Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552156 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5140 Gepost op: 8-10-2002, 21:30:20 »
jet, kewl dat dr een vriendin trouwt, das veeeel leuker dan n schoolfeest :).

ovide, bij ons dansen die leraren niet hor, maar iig, omdat wij zo'n kleine school hebben zijn de feesten voor de hele school en dr wordt eik alleen voor de bovenbouw alcohol geschonken, maar de meeste mensen in de onderbouw kunnen dr ook wel een paar krijgen dus meestal is aant eind iedreen dronken en kan niemand gepest worden maandag omdat bijna niemand dr nog wat van weet is wel lache.
btw, wat is 24?

ow jah, en daan, is een klassefeest alleen met een klas (maybe n beetje n domme vraag maar dat ken ik eik niet...)?

allemaal nog n fijne avond!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5141 Gepost op: 8-10-2002, 22:05:17 »
De wafels zijn heel goed gelukt Doris! Er is er maar 1 mislukt en die heb ik dus gelijk lekker zelf opgegeten!  :)

Ik heb er ook 'n aantal voor hier de bar meegenomen, dus ik zou zeggen: tast toe!

Op mijn middelbare school werden er ook voor de bovenbouw en onderbouw aparte feesten gegeven net als bij ovide. En alleen bij de bovenbouw werd alcohol geschonken. Ik vond 't altijd zo leuk om te zien hoe klasgenoten die zo saai waren tijdens de lessen en nauwelijks 'n woord durfden te zeggen ineens zo veranderden door 'n beetje alcohol. Ik stond iedere keer weer versteld van sommige mensen! Ik zelf kan natuurlijk heel goed tegen 'n glaasje en heb me nooit vreemd gedragen op die schoolfeesten.  ;)

Ik ga me maar 'ns voorbereiden op de aflevering van ER die eigenlijk zondag uitgezonden zou worden. Ik vind 22.30 uur wel vrij laat, maar vooruit ik heb de afgelopen daagjes al veel geslapen. 'n uurtje minder slaap vannacht moet dan wel kunnen.......

Alvast truste allemaal!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5142 Gepost op: 8-10-2002, 22:25:41 »
lekker wafels Han ;)
ik heb niet veel te vertellen, dag zoals een ander denk ik, viel best wel mee hoor maar ik ga slapen

slaapwel xxx

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5143 Gepost op: 9-10-2002, 10:14:09 »
En een goedemorgen allemaal weer.
Ik heb zojuist het grote nieuws over 21 februari in mijn agenda gezet, bedankt Doris!

Schoolfeesten.... dat is een lang geleden.... in ieder geval in de vorige eeuw!  ;D Maar ja ik heb vrijdag ook een feestje omdat een vriendin van mij trouwt... ook leuk, dacht ik zo....  ;D

Tja Jet, zo gaat dat he, zo heb je leeftijd van de schoolfeesten, zo de leeftijd van de bruiloften. Ik begin geloof ik al de leeftijd van de scheidingen te krijgen...  ::)

Fijne dag allemaal en vast tot straks, want ik heb een vrije dag vandaag!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5144 Gepost op: 9-10-2002, 10:27:01 »
Heeee, ik vind zojuist nog meer goed nieuws over 21 februari:

Maar dat is nog niet alles, Bono is ook benoemd tot MusiCares 'Person Of The Year' voor het jaar 2003. De eer zal hem worden toegewezen op 21 Februari in New York. Het evenement vindt plaats, twee dagen voor de 45e editie van de jaarlijkse Grammy Awards uitreikingen op MSG. Volgens MusiCares die zich inzet om mensen in de muziekindustrie te belonen voor hun humanitaire inzet is Bono een levend symbool voor waar de MusiCares Foundation voor staat. Zijn muzikale inzet draagt bij tot een positieve verandering in de wereld.
Citaat van de U2-fanclub site

Dat moest ik even kwijt...

