje op de hoogte van mijn leven ;). Vanavond heb ook ik dus schoolfeest maar ik weet nog niet zeker of ik erheen ga. En daarna is het weer weekend, dit keer een nogal lege en saaie... kben wel verwend geraakt na twee zo'n superleuke weekenden ;). Maar volgende week zondag misschien weer rpg'en, das leuk, en daarna natuurlijk vakantie, hehe, eindelijk.

Han, ik hoop dat je inmiddels eindelijk weer helemaal beter bent en veel plezier met de trouwdag van je ouders! En Doris alvast heel veel plezier vanavond!

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #5178 Gepost op: 11-10-2002, 17:03:18 »
Eens zei men dat ik lange berichten schreef!

Was laatst mijn computer ziek; deze week had ik last van een virus: Bugbear.
Nouja ik had er niet last van maar iemand anders, maar dat virus deed het lijken alsof ik de verzender was en zodoende kreeg ik allemaal boze reacties van mensen maar ik heb niets gedaan!
Ik zit op computergebeid in de klap waar de hoeken vallen(c)...
Soms denk ik laten ze de stekker van het internet er maar uit trekken, maarja dan was er geen bar meer waar je zo nu en dan virtuele drankjes kan nuttigen!

trouwens, Han, wat dacht je van een verwenningsweekend in een kuuroord voor je ouders?

Grappig ;mijn ouders zijn net (omdat mijn moeder 50 was geworden) door ons kinderen (op onze kosten) in een hotel gestopt in een rustgevende omgeving!  ;D

Gr. B.

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5179 Gepost op: 11-10-2002, 17:22:38 »
Hehe eindelijk weekend, een hele week cursus overleefd...ik had een 8 voor mn eerste toets over de cursus, dus blijkbaar heb ik best wel goed opgelet ;D.
Ik ben nu echt hartstikke moe, zometeen krijg ik lekker frietjes (het vrijdagritueel) en dan ga ik maar eens lekker genieten van het idee dat ik nu twee hele dagen vrij heb...zucht...

Han, je kunt je ouders ook eens naar Thermae 2000 sturen, dat is ook heel leuk en luxe en daar kun je ook heel lekker eten. Of een dinerbon voor bijvoorbeeld Maastricht is ook leuk, zijn ze er eens helemaal uit! (misschien hebben ze dat helemaal niet nodig hoor). O ja en aanstaande maandag komt de kapster. Ik zal jullie nog wel inlichten omtrent mijn nieuwe look (ahum).

Ik ga nu relaxen, fijne vrijdagavond allemaal!

Ovide