Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2552179 keer)

Offline Doris

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #5120 Gepost op: 7-10-2002, 17:41:30 »
han beterschap he!

pino, t is best wel vervelend voor je zoontje dat ie op 11 september jarig is, iemand die ik ken is dan ook jarig toch wel raar maar ja...

k heb vandaag nix boeiends gedaan, k heb mn schoolfoto trug, nja ieder jaar wordt ie wat leuker dus maybe als ik 30 ben dat k dr dan eindelijk tevreden mee ben. k vind et wel leuk altijd om fotos van andere mensen te hebben dus k heb nu weer n paar nieuwe das wel leuk :).

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5121 Gepost op: 7-10-2002, 17:46:20 »
k zal t hier maar ff posten, weet niet of de precieze datum nou al bekend was, maar iig k heb n mail naar de avro gestuurd met de vraag wanneer widm weer uitgezonden wordt (scheen ergens in n winterbrochure te staan?!):

Wie is de Mol...?

Deze vraag hield het afgelopen seizoen weer vele Nederlanders bezig. De
televisie-uitzendingen trokken gemiddeld ruim één miljoen kijkers en ook de
officiële site, www.wieisdemol.nl, was met vijf miljoen pageviews een groot
succes.
Via de forums werd druk gespeculeerd wie van de kandidaten de mol moest
zijn. Angela Groothuizen reist ook dit jaar met tien nieuwe kandidaten én
een mol naar een nog onbekende bestemming. Kijkers kunnen uiteraard weer via
de site discussiëren over de brandende vraag wie van de elf de mol is en
waarom.
Hans Schiffers zal wekelijks weer de afgevallen kandidaat ontvangen en
belangrijke aanwijzingen geven in zijn Radio 2-programma Schiffers.fm.

Uitzending: vanaf 21 februari 2003 iedere vrijdag om 21.00 uur op Nederland

Met vriendelijke groet,
AVRO Communicatie

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5122 Gepost op: 7-10-2002, 17:54:42 »
Aha fijn! Eindelijk wat duidelijkheid!  :)

Bedankt voor jullie beterschapwensen. Ik voel me gelukkig al ietsjes minder beroerd.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5123 Gepost op: 7-10-2002, 19:16:08 »
leuk dat we toch al een vaste datum hebben om naar uit te kijken!
mijn dag viel wel mee, heb nog wat kado's gekregen, kaartjes en morgen krijg ik nog een kadootje :) het kan niet op, 4 dagen kado's na elkaar !!  maar voor de rest niks speciaals...

veel beterschap Han !

banaan begint met een b, soms met een s

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5124 Gepost op: 7-10-2002, 20:01:38 »
Niet veel te melden vandaag, rustig dagje cursus gehad. Ik heb gisteren ook naar het nieuws over Prins Claus zitten kijken. Lijkt me toch wel vervelend als ook nog heel Nederland en omsteken zo op je lip zit in dit soort dagen. En straks tijdens de begrafenis zit iedereen te kijken wat ze allemaal aanhebben en of ze huilen. Dat hoort erbij en het is nu eenmaal zo, maar ik kan me voorstellen dat dat niet echt leuk is.

Ik ga zo kijken naar lijst nul. Ik ben eens benieuwd wat die twee dames ervan maken met Balkenende.

Fijne avond allemaal en Han veel beterschap!

Ovide

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5125 Gepost op: 7-10-2002, 20:48:54 »
Ik ga zo kijken naar lijst nul. Ik ben eens benieuwd wat die twee dames ervan maken met Balkenende.

Ik heb ook zitten kijken, maar volgens mij was 't er helemaal niet op! D'r was weer the making of Volle Maan op, wat ik ook gisteren al voorbij heb zien komen.

Ik was net effe aan 't twijfelen of ik toch zou gaan sporten. Ik vind 't eigenlijk zonde om de bodyjam les te missen, maar ik voel me dus nog steeds niet zo goed. Ik heb toch maar besloten niet te gaan, want toen ik net twee keer op en neer sprong, werd ik direct weer kotsmisselijk. Dus toch maar 'n keertje overslaan deze week......