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #5145 Gepost op: 9-10-2002, 12:02:22 »
Joepie, goed nieuws over een datum! 21 februari dus.

Overigens staat nu op de belgische site dat de Belgische serie eind december of begin januari begint......

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5146 Gepost op: 9-10-2002, 12:12:25 »
Overigens staat nu op de belgische site dat de Belgische serie eind december of begin januari begint......

Aha! Dus die begint al wat eerder! Dat vind ik op zich wel fijn, omdat de Belgische en Nederlandse serie dan niet geheel door elkaar heen lopen. Wel jammer dat ik pas eind januari klaar ben met mijn stage en dan pas echt tijd heb om veel tijd in WIDM te steken....

Ik ben trouwens vandaag maar weer thuisgebleven. Ik wilde heel graag gaan (ik verveel me dood hier thuis!), maar ik stapte vermorgen uit m'n bed en ik viel direct om van de duizeligheid. Nu is die duizeligheid wel 'n beetje weg, maar ik heb barstende hoofdpijn en ben nog erg misselijk.

Morgen ga ik echt weer werken, want ik wordt gek hier thuis! Ik ben echt geen persoon om de hele dag op bed te liggen, dus ik weet echt niet wat ik moet hier. Ik zit me hier alleen maar druk te maken dat ik eigenlijk heel veel moet doen voor m'n stage, maar hier thuis niks kan doen!  :-[

Maar goed, jullie zitten vast niet op m'n gezeur te wachten dus ik ga er maar weer 'ns vandoor. Ik ga verder met mijn belangrijkste bezigheid vandaag.........me vervelen.  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5147 Gepost op: 9-10-2002, 12:18:18 »
mmmm lekker hoor han, die wafels!

k weet niet of k dr nou blij mee moet zijn dat de belgische widm al in december/januari begint. met de kerst ben ik altijd twee weken in duitsland, en dan mis ik dus meteen al 2 afleveringen, tenzij het in januari begint. k neem ze natuurlijk wel op, maar het is echt anders om ze achteraf te kijken dan gewoon live. maar ja, aan de andere kant ist natuurlijk veel beter want dan ist al sneller en wat beter verspreid :).

han, vervelend dat je nog steeds ziek bent, nog n keer beterschap!

k had op school maar 1 lesuurtje, en omdat wij altijd n 40 minuten rooster hebben had ik dus maar 40 minuten les. was wel fijn maar wel stom dat ze je dan niet meteen maar vrij geven dan kan je tenminste uitslapen. nou k ga weer ff wa anders doen, allemaal n fijne dag nog!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5148 Gepost op: 9-10-2002, 13:12:21 »
Hier han, een lekker soepje, daar knap je vast van op...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5149 Gepost op: 9-10-2002, 13:59:18 »
Oh dank je pino! Dat zal me vast goed doen!  :)

*schept wat soep in 'n soepkom en proeft 'n lepel*

Oh heelijk pino! Ik voel me ineens 'n stuk beter!  ;)

• Forumlid
« Reactie #5150 Gepost op: 9-10-2002, 16:50:39 »
nou wat is het me hier weer lekker gezellig! met soep en al ;)
kzou zo zeggen Han, kop op!! je raakt er wel door! denk eraan dat je niet zooolang meer hoeft te wachten op de volgende widmreeks ;) ik kijk er alvast naar uit

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5151 Gepost op: 9-10-2002, 17:29:20 »
Ik kijk er ook naar uit A&K! Ik kan bijna niet wachten tot 't zo ver is! :)

Ik zie dat er trouwens nu steeds 'n regeltje nieuws bovenaan staat. Wel grappig, 't was me nog nooit opgevallen. Of is 't nieuw?  ???

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #5152 Gepost op: 9-10-2002, 18:02:31 »
Nou, zieke han kijkt nog helder uit haar oogjes! Dat was mij nog helemaal niet opgevallen!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5153 Gepost op: 9-10-2002, 18:02:47 »
das nieuw volgens mij...  vanmiddag stond dr alleen nog maar xx dus...

