Overigens staat nu op de belgische site dat de Belgische serie eind december of begin januari begint......
Aha! Dus die begint al wat eerder! Dat vind ik op zich wel fijn, omdat de Belgische en Nederlandse serie dan niet geheel door elkaar heen lopen. Wel jammer dat ik pas eind januari klaar ben met mijn stage en dan pas echt tijd heb om veel tijd in WIDM te steken....
Ik ben trouwens vandaag maar weer thuisgebleven. Ik wilde heel graag gaan (ik verveel me dood hier thuis!), maar ik stapte vermorgen uit m'n bed en ik viel direct om van de duizeligheid. Nu is die duizeligheid wel 'n beetje weg, maar ik heb barstende hoofdpijn en ben nog erg misselijk.
Morgen ga ik echt weer werken, want ik wordt gek hier thuis! Ik ben echt geen persoon om de hele dag op bed te liggen, dus ik weet echt niet wat ik moet hier. Ik zit me hier alleen maar druk te maken dat ik eigenlijk heel veel moet doen voor m'n stage, maar hier thuis niks kan doen!
Maar goed, jullie zitten vast niet op m'n gezeur te wachten dus ik ga er maar weer 'ns vandoor. Ik ga verder met mijn belangrijkste bezigheid vandaag.........me vervelen.