Kan ik zo fijn Friends kijken.  :)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #5126 Gepost op: 7-10-2002, 20:48:58 »
Allo luitjes!! :)
Ook hier in Drenthe wast weer een saaie (school)dag...   :o
Wel handig dat we nu iig weten wanneer widm  precies begint...! Alleen t duurt nog zooo lang.....  :(
Voorderest ga 'k nog wat HW maken en dan naar bedje toe!  ;)

Han beterschap!!

xxx @miesh

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5127 Gepost op: 7-10-2002, 21:21:24 »
Han beterschapjessssss

kuss julia

always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #5128 Gepost op: 7-10-2002, 21:22:52 »
welterusuhhhhhh

kusss julia

always look on the bright side of life

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #5129 Gepost op: 7-10-2002, 22:30:50 »
slaapwel iedereen, sweet dreams !  :-*

A&K *die stiekem nog wat gaat lezen *

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5130 Gepost op: 8-10-2002, 12:37:07 »
Hallo hallo!

Hier is ook niet veel te beleven zo overdag! Ben ik er 'n keertje overdag, is er verder niemand.  :-[

Ik ben dus vandaag toch maar 'n dagje thuis gebleven, omdat ik me nog steeds niet zo goed voel. Ik ben wel van plan om morgen weer te gaan, want ik wil graag verder met m'n stageopdracht. Dadelijk krijg ik 't niet eens af! Steeds meer bekruipt die angst me. Ook ben ik bang dat 't uiteindelijk allemaal niks wordt wat ik aan 't doen ben en dat 't bedrijf niks aan me heeft gehad.

Maar misschien is 't nog wat vroeg om me daar druk over te maken. 't pas m'n 6de week en ik heb er nog 14 te gaan.

Ik ga zo maar 'ns wat nuttigs doen denk ik. Wat opruimen of zo. Dan heb ik niet compleet 't idee dat ik 'n dag verpest heb met ziek zijn.  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5131 Gepost op: 8-10-2002, 13:24:50 »
nou han, dat zal vast wel goed komen hoor! ik weet niet psies hoe dat zit met zo'n stageopdracht enzo, maar ik ken wel dat gevoel dat je hebt en meestal is dat toch allemaal minder erg dan je van te voren denkt.

vanmorgen kwam ik op school bleek ineens dat ik ipv het eerste uur de eerste drie uur vrij had, maar omdat er nog geen telefoonboom is was dat naar niemand doorgebelt, echt stom! maar iig, dr is nu brugklaskamp, dus dr vallen wel meer lessen uit. eik had ik nog tot half 3 moeten blijven voor mentoruur, maar jah sommige mensen mochten toch al weg dus ze kunnen dr niet zoveel tegen doen ofzo, dr is nl. niemand gebleven :).

vrijdag hebben we schoolfeest das altijd wel lol, gaan we daarvoor met n groep van 8 ofzo ff wat eten bij zo'n shoarmatent (leuk al die knoflook saus...) dus wordt wel gezellie! maar jah, je moet wel int black & white dus das wel minder want das zo saai... njah ik zie nog wel heb dr iig zin in.

han beterschap he!

Offline Charlotte

• Forumlid
  • aaah wat een poepie!!
« Reactie #5132 Gepost op: 8-10-2002, 15:19:41 »
ik heb vrijdag ook schoolfeest ;D
als er fotos worde gemaakt zet ik er wel
1tje hier neer:)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5133 Gepost op: 8-10-2002, 16:34:07 »
Thnx Doris voor de datum!!!! Echt beter dat we het nu eindelijk weten, kzal het gelijk in mn agenda zetten...

Ik heb vrijdag ook al schoolfeest haha. En over foto's gesproken, misschien dat ik jullie dr wel een paar laat zien van afgelopen zaterdag... ;) Morgen morgen morgen zie ik ze!!! jeeeeej!!! (nou ja, het eerste rolletje dan... t tweede is nog niet vol... ::)) En morgen ook weer cabaret... woensdagen zijn leeeeeuk... :D

Han, nogmaals beterschap dan he! En alle anderen die ook een schoolfeest hebben vrijdag heel veel plezier! Ik ga denk ik met een aantal mensen van buiten school, want mn klasgenoten hebben allemaal of geen zin of geen tijd... Maar khoop dat dr wel iemand valt te vinden om mee te gaan dan kan ik dr zelf tenminste wel heen :).