• Forumlid
« Reactie #5154 Gepost op: 9-10-2002, 18:33:41 »
ook nieuw hoor dacht ik, ik heb het vanmiddag opgemerkt maar toen stond er dat widm bij de laatste 3 was

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5155 Gepost op: 9-10-2002, 19:24:38 »
Hallo allemaal!

Weer een dagje dichter bij het weekend! Morgen heb ik een toets over de dtof die tot nu toe in de cursus behandeld is. Ik ben benieuwd, even kijken of ik wel goed heb opgelet  ;).

Doris, 24 is een hele spannende serie op Yorin. Het beslaat een hele dag (24 uur) die in real time wordt uitgezonden. Dat wil zeggen dat 1 uur belevenissen ook in 1 uur worden uitgzonden. De serie heeft dan ook 24 afleveringen van ongeveer een uur (reclame). Het gaat over een CIA agent die een aanslag op een presidentskandidaat moet voorkomen. Het heeft denk ik weinig zin om het nu nog te gaan volgen, er zijn al 6 afleveringen geweest, maar het is echt een super goeie serie.
Trouwens jij hebt wel weinig school zeg! Ik had alijd gewoon 6 of 7 uur op een dag, met heel soms wat lesuitval.

Vanavond is er niets op tv, ik ga maar eens wat strijken en dan maar weer eens vroeg naar bed. Ik begin echt zo'n ouwe taart te worden, ik lig de hele week al om 21.30 uur in bed!  :o
Nog ff de rest van het forum lezen...

Ovide

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5156 Gepost op: 9-10-2002, 20:14:21 »
Hallo allemaaaaaaaaaal!!!!

phoehpoeh, had ff niet veel tijd om langs te komen, maar ik bene r nu weer!
Goed he, dat ze bij de laatste 3 zitten! Even bellen nu he  ;D
Maar widm moet het wel opnemen tegen twee andere hele goede programma'sals dat maar goed gaat

nou, fijne avond allemaaaaal!!!!!!

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5157 Gepost op: 9-10-2002, 20:26:55 »
aha... nou ovide k vind t jammer dat ik dat niet vanaf het begin gekeken hebt want het klink best wel leuk, weer es iets heel anders :).

k heb idd weinig les, k zit dr niet mee ofzo hor :) maar mn ouders wel... en t gevaar is dat ik nu veel vrijetijd heb en er eik nix mee kan doen, en over een half jaar juist veel te veel te doen heb en te weinig tijd... k hoop dat t goed gaat maar k ga dr maar gewoon van uit.

net heb ik gesport, pfff was weer best wel intensief maar ik heb t overleefd :). morgen ga k met n vriendin hardlopen, dat gaan we dan een keer per week doen dus das wel leuk.

nu nog ff onder de zonnebank, want k wil vrijdag wel n beetje n kleurtje hebben. fijne avond iedereen!!!

• Forumlid
« Reactie #5158 Gepost op: 9-10-2002, 20:52:55 »
ik moest hier een programma opnemen voor mijn moeder, spoel ik ff de band terug om te kijken wat eropstaat en wat ziek ik? het is de finale-aflevering waarin ze dat geld in die flessen uit het water enzo moeten halen! Natuurlijk ben ik blijven kijken en wat mis ik het zooooooo

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5159 Gepost op: 9-10-2002, 21:58:29 »
Ik durf de videobanden van WIDM ook niet aan te zetten. Bang dat ik in tranen uitbarst omdat 't nog zo lang duurt!   :)

Ik zag net heel toevallig eindelijk de vrouw of wat 't dan ook is bij Compuarts logo. En ik al denken dat er iets mis met me was,omdat ik 't maar niet zag! Gelukkig kan ik die gedachte nu weer uit m'n hoofd zetten!  ;)