Nu ff wat hw doen hoor...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #5134 Gepost op: 8-10-2002, 16:48:03 »
Wat krijg ik toch 'n heimwee naar de periode in m'n leven, waarin ik ook nog schoolfeesten had. Die goede oude tijd.......  ;)

Altijd erg gezellig die schoolfeesten op de middelbare school. Maar hoe zit dat bij jullie e? Jij mag gewoon mensen die niet bij je op school zitten meenemen naar 't feest? Bij ons mochten eigenlijk altijd alleen maar scholieren van onze school komen, geen introducees dus. Maar ik had allemaal klasgenoten die ook altijd naar de feesten kwamen, dus dat was wel gezellig.  :)

Ik heb net maar wafels gebakken om de tijd te doden. Ik verveelde me kapot zo op de bank, dus ik ben maar iets nuttigs gaan doen. Of ik nou ziek op de bank lig of ziek wafels sta te bakken, dat maakt toch niet zo veel uit!  ;)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #5135 Gepost op: 8-10-2002, 18:45:46 »
bij ons worden dr ook foto's gemaakt dus die zalk hier als ze online staan ook wel ff neerzette... wij mogen alleen met t gala in april introducees meenemen das wel jammer want op die mensen bij mij op school raak je toch ook wel n beetje uitgekeken. maar goed iedreen uit mn klas gaat dus da wordt supah gezelli jeeej :D.

e, k ben benieuwd naar die foto's van je feest!
han zijn de wafels n beetje gelukt trouwes?

Offline WCEend

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #5136 Gepost op: 8-10-2002, 18:53:28 »
e:: ben benieuwd :)

Doris: Lullig ja, zelfs dat mogen wij niet, je moet en zal je eigen schoolpasje bij je hebben. Maar ja, als ik kijk naar wat grut bij mij op school, ook wel begrijpelijk :P.

Han: Ook van mij beterschap :).

En voor de rest ga ik nu latijn leren want ik mag moet morgen een proefwerk over alle grammatica maken. Teksten vertalen is ok, maar alleen maar grammatica  :-X

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #5137 Gepost op: 8-10-2002, 19:55:52 »
Schoolfeesten.... dat is een lang geleden.... in ieder geval in de vorige eeuw!  ;D Maar ja ik heb vrijdag ook een feestje omdat een vriendin van mij trouwt... ook leuk, dacht ik zo....  ;D

When God created man, she was only joking!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #5138 Gepost op: 8-10-2002, 20:03:29 »
Ook weer ff een berichtje van mij. Het was weer hetzelfde verhaal vandaag. De hele dag cursus (dus wel vroeg thuis) en morgen mag ik weer! Het is nu wel wat moeilijker gelukkig, dan gaat de tijd wat sneller voorbij. De lunches zijn wel een hoogtepunt; elke dag lekker vers brood en broodjes en broodbeleg. Vandaag ook nog een saucijzenbroodje erbij. Appels uit eigen tuin, nee ik heb het zo slecht nog niet... ;).

Ow die schoolfeesten. Ik vond het altijd wel leuk. Die gekke leraren die dan ook gingen dansen enzo. Bij de bovenbouwfeesten werd ook alcohol geschonken en werden ook altijd mensen dronken. Die kon je dan lekker pesten de maandag erna  8). Nee, ik heb wel leuke herineringen aan de middelbare school.

Het is een rustig dagje geweest hier op het forum. Waar is iedereen??? Ben trouwens benieuwd naar je foto's E. Ik hoop dat ze gelukt zijn. Zo meteen komt die serie 24, echt spannend. Daar ga ik eens lekker voor zitten...

Fijne avond en groetjes,

Ovide

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #5139 Gepost op: 8-10-2002, 21:01:54 »
Ik heb volgende week vrijdag pas klassefeest... :(

Take a glorious bite out of the whole world